maus Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 zakaj bi bila? mene je avtomobilist "izžrebal" iz skupine 5ih. na sredi sm vozu, POK direkt in samo vame. ..... si že kj težiu DAMI34, builder in SLVR 3
Popularna objava Borutt Objavljeno Oktober 1, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Teoretično vsi poznamo vse in smo vsi strokovnjaki. Potem pa pride praksa in neodpuščajoča temna črta v naravi. Kje se zalomi ? V glavi se zalomi. V posameznikovi glavi, ker je teorijo pomešal s prakso oziroma se je naučil voziti motor kričeč pred televizorjem z daljincem v roki v nedeljo popoldne. Potem pa; jaz zmorem. E, bogami, ne ide to tako. Sem že pred časom napisal, kako naj poteka kolona motoristov, kje naj bo kdo, kako naj se razvrstijo, ... In še sedaj ste vse lepo opisali. Pa se vseeno dogaja zoprnija, imenovana prehitra vožnja. Nisem napisal neprilagojena hitrost, ampak prehitra vožnja. Ker v teoriji je kolona videti kot veriga, torej brez povečanja razmaka med motoristi. V praksi pa ne gre več tako in pospeševanje se vedno začne pri prvem motoristu. Potem pa zadnji hiti za ostalimi. Tukaj mora biti prilagajanje in sicer boljšega ter hitrejšega počasnejšemu in neizkušenejšemu. To je vožnja s ciljem priti domov v enem kosu in po možnosti na svojem motorju. Nekako se v koloni večih motoristov pojavi tekmovalnost in dokazovanje eden drugemu. Prav je tako, ker se učimo od boljšega. Ampak to je cesta in to nikakor ne sodi v promet. Vso to tekmovalnost in dokazovanje moramo zatreti in se pokazati kot del ekipe s ciljem pomagati eden drugemu k boljši in varnejši vožnji. Nikomur ne bo koristilo tekmovanje do naslednje pavze. Kvečjemu se bo skupina prisilno ustavila ob cesti. To pa prevečkrat vidim in imam tega počasi dovolj. Potem je pa še strah, da bodo drugi videli posameznikovo nezmožnost slediti skupini oziroma strah pred sramoto, ker ni dovolj hiter. Tukaj je skupina hitrih motoristov, kjer nihče noče popustiti in sledi motoristu pred seboj. Pa sploh ne tekmujejo, kot tisti iz prejšnjega odstavka. Enostavno so živahno hitri na vseh cestah sveta. In se potem najdejo tujci v Sloveniji, kjer ne poznajo ceste, vendar še vedno ohranjajo hiter ritem vožnje. In letošnje leto je to pokazalo. Samo hitri tujci v skupini na neznani cesti. In se zgodi katastrofa. Najhujše je pa potem, ko moramo v zakonu iskati razlog za izstrelitev s ceste. Najbolj enostavna je neprilagojena hitrost, kjer je naštetih malo morje razlogov. In mislim, da je neprilagojena hitrost, glede na sposobnosti voznika, nekaj najbolj v oči bodečega. Pa zakaj ni ta motorist hitrost vožnje prilagodil svojim sposobnostim ? Saj ne bo konec sveta, če bo zamudil par minut. Lahko bi krivili tudi cesto in ostale udeležence. In tudi to je res. Ampak pri vožnji v koloni je potrebno prilagoditi hitrost vožnje najšibkejšemu posamezniku. Če do tega ne pride ali ne bo prišlo, potem je potrebno poiskati drugo družbo. To bo pa moral vsak posameznik razčistiti pri sebi. skalar36, Joker, gsxf750 in 11 others 14
maus Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 edin, če se ne gredo igrco na izpadanje KARMEN1, pik1, SLVR in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 edin, če se ne gredo igrco na izpadanje ja, sam pol je vlko vprašanje, koga dat odspredi. Kajti, če je odspredi ali drugi v vrsti ta najbolj počasen, pol ni tekmovalnosti in ni izpadanj. Edina možnost, k jo jaz vidim v tem primeru je igrica na izbijanje maus 1
I30 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Pri vožnji v skupini je zame 7 maksimalna številka. Ko sem road captain hočem na vsaki ravnini imeti pregled nad vsemi v skupini.Zadnje čase sem pa še rajši zaščitnica na repu. Je bolj sproščeno. Seveda le zato, ker je skupina ljudi s katerimi se vozim "normalna" in pazi nase in na svoje. Dirkače smo kaj kmalu odslovili. Pa nismo ravno počasni.
Cartman Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 (popravljeno) i30, a hočeš reč, de se greš ti tud kdaj pelat?!?!?!?! Sereš! Popravljeno Oktober 1, 2015. Popravil Cartman pik1, I30 in skalar36 3
pik1 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Pri vožnji v skupini je zame 7 maksimalna številka. Ko sem road captain hočem na vsaki ravnini imeti pregled nad vsemi v skupini.Zadnje čase sem pa še rajši zaščitnica na repu. Je bolj sproščeno. Seveda le zato, ker je skupina ljudi s katerimi se vozim "normalna" in pazi nase in na svoje. Dirkače smo kaj kmalu odslovili. Pa nismo ravno počasni. .... tud jest se vozim najraje zadaj ... ... pa kljub temu, da se vozim z normalnimi, dostkrat nimam vseh na očeh.... Kmet2 in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 (popravljeno) .... tud jest se vozim najraje zadaj ... ... pa kljub temu, da se vozim z "normalnimi" , dostkrat nimam vseh na očeh.... prajtu, ti maš večkat "suze na očima"...preveč čustew? Popravljeno Oktober 1, 2015. Popravil DAMI34 pik1 1
Popularna objava skalar36 Objavljeno Oktober 1, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Potem je pa še strah, da bodo drugi videli posameznikovo nezmožnost slediti skupini oziroma strah pred sramoto, ker ni dovolj hiter. Tukaj je skupina hitrih motoristov, kjer nihče noče popustiti in sledi motoristu pred seboj. Pa sploh ne tekmujejo, kot tisti iz prejšnjega odstavka. Enostavno so živahno hitri na vseh cestah sveta. In se potem najdejo tujci v Sloveniji, kjer ne poznajo ceste, vendar še vedno ohranjajo hiter ritem vožnje. In letošnje leto je to pokazalo. Samo hitri tujci v skupini na neznani cesti. In se zgodi katastrofa. To kar si zgoraj napisal še kako drži, in je dostikrat razlog za nesrečo, včasih tudi s smrtnim izidom. Letos sem se 2x peljal v skupini, ki sta peljali precej hitro, prehitro zame. Sam sem se med 1. vožnjo počutil nelagodno, zato sem skupini rekel, pojdite naprej in me na križiščih počakajte. Vozil sem po svojih zmožnostih. Ko sem se drugič peljal z njimi sem videl da to ni zame in sem šel preprosto domov. Pod "streho" imam kolikor toliko pospravljeno, in tudi sebe imam toliko rad, da se ne želim na cesti "sestreliti". Ni me sram reči, da nisem sposoben dirkati na cesti oziroma povsod iti "na nož". Kdor se vozi z mano točno ve, da me bo verjetno kje moral malo počakati, če bo vozil prehitro, kdor se s tem strinja se vozimo skupaj. Če mi uidejo preveč naprej grem po svoje. Da bi pa dirkal zaradi tega, da bi komu ustregel, ali da nebi izpadel reva, mi pa niti pod razno ne pade na misel... gretzky, builder, schwantz in 9 others 12
builder Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 pa na začetek kolone obvezno čoperista, če se je slučajno znašel meb vami-nami, ker bo drugače pometel s vsemi pred sabo, sploh če je dinamična vožnja in vlko bremzanja zadn cajt DAMI34 1
Nearrain Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Kakorkoli obrnes . . . skupine so nevarne . . . takve i onakve Pips, jskrablin in pik1 3
skalar36 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Kakorkoli obrnes . . . skupine so nevarne . . . takve i onakve Ej skupina Slaki ni bila nevarna skoraj za nikogar, razen za kakšnega metalca, a tudi tam so kasneje naredili kak premik... Šalo na stran. Jaz osebno mislim, da skupina ni nevarna. Nevaren je posameznik, ki ne zna ocenit svojega znanja\sposobnosti, in misli, da lahko\mora peljat tako hitro kot najhitrejši v skupini. Tudi če je nekaj voznikov hitrejših ni nobenega problema če vozijo hitreje. Le na startu se je treba dogovoriti, kam se gre, ter kje so postanki. Vse je stvar dogovora. Najhitrejši potem pokadijo\spijejo kakšno rundo več.
Nearrain Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Ej skupina Slaki ni bila nevarna skoraj za nikogar, razen za kakšnega metalca, a tudi tam so kasneje naredili kak premik... Šalo na stran. Jaz osebno mislim, da skupina ni nevarna. Nevaren je posameznik, ki ne zna ocenit svojega znanja\sposobnosti, in misli, da lahko\mora peljat tako hitro kot najhitrejši v skupini. Tudi če je nekaj voznikov hitrejših ni nobenega problema če vozijo hitreje. Le na startu se je treba dogovoriti, kam se gre, ter kje so postanki. Vse je stvar dogovora. Najhitrejši potem pokadijo\spijejo kakšno rundo več. a v bolnici lahk kadis, ce das za rundo sestram? seveda pod pogojem, da me prvega pripeljejo
skalar36 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Lohk kadiš, če si na pogradu na vrhu. Če maš pa srečo pa dajo sestre za rundo...sej vaš kako pojeta Slon in Sadež..."ura bo že kmalu 5 in kaj je tle najbol, ko sestra prnesla bo čisti alkohol"... Nearrain 1
Cartman Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Ej skupina Slaki ni bila nevarna skoraj za nikogar, razen za kakšnega metalca, a tudi tam so kasneje naredili kak premik... Šalo na stran. Jaz osebno mislim, da skupina ni nevarna. Nevaren je posameznik, ki ne zna ocenit svojega znanja\sposobnosti, in misli, da lahko\mora peljat tako hitro kot najhitrejši v skupini. Tudi če je nekaj voznikov hitrejših ni nobenega problema če vozijo hitreje. Le na startu se je treba dogovoriti, kam se gre, ter kje so postanki. Vse je stvar dogovora. Najhitrejši potem pokadijo\spijejo kakšno rundo več. Qurc je, da posamezniki ratajo skupina, in čredni nagon nardi svoje. pol pa ne morš več govort o posamenikih. Velja na cesti na stdionu v vlaku ali prebežniškem kampu.... skalar36 1
nejc74 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Meni so skupine (recimo nekje več kot 4-6, odvisno) predvsem nadležne. Na motorju najbolj uživam ravno v tem, da imam lahko svoj ritem, ki ni toliko odvisen od splošnega prometa kot če si v avtu. Včasih vozm hit, včasih pa počas. Se ustavim. Ali pa odšibam. Načeloma sem za motorista počasen, ko me dohitijo, se pomaknem na desno, da čim prej prehitijo. Pri skupinah, ki me dohitijo ali pa jih dohitim sam pa je problem, ker je njihova dinamika premikanja med zgoščenim prometom počasna, prehitevajo en po en (razumljivo), se se čakajo, da se spet formira skupina. Prehitet v celoti jih ne moreš, preostane ti samo, da se vrivaš nekam med njih ter razbijaš njihovo organiziranost. Da ne govorimo o skupinah tridesetih ali več, kot jih srečaš v dolomitih, ki blokirajo križišča in uvoze/izvoze ter na prelazih formirajo kolone za sabo. Te rangiram nekam tja kot enkratne voznike bivalnikov, ki nimajo občutka za širino ceste pa kolesarje, ki pri spustih na seprentini pripiči na tvojo stran; med egoisti bedake.
DAMI34 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 (popravljeno) Ališič ima v tem primeru, prehitevanja skupine samo eno zlo glasno besedo: BREZKOMPROMISNO ULALALALAAA... ni druge. Popravljeno Oktober 1, 2015. Popravil DAMI34 skalar36, SLVR in gsxf750 3
Whiskey Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 @Borutt: Zelo lepo si napisal. Men pa nikakor ni jasno v čem je čar skupinske vožnje? Joker 1
KARMEN1 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Hmmmmm, morda da se lahko vsakih nekaj km ustavijo na pivu . DAMI34 in pik1 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 @Borutt: Zelo lepo si napisal. Men pa nikakor ni jasno v čem je čar skupinske vožnje? v tm da vsakokrat drugi plača kavo in jaz ne pridem na vrsto builder, Whiskey, KARMEN1 in 1 other 4
vandrovec Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Men pa nikakor ni jasno v čem je čar skupinske vožnje? Men tud ne, ker se najraje z motorjem peljem sam. Me je na Cresu prehitela skupina Avstijskih motoristov, sem bil z avtom...potem so me ovirali pri normalni vožnji, sem jih prehitel nazaj. Jebite se KARMEN1 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Katrei se ne zna vozit v skupini je tudi sam nevaren (motorika v kur.....) kolk se je pa užitek s kom vozit pa itak ve vsak sam ,sam se rad vozim v malih skupincah do 4 motorje ,kar je več je eno samo čakanje ,en bi lulal ,drug bi kakal ,en bi tankal en nebi pa bi pol ,skratka .....no go .... @Borutt: Zelo lepo si napisal. Men pa nikakor ni jasno v čem je čar skupinske vožnje? Mah če sprašuješ tud odgovora ne boš razumel......ampak vseno,eni smo družabna bitja ,večino km naredim sam ,ostalo manjšino v skupinicah ljudi za katere vem kako vozijo in jim tudi zaupam ,poleg vsega so pa še ljudje z dobrim srcom in kupom humorja.....vse ostalo je samo nabijanje kilometrov .... I30, KARMEN1, pik1 in 4 others 7
Whiskey Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 (popravljeno) @Kmet2: Jest mars'kej razumem. Včasih tudi tisto kar je malokatrim vsaj približno jasno. Družabna bitja so tudi Sahrawiji, s katerimi sem se zaradi moje zanikrne francoščine pogovarjal v angleščini (za nemščino itak nobeden še ni slišal) in so en "kaco" sploh kaj razumeli. Pa še fajn smo se mel Ne vem od kje veva misel, da če se voziš sam si nedružaben? Poznam kar nekaj "potujočih samotnih volkov". Ti so "živa enciklopedija". @Dami34: Kavo se da spit tudi pri sosedi za šankom Razumem, da je v igri social life in Darwinova teorija evolucije. Še kaj drugega? Popravljeno Oktober 1, 2015. Popravil Whiskey
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 @Kmet2: Jest mars'kej razumem. Včasih tudi tisto kar je malokatrim vsaj približno jasno. Družabna bitja so tudi Sahrawiji, s katerimi sem se zaradi slabše francoščine pogovarjal v angleščini (za nemščino itak nobeden še ni slišal) in so en "kaco" sploh kaj razumeli. Pa še fajn smo se mel Ne vem od kje veva misel, da če se voziš sam si nedružaben? Poznam kar nekaj "potujočih samotnih volkov". Ti so "živa enciklopedija". @Dami34: Kavo se da spit tudi pri sosedi za šankom Razumem, da je v igri social life in Darwinova teorija evolucije. Še kaj drugega? Kakor kdo želi,vprašal si in jaz sem ti povedal svoje mnenje,če ti ni všeč preskoči! DAMI34 1
Whiskey Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 ??? Zakaj? Samo odgovoril sem :-)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se