Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

43 minutes ago, zundapp said:

Kaj pa ima policija s cesto ?

A niso oni zadolzeni za izlocanje? A imajo darsovci ta pooblastila? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej so lepo izlocal, sam so tovornjakarji zabiti in niso ustavljali na odstavnem pasu, ampak na voznem, al je pa sam prikolica ven gledala in ovirala promet. Egoisticno pac. Kreteni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede na razmišljanje večine ljudi, bi bilo najbolje, da bi DARSovci že kar v naprej splužili ceste, preden sneg zapade.

...Policija pa bi ustavljala in parkirala nepregledne kolone tovornjakov kar v zraku, da bi  imeli DARSovci kam splužiti sneg s ceste... podobno tako, kot ste vi doma na kavču, ko morate dvigniti noge, ko žena dirka po dnevni sobi s sesalcem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...glede na razmišljanje večine ljudi, bi bilo najbolje, da bi DARSovci že kar v naprej splužili ceste, preden sneg zapade.

...Policija pa bi ustavljala in parkirala nepregledne kolone tovornjakov kar v zraku, da bi  imeli DARSovci kam splužiti sneg s ceste... podobno tako, kot ste vi doma na kavču, ko morate dvigniti noge, ko žena dirka po dnevni sobi s sesalcem...

Ah daj no.

Kamjone, ki se niso sami izločili, kar na odstavni pas in čakat. Bolje na odstavnem kot počez na vozišču.

Če je pa prepoved za tovornjake, še lepo kazen, ali prepoved vožnje v Slo za nekaj časa. Bi se prec uredilo.

Ponekod v slabih razmerah, te že pred vhodom v državo ustavijo in čakaš pri sosedih.

 

Me zanima, kaj bi se pri tebi zgodilo, da ko žena dirka s sesalcem naokoli, se uležeš počez na tla. :eek:

Bi drugi govorili "Saj ni bil napačen"   :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, zundapp pravi:

Kaj pa ima policija s cesto ?

govorim za organizacijo in sistem, ne pa delavce.

Kaznovanje prekrškarjev, ki ne upoštevajo samoizločanja ne rešuje problema.

Problem je rešljiv sam na način takojšnje ustavitve tovornega prometa, ko zaznamo prvo sneženje (vemo da tovorni promet znamo izločat oz ustavit, ma vedno prepozno) in potem ga lahko spustimo naprej za plugi. Lahko tudi parcialno.

Dejstvo pa je da tale sneg, ki se rad na hitro pojavi je južen in težak, zapade hitro in povzroča ledene plošče.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj informacij glede tovornih vozil,... Mi bi jih pa kar takoj izločili. :) 

 

 

Dokler bo prehitevalni pas rahlo zasnežen in nedotaknjen (nezvožen), na zvoženem voznem pasu pa kolona "zamaškarjev" z vrtoglavo hitrostjo 65/70 km/h (brez tovornih vozil),..lahko govorimo samo o nesposobnosti voznikov. Tak primer je bil v petek zjutraj na relaciji NM-LJ :)   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da izločili (in tu je govora o kritičnem momentu začetka sneženja, za plugi lahko gredo komot), ker vlačilci pač ne zmorejo, ker nimajo teže na pogonski osi, ker tovor vlečejo in potem je hitro napočez. Še z verigami bi težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

da izločili (in tu je govora o kritičnem momentu začetka sneženja, za plugi lahko gredo komot), ker vlačilci pač ne zmorejo, ker nimajo teže na pogonski osi, ker tovor vlečejo in potem je hitro napočez. Še z verigami bi težko.

Večinoma so po cestah vlačilci s polpriklopniki. ...priklopnikov je, se mi zdi, kar precej manj. Mislim da je največji problem v zimski opremi (dobre zimske pnevmatike) in mentaliteti šoferjev tovornih vozil in neznanju-nesposobnosti (lahko tudi precenjevanju sebe in podcenjevanje razmer na cestah) šoferjev osebnih vozil v takih razmerah. 

... ravno tako se veliko ljudi tudi za brez veze po nepotrebnem odpravlja od doma v takih razmerah, ki bi lahko tisti "nujni opravek" preložili na jutri.

..ja.. je treba iti zjutraj v službo... vendar se da to tudi drugače organizirati, če bi bila volja. Primer pri meni: v našo firmo se štirje iz iste ulice vozimo vsak posebej vsak s svojim avtom. Če bi bila volja, bi se lahko peljali (vozili) z enim avtom.

Še vedno si upam 100% trditi, da sneg "preseneti" nesposobne šoferje, ki ignorirajo vse napovedi, oz. opozorila po raznih medijskih trobilih....in ne DARSovce in Policijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz nisem prepričan o tem in pišem iz iskušenj.

Voznik vlačilca je na poti po EU..se vrača ko se vrača, obvezni so postanki, počitki itd..ne bom zapisal upravičenih razlogov za problem, si jih že ti, a tudi z dobrimi zimskimi gumami je vlačilec problem. Po slabo spluženem in poledenelem nima trakcije kot jo lahko ima ena solo 8 tonska mašina tipa hladilnik, ki bo šel z lahkoto povsod.

Vlačilec bo pa s traktorjem samo začel drset, ustvaril led pod pnevmatiko (zakaj sem zapisal, ker ne uspe prebit podlage) in ga bo vrglo v takoimenovane škarje, ter napočez.

Seveda so "nedeljski" šoferji problem, a avtomobil ovira samo en pas, šlepar kar 3. Verjemi, vem o čem pišem, odkar obstaja zimska guma, se še nisem ustavil na snegu in z lahkoto preslalomiral vse. Tudi celc sem gazil nekje 10cm nespluženega.

Kar pa se služb tiče, veš Slovenija je mala...v 2h urah jo prevoziš...en klic, ena generalna komanda, stop, izločanje na odstavni, max vozni pas, bi rešilo večurne zaplete, ne pa da jočemo, kako ne zmorejo vlečne službe do točke problema. Mogoče ne bi škodilo pogledat, kako rešujejo podobne probleme v Kanadi (national geografic in podobni kanali majo cele serije o tem) , v navezi s policijo itak. Tam se ne čaka, če ni v uri dveh problem rešen, bodo mele tudi reševalne službe problem.

Kaj hočem povedat, če znamo imeti izredne zapore AC da DARS kontrolira vinjete, to pomeni, da smo v vsakem trenutku sposobni zaprt določen odsek, razvrstit tovorni promet v vrsto in ga prav tako BP spustiti naprej za tremi plugi, ki lepo in dovolj očistijo cesto.

Lahko pa razmišljamo kot do sedaj in trdimo, da to ni mogoče. Kot z lahkoto politika in vsi ki vlečejo blazne denarce v policiji in raznih organizacijah o varnosti prometa, trdimo, da so vsega krivi šoferji poleti, ko pri prehodu preko Ljubljane vsak dan stojimo, četudi ni nobene nesreče...zakaj..bogsigavedi, mogoče se pa gre za neznanje in nesposobnost odločevalcev.

Prav tako je znana praksa da DARS vali krivdo na POLICIJO in obratno, zakaj se ni reagiralo pravočasno.

In ne, ne pišem na pamet, ne grem samo v službo, običajno grem preko Slovenije iz enega konca na drug konec ter nazaj...in točno vem kje in kaki bodo problemi...ki pa jih po mojem menju sploh ni potreba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Zivnorc pravi:

Mislim da je največji problem v zimski opremi (dobre zimske pnevmatike)

Je ni zimske pnevmatike, ki bi poln polprikolopnik zvlekel na vrh neočiščenega klanca tipa Vrhniški klanec.

Dosti je krivde na Dars-u in Policiji. Plužit začnejo pri cca. 10cm snega iz objektivnega razloga, ker prej pluženje ni možno.

Bi pa morali posipavat takoj ko začne snežit, da se sneg težje oprime cestišča in če se, da je v njem pesek ki preprečije poledenitev, ki jo naredi tovornjakova guma, sicer se pri 2-5 cm  polpriklopnik že ustavi. Ko se ustavi, pa pluženje spet ovirano ali celo nemogoče.

Policija, bi pa morala ustavit ves tovorni promet in jih spuščat v konvojih takoj po plužni skupini. Pravzaprav, bi morali zaustavit že vhod v državo in spet v konvojih naprej.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, ftp pravi:

Je ni zimske pnevmatike, ki bi poln polprikolopnik zvlekel na vrh neočiščenega klanca tipa Vrhniški klanec.

Dosti je krivde na Dars-u in Policiji. Plužit začnejo pri cca. 10cm snega iz objektivnega razloga, ker prej pluženje ni možno.

Bi pa morali posipavat takoj ko začne snežit, da se sneg težje oprime cestišča in če se, da je v njem pesek ki preprečije poledenitev, ki jo naredi tovornjakova guma, sicer se pri 2-5 cm  polpriklopnik že ustavi. Ko se ustavi, pa pluženje spet ovirano ali celo nemogoče.

Policija, bi pa morala ustavit ves tovorni promet in jih spuščat v konvojih takoj po plužni skupini. Pravzaprav, bi morali zaustavit že vhod v državo in spet v konvojih naprej.

točno tako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Austrijaki pogosto plužijo da se iskri s pod pluga. Slovenska dogma je ne plužimo manj kot 10cm. 

1 hour ago, Zivnorc said:

Še vedno si upam 100% trditi, da sneg "preseneti" nesposobne šoferje, ki ignorirajo vse napovedi, oz. opozorila po raznih medijskih trobilih....in ne DARSovce in Policijo.

Kaj pa vem. Bi reku de ima 90% folka ki je  v drzavi  redno na cesti plačano cestnino, vinjeto in po 15 novembru na avtu 4 zimake. Men se zdi da je ro zadost, da utemeljeno pricakujemo prevozno cesto?!
 Na takozvani šlepar tud ce das najbolj nenadjebljive zimake, proti slabo spluzenemu  gabrku, rebrnicam ali vrhniskemu, nima najmanjse sanse. Morda z verigami. Po AC?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

Morda z verigami. Po AC?!

Ne, ne gre. Železo po asfaltu drsi in če ni vsaj 20cm in več snega se veriga nima kam upreti in tolče ob tla ter dodatno uničuje vozišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh


Veriga v južnem snegu (žmokalca rečemo pr nas) slabo opravlja delo. V suhem ali v ledenem je majka....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, ftp pravi:

1. Je ni zimske pnevmatike, ki bi poln polprikolopnik zvlekel na vrh neočiščenega klanca tipa Vrhniški klanec.

2. Dosti je krivde na Dars-u in Policiji. Plužit začnejo pri cca. 10cm snega iz objektivnega razloga, ker prej pluženje ni možno.

3. Bi pa morali posipavat takoj ko začne snežit, da se sneg težje oprime cestišča in če se, da je v njem pesek ki preprečije poledenitev, ki jo naredi tovornjakova guma, sicer se pri 2-5 cm  polpriklopnik že ustavi. Ko se ustavi, pa pluženje spet ovirano ali celo nemogoče.

4. Policija, bi pa morala ustavit ves tovorni promet in jih spuščat v konvojih takoj po plužni skupini. Pravzaprav, bi morali zaustavit že vhod v državo in spet v konvojih naprej.

... vse imaš res...

Če začnem po točkah:

1. Je res. ..največ je pa odvisno od vrste snega in ostalih pogojev.

2. Ne razumem, zakaj bi bil nekdo nekaj kriv, če se nekaj ne da storiti..  :hmm: ... če nimaš dovolj snega, nimaš kaj plužiti ...

3. ...posipajo že v naprej, pred sneženjem... včasih uspe preprečiti oprijemanje snega na podlago, včasih ne. Vse je odvisno od cele vrste pogojev... Pesek ne preprečuje poledenitve, ampak samo "poveča oprijem" pnevmatike.

4. ...in pol bi bila spet nejevolja med šoferji, da Policija dela zastoje in za brez veze ustavlja promet... "pa glih zdele pred mano, ko se mi mudi je konvoj pred mano"... Torej bi morali zapreti meje recimo z IT... kaj pa če tam enako razmišljajo?

 

Ni enostavno..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

... vse imaš res...

Če začnem po točkah:

1. Je res. ..največ je pa odvisno od vrste snega in ostalih pogojev.

2. Ne razumem, zakaj bi bil nekdo nekaj kriv, če se nekaj ne da storiti..  :hmm: ... če nimaš dovolj snega, nimaš kaj plužiti ...

3. ...posipajo že v naprej, pred sneženjem... včasih uspe preprečiti oprijemanje snega na podlago, včasih ne. Vse je odvisno od cele vrste pogojev... Pesek ne preprečuje poledenitve, ampak samo "poveča oprijem" pnevmatike.

4. ...in pol bi bila spet nejevolja med šoferji, da Policija dela zastoje in za brez veze ustavlja promet... "pa glih zdele pred mano, ko se mi mudi je konvoj pred mano"... Torej bi morali zapreti meje recimo z IT... kaj pa če tam enako razmišljajo?

 

Ni enostavno..  :D

1. Res več pogojev, pa vseeno ko zapade so zastoji ker po snegu pač ne gre (govorimo o tovornem prometu).

2. sem povedal pa bom ponovil, da je potrbno klance posipavat takoj, plužit ko se že malo nabere

3. Spet vse res, zato pa v kovojih ko gre, in čakat pri strani ko ne gre. Tako vsaj osebni promet teče, sicer je popolni zastoj.

4. nejevolja je povsod in vedno. Gre se za manjše zlo.

 

Je kar enostavno, samo malo strpnosti.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

1. Austrijaki pogosto plužijo da se iskri s pod pluga. Slovenska dogma je ne plužimo manj kot 10cm. 

2. Kaj pa vem. Bi reku de ima 90% folka ki je  v drzavi  redno na cesti plačano cestnino, vinjeto in po 15 novembru na avtu 4 zimake. Men se zdi da je ro zadost, da utemeljeno pricakujemo prevozno cesto?!
 3. Na takozvani šlepar tud ce das najbolj nenadjebljive zimake, proti slabo spluzenemu  gabrku, rebrnicam ali vrhniskemu, nima najmanjse sanse. Morda z verigami. Po AC?!

1.  :hmm:  a si ziher? ... sigurno imajo take sparkije gor namontirane, kot jih ima maus na kolenčnikih....

2. razloži mi, kaj ima to veze s pluženjem ceste, ko se ustvarijo taki pogoji, da bi morali s štemarico razbijati sneg s cestišča... kemija je ravno tako zatajila in ne odtaljuje snega....

3. slabo spluženo.  Verjemi, da se trudijo splužiti kakovostno. Če plug ne odreže ledu, nima šofer kaj narediti. ... če pa bodo delali tako, kot austrijaki, da se iskri pod plugi, boš pa spomladi piskal, da so uničili asfalt...   :P

 

... svetujem ti en naravoslovno izobraževalni dan v kamionu DARSove zimske službe ob takih pogojih dela...   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

2. razloži mi, kaj ima to veze s pluženjem ceste, ko se ustvarijo taki pogoji, da bi morali s štemarico razbijati sneg s cestišča... kemija je ravno tako zatajila in ne odtaljuje snega....

Takrat so že zamudili. Je potrebno prej odreagirat. Led se naredi, ko sneg težko vozilo potlači, takrat se vozilo postavi počez in potem pluženje sploh ni možno.

pred 9 minutami, Zivnorc pravi:

slabo spluženo.  Verjemi, da se trudijo splužiti kakovostno. Če plug ne odreže ledu, nima šofer kaj narediti. ... če pa bodo delali tako, kot austrijaki, da se iskri pod plugi, boš pa spomladi piskal, da so uničili asfalt...  

Ko so tovojnjaki počez je že zastonj trud.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Zivnorc said:

1.  :hmm:  a si ziher? ... sigurno imajo take sparkije gor namontirane, kot jih ima maus na kolenčnikih....

2. razloži mi, kaj ima to veze s pluženjem ceste, ko se ustvarijo taki pogoji, da bi morali s štemarico razbijati sneg s cestišča... kemija je ravno tako zatajila in ne odtaljuje snega....

3. slabo spluženo.  Verjemi, da se trudijo splužiti kakovostno. Če plug ne odreže ledu, nima šofer kaj narediti. ... če pa bodo delali tako, kot austrijaki, da se iskri pod plugi, boš pa spomladi piskal, da so uničili asfalt...   :P

 

... svetujem ti en naravoslovno izobraževalni dan v kamionu DARSove zimske službe ob takih pogojih dela...   :P

 

 

tud mausov sparki more bit na tleh de iskri. More bit na tleh. Jez grem raj na ekskurzijo v italijo, kot uporabnik ceste. To bi svetoval tud darsovcem. 
 

Popolnoma verjetno se mi zdi, da so nase ceste prevc fajn asfaltirane da bi plug spustili res nizko. Kako na najnovejsih flikah okrog ravbarkomande zastaja voda, koliko spreja se zgodi po navadni plohci je tud edinstveno. Mord so vinjete prepoceni, ne vem. Verjetno bo stavka pomagala, ko dohtarjem. 

1 hour ago, Zivnorc said:

2. razloži mi, kaj ima to veze s pluženjem ceste, ko se ustvarijo taki pogoji, da bi morali s štemarico razbijati sneg s cestišča...

Cmon, kako pride do dile? Kamjon jo nardi, ker niso spluzli ko je blo 5cm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

koliko je vredno življenje motorista in kaj si povzročitelj misli o povzročeni smrti:

https://www.dnevnik.si/1043047484/kronika/motoristu-usodno-izsilil-prednost-vendar-ne-iz-objestnosti

paste nase!!! Drugi ne bodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je...žal moraš pazit nase in predvsem na druge..Kolikokrat sem se za las izognil nesreči,pa tudi zdaj,ko imam za seboj že lepo število kilometrov,se,verjemite ali ne,da ko se vozim po prednostni cesti,bojim,da mi ne pride kdo iz stranske ven,brez pogledat.Žal je tako...pa Srečno vožnjo vsem forumašem in tudi drugim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, corleone48 pravi:

Res je...žal moraš pazit nase in predvsem na druge..Kolikokrat sem se za las izognil nesreči,pa tudi zdaj,ko imam za seboj že lepo število kilometrov,se,verjemite ali ne,da ko se vozim po prednostni cesti,bojim,da mi ne pride kdo iz stranske ven,brez pogledat.Žal je tako...pa Srečno vožnjo vsem forumašem in tudi drugim

Se popolnoma strinjam s tabo, nikoli nisi ziher pa če imaš 100% prednost. Še v avtu (letno okoli 60.000 km) vedno poizkušam predvideti v danih situacijah kaj lahko nekdo naredi in kako bom odreagiral, v moderni dobi k so vsi s telefoni v roki pa sploh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/11/2024 at 9:41 PM, MARE 65 said:

Se popolnoma strinjam s tabo, nikoli nisi ziher pa če imaš 100% prednost. Še v avtu (letno okoli 60.000 km) vedno poizkušam predvideti v danih situacijah kaj lahko nekdo naredi in kako bom odreagiral, v moderni dobi k so vsi s telefoni v roki pa sploh.

V tej kao novi moderni dobi, boš moral razmišljat tudi v smeri, kaj lahko avto sam naredi...

Pred mano je merčo zaradi padca tlaka v pnevmatiki sam zabremzal do ustavitve. Kar me je tako presenetilo, da sem izgubil tisto dragoceno sekundo. Posledice so pač kakršne so...

Tudi samo plastike je škoda...

Srečno na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!