Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

9 hours ago, franc said:

Bi te rad videl.

Priznaš ali ne so "tvoji" profiji, resen problem in bi že davno morali izginiti na železnico, samo je železnica še bolj gnila. In ti "profiji" so (žal) eni navadni primitivci (par izjem ne spremeni dejstva) in ne govorim "na pamet" .

lp

Koper-Lendava, najdaljsa mozna relacija, je 300km. Torej 4 ure. Kako bi ti konkuriral z vlakom? Časovno, logistično, stroškovno? Bi čakal da se nabere za kompozicijo? Bi najprej investiral 200mrd za hitro progo?  Bi delal terminale za naklad/razklad v LJ, NM in MB?  Pazi, parkiran tovornjak dela zgubo vsem, če vrti kolesa, pa nas podolgič še vedno prevozi v 4ih urah. 

Tovornjakom na železnice  se reče tretji pas. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

lej, vzemi mal v obzir dejansko hitrost dogajanja. Če se cijazi 10, 20, 30, 40km/h se bodo tudi kamoni zgostili, če gre promet na voznem 90km/h je tistih 50m varnostne čist ok. Ti bom pojasnil zakaj:

zato ker s kombijem zlahka prehitim po desni 3 do 5 kurcev, ki serjejo na prehitevalnem pasu 89km/h, da jih kamioni prehitevajo a se jim ne da odmaknit nazaj na vozni pas. :P

In ne, nisem edini...

v uk v konici uporabljajo odstavni pas za vožnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kugelschreiber pravi:

Koper-Lendava, najdaljsa mozna relacija, je 300km. Torej 4 ure. Kako bi ti konkuriral z vlakom? Časovno, logistično, stroškovno? Bi čakal da se nabere za kompozicijo? Bi najprej investiral 200mrd za hitro progo?  Bi delal terminale za naklad/razklad v LJ, NM in MB?  Pazi, parkiran tovornjak dela zgubo vsem, če vrti kolesa, pa nas podolgič še vedno prevozi v 4ih urah. 

Tovornjakom na železnice  se reče tretji pas. 

Temu se reče "Eko takse" , prekomeren hrup in prepoved vožnje ponoči. Pa se kar naenkrat čudežno splača.

Večina (razvitih) držav s tem nima problemov, ker pa se mi sprenevedamo, smo tranzitna država in kratkoročno služimo na cestninah, dolgoročno bo pa popolna zguba, da o ekologiji in zdravju ljudi sploh ne govorimo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, franc said:

Temu se reče "Eko takse" , prekomeren hrup in prepoved vožnje ponoči. Pa se kar naenkrat čudežno splača.

Večina (razvitih) držav s tem nima problemov, ker pa se mi sprenevedamo, smo tranzitna država in kratkoročno služimo na cestninah, dolgoročno bo pa popolna zguba, da o ekologiji in zdravju ljudi sploh ne govorimo.

lp

Kva?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 9. 2023 ob 7:46, Snečer pravi:

v uk v konici uporabljajo odstavni pas za vožnjo...

zanimivo, danes do MB in nazaj, vmes še v Velenje in Cerknico, a se omejim samo na AC.

Še vedno trdim in to z gotovostjo, da večino sranja ustvarijo tujci v osebnih avtomobilih. Navajeni lastne gneče, kjer 2 ali trije pasovi gredo z isto hitrostjo.

S to mentaliteto pri nas zrušijo cel sistem.

Torej danes, relativno prazna AC, dokaj malo tovornega prometa in na celi relaciji sem blendal, dajal smernik ter na kocu trobil, naj se kreten že 1x umakne s prehitevalnega pasu. 4:1 za tujce. Je bil pa naš seveda absolutni zmagovalec, najprej poči levo pred mene, da sem zaviral in nato dejansko vozi 90km/h kot kamion..in tako traja dobr km če ne 2. Poblendam, nakažem smernik, spet poblendam nič. Na koncu potrobim. :D se je stric s klobukom tako stresel, da je kmalu oplazil ograjo levo, nato skoraj šel pod kamion in šele zatem se je mal zbudil ter potegnil divjih 95 mim kamiona :D

Tujci pa sanjajo na prehitevalnem. Dobesedno. Htrost 120 ali 130 po števcu, jaz imam tempomat 140km/h in pridem za rit, pa se ne zgodi nič. Po desni se mi ne da (sama na levem pasu, sama, 1km naprej nikogar) in spet moram mal blendat in trobit, da se končno premakne na vozni pas.

Potem grem mimo in gledam ogledalo...taisti sanjač, gre takoj spet levo. Zdej pa ne vem, a so se kaka pravila spremenila? In ne ni bil iz GB :P

 

Ob 14. 9. 2023 ob 8:29, franc pravi:

Temu se reče "Eko takse" , prekomeren hrup in prepoved vožnje ponoči. Pa se kar naenkrat čudežno splača.

Večina (razvitih) držav s tem nima problemov, ker pa se mi sprenevedamo, smo tranzitna država in kratkoročno služimo na cestninah, dolgoročno bo pa popolna zguba, da o ekologiji in zdravju ljudi sploh ne govorimo.

lp

kolikokrat si bil v Italiji? kolikorat štartal ponoči in vozil za milano, Genovo ali podobno še bolj na jug?

Od Gorizie dalje je neprekinjena kolona tovornjakov na desnem pasu. Celo noč, po celi Italiji. To kar je pri nas tovorni promet je za njih pičkin dim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

zanimivo, danes do MB in nazaj, vmes še v Velenje in Cerknico, a se omejim samo na AC.

Še vedno trdim in to z gotovostjo, da večino sranja ustvarijo tujci v osebnih avtomobilih. Navajeni lastne gneče, kjer 2 ali trije pasovi gredo z isto hitrostjo.

S to mentaliteto pri nas zrušijo cel sistem.

Torej danes, relativno prazna AC, dokaj malo tovornega prometa in na celi relaciji sem blendal, dajal smernik ter na kocu trobil, naj se kreten že 1x umakne s prehitevalnega pasu. 4:1 za tujce. Je bil pa naš seveda absolutni zmagovalec, najprej poči levo pred mene, da sem zaviral in nato dejansko vozi 90km/h kot kamion..in tako traja dobr km če ne 2. Poblendam, nakažem smernik, spet poblendam nič. Na koncu potrobim. :D se je stric s klobukom tako stresel, da je kmalu oplazil ograjo levo, nato skoraj šel pod kamion in šele zatem se je mal zbudil ter potegnil divjih 95 mim kamiona :D

Tojci pa sanjajo na prehitevalnem. Dobesedno. Htrost 120 ali 130 po števcu, jaz imam tempomat 140km/h in pridem za rit, pa se ne zgodi nič. Po desni se mi ne da (sama na levem pasu, sama, 1km naprej nikogar) in spet moram mal blendat in trobit, da se končno premakne na vozni pas.

Potem grem mimo in gledam ogledalo...taisti sanjač, gre takoj spet levo. Zdej pa ne vem, a so se kaka pravila spremenila? In ne ni bil iz GB :P

 

kolikokrat si bil v Italiji? kolikorat štartal ponoči in vozil za milano, Genovo ali podobno še bolj na jug?

Od Gorizie dalje je neprekinjena kolona tovornjakov na desnem pasu. Celo noč, po celi Italiji. To kar je pri nas tovorni promet je za njih pičkin dim :P

 

to sem doživel 15 let nazaj sredi noči, ena sama kolona tovornjakov tam od Bologna - Firenze- Livorno ...

pri nas je največji problem LJ, ko se valijo vanjo, drugje je še znosno ...

pa vedno huje bo, ker avtov je vedno več ...

turisti pa so svoja zgodba, sploh na hrvaškem je treba tudi po desni prehitevat

 

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snečer said:

turisti pa so svoja zgodba, sploh na hrvaškem je treba tudi po desni prehitevat

sneč went to the dark side...na naslednjih voltivah bo janesa volo. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

to sem doživel 15 let nazaj sredi noči, ena sama kolona tovornjakov tam od Bologna - Firenze- Livorno ...

pri nas je največji problem LJ, ko se valijo vanjo, drugje je še znosno ...

pa vedno huje bo, ker avtov je vedno več ...

turisti pa so svoja zgodba, sploh na hrvaškem je treba tudi po desni prehitevat

 

pazi 15 let nazaj..no ja sej jaz sem tega vajen že 20 let, je pa res, da dokaj hitro dograjujejo tretje pasove. Pri nas bo pa trajalo 15 let da sam podkupnine za dokumentacijo treetjega pasu razdelijo "pravično" :P

 

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

sneč went to the dark side...na naslednjih voltivah bo janesa volo. 

čak mal..zdej pa pretiravaš, eno je če je mal objesten, ni pa neumen :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

pazi 15 let nazaj..no ja sej jaz sem tega vajen že 20 let, je pa res, da dokaj hitro dograjujejo tretje pasove. Pri nas bo pa trajalo 15 let da sam podkupnine za dokumentacijo treetjega pasu razdelijo "pravično" :P

 

čak mal..zdej pa pretiravaš, eno je če je mal objesten, ni pa neumen :D

 

ampak...po desni...precej jasn namig. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

ampak...po desni...precej jasn namig. 

desna je novi fraj pas :D

V dejanski situaciji in v skladu s pravili imaš samo eno varianto:

1. zgubiš živce, dobiš gube (DARS tak pravi), pregorijo ti dolge luči in troblja

ali v skladu z ZDP

1. greš desno, stopiš na plin, nato pa spet levo..vmes si žvižgaš ali poslušaš umirjeno glasbo na UBJu :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

desna je novi fraj pas :D

V dejanski situaciji in v skladu s pravili imaš samo eno varianto:

1. zgubiš živce, dobiš gube (DARS tak pravi), pregorijo ti dolge luči in troblja

ali v skladu z ZDP

1. greš desno, stopiš na plin, nato pa spet levo..vmes si žvižgaš ali poslušaš umirjeno glasbo na UBJu :D

 

Vecino stresa z avtom na AC resim s tempomatom na 115kmh.  K sreci vozim precej manj od nekaterih.  Comuterji, trgovski potniki in dostavne sluzbe ga najebete (pre)pogosto.   Vseeno.  Marsikdo si situacijo na cestah hudo prevec jemlje k srcu.  It is what it is. Deal with it. Gustincic je rekel, da se na cesti obnasa kot divjad.  Pazi da ga kdo ne upleni.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Vecino stresa z avtom na AC resim s tempomatom na 115kmh.  K sreci vozim precej manj od nekaterih.  Comuterji, trgovski potniki in dostavne sluzbe ga najebete (pre)pogosto.   Vseeno.  Marsikdo si situacijo na cestah hudo prevec jemlje k srcu.  It is what it is. Deal with it. Gustincic je rekel, da se na cesti obnasa kot divjad.  Pazi da ga kdo ne upleni.  

115 tempopmat je tut zame zmaga. Razlika je minimalna. Ma nea gre. Ker gre 80-60-115-120 zaviranje na mrtvo 45, drama levo desno gass, nč umikat, spet zaviranje..no kakorkol..sam si lah naslikaš :D tempomat pa magar 60 gre s kamioni na desnem. Na levem je še vedno total zmešnjava. :D

Gustinčič klobasa, divjad je na cesti ista kot turist.Poči iz grmoula in ne jebe nikogar, pa bodi z avtom ali motorjem :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo naprej, tudi nazaj je treba gledati.

Pred velikoooo leti sem imela zelo strogega inštruktorja. Spremljaj promet za sabo, spremljaj promet za sabo!!!!!!!!!

Naletiš na zastoj na AC, samo bremzaaaaaa! Ker si bil zasanjan, ker si klepetal, ker si gledal telefon, ker si menjaval kanale na radiu............

Kaj pa najprej pogled v vzvratno ogledalo, da vidiš, kaj imaš za sabo? Za to pa zmanjka časa............. 

Morda ne boš mogel pravočasno potegniti na prehitevalni pas, ampak na desni imaš odstavnega........in morda se boš pravočasno umaknil kamionu, ki je bil za tabo, in ni upošteval varnostne razdalje. In morda imaš več možnosti preživetja........

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, KARMEN1 pravi:

Ne samo naprej, tudi nazaj je treba gledati.

Pred velikoooo leti sem imela zelo strogega inštruktorja. Spremljaj promet za sabo, spremljaj promet za sabo!!!!!!!!!

Naletiš na zastoj na AC, samo bremzaaaaaa! Ker si bil zasanjan, ker si klepetal, ker si gledal telefon, ker si menjaval kanale na radiu............

Kaj pa najprej pogled v vzvratno ogledalo, da vidiš, kaj imaš za sabo? Za to pa zmanjka časa............. 

Morda ne boš mogel pravočasno potegniti na prehitevalni pas, ampak na desni imaš odstavnega........in morda se boš pravočasno umaknil kamionu, ki je bil za tabo, in ni upošteval varnostne razdalje. In morda imaš več možnosti preživetja........

 

 

Ta nima istega tečajo kot ti. Ta ma tečaj za ninje 😁 pa ne rabi ogledal. On čuti 😎

20230918_120108_HDR_(1).jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, C eagle pravi:

Quel˙ che ce dietro, non mi interesa.... to je njihov način razmišljanja...

non vedo, non sento....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi neprilagojene hitrosti, in lastnosti ceste..........

To so mogoče mislili tiste kačice, ki jih je veliko na Jadranki?

Tudi na Plominki so na enem odseku vse na gosto posejane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa so kot lastnost ceste mislili navadne ovinke. Načeloma so kačice (moteč, lahko celo nevaren) problem pri hudi vročini, sploh tam kjer je celotna širina prepredena z njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

smešno mar ne........, da sta tako policija kot dars sposobna v vsakem trenutku zaprt ac in izvajat poostren nadzor, nista pa v stanju zaprt tovorni promet (tu govorim o šleparjih in vozilih brez zimske opreme) in očistiti cest, no hvalbogu so vsaj tuneli sploženi :P 

 

421016754_7247522195317270_4437062431925659155_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DARS gre vsaj na cesto, policija pa pride več "ksno" :(

In oboji čakajo, kdaj se bodo zajebani izločili iz prometa. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!