Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Najlažje napišemo sveznalcem,da je teorija eno in praksa nekaj povsem čisto drugega.Ker sem skoz na cesti kot šmrkl bi lahko razpredali do smrti,toda kaj bi dosegli.............popolnoma nič.........nekateri bi še naprej gledali na zadevo kot furmanski konj ali za nekmete"plastično" :P

 

P.S. tok ,da jaz sm za fait :D

čak da te srečam, te prec oduzad u nogo brcnem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me boš lahko od zadaj brcnil v nogo imaš.....IMAŠ PREMAJHNO VARNOSTNO RAZDALJO :lol1:

 

p.s.  kakšna bo kazen in koliko pik boš fasu ti bo pa Borutt povedu :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi smo krvavi pod kožo. Enim je to celo na nosu videti. 

 

Eno so predpisi in njihovo upoštevanje, kar bi teoretično moralo biti najboljše (sem napisal, da teoretično), drugo je pa praksa in seveda naše obnašanje. V prometu je človek najšibkejši člen in kot tak zmotljiv. Karkoli gre narobe, gre zahvala ravno človeškemu faktorju. Seveda obstaja kakšen promil drugih dejavnikov, kateri prevzamejo krivdo za nastalo situacijo. Predpise je napisal človek, torej obstaja verjetnost lukenj in pomanjkljivosti. Isto je s cestami. Tudi tam so luknje zaradi človeka. Ravno tako je z okvarami na vozilu, katerega je sestavil človek in, katerega servisira in vzdržuje človek. 

 

Predpisi so napisani in veljavni. Napisali so jih "strokovnjaki", sprejeli pa še večji "strokovnjaki". Vendar nikjer ne piše, da voznik lahko ali pa mora ogrožati sebe ali druge. Sedaj je pa na nas ali bomo upoštevali predpise ali pa bomo kršitelji teh predpisov. Ti predpisi so napisani zaradi varnosti vseh udeležencev prometa. Tukaj ne smemo gledati na kazni, ker nimajo veze z varnostjo, ampak samo na določbo posameznega člena, kateri narekuje oziroma prepoveduje naše ravnanje. Če piše, da je potrebno imeti med vožnjo motorja na glavi čelado, potem je to zaradi varnosti. Če piše, da je omejitev hitrosti 50 km/h v naselju, je to spet zaradi varnosti. Pa ne mi tukaj utrujati o napačno postavljenih znakih, ker to nima veze s členom o omejitvi hitrosti ali pa kakšnim drugim členom. Za znake obstaja pravilnik, kako se moramo obnašati v prometu pa predpisuje zakon. O tem zakonu gre beseda. 

Sem že višje napisal, da bi upoštevanje predpisov pomenilo idiličen svet. Vendar je človek tisti, kateri iz kruha dela drek. 

 

Nekako smo padli v varnostno razdaljo. Člen je tako napisan zaradi varnosti in ničesar drugega. Lahko pa nekdo poskusi dokazati nasprotno. Sploh ne vem, zakaj bi jaz moral nekomu soliti pamet glede upoštevanja predpisov, saj smo vsi zadosti stari in z veljavnimi izpiti (vsaj upam). Lahko samo pojasnim kakšno stvar oziroma svetujem. Je pa zanimivo, da so v veliki večini drugi krivi za storjeni prekršek. Ker se nekdo ni umaknil na desni pas, je bil voznik za njim "prisiljen" voziti na premajhni varnostni razdalji. Mogoče bo kdaj prvi voznik nekoliko zavrl. Bo tista razdalja še dovolj ? Saj nima veze ali je zaviral zaradi razmer v prometu ali pa zaradi "discipliniranja" voznika za njim. Problem je v "harmoniki" prednjega dela vozila, katere morebiti ne bi bilo, če bi bila oba voznika dovolj pametna in kulturna. Kaj ti pomaga nedolžnost in vsa mogoča zavarovanja, če pa stojiš na cesti z razbitim vozilom, namesto pri kakšni deklini. Take zadeve se dogajajo zaradi neumnosti in so nepotrebne. Brez veze so. 

 

Verjamem, da ste vsi slišali, čemu so namenjene provide. Za ugotavljanje prekrškov v zvezi hitrosti, varnostne razdalje, nepravilnega prehitevanja, vožnje po desnem pasu, ... Skratka, vse živo se lahko ugotovi in posname. Ampak, vsi niso tega mnenja. Poznam modele, kateri so v službi s provido, vendar ne ugotavljajo prej navedenih prekrškov s pomočjo sistema provida, ampak se parkirajo na cestninsko postajo in "streljajo" z laserskim merilnikom hitrosti. Delo s provido je zelo različno, lahko je prekrškarjev za izvoz, lahko pa ni nikjer nobenega. Kaj lažje, kot na cestninski postaji čakati na "žrtve". Na ta način jih veliko pade v tako zasedo. Ti modeli veseli in uspešni, šef pa ponosen na opravljeno delo. Tak sistem je v Sloveniji. Kasiraj, pa si dobro zapisan pri šefu. Ker, če bi ti modeli delali s provido, bi bilo verjetno zelo malo uspeha. Lahko se zgodi, da se cel dan voziš gor in dol, da pride kakšen junak s takšnim ali drugačnim obnašanjem.

 

Za tako varnost oziroma kasiranje je pa kriva država. Kje so kakšne brezplačne delavnice za voznike, kje je kakšen brezplačni poligon za vožnjo različnih vozil, kje so brezplačna predavanja za obnovitev znanja predpisov, kje je ... ? To bi morala država organizirati in spodbujati. Ampak je veliko lažje strašiti ljudi z velikimi kaznimi in drugimi ukrepi. Denarne kazni za nekaj časa prestrašijo ljudi, potem je pa zopet vse po starem. Ljudi je potrebno izobraziti, jih pravilno usmeriti, jim spremeniti miselnost in posledično vedenje, ... Prometna varnost se ne bo izboljšala z dvigovanjem kazni. Čeprav marsikoga "strezni" šele denarna kazen in kazenske točke. Vsi se moramo prometno izobraziti, spremeniti miselnost ter se začeti bolj kulturno obnašati. Samo tako bo storjen korak k boljši prometni varnosti. Ker pa se stopnice pometajo od zgoraj navzdol, bi morali s tem začeti povsem na vrhu, kjer bi se morala korenito spremeniti miselnost, da bi lahko sprejeli pravilne ukrepe za izboljšanje prometne varnosti. 

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet v službi a :P.....pridn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne rabš povedat pa vem :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neč ne bo tudi s tem ne, danes me je redar postojnski napizdu, ker sem parkiral pred hotelom na trgu. (motor da ne bo pomote) Njegovo vprašanje je bilo sledeče: Ali si videl pločnik? Moj odgovor: Ja. No pravi on, po pločniku se ne smete voziti in parkirati. Pol sm ga pa vprašal da naj mi pokaže znak, da je prepovedano za motorje in je spet ponovil, da se ne sme voziti po pločniku. Poanta: če vidiš pločnik ne smeš parkirat motorja. :naughty:

 

To je iz Zakona o pravilih cestnega prometa:

 

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

...

15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok,odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);

...

 

Pa še nekaj iz Zakona o javnih cestah:

 

...

35. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas;

...

 

In Zakona o cestah:

 

...

54. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;

...
 
Pričakujem veliko napisanega in veliko poudarjenega z uporabo orodja "krepko". 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

To je iz Zakona o pravilih cestnega prometa:

 

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

...

15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok,odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);

...

 

Pa še nekaj iz Zakona o javnih cestah:

 

...

35. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas;

...

 

In Zakona o cestah:

 

...

54. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;

...
 
Pričakujem veliko napisanega in veliko poudarjenega z uporabo orodja "krepko". 

 

 

 

Raje uporabim krepko kot pa rdečo barvo. (se mi zdi bolj umirjeno in manj agresivno) :P

 

Lej, meni je jasno da smo v tvojem primeru (šolska vzgoja, služba) že po "defoltu" krivi.

 

Pa vendar moraš nekaj razumeti: lajf ni črno bel, ampak je poln sivin. Parkiral sem v Postojni na trgu pred ta velkim hotelom, res pa je da sem do trga prišel preko pločnika. :P...in potem se je razvila debata z redarjem, ki ni imel drugega dela.

 

Pa še nekaj: včasih mora človek uporabiti tudi svojo pamet, ne samo brat pravilnikov in navodil za uporabo. PS smo imeli včasih v vojski, ko ni bilo dovoljeno kakorkoli po svoje misliti....verjamem, da je še veliko teh ostankov zakoreninjenih pri nas.

 

da nadaljujem: če ni urejenih parkirnih površin, se parkira, kjer se parkira (seveda ne sme biti nevarno ali kakorkoli ovirati kogarkoli), mogoče spet ne bi komu škodilo, da gre mal v tujino pogledat (do Milana je 400km, Trst je pa bližje) kako in kje vse se parkira motorje in seveda, kako se po velemestih vozi (za kar je itak poskrbela sama evolucija), da se efektivno zmanjšuje gneča in zastoji.

 

p.s. lahko pa bi bil totalna svina in parkiral na parkirišče za avtomobile in zasedel cel plac. Mogoči bi še poklical 15 svojih frendov, da bi vsak od nas zaparkiral en prostor. In bi bil v skladu z zakonom.....

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa naj bo parkiranje. 

 

Kot so že naši "vrli" prometni "strokovnjaki" ugotovili, je parkiranje eno bolj težavnih opravil za voznika. Zakaj težavnih ? Ker so predpisi o dimenzijah parkirnih prostorov stari več kot 20 let. Pa so "brihtne" glave ugotovile, da je preveč dela s popravljanjem dimenzij parkirnih prostorov oziroma njihovemu povečevanju in prilagajanju sedanjemu voznemu parku. So raje dodale še kakšen člen v vsakodnevno kritiziran zakon. Tako so ubili več muh na en mah, pa še proračun se polni, ker vozniki nimajo kam parkirati. Saj prostor se še najde, ampak je presneto drag, če ti ga zaračuna mestni redar.

 

 Ja, kdo pa še gleda tiste pravokotne črte. So se cestarji nekaj igrali z belo barvo in risali vzporedne črte. Da bi jih vsaj tako narisali, kot ljudje parkirajo. Jok brate, oni po svoje rišejo in se ne ozirajo na navade tamkajšnjih ljudstev in plemen. Zato pa je tako težavno parkirati. Še izkušeni se zmotijo. Največkrat je najboljše zbežati stran od teh morastih črt. So območja, kjer še ni bilo cestarjev z njihovo belo barvo. Tam bo pa ja vse v najlepšem redu. Ni črt, ni težav. Samo še ta presneti robnik je potrebno prevoziti, pa je voznik na varnem pred črtami. Kam lepše. Prazen prostor z veliko možnosti postavitve prevoznega sredstva na ogled. Najboljše bo na sredini. Ni hudič, da ga bodo vsi videli. Res pa je, da se na tisti točki veselo sonči sonce in greje skulpturo plastike in pleha. Bolj k stavbi bo treba. Pa še bolj na očeh bo, če bi se kdo preveč približal. Po drugi strani je pa tudi res, da se je v vsej tej motoristični opremi težko premikati na "dolge" razdalje. Ta oprema je za krčenje za krmilom in ne za hojo. Čeprav je na obeh straneh trga urejen parking, je še vedno predaleč. Kaj bo pa bejba rekla, če pride motorist peš in ves pokrčen. Ona tudi rada pogleda motor, da vidi kakšen okus ima "vitez". Pravzaprav je tak motorist velik človekoljub in se resnično potrudi, da imajo avtomobilisti vedno prost parkirni prostor. Raje rine motor po stopnicah, kot pa bi odščipnil tisti mikro plac enemu avtu. Kar solzica poteče človeku ob taki rahločutnosti. Ko bi vsaj vsi motoristi bili taki. Ne, nekateri pa kar na sredino označenega parkirnega prostora postavijo svoj motor. Nesramnost brez primere. Ko bi vsaj vsi mislili s svojo glavo. Tako bi bilo življenje ena sama mavrica. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem kraju osebno še nisem slišal ali sam naletel da bi me kdo utrujal, če parkiram na pločniku. Zaenkrat je tako in upam da do nadalnjega ostane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

To je iz Zakona o pravilih cestnega prometa:

 

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

...

15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok,odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);

...

 

Pa še nekaj iz Zakona o javnih cestah:

 

...

35. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas;

...

 

In Zakona o cestah:

 

...

54. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;

...
 
Pričakujem veliko napisanega in veliko poudarjenega z uporabo orodja "krepko". 

 

Stari ti si ZAKON :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v ljubljani je prepovedano parkirati motor na parkirnem mestu , ki je namenjen avtomobilom plačani parkirnini navkljub...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari ti si ZAKON :smoke:

Stari ti si KOMPLETEN ZAKON  :smoke:

v ljubljani je prepovedano parkirati motor na parkirnem mestu , ki je namenjen avtomobilom plačani parkirnini navkljub...

lublana je itak bulana :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v ljubljani je prepovedano parkirati motor na parkirnem mestu , ki je namenjen avtomobilom plačani parkirnini navkljub...

 

O D L O K 

o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljana

 

6. javna parkirna površina je s prometno signalizacijo označen del vozišča občinske ceste, namenjen parkiranju vozil, ali posebej urejena javna površina izven vozišča ceste, namenjena parkiranju vozil, ali posebej zgrajen objekt, namenjen parkiranju vozil,

 

(1) Javne parkirne površine so namenjene parkiranju osebnih avtomobilov, pristojni organ pa lahko določi, da se javne parkirne površine ali del javnih parkirnih površin določi za parkiranje drugih vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to dejansko pomeni, da ima lahko vsaka občina odlok, v katerem prilagodi prometna pravila svojim potrebam? Ne štekam čist. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to dejansko pomeni, da ima lahko vsaka občina odlok, v katerem prilagodi prometna pravila svojim potrebam? Ne štekam čist. :eek:

 

 

... zato se mu pa reče "Odlok" in ne "Zakon" :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to dejansko pomeni, da ima lahko vsaka občina odlok, v katerem prilagodi prometna pravila svojim potrebam? Ne štekam čist. :eek:

 

100. člen

(prometna ureditev na občinskih cestah)

(1) Za varen in nemoten potek prometa na občinskih cestah so odgovorne občine.

(2) Prometno ureditev na občinskih cestah določijo občine. Pri zahtevnejših prometnih ureditvah je sestavni del posamičnega konkretnega upravnega akta elaborat prometne ureditve.

(3) Prometna ureditev obsega:

– določitev uporabe ceste ali dela ceste za določene vrste vozil oziroma uporabnikov (cesta, rezervirana za motorna vozila, kolesarska pot ali steza, steza za pešce, steza za pešce in kolesarje, steza za jezdece) in mej naselij;

– določitev prednostnih smeri in sistem ter način vodenja prometa;

– določitev omejitev uporabe ceste ali njenega dela glede na vrsto prometa;

– določitev omejitev hitrosti vozil;

– ureditev kolesarskega prometa in določitev lokalnih kolesarskih povezav;

– ureditev parkiranja in ustavljanja vozil;

– določitev območij umirjenega prometa, območij omejene hitrosti in območij za pešce in prehodov za pešce;

– določitev ukrepov za umirjanje prometa za varnost otrok, pešcev in kolesarjev, zlasti v bližini vzgojno varstvenih, izobraževalnih in zdravstvenih ustanov, igrišč, stanovanjskih naselij in drugih območij, kjer se ti udeleženci cestnega prometa pojavljajo v večjem številu;

– določitev drugih prepovedi, obveznosti ali omejitev udeležencem prometa.

(4) Omejitev največje dovoljene hitrosti vozil na cesti izven naselja ne sme biti manjša od 50 km/h, razen če to zahtevajo utemeljeni razlogi za varnost ceste in prometa na njej.

(5) Prometna ureditev iz tretjega odstavka tega člena mora biti označena s predpisano prometno signalizacijo in prometno opremo. O postavitvi, zamenjavi, dopolnitvi ali odstranitvi prometno signalizacije na občinskih cestah odloča upravljavec občinskih cest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, hvala. Razumem.

Potem mora v LJ biti na znaku/na tleh/.... napisano, da parking velja samo za avte ne pa tudi za motorje in da ni dovolj samo sprejet odlok in se sedaj lahko kregam z mestnim redarjem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo tako pomembna tema zamrla, sem pristojne v MOL zaprosil za nekaj pojasnitev glede parkiranja motornih koles na označena parkirna mesta za, po njihovem odloku, osebne avtomobile. Kot boste lahko prebrali, so z nekaj leporečja želeli odgovoriti na moje vprašanje. Vsaj odgovor sem dobil. Nadaljevanje sledi, ko bom dobil odgovor oziroma vsebinsko razlago Odloka o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljana Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana. Spodaj je odgovor mestnega redarstva Mestne občine Ljubljana. 

 

 

Spoštovani,

 

vozniki v sporočilu navedene kategorije motornih koles lahko parkirajo na vseh parkirnih mestih, v kolikor izpolnijo vse pogoje, ki izhajajo iz postavljene cestnoprometne ureditve in signalizacije.

 

Dodajamo, da smo v Mestni občini Ljubljana prijazni do motoristov in smo v zadnjem obdobju vsakoletno povečevali število posebnih parkirnih mest, namenjenim tovrstni kategoriji vozil.

 

Vaše sporočilo glede vsebinske razlage Odloka o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljana, s spremembami, pa odstopamo Oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana.

 

Več o delu in pristojnostih Mestnega redarstva lahko spremljate na naši spletni strani s klikom tukaj .

 

S prijaznimi pozdravi.

Popravljeno . Popravil Borutt
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...... Spodaj je odgovor mestnega redarstva Mestne občine Ljubljana. 

 

 

Spoštovani,

 

vozniki v sporočilu navedene kategorije motornih koles lahko parkirajo na vseh parkirnih mestih, v kolikor izpolnijo vse pogoje, ki izhajajo iz postavljene cestnoprometne ureditve in signalizacije.

 

Dodajamo, da smo v Mestni občini Ljubljana prijazni do motoristov in smo v zadnjem obdobju vsakoletno povečevali število posebnih parkirnih mest, namenjenim tovrstni kategoriji vozil.

 

Vaše sporočilo glede vsebinske razlage Odloka o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljana, s spremembami, pa odstopamo Oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana.

 

Več o delu in pristojnostih Mestnega redarstva lahko spremljate na naši spletni strani s klikom tukaj .

 

S prijaznimi pozdravi.

 

... svetovni prvaki za prodajo megle .... :headbang:

 

... zelo dobro poznam to njihovo "manijo" odstopanja dopisov .....  v nadaljnje reševanje "pristojnim" službam ...  :jezen

 

...... FAAAAAAAAAAAAKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!!   :whistle:

Popravljeno . Popravil pik1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj kakor sem jaz enkrat poslušal razlago mestnih redarjev o parkiranju v Ljubljani, ni prepovedano parkiranje motorja na parkingu za avte. Kakor oni razlagajo je štos v tem, da moraš potem plačati in vzeti parkirni listek, na površinah kjer pa je označeno parkiranje MOTO je pa le to brezplačno.

Glede širjenja MOTO parkirišč, pa mislim da jih ne širijo, ampak so celo ob prenovi odvzeli kar nekaj parkirišč blizu Zlate ladjice ( ljubljančani vejo kje mislim ).

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!