weedboy Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 (popravljeno) itak točn to sm gledu u 8 min pridem do šihta Popravljeno Maj 27, 2010. Popravil weedboy
konkreten Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 itak točn to sm gledu u 8 min pridem do šihta ninjaxx in celeia1 1 1
_ales_ Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 pozdravljeni mojstri! kupil sem si skuter Peugeot trekker 50, letnik 2002. pa bi vas prašov, kje vse ima ta moped blokade? pa kako jih odstraniti. že 2x sem v službo zamudil ker gre prepočasi Hvala! Lp. Aleš
konkreten Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 pozdravljeni mojstri! kupil sem si skuter Peugeot trekker 50, letnik 2002. pa bi vas prašov, kje vse ima ta moped blokade? pa kako jih odstraniti. že 2x sem v službo zamudil ker gre prepočasi Hvala! Lp. Aleš hehe....ta je dobra z zamujanjem.....no blokado imaš na avspuhu ima takšen slep izrastek (slpeo cev) tisto odrežešm, v variomatu je nekakšna podložka in pa kolko vem ima tudi tam pod sedežem v cevi kjer zrak v vleče v filter eno blokado (mislim da je bela plastika ki ima dve loknjici za zrak) če to vse odstraniš boš šel motor realnih 70km/h plus pospeški bodo dobri sporoči če kaj ne bo tako kot sm napisal ninjaxx, celeia1, _ales_ in 1 other 2 2
konkreten Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 hehe....ta je dobra z zamujanjem.....no blokado imaš na avspuhu ima takšen slep izrastek (slpeo cev) tisto odrežeš in lepoi nazaj stisneš tako da ni luknje, v variomatu je nekakšna podložka za vetrnico(pač razdreš vario spredaj vzameš podložko in jo po potrebi zamenjaš z manjšo(enak premer kot sornik ) in pa kolko vem ima tudi tam pod sedežem v cevi kjer zrak v vleče v filter med sesalno cevjo in filtrom) eno blokado (mislim da je bela plastika ki ima dve luknjici za zrak) če to vse odstraniš boš šel motor realnih 70km/h plus pospeški bodo dobri sporoči če kaj ne bo tako kot sm napisal PS naj me kdo popravi če kaj ni prav andro007, celeia1, ninjaxx in 1 other 2 2
_ales_ Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 hehe....ta je dobra z zamujanjem.....no blokado imaš na avspuhu ima takšen slep izrastek (slpeo cev) tisto odrežešm, v variomatu je nekakšna podložka in pa kolko vem ima tudi tam pod sedežem v cevi kjer zrak v vleče v filter eno blokado (mislim da je bela plastika ki ima dve loknjici za zrak) če to vse odstraniš boš šel motor realnih 70km/h plus pospeški bodo dobri sporoči če kaj ne bo tako kot sm napisal hvala ti! če maš še kdo kaj za dodati, popraviti ali svetovati, kar pogumno, sej smo samo domači
konkreten Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 (popravljeno) ni problema za to smo tu Popravljeno Maj 28, 2010. Popravil konkreten ninjaxx in celeia1 1 1
Aljosha Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 (popravljeno) Zdravo! Jaz pa sem si za prevoz do službe omislil Piaggio NRG Extreme MC3. Baje je vse original, čeprav me vsak drugi dan ustavijo policaji in trdijo, da je glasen ipd. No, res je baje dana ven blokada iz izpuha in ima sesalc zato elektronski omejevalec (v variomatu je bila blokada ves čas notri oz. je še vedno notri). Ker pa se meni res ne da jajcat s kepsi, sem namreč kako leto ali dve prestar za te fore, bi rad dal blokado v izpuh NAZAJ notr. Zato me zanima, če mi lahko kdo pove sledeče: 1. Moj sesalec ima samo dve blokadi (izpuh in variomat) ?? 2. Če prvo ja, potem vprašanje, kako izgleda blokada v izpuhu ter kje jo lahko dobim, potencialno? 3. Če prvo in drugo ja, hehe, lahko to najbrž sam zamenjam (glede na to, da je motor 2002 letnik in ni vprašanja garancije)? 4. Če ne morem sam naredit, kje v Ljubljani to najceneje naredijo, ter koliko to pribljižno stane, če kdo ve? 5. Samostojno vprašanje - kako izgleda ORIGINAL izpuh za ta moped - kepsi namreč trdijo, da ni original, nikjer pa nič ne piše da bi bila kaka druga firma - kako lahko to preverim, razen na servisu? Na koncu koncev pa tako - motor ima 13500km, sem tretji lastnik (drugi je naredil cca. 1500km v treh letih, jaz pa v dveh tednih cca. 300km). Delam izpit za A kat. in zato ta skuter prodajam. Dva tedna nazaj sem dal zanj 830€ (nekaj še za tisti daljinski elektronski nastavljiv omejevalec). Ker sem hitro ugotovil, da hočem močnejši in predvsem konkretnejši motor, prodajam kljub temu, da sem lastnik komaj 2 tedna (imam namreč eno super ponudbo od kolega, za motor kakršnega hočem imet), poleg tega pa sem pripravljen tudi ceno nekoliko prilagodit. Ampak minimalno 750€, nižje DEFINITIVNO ne grem. Tako da če se najde kandidat, bom še najbolj vesel in se mi ne bo potrebno ukvarjat z spravljanjem izpuha v originalno stanje, novemu lastniku pa ne bo potrebno odstranjevat te blokade. V naprej hvala za pomoč in odgovore. Lp Popravljeno Maj 29, 2010. Popravil Aljosha
konkreten Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Lp, kolko js vem ima mc3 zavit avspuh kot nekakšn športn......no glede blokade....najhitreje ugotoviš da pogledaš če je na avspuhu (bol spredaj) kakšna cev vn (slepa cev) če to je potem je blokada notr (prva), drugo pa mislim da ima tam pri cilindru kjer je gor našraufan tm bi mogel bit majhen konec cevi našvasan noter v cev od izpuha ali pa bi mogla biti samo podložka .... ninjaxx in celeia1 1 1
Aljosha Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Super, hvala. Se mi je zdelo. K kepsi trdijo da original ni zavit. Sam jst sm NRGja kupil od enga gospoda, ki nekak ni bil predelovalne sorte ... In on je rekel, da je original tak. Tako da tvoj odgovor pojasni vse. Edino tiste slepe cevi mislim da nima, moral pa bi imet podložko. No sej, načeloma je to moje glavno vprašanje - podložka + slepa cev, oboje ali posamično... Ampak zaenkrat mi je že to dovolj, da mi ne bo treba izpuha menjat, hvala še enkrat.
konkreten Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Super, hvala. Se mi je zdelo. K kepsi trdijo da original ni zavit. Sam jst sm NRGja kupil od enga gospoda, ki nekak ni bil predelovalne sorte ... In on je rekel, da je original tak. Tako da tvoj odgovor pojasni vse. Edino tiste slepe cevi mislim da nima, moral pa bi imet podložko. No sej, načeloma je to moje glavno vprašanje - podložka + slepa cev, oboje ali posamično... Ampak zaenkrat mi je že to dovolj, da mi ne bo treba izpuha menjat, hvala še enkrat. torej če nima slepe cevi potem mora imeti podložko celeia1 in ninjaxx 1 1
chanson Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Živijo! Jaz imam tudi en problem z mojo Gilero Stalker (letnik 99).. Noter ni več blokad, leti čez 80, ima dokumente. Naslednji teden bi ga rad registriral, pa me zanima, če mogoče kdo ve, kje bi se dalo čim bolj poceni blokade dobit oz. kako sam omejiti hitrost na 45 kmh. Ali bi mi čez tehničnega uspelo prit čez, če bi zajlo za gas odvil, al tut to gledajo? lp
Izprijenec Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 (popravljeno) Nabavi si omejevalec obratov! dobiš ga pa tle: http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?products_id=542&osCsid=9egv2drh8otq5mubfcp2qftvn36gsd0k :notworthy: Popravljeno Julij 23, 2010. Popravil miha98
andro007 Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Živijo! Jaz imam tudi en problem z mojo Gilero Stalker (letnik 99).. Noter ni več blokad, leti čez 80, ima dokumente. Naslednji teden bi ga rad registriral, pa me zanima, če mogoče kdo ve, kje bi se dalo čim bolj poceni blokade dobit oz. kako sam omejiti hitrost na 45 kmh. Ali bi mi čez tehničnega uspelo prit čez, če bi zajlo za gas odvil, al tut to gledajo? lp Lahk si daš med ustnik izpuha in cilinder podložko ko ima 10mm luknjo. To podložko daš v ustnik izpuha pa zašravfaš z tem na cilinder. Potem bi pa mogla bit hitrost pod 50km/h. chanson 1
chanson Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Lahk si daš med ustnik izpuha in cilinder podložko ko ima 10mm luknjo. To podložko daš v ustnik izpuha pa zašravfaš z tem na cilinder. Potem bi pa mogla bit hitrost pod 50km/h. hvala, ne veš, kako si mi pomagal... :worship:
chanson Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Še en problem se je pojavil pri blokadah... v variomatu nikakor ne morem odviti matice dol, da bi lohk vetrnico dol vzel in dal blokado tam zadaj.. vse skupi se vrti. Sem probal s ključem, ki se ga uporablja pri menjavi "šajbe" pri "fleksarci", pa ne gre... ugotovil sem, da rabim ključ, ki bo čist drugačen. +še eno vprašanje za auspuh... Ali je vseeno, a dam blokado not pri cilindru ali pa od kolenu ene 30 cm stran, kjer je auspuh skupaj sešraifan? Jaz imam prvič skuterja, tak da ne zamert za taka vprašanja..
Luks Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Živjo! Imam skuterja Piaggio nrg mc3. pa me zanima, kje ima ta motor blokade. Na hitro sem preletel celotno temo in sem nekaj zasledil o slepi cevi v avspuhu pa na fergazrju, da se nekej da odstrant. kuko je s temu, če bi mi znal kdo povedat? Hvala za odgovor!
zziga Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 evo ti blokade podložka v fergu (tale pokrovček) pa slepa cev k jo morš bek odrezat
komidar Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 mene pa zanima če gdo ve kje so blokade pri peugeot vivacity slepo ceu sm že ''zamašiu'' tko da me zanima če gdo ve kje so še kakpne blokade?? :notworthy:
tomaz155 Objavljeno Avgust 4, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2010 (popravljeno) Zdravo, Imam skuter Peugeot Vivacity letnik 2004. Zaradi vsem znanih razlogov, sem ga hotel predelat, da bi šel hitreje. Prebiral sem vaše forume, tudi Google mi ni mogel pomagati, potem pa sem slišal da takoh blokad kot drugje ni na tem motorju. ni bilo podložke, ni bilo slepe cevi (mimogrede, to je samo dušilec. Ker je motor brez nje preglasen, in ni nobena blokada; brez slepe cevi motor negre nič hitreje). je pa, tam ko je pogonski jermen, če gledate pokrov, tam ko je kurbl na nogo, ena puša. ki ne dovoljuje jermenu da bi se vzpenjal in tako ne dovoljuje višje končne hitrosti. to pušo morate dati narediti novo. 12 mm je luknja, 20 mm je zunanja mera in 34mm dolgo. poleg tega rabite še eno pušo velikosti 12x20x4. ta pride čisto na notranji strani(za tistim v čem so ležaji). v hrib gre sicer počasneje, po ravnini in v dolino pa ga šopa da je veselje gledat. lp, Tomaž Bela krajna za zmeraj Popravljeno Avgust 4, 2010. Popravil tomaz155 Izprijenec in komidar 1 1
Samosm Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Mene pa zanima kje se odstran elektronsko blokado na ATX-u, kr ko pride do 2000 obratov mu uzame iskro in ne pride do višjih obratov.
mekinko Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 Am lep pozdrau mene pa zanima kej in akko bi jaz odstranil blokade pri suzuki katana 50 ccm ? Če bi m gdo lahko pomagal pri razložitvi bi mu biu zelo hvaležen. Hvala
caplziga Objavljeno Oktober 23, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2010 mene pa zanima za malaguti XSM 04.......kje se nahaja blokada v mašini in kako jo lahko odstranim?
gargox Objavljeno December 15, 2010 Opozori Objavljeno December 15, 2010 sem si prebral na hitro to temo pa nisem zasledil da bi kje bol opisali kje so lahko blokade v 4t motorjih.. sam mam eno kitajsko jajce in mi je skoda da sm prodau tomosa in menjau za to... ugl. me zanima kje bi lahko use ble blokade in kako jih sam lahko odstranim.. mam pa sonik b10 skuter in mi gre po ravnem 40 km/h ce pa mam punco zadi pa komaj komaj 32km/h.. rad bi da bi slo usaj 60 po ravnem ce bi se dalo..pa kako.. hvala bajkr88 in andro007 1 1
andro007 Objavljeno December 17, 2010 Opozori Objavljeno December 17, 2010 sem si prebral na hitro to temo pa nisem zasledil da bi kje bol opisali kje so lahko blokade v 4t motorjih.. sam mam eno kitajsko jajce in mi je skoda da sm prodau tomosa in menjau za to... ugl. me zanima kje bi lahko use ble blokade in kako jih sam lahko odstranim.. mam pa sonik b10 skuter in mi gre po ravnem 40 km/h ce pa mam punco zadi pa komaj komaj 32km/h.. rad bi da bi slo usaj 60 po ravnem ce bi se dalo..pa kako.. hvala Probaj zamenjat CDI enoto, ker je možno da je zablokirana. Drugače pa brez kita in ostalih stvari neboš prišel na veliko večjo hitrost. Pa še z kitom ne na nekam veliko hitrost.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se