Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

??? Zakaj? Samo odgovoril sem :-)

??? Zakaj? Samo odgovoril sem :-)

Sej te nisem nič vprašal ,sam podal sem svoje mnenje po katerem si spet imel vprašanja,,,,,,,lej na :beer2: pa se bomo zmenli ,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od bolj izkušenih se je fino naučiti pravilne linije, pogleda v ovinek, ravnanja ob prehitevanjih in podobno. Še posebno je koristno, če gre kdo za tabo in ti sproti komentira vožnjo.

 

Za to so tečaji varne vožnje z dosti izletne cone, če/ko se kdo zakvačka...

 

Skupine so nevarne. Skupino ljudi, ki bi imeli zelo podoben ritem vožnje in odnos do raznih prometnih situacij, je težko nabrati na kup. Preveč različnih ljudi na kupu pa hitro pizdarijo naredi, kot vemo že iz raznih aufbix situacij. Jaz se še vedno (pa se verjetno še nekaj časa bom) najraje vozim sam.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

i30, a hočeš reč, de se greš ti tud kdaj pelat?!?!?!?! Sereš! :P

Lej, de me dons kje ne srečaš! :bum: :winkiss:

Grupca bo mala, 3 ali 4. Sicer je pa solo furca vedno navečji užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, de me dons kje ne srečaš! :bum: :winkiss:

Grupca bo mala, 3 ali 4. Sicer je pa solo furca vedno navečji užitek.

u grupe si se grupirao :O

:ninja:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2: Jest mars'kej razumem. Včasih tudi tisto kar je malokatrim vsaj približno jasno. Družabna bitja so tudi Sahrawiji, s katerimi sem se zaradi moje zanikrne francoščine pogovarjal v angleščini (za nemščino itak nobeden še ni slišal) in so en "kaco" sploh kaj razumeli. Pa še fajn smo se mel :winkiss: Ne vem od kje veva misel, da če se voziš sam si nedružaben? Poznam kar nekaj "potujočih samotnih volkov". Ti so "živa enciklopedija".

@Dami34: Kavo se da spit tudi pri sosedi za šankom :love1:

Razumem, da je v igri social life in Darwinova teorija evolucije. Še kaj drugega?

A sm te kdaj povabu na furo? če sm : oprosti :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Voznik sledil navigaciji in zašel s poti ter obtičal na strmem terenu. Reševali so ga gasilci

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/voznik-sledil-navigaciji-in-zasel-s-poti-ter-obtical-na-strmem-terenu-resevali-so-ga-gasilci.html

Popravljeno . Popravil Whiskey
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Ob 23. 11. 2015 at 19:25, I30 pravi:

A s ti mau odzad?
A veš zakaj je Kajn Abla ubou?!

jezn je bil k je stare vice pravil pa ga je preveč udaril .. :P

pred 16 urami, HD-Dyna pravi:

Saj ne more biti drugače, BMW pa še Marquezov navijač - aroganca zagotovljena....

bmw-invalidi.jpg

a ne vidiš da je to hondaš ki se je infiltriral med bmflovce ???????

ta prav bi ga pošrek čez oba postavil - zakaj ? zto ker pač zna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sklepam, da so tvoje predpostavke, da v dežju vozim nezanesljivo ali pa da sem izpit opravljala v sončnem vremenu, zgolj hipotetične.
Lastno vožnjo v dežju sicer nerada komentiram, saj niti sem kredibilna, da bi ocenjevala svoje vozne sposobnosti, niti sem ena izmed tistih, ki bi sebe kovala v zvezdice, zato tukaj obstaja dejanska možnost, da imaš prav.
Kar pa se tiče vožnje v avtošoli v sončku in jasnem vremenu - izpit za avto sem opravljala meseca decembra, temu primerne pa so bile tudi vremenske razmere na cesti, in ker prihajam z Bele krajine, moja vožnja ni bila od semaforja do semaforja, pač pa sem imela kar nekaj relacijske vožnje v različnih vremenskih razmerah.
Na same omejitve me je inštruktor res opominjal, še največkrat pa takrat, ko sva se približevala krajem, kjer so običajno znali biti policisti ali pa ko je le te nekje zagledal. Drugače pa sem znala voziti tudi krepko nad omejitvami - sicer mi je znal reči, da to ni po predpisih, a da tako ali tako te enkrat, ko imamo izpit, vsi kršimo.
Nekega večera sem vozila preko Gorjancev. Bila je gosta megla in bila je nočna ura vožnje. Inštruktor mi je sicer predlagal, da se kar obrnem, a ker nisem videla potrebe, da bi bežala od nečesa, s čimer se bom slej ko prej srečala, sem z vožnjo nadaljevala. Gre za cesto, kjer zna biti tudi 30km/h v takšnih razmerah ponoči še za izkušenega voznika preveč. Imam prebliske, se pa ne spomnim, kaj točno se je tisti večer dogajalo, zato ne bi bilo fer, da špekuliram o hitrosti ter o nasvetih, katere sem dobila s strani inštruktorja.
Ko pa sem se domačim 'pohvalila' koliko in v kakšnih razmerah sem vozila, jih je skoraj kap, s česar lahko sklepam, da hitrost zagotovo ni bila nizka, primerna razmeram na cesti. Zahtevali so celo zamenjavo inštruktorja, a ker sem bila tik pred izpitno vožnjo, do tega ni prišlo...
Torej so res avtošole te, ki nam brezpogojno predajajo znanje ter nas svarijo pred nevarnostjo, ki preži na cesti? So inštruktorji res tisti, ki so nam lahko brezpogojno vzor?

Če sklepaš, da danes mislim, da lahko delam bedarije na cesti ter se izgovarjam na nekdanjega inštruktorja, se motiš.
Tudi me ni potrebno požret, če priznam, da sem kdaj pa kdaj kak kilometer prehitra, saj to še ne pomeni, da sem retardiran voznik na celi črti ter da se zanašam na nečije smernice, če vidim, da so te napačne.
Sama ne poznam motorista, ki bi na regionalni cesti vozil max 90km/h in verjamem, da tudi ti nisi izjema.
Pa mimogrede... niti pod razno ne kršim omejitev hitrosti na vsakem koraku, v slabi vidljivosti ali ponoči nikoli nisem hitra, praviloma nikoli ne sekam ovinkov, ne prehitevam na slepo, ne vozim drugim v riti, ne vozim pod vplivom drog ali alkohola in med vožnjo se telefona nikoli ne dotaknem... In če si že sam izpostavil dež - tam sem praviloma 'najpočasnejša', če je le možno, se lužam v naseljih izogibam in ne tuširam pešce, prav tako, ko prehitevam na ac, se na vozni pas ne vrnem v trenutku, pač pa počakam kak meter, da ne zalivam avta za seboj.
Ne rečem, da sem najboljši voznik, ker zagotovo nisem. Skušam pa vedno biti uvidevna ter fer do soudeležencev v prometu in če se znajdejo v težavah, ne skačem okoli njih s fotoaparatom v roki, pač pa jim pomagam, če le lahko.

To, da pa sem napisala, da so krive kvečjemu avtošole, pa niti skučajno ni bilo mišljeno, da je dejanska krivda za nesreče na njih, in sem mislila zgolj to, da če že katera institucija, da je ravno avtošola ta, ki bi lahko naredila nekoliko več.
Sem drugače čisto slučajno te dni od kolega zvedela, da je njegov znanec klical ene tri inštruktorje in mu niti eden izmed njih ni vedel povedati, kaj to pomeni prilagojena hitrost v slabi vidljivosti - torej dejstvo je, da vsi inštruktorji pa res ne vedo vsega in da svoji vlogi dorasli niso.
In to, da ima v žepu izpit nekdo, ki ene same ure ni odvozil v nekoliko slabših vremenskih razmerah, ni ravno pametno in naj mi nihče ne reče, da se tu ne da nič spremeniti ali pa da bi spremembe bile neefektivne - predvsem glede na to, da so ravno mladi vozniki vse prevečkrat smrtne žrtve prometnih nesreč in so kot vozniki brez izkušenj večja potencialna grožnja sami sebi in vsem nam ostalim.
Zakaj je toliko nesreč, ko po nekem obdobju pade kakšna kapljica dežja? Zakaj ljudi nihče ne izobrazi, kaj pomeni voda, ki se nabere med asfaltom ter mastnimi madeži, ki 'priplavajo' na površje? Čemu poligoni, če tega neizkušeni vozniki na njih ne prakticirajo? Zakaj se kandidate preden dobijo izpit ne spozna z družino, katera je nedolžna zaradi objestnosti nekoga drugega ostala brez družinskega člana? Zakaj je samoumevno, da smo vsi sposobni deliti cesto s soudeleženci v prometu? Če vsak ni sposben biti odgovoren projektant na gradbišču, zakaj lahko vsi po liniji najmanjšega odpora pridobimo vozniško dovoljenje ter vozimo na cestah?
Ponavljam, za nesreče ni kriva avtošola, lahko pa bi že v osnovi naredila nekoliko več. Dogajanje na cestah je odvisno predvsem od nas samih, na katerih hrbtih je ogromna odgovornost, pa se te marsikdo ali pa kar večina žal zaveda ne.

Da pa ne bom delala krivice vsem inštruktorjem - izpit za motor sem opravljala v ne ravno idealnih pogojih in če se ne motim, je bila izpitna vožnja edina (ali pa vsaj redka), da ni deževalo. Imena inštruktorja se sicer ne spomnim več. Se pa spomnim, da je svoje delo opravil več kot odlično ter me vsesporti opozarjal tudi na osnovna cestnoprometna pravila kljub temu, da naj bi le te glede na to, da sem že imela izpit za avto, poznala, in mi dajal nasvete, na katere se marsikdaj spomnim še danes. Človek, za katerega imam le besede hvala!

------------------------------------------------

Sem že veliko napisal o šolah vožnje in o poučevanju oziroma preživetju šol voženj skozi kandidatov denar. Imaš možnost najti vse moje zapise o tem in o vsem ostalem. 

V šolah vožnje naj bi vzgajali in poučevali bodoče voznike. Kakor povsod, tudi tu velja, da bo končni izdelek oziroma jed odvisna od sestavin in od kuharja. Tisti, ta pravi kuhar ima možnost izbire sestavin, medtem, ko naš kuhar dobi, kar pač dobi. In ravno zato se mora inštruktor bolj potruditi ter kandidatu posredovati vse svoje znanje in veščine. Ne sme biti v službi, ampak mora poučevati in vzgajati. Pa tukaj ni mišljeno samo na vožnjo, ampak tudi na poučevanje predpisov in prometnih znakov, katerih se ne učimo na pamet, saj jih moramo razumeti in logično uporabljati. Inštruktor mora poznati kandidatovo znanje oziroma ga mora ves čas preizkušati v teoriji in v praksi. Sploh v praksi se dogaja, da se kandidat vozi in vozi, inštruktor pa ga samo usmerja, da se ne izgubita. Tukaj je pomembno, da inštruktor kandidatu pove, kaj je naredil prav in, kaj je naredil narobe. In to takoj, ne pa na koncu učne ure, ko kandidat s polno glavo vsega ne pozna niti svojega imena. Ker smo že ugotovili, da je kandidatov vseh vrst, lahko rečemo, da je tudi inštruktorjev vseh vrst. Zato še vedno trdim, da so vse te šole vožnje ustanovljene zaradi zaslužka in ne zaradi vzgoje in poučevanja bodočih voznikov. Ampak se tudi tukaj najdejo odlične šole vožnje. Zato ne moremo nikoli vedeti ali se učimo pravilno ali nas vzgajajo v varne voznike ali so vse te ure vožnje stran metanje denarja in časa ali bomo sploh naredili izpit, kar je glavni cilj vseh kandidatov in tudi šole vožnje. Naj se zato raje vozimo z javnim prevozom ? Nekateri bi res najboljše naredili, če bi izbrali javni prevoz. 

Videti je, da te je moj zapis nekoliko privzdignil. Z vsemi mojimi zapisi želim pripraviti bralčeve možgane v delovanje. Nič nisem dosegel, če vsakdo samo prebere moj zapis in pri tem nič ne razmišlja. Zato skoraj nobenemu ne odgovorim naravnost, ampak se skoraj vedno pojavi vprašanje, na katero mora vsakdo odgovoriti, če želi dobiti odgovor. Ne morem nekomu odgovoriti, če me vpraša ali lahko vozi 120 km/h. Postavim mu vprašanje, koliko je omejitev na tem delu ceste. Podajanje odgovorov ni poučevanje, ampak potuha lenobi brez enega samega miselnega procesa. In udeležba v cestnem prometu je eno samo razmišljanje o vsem in še več.

In tukaj si takoj privzdignila obrvi in zastrigla z ušesi. Pritegnil sem tvojo pozornost, da si kar sama poiskala odgovore. Takoj si pomislila na svojo vožnjo in jo opisala. Sploh si ne moreš misliti, da je analiziranje samega sebe korak k bolj varni vožnji. Tukaj ne govorimo o tistih nekaj km/h preveč izven naselja. Govorimo o obnašanju in o kulturi. Sekanje ovinkov ni samo prekršek, je tudi naša kultura. Seveda se bodo našli nekateri in rekli, da to počnejo, ko je varno in tako naprej. Nakladanje, ker se to naše vedenje vriva v naš vzorec obnašanja in v našo vožnjo. In se zgodi srečanje na nasprotnem pasu. Pa nikoli ni nihče prišel nasproti. Smola ali ... ? 

Si res tako varna voznica ali si samo želiš biti takšna ? Ne pozabi, da na vprašanja odgovarjam z vprašanji in provociram. Mogoče ima tvoj inštruktor zasluge za tvoje kulturno obnašanje ? Ti je on vcepil obzirnost, ti je on prepovedal vožnjo pod vplivom alkohola in ostalih zadetih zadev, ti je on rekel, da je na sredini ceste zid, ti je on rekel, da je dež moker, ... ? Praviloma si previdna in vzorna voznica. Kaj pa izjemoma ? Ne glej ostalih, kako poskušajo z glavo iti skozi zid. Prav tako ne imej ostalih za izgovor za svoje početje. 

Poučevanje in vzgajanje je ena stvar, kako priti do izpita pa popolnoma druga stvar. Vem, da se noben kandidat ne uči delati prekrškov. Zato me toliko bolj čudi, ko nek mlad voznik s še toplim izpitom vozi pijan, prehitro in ... Je pridobljen izpit tako spremenil človeka, da pozabi vse naučeno, da ga ne skrbi zase in za ostale, da zavrže še tisto malo sramu in se proda za kozarec ali dva ? Še vedno vem, da ga tega ni naučil inštruktor. Pa čeprav ne ve, kaj je prilagoditev hitrosti vožnje vidljivosti. 

Šole vožnje so uspešne, kolikor so uspešni kandidati pri opravljanju izpita. In še vedno velja, da je denar sveta vladar. V nasprotnem primeru bi bili poligoni varne vožnje zastonj, ne pa vir zaslužka. Misliš, da se da komu ukvarjati z vsemi temi mladimi vozniki ? Za primerno vsoto jih celo vabijo na poligon. In ti poligoni sploh niso nekaj slabega, ampak zelo dobra zadeva. Mladi naredijo marsikatero neumnost v prometu, ker nimajo izkušenj. Se morajo še navaditi, da je parkiranje na varnostni ograji nekaj nezaželenega. Bolj ali manj je tukaj vprašanje, zakaj se takšne mladostniške ali pa začetniške napake dogajajo starim mačkom ali pa mačkam. Preberi mojo razlago analize prometnih nesreč, kjer so stari mački kar veliki krivci. 

Bi sedaj lahko rekli, da so šole vožnje odgovorne za te stare mačke ? Kakor se vzame. Marsikdo bi najraje krivil inštruktorja, ker mu je premalokrat omenil omejitev hitrosti, ker mu ni skril steklenico pive, ker ... Res je, premalo se dela z mladimi. Prepuščeni so sami sebi in za svoje idole izberejo najhitrejše, najbolj divje, katere želijo oponašati. Bi bilo z več dela z mladimi obratno, bi zavračali najhitrejše in najbolj divje, bi vozili kulturno in kolikor toliko v skladu s predpisi ? Vsi smo samo ljudje in, kot takšni zmotljivi. Ampak nas to ne sme opravičevati, temveč se moramo tega zavedati in se skušati približati popolnosti in oddaljiti zmotljivosti. In to lahko naredimo edino z vajo na primerni površini pod vodstvom primernega inštruktorja. Potem pa z zdravo kmečko pametjo vse skupaj prenesti na cesto. 

Jaz poskušam preko svoje službe vsaj nekoliko opozoriti motoriste, da na cesti ni vse tako enostavno s tem, da organiziram poligon. Tukaj ni neke velike hitrosti, vendar je že počasna vožnja problem na točno odmerjenem prostoru. In tudi na cesti je prostor točno odmerjen. Samo, da na poligonu ni dreves, nasprotnega prometa, varnostnih ograj, ... Naj preneham s tem poligonom in raje merim hitrost ? Bo manj žrtev, če bom veselo kasiral in pobiral tablice ? Ne morem, ker je preveč zahval in preveč prošenj za še več stožcev. Marsikomu se zdi neumno krožiti po poligonu pri majhni hitrosti. Kakor želijo. Se mi pa zdi, da se je njihova tekaška pot začela s plazenjem in s hojo. Kakorkoli obrnemo, vsi začnemo speljevanje pri 0 km/h. Nato se pa vsak sam odloči. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men gre ninđa 25 km/h ko stoji :jezik:

ne morm se nehat smejat. Spomim se, ko je nekdo vprašal policaja, če lahko kolenčka gor pa dol po Ridah. Naprej pa naum komentiru :lol1: 

Itak se to ne počne, edin če veter zapiha in te tok nagne :jezik: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O jaz sem pa naletel na kekca ki me je hotel kaznovati sredi zime zaradi pomanjkljive opreme, namreč nisem imel verig. In to v centru Kopra! Klic na Lokalno postajo ter da mu nekdo od narejenih pove koliko je ura je bil izjemno sramoten zanj. Kaj taki počnejo na cesti se sprašujem (četudi je bil peš z liziko in izvaja "kontrolo" prometa). Ajej...

Skoraj me je okoli prenesel ker sem pomislil da se je morda spremenila zakonodaja... (tudi o tem ni nič vedel... pravzaprav je vedel bolj malo tisti mlečko)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, StaraFeltna pravi:

O jaz sem pa naletel na kekca ki me je hotel kaznovati sredi zime zaradi pomanjkljive opreme, namreč nisem imel verig. In to v centru Kopra! Klic na Lokalno postajo ter da mu nekdo od narejenih pove koliko je ura je bil izjemno sramoten zanj. Kaj taki počnejo na cesti se sprašujem (četudi je bil peš z liziko in izvaja "kontrolo" prometa). Ajej...

Skoraj me je okoli prenesel ker sem pomislil da se je morda spremenila zakonodaja... (tudi o tem ni nič vedel... pravzaprav je vedel bolj malo tisti mlečko)

nimaš ketne s sabo :O ... kako se pa pol tepeš :? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Jaz poskušam preko svoje službe vsaj nekoliko opozoriti motoriste, da na cesti ni vse tako enostavno s tem, da organiziram poligon. Tukaj ni neke velike hitrosti, vendar je že počasna vožnja problem na točno odmerjenem prostoru. In tudi na cesti je prostor točno odmerjen. Samo, da na poligonu ni dreves, nasprotnega prometa, varnostnih ograj, ... Naj preneham s tem poligonom in raje merim hitrost ? Bo manj žrtev, če bom veselo kasiral in pobiral tablice ? Ne morem, ker je preveč zahval in preveč prošenj za še več stožcev. Marsikomu se zdi neumno krožiti po poligonu pri majhni hitrosti. Kakor želijo. Se mi pa zdi, da se je njihova tekaška pot začela s plazenjem in s hojo. Kakorkoli obrnemo, vsi začnemo speljevanje pri 0 km/h. Nato se pa vsak sam odloči. 

Poligon s kako ozko osmico, parimi zavoji in slalomom je resen reality check za marsikoga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

men gre ninđa 25 km/h ko stoji :jezik:

ne morm se nehat smejat. Spomim se, ko je nekdo vprašal policaja, če lahko kolenčka gor pa dol po Ridah. Naprej pa naum komentiru :lol1: 

Itak se to ne počne, edin če veter zapiha in te tok nagne :jezik: 

Ne vidim problema, če ne presežeš dovoljene hitrosti :dry:.

Kolenčkaš lahko tudi po krožiščih v mestu, če znaš :yea2:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

Ne vidim problema, če ne presežeš dovoljene hitrosti :dry:.

Kolenčkaš lahko tudi po krožiščih v mestu, če znaš :yea2:.

vem :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. po krožiščih v mestih gre po obeh kolenih in komolcih hkrati... če te ne obrne na hrbet...   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, StaraFeltna pravi:

O jaz sem pa naletel na kekca ki me je hotel kaznovati sredi zime zaradi pomanjkljive opreme, namreč nisem imel verig. In to v centru Kopra! Klic na Lokalno postajo ter da mu nekdo od narejenih pove koliko je ura je bil izjemno sramoten zanj. Kaj taki počnejo na cesti se sprašujem (četudi je bil peš z liziko in izvaja "kontrolo" prometa). Ajej...

Skoraj me je okoli prenesel ker sem pomislil da se je morda spremenila zakonodaja... (tudi o tem ni nič vedel... pravzaprav je vedel bolj malo tisti mlečko)

maus je točn povedal.. drugače pa tako - gospud polcist , če mi poveste kje dobim in kupim homologirane ketne za moj motor vas še na malco pelem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zivnorc pravi:

.. po krožiščih v mestih gre po obeh kolenih in komolcih hkrati... če te ne obrne na hrbet...   :D

pa ti dj če upaš :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, thumper pravi:

maus je točn povedal.. drugače pa tako - gospud polcist , če mi poveste kje dobim in kupim homologirane ketne za moj motor vas še na malco pelem..

Če mi ti poveš, kje to piše :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!