Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Hitro pridejo iskat ce si v zamudi kak obrok ali dva po mojem.

 

Sploh pa, dva jurja ne vem ce je dovolj za tisto ladjevje placevat.

lej tkole ..na davčno prijavi če te moti  ne mene buzerirat k nimam nč pr tem...  jst mam avto za 139 €... po eurotaxu k je full višji od vrednosti.. sicer pa zakaj bi te sploh motilo ? maš glih tolk možnosti met privat pa se isto obnašat kot drugi... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekatere je kar privzdignilo moje prejšnje pisanje. Seveda ni vse perfektno v Skandinaviji. Če samo pomislimo, da kupujejo jabolka in ostalo sadje na komad, pri nas pa kar na gajbo, smo že na boljšem. Pri njih me bolj "moti" ta njihova zavest oziroma zavedanje, da ima vsako ravnanje v prometu posledice. V kolikor je to ravnanje v prometu nezakonito, potem so posledice "grozovitejše". Vsi vemo, da so povsod neki posamezniki ali neke skupine ekstremistov. Brez tega ne gre. Pač njihova odločitev in njihovo življenje. Samo, da ne posegajo v življenja ostalih. 

 

Trava je bolj zelena pri sosedu, krompir je bolj okusen pri sosedu ali sosedi, sosed ima boljši avto, ..., še soseda je ... Ma boli me za soseda. Svoj prag moram pometati in ne sosedovega. In ta prag je ta mat kurja v dobrem in slabem. 

 

Promet je ena taka čorba sestavin, kot so predpisi, znaki, kultura obnašanja, ... Kuhar je skuhal, udeleženci v prometu pa moramo to pojesti. Je pa tako, da ne marajo vsi čorbe, ampak bi raje nekaj drugega. Problem je, da ta gostilna nudi samo čorbo. Pojej in uživaj, pojej in se pači ali pa pusti in stradaj. 

Mogoče je za nekatere ta čorba slabega okusa, vendar je zdrava in hranljiva. Poleg vseh teh predpisov in ostale šare, je še prometna kultura, katera doda, kot začimba, tisto piko. 

 

Prvo moramo ugotoviti, da upoštevanje predpisov ni nekaj sramotnega in, da prekršku pač sledi sankcija. Pri teh sankcijah za prekrške v cestnem prometu so naši vrli "strokovnjaki" brcnili v temo in pokazali vso strokovnost. Kaj ti pomaga kazen nekaj tisoč €, če pa storilec nima nekaj € za bencin ali servis vozila. Tak prekrškar se bo vozil tudi, če bo kazen milijon €. Po drugi strani pa je vprašanje, zakaj se taka oseba nahaja v prometu, če pa ve, da nima pogojev za vožnjo in, da bo v primeru zalotenosti pri prekršku kaznovan. Seveda je taka oseba en velik revež, ker ga država odira za neki nepomemben prekršek. A so ti prometni predpisi res tako neživljenski, da delajo reveže iz ljudi in jim kratijo njihove pravice ter jih utesnjujejo ? Če samo pogledamo člen v tem hudičevem delu, kjer piše, da mora voznik imeti izpit za vožnjo določenega vozila. To menda vsi vemo in ne vem, zakaj je nekdo revež, ker dobi kazen za vožnjo vozila brez izpita. Pa še vozilo se mu vzame. Potem so tukaj pijanci za volanom. So tudi oni reveži, ker se jih preganja ? To je tista kultura v mojem prejšnjem pisanju. Te kulture je pri nas preveč.

 

Sem pač veliko na cesti in imam veliko dela z različnimi ljudmi, po večini storilci prekrškov in kaznivih dejanj. Že malo višje sem napisal, da so naši veleumi zakuhali prevelike kazni za prekrške, zaradi česar se velikokrat pojavi dvom ali sploh napisati takšen znesek na plačilni nalog. Če je nekdo "pameten" in nesramen, potem mi samo olajša delo. Drugače je pa z navadnimi ljudmi normalnega obnašanja, kateri so naredili neko neumnost hote ali nehote ali pa sploh niso vedeli, da so s svojim ravnanjem storili prekršek. Nepoznavanje prava ne opravičuje tega njihovega ravnanja, vendar se je veliko lažje s tako osebo pogovoriti in ji razložiti situacijo. Lepa beseda lepo mesto najde in opozorilo je največ, kar sledi. Drugače je s tistimi, kateri zavestno kršijo predpise in se na to požvižgajo. Razumem, da nekdo ustavi in parkira na cesti, ker mora pod nujno nekoga pospremiti na urgenco. Ne razumem pa, da nekdo parkira na avtocesti med izvozom in uvozom in spi, čeprav se je pravkar peljal mimo počivališča. Potem pa reče ali je mogoče boljše, če se zaleti zaradi preutrujenosti. 

 

Veliko preveč se primerjamo s severnjaki, kar so seveda že Avstrijci. Če želimo imeti neki nivo prometne varnosti, potem se moramo tudi potruditi za to. To je pa tisto pometanje pred lastnim pragom. Predpisi so in bodo. To se ne bo spremenilo. Če se vsaj približno držimo napisanega, smo že na dobri poti k povečanju prometne varnosti. Torej bo tudi država dobila manj denarja od kazni. Ker pa preveč poznam te požrešne riti vladajoče in kimajoče šefe s šapkami, se bojim, da bi v primeru velikega zmanjšanja prekrškov zahtevali kaznovanje vseh po vrsti. Pa smo spet pri kulturi. Kaj nam pomaga velika prometna varnost, če pa to nobenega ne briga oziroma so prekrškarji samo neusahljiv vir prihodka. 

 

Verjetno ste že videli merilnik varnostne razdalje. Storilec je pač kaznovan. Je storilec po svoji volji ali je bil prisiljen v prekršek ? Samo malo kulturnega obnašanja in zadeva je takoj boljša. Kako se bo zaustavljalo te prekrškarje, je pa druga stvar. Tega pa verjetno še niso dorekle "pametne" glave. Bolj je vprašanje, zakaj je toliko teh prekrškov. Ali ti vozniki ravnajo ekološko, ker vozijo v zavetrju in s tem varčujejo pri gorivu ? Po tej teorijo so vsi vozniki, kateri sekajo ovinke ekologi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt kaj si spet na šihtu :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš glih tolk možnosti met privat pa se isto obnašat kot drugi... 

 

Zal nimam oz. imam moznost zaceti in delati deset let kot zivina, potem bi se pa lahko zacel tako obnasat. Ampak do takrat se bo pa ja tudi drzava malce potrudila in zacela sprejemati ustrezne ukrepe, ki bodo to preprecevali. Kriza bo to vsekakor spodbudila, sicer malo pozno in toliko bolj bolece ampak bo.

 

Nimam pa na davcno kaj prijavljati, ker ne delajo nic narobe, ampak jim sistem to omogoca.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv bi blo,ce bi blo treba v kosu jutr placat vse kredite pa lizinge...3/4 folka bi se usral...a na zalost,ne bas para....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut sej mi je všeč tvoje razmišljanje in se kar strinjam...................do merilca varnostne razdalje. Tu se mi pa svet podre.........nism še plačal konkretne zadeve, sem jo pa videl in trdim, to nima veze z varnostjo v prometu ampak je navadna kraja denarja. V tem primeru sem pripravljen debatirati s tabo ali komerkoli in to do onemoglosti, kajti če je kaj svinjarija je točno ta zadeva in sram naj bo policiste, ki jo uporabljajo za kasiranje.

 

A se kdo od teh ki merijo z nadvozov sploh zaveda, da varnostna razdalja ni samo prekršek zadaj vozečeaga, ampak je lahko posledica tudi bedaka, ki vozi pred tabo malo ovira promet, ko je pri nas v navadi?

To naj bo za iztočnico....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa ne. Sem upal da bom kaj bol zanimivega prebral pa mi ni bilo namenjeno. :) J*****ti monsunsko vreme... sej bi se vozil a povej to ženi... pa še ua nameček zjutraj ledena slana pokvari plan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prov Horny-et,sam jaz nimam izbire,al je sonce al pa dž,čist vseen :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut sej mi je všeč tvoje razmišljanje in se kar strinjam...................do merilca varnostne razdalje. Tu se mi pa svet podre.........nism še plačal konkretne zadeve, sem jo pa videl in trdim, to nima veze z varnostjo v prometu ampak je navadna kraja denarja. V tem primeru sem pripravljen debatirati s tabo ali komerkoli in to do onemoglosti, kajti če je kaj svinjarija je točno ta zadeva in sram naj bo policiste, ki jo uporabljajo za kasiranje.

 

A se kdo od teh ki merijo z nadvozov sploh zaveda, da varnostna razdalja ni samo prekršek zadaj vozečeaga, ampak je lahko posledica tudi bedaka, ki vozi pred tabo malo ovira promet, ko je pri nas v navadi?

To naj bo za iztočnico....

 

js sm imel v lajfu 2 primera, ko so se naša stališča tako razlikovala in smo spore gladili s pestmi. Ja s plavmi :D

 

To si ti napisal v eni temi. In jaz naj s tabo debatiram. Verjetno bi bilo :fight2: , nato pa :bum:  in :fight1: . Jok brate, odpade.

 

Zaradi merilnika varnostne razdalje se ti je svet podrl ? Pa kaj ti živiš v lego svetu ? Malo resnosti, prosim. To je bilo meni namenjeno.

 

Zakonodaja označuje premajhno varnostno razdaljo kot prekršek. Poudarek je na premajhni. Ta razdalja ni zapisana v metrih ali km/h, ampak v sekundah. Varnostna razdalja mora biti najmanj dve sekundi do vozila pred teboj. To pomeni, da se lahko pripelješ na isto točko na vozišču kot vozilo pred teboj v dveh ali več sekundah. Seveda obstaja tudi minimalna varnostna razdalja, katera pride na vrsto pri vožnji v koloni z zmanjšano hitrostjo. Po predpisih bi morala biti varnostna razdalja pri 100 km/h približno 60 m. To pravi zakon in teorija. Praksa je pa karkoli že je. To je bilo samo malo za razjasnitev oblačnosti.

 

Tisto tvojo trditev, da ne gre za varnost, ampak za krajo denarja lahko razumem na dva načina. Ena bi lahko bila, da premajhna varnostna razdalja ne vpliva na prometno varnost, druga pa je, da se je nekdo spomnil nov način kasiranja, to je; meritve varnostne razdalje z nadvozov. Verjetno bom pravilno ugibal, če bom napisal kasiranje. Tudi kasiranje lahko razumem na več načinov. Lahko je "padla komanda" in so sklonili glave in kasirali ali pa so sami "dupelizci" pa so kasirali. Ta merilnik ima sedaj samo ena enota. Ni mi znano, kako delajo oziroma, kako pridejo do kršitelja. Pravilno je, da se kršitelja ustavi, predstavi prekršek in "pokasira". Kako se to izvaja na AC ali HC lahko samo ugibam, ker po moji logiki to ne more biti najbolj varno izvedljivo oziroma nepraktično. Če pa pošiljajo na dom položnice, potem pa ne vem, kako kasirajo tujce, katerih države zavračajo naše zahteve za podatke njihovih državljanov. Glede tega kasiranja na račun premajhne varnostne razdalje lahko napišem, da premajhna varnostna razdalja je varnostni problem. Vendar pa se ali pa se še bo tudi ta varnostni problem zlorabilo za kasiranje.  

 

Pri nas je navada, da nekateri vozijo prehitro, prepočasi, predivje, preveč previdno,... Torej je tudi tisti na čelu kolone za nekaj kriv. Ampak ta prvi ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Kvečjemu ga lahko za ušesa zaradi oviranja prometa in, ker se ni na prvem primernem mestu umaknil s ceste. Tudi takšna vožnja je prekršek. Seveda je to umikanje na avtocesti bolj težko.

Primer; se peljem s provido po avtocesti po pasu za počasna vozila približno 120 km/h. Za menoj se "nalima" kombi, kateri mi skoraj zleze v prtljažnik. Na avtocesti sta še dva pasa, vendar se on ne odloči za prehitevanje, ampak raje izkorišča zavetrje. Kratek pritisk na ustrezen gumb povzroči snemanje dogajanja. Pri ustavitvi se je izgovarjal, da sem vozil prepočasi in, da bi moral pospešiti ter tako povečati razdaljo. Mogoče sem pa res jaz kriv za njegov prekršek, ker sem vozil po pasu za počasna vozila s 120 km/h, on pa je imel še dva pasa za prehitevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Primer; se peljem s provido po avtocesti po pasu za počasna vozila približno 120 km/h....

 

Kaj pa primer št. 2 (dokaj pogost)? - se peljem po avtocesti po prehitevalnem pasu s hitrostjo 130 km/h (ker sem pač prehitel nekoga, ki je vozil počasneje) in dohitim voznika, ki se pelje 125 km/h.

Ker sem vzoren udeleženec v primeru, na ustrezni varnostni razdalji počakam, da se mi umakne (ker sem pač hitrejši) In čakam... in čakam... in čakam.... in ker se mi ne umakne, se mu malo bolj približam, upajoč, da bo  končno dojel, da sem hitrejši (madona, saj sem ga že prej dohitel, ne?) in bi ga rad prehitel.

Ko to storim, varnostna razdalja ni nujno več "ustrezna". In v tem trenutku, lej ga zlomka, me z nadvoza "zasačijo" - kako naj rečem - "in flagranti". In sem kriv. In bom plačal... Kder nisem imel ustrezne varnostne razdalje....

 

To je sicer zgolj hipotetičen primer, do katerega pa v realnosti lahko precej hitro pride... Ali pa se motim?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Primer; se peljem s provido po avtocesti po pasu za počasna vozila približno 120 km/h....

 

Kaj pa primer št. 2 (dokaj pogost)? - se peljem po avtocesti po prehitevalnem pasu s hitrostjo 130 km/h (ker sem pač prehitel nekoga, ki je vozil počasneje) in dohitim voznika, ki se pelje 125 km/h.

Ker sem vzoren udeleženec v primeru, na ustrezni varnostni razdalji počakam, da se mi umakne (ker sem pač hitrejši) In čakam... in čakam... in čakam.... in ker se mi ne umakne, se mu malo bolj približam, upajoč, da bo  končno dojel, da sem hitrejši (madona, saj sem ga že prej dohitel, ne?) in bi ga rad prehitel.

Ko to storim, varnostna razdalja ni nujno več "ustrezna". In v tem trenutku, lej ga zlomka, me z nadvoza "zasačijo" - kako naj rečem - "in flagranti". In sem kriv. In bom plačal... Kder nisem imel ustrezne varnostne razdalje....

 

To je sicer zgolj hipotetičen primer, do katerega pa v realnosti lahko precej hitro pride... Ali pa se motim?

 

Verjetno moram ponoviti, da voznik prvega vozila ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Prvi je lahko kriv samo za oviranje prometa. Za varnostno razdaljo je vedno odgovoren voznik zadaj vozečega vozila. Celo sam si napisal, da voziš na varnostni razdalji do trenutka, ko mu s svojim ravnanjem želiš nekaj sporočiti, to je, da se mu bolj približaš in zmanjšaš varnostno razdaljo na razdaljo primerno sankcioniranju, kar naj bi on razumel kot obvezen umik na desni pas. Kaj pa, če postane živčen in naredi kakšno usodno napako ? So tudi taki modeli. Eni zavestno in namerno, drugi so pač nesposobni in znervirani. 

V tej tvoji izjavi je zopet neko opravičevanje zavestnega kršenja predpisov zaradi ravnanja nekoga drugega. Zakaj se pustiš provocirati nekomu, kateri hote ali pa nehote krši predpise. Ker je ta bedak pred teboj na levem pasu, boš pa sedaj ti njemu zlezel v prtljažnik. Pa kdo je tu bolj nor ? V prometu je nujno ohraniti mirne živce, ker drugače gre marsikaj narobe, kar drugače ne bi šlo. Vem, da so problem ti vozniki na levem pasu. Moraš pa tudi vedeti, da se pišejo kazni takim voznikom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno moram ponoviti, da voznik prvega vozila ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Prvi je lahko kriv samo za oviranje prometa.

 

Narobe je, da se takšno oviranje zelo, zelo, zelo, zelo, zelo, zelo redko sankcionira in ga zato praktično nihče ne dojema kot prekršek.

 

 

Verjetno moram ponoviti, da voznik prvega vozila ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Prvi je lahko kriv samo za oviranje prometa. Za varnostno razdaljo je vedno odgovoren voznik zadaj vozečega vozila.

 

Primer 3 - vozim 120 km/h po počasnem pasu, mimo mene s 122 km/h prileze nek drug voznik in se 3m pred menoj uvrsti na počasni pas. Kdo je 'kriv' za premajhno varnostno razdaljo?

 

Primer 4 - vozim 130 km/h po prehitevalnem pasu, prehitevam kolono počasnejših vozil, ki vozijo cca. 110km/h, Eno od teh vozil vklopi levi smerokaz in se istočasno premakne na prehitevalni pas pred mene. Kdo je 'kriv' za premajhno varnostno razdaljo?

 

 

Takšno razvrščanje je po črki zakona tudi nevarno in prekršek, vendar za to nimate merilne naprave, tako da bom v takem primeru najbrž kaznovan le jaz.

 

 

Celo sam si napisal, da voziš na varnostni razdalji do trenutka, ko mu s svojim ravnanjem želiš nekaj sporočiti, to je, da se mu bolj približaš in zmanjšaš varnostno razdaljo na razdaljo primerno sankcioniranju, kar naj bi on razumel kot obvezen umik na desni pas.

 

Umik na desni pas po prehitevanju je vedno obvezen  - tudi če je sam na AC.

 

Kaj pa, če postane živčen in naredi kakšno usodno napako ? So tudi taki modeli. Eni zavestno in namerno, drugi so pač nesposobni in znervirani. 

 

Nesposobni nimajo kaj početi za volanom - če pa imajo vozniški izpit, pa 'naj ne bi bili' nesposobni.

 

V tej tvoji izjavi je zopet neko opravičevanje zavestnega kršenja predpisov zaradi ravnanja nekoga drugega. Zakaj se pustiš provocirati nekomu, kateri hote ali pa nehote krši predpise. Ker je ta bedak pred teboj na levem pasu, boš pa sedaj ti njemu zlezel v prtljažnik. Pa kdo je tu bolj nor ? V prometu je nujno ohraniti mirne živce, ker drugače gre marsikaj narobe, kar drugače ne bi šlo. Vem, da so problem ti vozniki na levem pasu. Moraš pa tudi vedeti, da se pišejo kazni takim voznikom. 

 

Kdaj bojo pa plakati, pa TV oglasi, pa kaj vem kaj še drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa folk je potlej dejansko se besen in blenda al pa po gasu stopi, ko vidi, da gre vozni pas hitreje kot prehitevalni. Ker si vzame za sveto, da se po desni ne sme mimo. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...gre vozni pas hitreje kot prehitevalni.

Ponavadi so za to krivi avtobusi, včasih kombiji in seveda tovornjakarji. Poklicni vozniki, katerih je verjetno prva naloga v delovnem nalogu ovirati in razburjati ljudi na avtocesti. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm imel v lajfu 2 primera, ko so se naša stališča tako razlikovala in smo spore gladili s pestmi. Ja s plavmi :D

 

To si ti napisal v eni temi. In jaz naj s tabo debatiram.

 

 

 

no pa pejva počasi, da ti bo jasno:

malce si po svoje citiral moje besede.....moraš pa razumeti, da so prav v dotičnem primeru začeli debato s pestmi JA TVOJI KOLEGI. Eden od ta plavih se je spravil na mojega brata, in medtem ko sta letela po tleh, sem jaz drugega ta plavega samo prijel, da se ni vmešal v DEBATO.

 

Pa pustmo to, ker je bilo ohoho časa nazaj in je res nepomemben dogodek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm imel v lajfu 2 primera, ko so se naša stališča tako razlikovala in smo spore gladili s pestmi. Ja s plavmi :D

 

To si ti napisal v eni temi. In jaz naj s tabo debatiram. Verjetno bi bilo :fight2: , nato pa :bum:  in :fight1: . Jok brate, odpade.

 

Zaradi merilnika varnostne razdalje se ti je svet podrl ? Pa kaj ti živiš v lego svetu ? Malo resnosti, prosim. To je bilo meni namenjeno.

 

Zakonodaja označuje premajhno varnostno razdaljo kot prekršek. Poudarek je na premajhni. Ta razdalja ni zapisana v metrih ali km/h, ampak v sekundah. Varnostna razdalja mora biti najmanj dve sekundi do vozila pred teboj. To pomeni, da se lahko pripelješ na isto točko na vozišču kot vozilo pred teboj v dveh ali več sekundah. Seveda obstaja tudi minimalna varnostna razdalja, katera pride na vrsto pri vožnji v koloni z zmanjšano hitrostjo. Po predpisih bi morala biti varnostna razdalja pri 100 km/h približno 60 m. To pravi zakon in teorija. Praksa je pa karkoli že je. To je bilo samo malo za razjasnitev oblačnosti.

 

Tisto tvojo trditev, da ne gre za varnost, ampak za krajo denarja lahko razumem na dva načina. Ena bi lahko bila, da premajhna varnostna razdalja ne vpliva na prometno varnost, druga pa je, da se je nekdo spomnil nov način kasiranja, to je; meritve varnostne razdalje z nadvozov. Verjetno bom pravilno ugibal, če bom napisal kasiranje. Tudi kasiranje lahko razumem na več načinov. Lahko je "padla komanda" in so sklonili glave in kasirali ali pa so sami "dupelizci" pa so kasirali. Ta merilnik ima sedaj samo ena enota. Ni mi znano, kako delajo oziroma, kako pridejo do kršitelja. Pravilno je, da se kršitelja ustavi, predstavi prekršek in "pokasira". Kako se to izvaja na AC ali HC lahko samo ugibam, ker po moji logiki to ne more biti najbolj varno izvedljivo oziroma nepraktično. Če pa pošiljajo na dom položnice, potem pa ne vem, kako kasirajo tujce, katerih države zavračajo naše zahteve za podatke njihovih državljanov. Glede tega kasiranja na račun premajhne varnostne razdalje lahko napišem, da premajhna varnostna razdalja je varnostni problem. Vendar pa se ali pa se še bo tudi ta varnostni problem zlorabilo za kasiranje.  

 

Pri nas je navada, da nekateri vozijo prehitro, prepočasi, predivje, preveč previdno,... Torej je tudi tisti na čelu kolone za nekaj kriv. Ampak ta prvi ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Kvečjemu ga lahko za ušesa zaradi oviranja prometa in, ker se ni na prvem primernem mestu umaknil s ceste. Tudi takšna vožnja je prekršek. Seveda je to umikanje na avtocesti bolj težko.

Primer; se peljem s provido po avtocesti po pasu za počasna vozila približno 120 km/h. Za menoj se "nalima" kombi, kateri mi skoraj zleze v prtljažnik. Na avtocesti sta še dva pasa, vendar se on ne odloči za prehitevanje, ampak raje izkorišča zavetrje. Kratek pritisk na ustrezen gumb povzroči snemanje dogajanja. Pri ustavitvi se je izgovarjal, da sem vozil prepočasi in, da bi moral pospešiti ter tako povečati razdaljo. Mogoče sem pa res jaz kriv za njegov prekršek, ker sem vozil po pasu za počasna vozila s 120 km/h, on pa je imel še dva pasa za prehitevanje.

 

1. zakonodaja bla bla bla...če bi tebe citiral za nazaj si večkrat povedal, da jo pišejo tisti, ki imajo šoferja in zelo malo stika z realnostjo in je nemalokrat zelo šlampasta

 

2. jaz sem predvsem praktik in se žal moram učiti na napakah ali iz iskušenj, kot pač vzameš in dajva najprej nekaj povedati o varnostni razdalji na relaciji VRHNIKA-LJUBLJANA recimo od 6.30-8.00 ure. Takrat je promet tako strnjen, da skoraj noben nima pravilne varnostne razdalje. Vse skupaj lahko apliciraš na popoldansko gnečo na severni obvoznici. In lej ga zlomka, prav takrat našo oblast najbolj skrbi za mojo varnost. :D

 

3. Če še malo spregovoriva o tehniki vožnje. Dva ki voziva po desnem pasu, jaz se mu približujem in ga mislim prehiteti, kdaj bom po tvojem zapeljal levo? Po mojem, ko sm blizu, po zakonodaji je pa najbolje da čimprej, oziroma je najbolje, da kar visim na levem pasu...bo bolj sigurno, bo večja varnostna razdalja. 

 

4. in tako se potem zgodi, da jo nekateri veselo mahajo po levem pasu 110 in se ne umaknejo za boga....kaj mi preostane, blendanje ? trobljnje? pa ti ljudje me ignorirajo.....ne preostane nič kot na desno in 120 mimo....no potem pa pride provida :P

 

Toliko za začetek :D

in to brez pesti :P

 

očitno noben od naših merilcev še ni bil v Milanu ali pa Bologni, da bi videl kaj pomeni varnostna razdalja :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi so za to krivi avtobusi, včasih kombiji in seveda tovornjakarji. Poklicni vozniki, katerih je verjetno prva naloga v delovnem nalogu ovirati in razburjati ljudi na avtocesti. :grim

niti ne, so sicer bolj počasni vendar se vračajo na desno. (razn romunov v kombiju, tisti pa itak spijo med vožnjo) Glavni problem levovozečih so none z očali in nonoti s klobuki, pa kak frišen šofer. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavni problem levovozečih so none z očali in nonoti s klobuki, pa kak frišen šofer. 

 Ta prvi in drugi...jih je za razumet :grrr  :grrr ...ko so delali izpit, AC še ni bilo...pa niti desnih ogledal na vozilih. Ta tretji...ne moreš se koncentrirat na vožnjo in okolico, dokler ni SMS napisan do konca in poslan....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Ta prvi in drugi...jih je za razumet :grrr  :grrr ...ko so delali izpit, AC še ni bilo...pa niti desnih ogledal na vozilih. Ta tretji...ne moreš se koncentrirat na vožnjo in okolico, dokler ni SMS napisan do konca in poslan....

pa status moraš updejtat na FB v stilu...:

 

pravkar vozim po AC pa je grozna kolona. Še dobro da sm prva :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj nč se ne bomo tepl :eek:...eh pol pa brez veze :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se bo enkrat enmu snel, pa bo tist merilnik razdalje nekomu zatlacil tja kamor pase. :lol1:

Popravljeno . Popravil DIN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj nč se ne bomo tepl :eek:...eh pol pa brez veze :evilgrin:

Ti si kripl, pa se še ne smeš! Lohk pa navijaš. Tko kot jst. Iz varne razdalje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno moram ponoviti, da voznik prvega vozila ni kriv za premajhno varnostno razdaljo za njim vozečega. Prvi je lahko kriv samo za oviranje prometa. Za varnostno razdaljo je vedno odgovoren voznik zadaj vozečega vozila. Celo sam si napisal, da voziš na varnostni razdalji do trenutka, ko mu s svojim ravnanjem želiš nekaj sporočiti, to je, da se mu bolj približaš in zmanjšaš varnostno razdaljo na razdaljo primerno sankcioniranju, kar naj bi on razumel kot obvezen umik na desni pas. Kaj pa, če postane živčen in naredi kakšno usodno napako ? So tudi taki modeli. Eni zavestno in namerno, drugi so pač nesposobni in znervirani. 

V tej tvoji izjavi je zopet neko opravičevanje zavestnega kršenja predpisov zaradi ravnanja nekoga drugega. Zakaj se pustiš provocirati nekomu, kateri hote ali pa nehote krši predpise. Ker je ta bedak pred teboj na levem pasu, boš pa sedaj ti njemu zlezel v prtljažnik. Pa kdo je tu bolj nor ? V prometu je nujno ohraniti mirne živce, ker drugače gre marsikaj narobe, kar drugače ne bi šlo. Vem, da so problem ti vozniki na levem pasu. Moraš pa tudi vedeti, da se pišejo kazni takim voznikom. 

Najbrž sem malo nerodno napisal, ker se mi zdi, da se nisva čisto razumela.

Drži, da sem v mojem hipotetičnem primeru v nekem določenem trenutku, torej potem, ko sem že nekaj časa vozil za vozilom, ki sem ga dohitel, zmanjšal razdaljo. Zavestno. Ja, hotel sem mu sporočiti, naj se umakne, ker je počasnejši od mene. Pri tem ne pozabi da sem, dokler ga nisem dohitel, vozil v predpisanih mejah.

In vprašanje: a če se ne umakne, bova vozila drug za drugim od Vrhnike do npr. Videža,  kjer ga bom končno morda lahko obšel po sosednjem pasu cestninske postaje....

 

Ja, vem da za take primere obstaja sankcioniranje. Ampak ne bi o tem - ne paše v ta primer.

 

In mimogrede - voznik prvega ali spredaj vozečega vozila SEVEDA NI KRIV za premajhno razdaljo tistega, ki vozi za njim (tega tudi nisem trdil). Niti za kakšen drug "greh" zadaj vozečih ne.... Poznam iz prakse - iz prve roke...  :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažje napišemo sveznalcem,da je teorija eno in praksa nekaj povsem čisto drugega.Ker sem skoz na cesti kot šmrkl bi lahko razpredali do smrti,toda kaj bi dosegli.............popolnoma nič.........nekateri bi še naprej gledali na zadevo kot furmanski konj ali za nekmete"plastično" :P

 

P.S. tok ,da jaz sm za fait :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!