Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

sm napisu, da naute u prekršku ... za grmoule pa ne morm garantirat, vem pa, da je grmoule mehkejše od ograje ... ker sem že oboje sprobu že pred leti   :P

modrost ne pride sama od sebe ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljš bo, če se vsi skupaj vozite z avtobusom. Bo še najmanj divjanja in kur**nja, kdo vozi kakšen tempo, kdo po kanalih, kdo modro, kdo ...  :smoke: . Samo za pijačo boste dali, brezalkoholno, dokler se vožnja ne konča, pol pa  :beer1:  :beer2:  :drunk: . Aja, divjalo se bo s 50 km/h, nič več, ker bo drugače Borutt izrekel kakšno drakonsko kazen  :yes:  :evilgrin:  pa še bus zaplenil  :surrender: .

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

modrost ne pride sama od sebe ....

 

 

... ja veš kako je ponavadi s pridobivanjem modrosti ....  :hmm:

.

.

 

... eni se učijo iz knjig .... :krneki:

 

... eni poslušajo starejše .... :whistle:

 

... eni pa kar na lastni koži sprobavajo ... :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja veš kako je ponavadi s pridobivanjem modrosti ....  :hmm:

.

.

 

... eni se učijo iz knjig .... :krneki:

 

... eni poslušajo starejše .... :whistle:

 

... eni pa kar na lastni koži sprobavajo ... :lol1:

Iz knjig ti ah ne..... :P

Poslušajo starejše........ne vem če je kakšen starejši kje.še :lol:

To pa vem ja......5pik :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz knjig ti ah ne..... :P

Poslušajo starejše........ne vem če je kakšen starejši kje.še :lol:

To pa vem ja......5pik :)

 

 

... ja, zdej sem pa "moder"  in vozim "modro" ... :P

 

... imam samo še eno piko ....  :010

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še kakšno rečemo o inkasantstvu. Kdo je inkasant ? Verjetno tisti, ki pobira oziroma izterjuje denar za določeno storitev. Recimo za stanarino, za elektriko, za zavarovanje, ... Kaj pa uslužbenec, katerega v večini poznate kot inkasanta ? Tudi on pobira denar za določeno storitev ? Mogoče pobira denar, vendar ne vem za kakšno storitev. Definicija inkasanta je pobiranje denarja za določeno storitev. Dva pogoja sta za poimenovanje nekoga za inkasanta. Resnično ta uslužbenec pobira denar (velikodušno deli plačilne naloge), vendar za nobeno storitev. Kakšne storitve pa nudi ? Mogoče j... na suho ? To je bilo sedaj malo za res, malo za hec.

 

Ta hudič inkasantski se mi sedaj vleče čez celoten zaslon.

 

Marsikoga moti samovoljno obnašanje nekaterih udeležencev cestnega prometa. To obnašanje je lahko spreminjanje smeri brez smerokaza, vožnja s prižgano zadnjo meglenko, vožnja po levem pasu po avtocesti, počasna vožnja brez razloga, ... Sem že napisal, da zaradi takih "brezveznih" prekrškov lahko pride do ogrožanja in celo do prometne nesreče. Sedaj pa razmišljam ali je kaznovanje takih prekrškarjev inkasantstvo (beri prvi odstavek) ali pa mogoče reševanje premoženja in življenja. Zakaj bi bilo inkasantstvo ? Ker večina udeležencev cestnega prometa tako poimenuje uslužbenca s plačilnimi nalogi in ga pošilja v rodne kraje ter ga uči njegovega dela z obrazložitvijo naj lovi "divjake", pijance, zadrogirance, cigane, tajkune, polarni sij, ... Ker naj bi bili takšni prekrški za opozarjanje. Tako pravijo. Neverjetno, ampak vsako podjetje ima določeno število delovnih mest za opravljanje določenega dela. Tudi ta uslužbenec je na določenem mestu za opravljanje določenega dela. Če je pravkar ujel "divjaka" s telefonom na ušesu, pač ne more preganjati motoristov po ridah in obratno.

 

Nekako ne pridemo skupaj. Vedno se najde nekdo, ki je bolj pameten od drugega in bolj sposoben. Iz lastnih izkušenj s takšnimi "pametnjakoviči" lahko napišem, da vedno bolj ugotavljam, kako nič ne vem, kako sem nesposoben, kako sem vedno na napačnem kraju ob napačnem času. Kaj hočem, sem pač dober.

 

Da ne pozabim inkasantov. Je to tudi merjenje hitrosti v naselju ali mogoče izven naselja ? Kaj pa na cestninski postaji, kjer je bog udrihal s prazno malho ? Polna črta pa menda ni, kajne. Vožnja preko polne črte je vožnja po nasprotni strani. V katero smer pa se vozi po nasprotni strani ? Pa vendar ga nekateri označujejo za inkasantstvo. Bo že držalo, pobiranje denarja od storilca prekrška je lahko samo inkasantstvo.

 

Sem skoraj pozabil, kaj sem hotel s tem inkasantstvom. Predvsem to, da ima vsak zakaj svoj zato. Vendar je to predvsem v idealnih pogojih z idealnimi ljudmi (uslužbenec in kršitelj). Pa smo tam, kjer ni muh. Ni idealnih pogojev, da sploh ne omenjam idealnih ljudi. Torej, zakon bo vedno, prekrški se bodo vedno dogajali, inkasanti bodo vedno prežali na nič hudega sluteče voznike, vozniki bodo vedno opozarjali druge na inkasante, ..., mi bomo (predvsem jaz) še vedno nabijali v tej temi, ... Bolj, ko nabijam, bolj se mi zdi, da bo kmalu pomlad. Tako to nabijanje deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Martinovanje že kaze rezultate pri nekaterih :)

 

Dokler se ti rezultati kažejo tu in ne na cesti, naj se kar kažejo :grim .

 

In ja, pomlad bo vsak čas tu, da bomo potem na cestah nabijali, upam, da vsaj po pameti, da ne bodo "inkasanti", taki in drugačni imeli veliko dela. Pa vsi se bomo lepše imeli, ko nam bodo samo inkasantke na OMV-ju v Postojni in pri Vikiju na ČK izstavljale račune :yea1: .

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komi čakam. da kak KM nabijem. Jebemti dež :(

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje plačam kavo (kawo), kot, da moram slikati navzdol in s tračnim metrom pešačiti. Se mi pa zdi, da me nekateri poskušajo spraviti s ceste, ker me vabijo na OMV ali pa kam drugam na pijačo. Še posebej ena "morilka" metuljev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorist s sopotnico "polaga" levi ovinek in oplazi nasproti vozeči avto. Pri tem seveda izgubi nadzor nad vozilom in se s sopotnico prevrne po cesti. Na žalost ni bil rojen pod srečno zvezdo, ker je drsel po nasprotni strani, kjer je v tistem trenutku nasproti pripeljal drugi motorist. Tega motorista je to seveda presenetilo in je ravnal, kot je pač ravnal. Močno je zaviral, vendar je zelo močno zaviral z zadnjo zavoro (dolga črna črta), manj pa s prednjo zavoro. V neki točki sta se drseči motorist in vozeči motorist srečala in sicer ročica menjalnika motorja in čelada motorista. Čelada je popustila, vozeči motorist pa je postal kotaleči motorist v obcestnem jarku. Kotaleči motorist ni bil poškodovan, drseči motorist pa je obležal.

To pišem, ker je nabijanje in, ker je najvišji po činu (zlata obroba) zahteval kazen za preživelega motorista. Na koncu seveda ni uspel uveljaviti svoje volje. Sedaj pa se zamislite, koliko je takih primerov uveljavljanja volje. In to uveljavljanje ni nikjer zapisano, ker je pač besedno in nevidno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

V nekaterih temah nas nekoliko zanese in je potem nasmetena z vsem drugim, samo z bistvom teme ne. 

 

Nekdo je omenil, da bi moralo tovornjaki ob sneženju parkirati in čakati poletje. Se strinjam, ampak bi jih spustil že spomladi. Vse lepo in prav, dokler ne začne snežiti in se nekdo ne spomni na parkiranje tovornjakov. Ta vozila so nekoliko daljša in širša od naših avtomobilčkov in motorčkov, zaradi česar potrebujejo eno malo večje parkirišče od tistega, kar se najde ob cesti. Problem št. 1 so parkirišča. Ne mi sedaj pametovati z nešteto parkirišči po mestih in ob mestih na območju trgovskih centrov. Problem je relacija do teh parkirišč in problem je nejevolja vseh avtomobilistov, katerim zasedejo parkirišče. Na avtocesti je problem njena prevoznost ter problem parkiranja teh skoraj 20 metrov dolgih tovornjakov. Promet na naši avtocesti je zelo obremenjen s tovornjaki, parkirišč pa zelo primanjkuje. Avtocesta je dobičkonosna samo z zaračunavanjem cestnine, pri izgradnji parkirišča so pa samo stroški oziroma po njihovem mnenju je to stran vržen denar, ker pač zadeva tako teče že od leta 1972 (odprtje prvega dela avtocesta med Vrhniko in Postojno) in se to lahko rešuje s parkiranjem na odstavnem pasu. Torej so tovornjakarji prisiljeni bivakirati na avtocesti in čakati zvončke in trobentice. 

Spet je nekdo omenil, da nimajo vsi tovornjaki zimskih gum. Mogoče res, vendar je po mojih izkušnjah takih vozil zelo malo. Problem nastane, ker DARS ali pa CP ne gre takoj na teren, ampak čaka na določeno količino snega. Res pa je, da se iz baze Postojna delavci DARS-a kar hitro odpravijo na teren. Pravilno bi bilo, da bi se cesto takoj solilo, tovornjaki pa bi vozili, ker s svojo težo in širokimi gumami ta prvi sneg zmečkajo, kateri se s soljo topi in nastane voda. To je pa boljše kot zvožen sneg, kateri na klancih dela probleme. 

Pri svojem delu tudi vidim, da niso samo tovornjakarji krivi za zastoje, temveč tudi avtomobilisti z letnimi gumami in neznanjem vožnje v takšnih razmerah. Seveda se boste vprašali, kaj v takih razmerah dela policija in zakaj nič ne dela. Pretekla zima je bila zelo bogata s snegom in na našem delu še velikodušna z močno burjo (kot vedno). Kadar so takšne razmere napovedane (so bile in so bile vedno točne), morajo šefi poslati na teren večje število policistov, da se lahko kepajo. Problem nastane pri čevljih (hec, vendar jih moramo sami kupovati, ker so službeni zanič) in pri vozilih. Moram nekoliko razložiti zadevo, da bo slika bolj jasna. Na PU Koper je en možakar zadolžen za popravila, servisiranja in ostalo skrb vozil. Ta stric samo odloča, kaj se bo izvedlo in kako se bo izvedlo. Torej, denarne zadeve. In se ta stric spomni, da bi naredil nekakšen program oziroma neko razpredelnico, kjer bi se dalo slediti stroškom posameznega vozila, tako glede servisiranja, kot glede popravila.Ta program naj bi prinesel prihranek. In ga celo je. Zaradi tega so mu dali nekakšno nagrado. Ne vem kaj, mogoče malo kozjega mleka in nariban sir. Kako pa je ta program prinesel prihranek ? Čisto enostavno. Vsa vozila, katera je bilo potrebno peljati na servis ali kako drugače popraviti, so bila enostavno parkirana. Torej ni stroškov. Kako se jaz nisem tega spomnil ? Ta bedak je dobil nagrado za eno navadno sranje, mi smo pa ostali brez vozil. Kaj ima to vezo s sneženjem ? Ima jo v tem, da smo v teh kaotičnih snežnih razmerah ostali brez vozil. Ali so bila pokvarjena ali pa neustrezna, samo dvokolesno gnana. In je prišlo več primerov, ko so ljudje potrebovali policijo, katere pač ni bilo oziroma je prišla veliko kasneje, ker so policisti igrali šah (kot, da bi ga znali) na postaji, saj ni bilo vozil. In to vse zaradi nekoga, kateri ni dovolil prepeljati štirikolesno gnana vozila z Obale (so bili verjetno več metrski zameti ob morju) na naše območje. Pa se bo sedaj nekdo našel in rekel, da so tudi dvokolesna vozila dobra v snegu. Res je, dobra so. Ampak jaz bi se tudi kam peljal, ne pa samo bivakiral v zametu. Kdor ne pozna postojnske zime, naj vpraša strica gugla za kakšno sliko. Na cesti pa so se dogajale prometne nesreče, zastoji in ostala snežna sranja. Ljudje pa naj čakajo, kajne. Da boste vedeli, ko boste naslednjič čakali. Figure premikamo, ker vozil nimamo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nekaterih temah nas nekoliko zanese in je potem nasmetena z vsem drugim, samo z bistvom teme ne. 

 

Nekdo je omenil, da bi moralo tovornjaki ob sneženju parkirati in čakati poletje. Se strinjam, ampak bi jih spustil že spomladi. Vse lepo in prav, dokler ne začne snežiti in se nekdo ne spomni na parkiranje tovornjakov. Ta vozila so nekoliko daljša in širša od naših avtomobilčkov in motorčkov, zaradi česar potrebujejo eno malo večje parkirišče od tistega, kar se najde ob cesti. Problem št. 1 so parkirišča. Ne mi sedaj pametovati z nešteto parkirišči po mestih in ob mestih na območju trgovskih centrov. Problem je relacija do teh parkirišč in problem je nejevolja vseh avtomobilistov, katerim zasedejo parkirišče. Na avtocesti je problem njena prevoznost ter problem parkiranja teh skoraj 20 metrov dolgih tovornjakov. Promet na naši avtocesti je zelo obremenjen s tovornjaki, parkirišč pa zelo primanjkuje. Avtocesta je dobičkonosna samo z zaračunavanjem cestnine, pri izgradnji parkirišča so pa samo stroški oziroma po njihovem mnenju je to stran vržen denar, ker pač zadeva tako teče že od leta 1972 (odprtje prvega dela avtocesta med Vrhniko in Postojno) in se to lahko rešuje s parkiranjem na odstavnem pasu. Torej so tovornjakarji prisiljeni bivakirati na avtocesti in čakati zvončke in trobentice.

 

Tranzitne tovornjake na vlake... :rolleyes: Pa naj lepo počivajo teh nekaj ur čez Slovenijo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si površno prebral. Od koga bodo kasirali cestnino, če gredo na vlak ? Železnica je prodana tujcem (kako si lahko razlagamo dejstvo, da vozijo tuje vlake naši strojevodje), avtocesta je pa dobičkonosen posel z zaračunavanjem cestnine. Koga briga ekologija in večja varnost prometa ob zmanjšanem prometu tovornih vozil, še posebej tujih. Cestnina je važna oziroma €.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut, verjetno sem tok na cesti kot ti al pa še kaj več. 

 

In definitivno so glavni problem tovornjaki, pa čeprav imajo zimske gume, enostavno niso v stanju zvozit in zmečkat tistega snega, ki ga imajo pod gumami in jih zato zarotira, da blokirajo cesto. Če en butl z osebnim avtom obtiči ni panika, ga obvozimo ali porinemo vstran. Se strinjam, da bo morali plugi takoj na cesto, bdw jaz bi si želel tudi metanje peska, saj bi s tem preprečil mariskateri karambol na spolzki (ledeni) podlagi. 

Hotel sem pa povedati nekaj: 

pri sneženju se gre vedno za sranje, ki se dogaja par ur in sicer od začetka močnejšega sneženja, pa dokler snežne službe ne začnejo dobro delati. Torej je to večinoma vprašanje dobrih 5tih ur. In če bi takrat, ko bi bila dana odločba, ali začeli izločati ali se vsi tovornjaki ustavili na odstavnem pasu, bi po mojem mišljenju tudi samo čiščenje in posipanje hitreje steklo. Potem, pa se bi tovornjaki lahko mirno priključili za pluge in varno vozili naprej. 

Vremenske napovedi so zadnje čase dovolj natančne, da si lahko planiram, ali bom šibnil na pot pred sneženjem, ali bom počakal par ur, da se zadeve normalizirajo. 

 

Kar pa se opremljenosti policije tiče....tut naši šefi bi najraje videli, da vozimo z letnimi gumami, tudi naši šefi nam ne kupijo čevljev. Do kje se bom pustil jebati je na meni...in jaz sem v firmi lepo povedal: če ni izpravno vozilo, ne bom vozil in če nimam zimskih gum tudi ne grem na pot. Meni je uspelo, Nekateri bi pa v tem primeru dobili odpoved.

 

In tudi pri nas so se stroški za popravila znižali (začasno), saj vozil sploh ne vozimo več na servis :D

 

p.s. se strinjam, najhujša zima je od Rebernic do Unca...ko 1x temu uideš si rešen in lahko celo Slovenijo prevoziš

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tranzitne tovornjake na vlake... :rolleyes: Pa naj lepo počivajo teh nekaj ur čez Slovenijo.

 Saj veš, da to v praksi ni mogoče. Dokazano. In še naslednjih 10 let ne bo. Ker se nič ne zgodi na to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa mislite, da se govori o drugem tiru .. ta je nesposoben in ne bi izdržal teže tovornjakov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Železnica je prodana tujcem (kako si lahko razlagamo dejstvo, da vozijo tuje vlake naši strojevodje)

Železnica seveda ni prodana. Ne poznam ajzenponarskih pravil, vem pa, da vse vlake čez SLO vozijo naši. Na Jesenicah se na mednarodnem vlaku vedno zamenjajo...ko pride iz A, gre gor strojevodja Jože,  Hans pa dol, al pa na pavzo. Ko gre vlak v A, gre Jože dol na Jesenicah ali pa v Podrožci, prvi postaj na severni strani Karavank, naprej šofira pa Hans.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Železnica seveda ni prodana. Ne poznam ajzenponarskih pravil, vem pa, da vse vlake čez SLO vozijo naši. Na Jesenicah se na mednarodnem vlaku vedno zamenjajo...ko pride iz A, gre gor strojevodja Jože,  Hans pa dol, al pa na pavzo. Ko gre vlak v A, gre Jože dol na Jesenicah ali pa v Podrožci, prvi postaj na severni strani Karavank, naprej šofira pa Hans.

 

Tedybear, tukej te moram pa popravit, namreč, kar nekaj tujih privatnih železnic vozi po naših krajih (Cargo, Adria), ki so v taki ali drugačni lasti in ki so pobrali našim železnicam najboljše fure- le zakaj?- , za njih pa vozijo tudi slovenski strojevodje, ki so zaradi bonifikacije šli zlo zgodaj v pokoj...

Je pa tko, da pri nas primopredajo in odpremo vlaka dela cela skupina izvršilnega osebja, pri njih pa samo strojevodja. In če malo povprašaš po Jesenicah, ti bodo povedali, da je pred časom na Jesenice prišla po vlak krhka strojevodkinja, seveda so ji naši kavalirji ponudili pomoč, vendar jo je obzirno odklonila in kompletno proceduro, ki je potrebna opravila sama, kar je tudi logično, ker po prevzemu ona odgovarja za vlak :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tedybear, tukej te moram pa popravit, namreč, kar nekaj tujih privatnih železnic vozi po naših krajih (Cargo, Adria), ki so v taki ali drugačni lasti in ki so pobrali našim železnicam najboljše fure- le zakaj?- , ...

Pri takih in drugačnih lastnikih bi lahko omenil še znane sindikalne voditelje in njihovo vlogo pri tem. In seveda tudi pri dolgoletnem vztrajnem zavračanju vseh evropskih reform, ki jih je želela evropa v zameno za sredstva, ki jih tako nismo dobili.

Ko se je bilo potrebno postaviti ob bok ostalim sindikatom ob lanskih protestih, so seveda bili tiho kot miške. Zakaj? Ker so le podaljšek SDS politike in velikega jajčeglavega vodje. Ja tako je, niso Semoličevi ali katerikoli, ki so tolikokrat na udaru kritikantov, so kar bili takrat "sistemski" sindikat, ki je ves čas delal na osiromašenju železnice. In to uspešno.

 

Sedaj se je to menda začelo celo že nekaterim strojevodjem upirati, a pozno ....

 

 

Tako malo za intermezzo in informiranost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, sindikati so v večini sami sebi namen in čisto politično vodeni. Ker pa je to motoristični forum s temo črno sivega nabijanja brez sindikalistov in sindikatov, lahko napišem, da smo za polnjenje črnih kronik sami krivi. Ga ni državnega organa, kateri bi se potrudil in nekaj naredil v smeri izboljšanja varnosti cestnega prometa. Vsak tak organ ima neke svoje interese in zahteve postavljene pred urejanjem kaotičnega stanja na cesti. Seveda je to stanje kaotično. Kako pa naj si drugače razlagamo obnašanje udeležencev cestnega prometa, kjer se vsak obnaša po svoje, ne glede na posledice.

 

Isto, kot je napisal I30 za železnice, so naredili državni organi in njihovi pomagači v avtošolah, izpitnih centrih in šolah varne vožnje za stanje na cestah. Verjamem, da ima vsak izmed nas nešteto cestnih prigod, kjer je bilo ravnanje drugega

udeleženca nesprejemljivo in nerazumljivo.  Sedaj pa vprašanje. Je bil prejšnji sistem, v katerem ste se ali smo se učili voziti, tako slab, da ga je bilo potrebno zamenjati ? Je kdo, v prejšnjem ali pa v tem sistemu, učil kandidata, da lahko zapelje skozi križišče pri rdeči luči, da lahko seka ovinke, da lahko vozi pod vplivom alkohola, ... ? Vse je mogoče. Vsak sistem je toliko slab, kolikor so slabi ljudje v njem. Isto je z obnašanjem na cestah. Ljudje smo krivi in odgovorni za dogajanje na cestah. Krivi smo pa zaradi tega, ker nam je vseeno za druge in nas skrbi samo lastna rit, tako kot vse državne organe in ostale njihove prisklednike. Evo, pa smo isti, kot grabežljivci na oblasti. Po obnašanju, namreč. Kajti, v prometu je tako, da nikoli nismo sami na cesti in moramo vedno misliti na več stvari več "korakov" vnaprej. Drugače smo v kroniki, črni kroniki.

 

V tej naši banana monarhiji je marsikaj narobe. Vendar ostanimo na traku asfalta. Marsikdo se jezi na policijo, na sodstvo, na to in ono ministrstvo, ..., ker nič ne naredijo oziroma, ker naredijo premalo za varnost cestnega prometa. Pri nas je tako, da se za vsako dejanje, naj bo prekršek ali kaznivo dejanje, iščejo olajševalne okoliščine. Seveda, sosed je en velik revež, ker se vsak dan vdaja opojnim substancam in, ker ga j... policisti. Ti so pa res eni prasci. Res ne vem, kaj jih en pijan voznik toliko moti. Saj ne bo zapeljal na avtocesto v nasprotno smer, saj ne bo zapeljal v gručo otrok na avtobusnem postajališču, saj ne bo spregledal rdeče luči na semaforju, ... Tako je pri nas. Ne vem, zakaj se mora prvo nekaj zgoditi, da začnemo drugače razmišljati. Vse se nekako tolerira, dokler ne pride do katastrofe. Po bitki so vsi generali. Kaj pa pred in med bitko ? Takrat pa naj se vojaki znajdejo, kot vsak ve in zna. 

 

Vsake toliko časa beremo, vidimo in slišimo, da se je pri nas zgodila kakšna prometne nesreča zaradi takšnih in drugačnih ravnanj posameznika. Takoj nato se vsi sprašujejo, kje so bili do sedaj organi pregona in organi preventive ter kurative. Verjetno na malici, v trgovini, na internetu, z roko na riti kakšne praktikantke (in obratno), na izobraževanju, ... Kaj pa bi delalo nešteto fikusov po pisarnah različnih ministrstev, če ne bi bilo takšnih katastrofalnih prometnih nesreč ? Tako so vsaj zaposleni za nekaj časa. Pa še krožijo po pisarnah, ko jih premeščajo zaradi ugotavljanja krivde in odgovornosti. Saj veste, sprememba klime ugodno vpliva na človekovo počutje. 

Verjetno ste že ugotovili, da vedno naj... mali človek. To se vedno pokaže, ko do nečesa pride. Je tisti pijan mačkon ugasnil mlada življenja na avtocesti. In potem se vse skupaj vleče in vleče, pa nikamor zvleče. Ne razumem, zakaj v takih primerih sodišče ne odredi pripor, saj je tak človek osumljen kaznivega dejanja, katero lahko ponovi. Najlažje je kazati na fantke in punčke v modrih oblekicah, kako nepotrebno zapravljajo čas, namesto, da bi lovili ta prave lopove.  

Ma nimajo oni ne časa ne interesa za lovljenje teh ta pravih lopovov. Morajo toliko in toliko kazenskih točk "prodati" in toliko in toliko vozniških dovoljenj vzeti. Kajti, le tako bo država zadovoljna in bo lahko še naprej hranila razne agencije zadolžene za varnost cestnega prometa. In krog je sklenjen. Denar mora krožiti oziroma vozniška dovoljenja morajo krožiti. Seveda ni važno ne znanje ne primernost voznika. Glavno, da je na cesti in, da del svojega zaslužka oddaja državi v obliki plačevanja kazni za prometne prekrške. Je mogoče kdo pomislil, da bi se hujše prekrškarje spravilo s ceste ? To je pa ja v nasprotju z logiko države. Od koga bo pa pobirala denar, če ne ravno od najhujših prekrškarjev. Tukaj niso samo kazni, so tudi razne varne vožnje, zdravniški pregledi, ... Potrebno je narediti vse, da se tak voznik vrne na cesto, ker je dobičkonosen.

 

Tukaj imate varnost. Še verjamete državi, da bo poskrbela za vas in vaše zdravje ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!