Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Rav tuki so težave na cesti...............kako se bom potem vključil nazaj na prehitevalni pas............ja po istem postopku kot si se izključil!!!

 

 

In potem se peljemo 30kmh za gospodom ki se boji da se ne bo znal vključit nazaj na prehitevalni pas,ne se umaknit,ne pospešit ,.......eh brezveze...

Točno tako, takim ki se bojijo, da se ne bodo več mogli vključiti, predlagam, da že doma začnejo voziti po levem pasu, bo prec bolje, za nas, ki se znamo umikati in ....ne boste verjeli, tudi vključevati.

 

p.s. motolover, po levem ponavadi cijazijo med 100-110 preverjeno 3x tedensko....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljše je , da prekmalu prižge smerokaz kot nikoli ... počakaš še en izvoz in je ...se vprašaš kdaj kako bi se počutil ponoči sredi mokrega rondoja avtu pred tabp pa ne bi delali smerokazi in zavorne luči?

 

Verjameš ali ne, ampak sem že vsaj ene 5x naletel ali na kombi ali na kak manjši kamionček, kjer zavorne luči niso delale. In sem se potem samo čudil, zakaj sem se mu začel tok hitr približevat, preden sem skapiral da mu ne delajo zavorne luči. Kako gre tak mimo tehničnega, mi ni jasno (oz. mi je, pivo vabi ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tist k ne zna pasov menjat, nej gre na bus. Keri specialci. :eek::slap:

Nisi dojel pointa. Če pelješ 130, se ti ni treba nikomur umikati. Še posebej, če pelješ v koloni vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na Trzinski obvoznici pa naslednjič zelo dobro poglej, koliko je omejitev.,.....da se boš umaknil komu, ki ti bo zadaj blendau, ker boš prepočasen....

Omejitev je 70. Če bi se je držal voznik Mercedesa ML, bi bila 21-letna punca in on še živa. Si iz tega konca, zgodbo najbrž poznaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rav tuki so težave na cesti...............kako se bom potem vključil nazaj na prehitevalni pas............ja po istem postopku kot si se izključil!!!

 

 

In potem se peljemo 30kmh za gospodom ki se boji da se ne bo znal vključit nazaj na prehitevalni pas,ne se umaknit,ne pospešit ,.......eh brezveze...

Če gospod pelje 130, se boš pač cijazil za njim. Če se na cesti pustiš sprovocirati, si nevaren sebi in okolici. Glede na to, da si (ali si bil) profesionalni voznik, bi do zdaj lahko razvil potrpežljivost za volanom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene predvsem vsakič znova fascinira dejstvo, da v Sloveniji kljub poplavi znakov ob cestah pravzaprav zelo malo ljudi ve kaj kateri znak pomeni, oz. ne dojema da tisti pleh ni tam le za okras.

 

Tu pri nas se mi konstantno dogaja, da v križišču, v katerem imam prednost jaz - pri zavijanju levo sem na prednostni, nasproti vozeči, ki vozijo naravnost pa imajo trikotnik – vsakič znova doživim izpade pacientov če zapeljem v križišče in si vzamem prednost - v skladu z režimom v križišču. In potem tem istim pacientom, ki se mi ustavijo kak centimeter pred avtom potrobim in pokažem na znak, pa se večini ali čisto odfuka, ali pa se naredijo budale in gledajo stran … Uni trikotnik pred križiščem je verjetno ena zadeva za namazat na kruh ja, ali pa mogoče lokalna vremenska postaja – zna bit … :kva1:

 

Še ena klasika pri nas – žmigavec za V krožišče (pametno – še dobro – tako da vemo kam bo šel / šla! :OK: ), za ven pa prosto po Prešernu – pač zapelješ ven ko ti paše, uni za tabo bo že videl kam greš... Prednost v krožišču – kaj je to? A to je tisto kar si pač vzameš kot ti paše – zapelješ pred avto in upaš da bo pribremzal … če ne rata pa ups … :grrr

 

Da ne pišem o naših fenomenalnih AC – vsak dan zgubljam čas (in živce) z vožnjo v našo prestolnico. V največji gneči vozimo 80 po prehitevalnem ker je spredaj pač romunski / bolgarski / ukrajinski / .... kamionar, ki ga boli ku**c saj ve, da pri nas ni kazni za tako početje. In voziš za njim in čakaš da mu klikne v betici in se spelje nazaj na vozni pas – seveda lepo počasi – da ne zje*e svoje rutine.

 

Še boljše so kakšne »divje« mame z nalepko otrok v avtu. Se vozi 80-100 po prehitevalnem in se pač NE umakne – tudi če se za njo nabere kolona, ki ji blenda in trobi. In potem še pizdi in maha ter blenda če jo prehitiš po desni. Ona MORA peljat mulce v vrtec / šolo in to po prehitevalnem pasu, ne po voznem - dddd!!! :ninja:

 

Še raje pa imam vsakodnevno zabavo po mestu ko se po Tržaški, kjer je sicer tabla z omejitvijo 60 (verjetno vsake par metrov), a ker se nekemu atu / mami zdi to očitno prehitro, se pač vozimo 40 na uro – tako za dobro jutro – da ja stojimo na vsakem semaforju. Ker bog ne daj da bi dal kdo iz tretje v višjo prestavo – to je že cel projekt! :surrender:

 

Da niti ne pišem o speljevanju pri zeleni - ko je že rumena se največkrat premakne šele prvi avto v križišču... ma o tem so pisali že drugi pred mano... Čeprav vsak dan znova ugotavljam da je največkrat tudi tako, da jih večina v križišče zapelje že v rdeči - in potem stoji vse, v vse smeri - to je vsakodnevna praksa recimo v križišču Tivolske in Tržaške, pa verjetno tudi v vseh drugih večjih križiščih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem se jaz nazadnje tam peljala, je bila omejitev 90... seveda z vmesnimi omejitvami na 70, ki veljajo do prvega križišča.....

kak teden nazaj ...

milsim da je bila spremenjena omejitev že več kot leto nazaj

 

lahko pa so spet v tem tednu kaj spremenili... :) to pa ne vem

 

in ne, nič ne vem o mercedesu....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej cesti je polno omejitev na 70 zaradi srn, ki redno prečkajo cesto. Največkrat ponoči pri tisti črpalki bliže Ljubljani pod gozdom. 

Iz istega razloga je omejitev med Mengšom in Trzinom. 

Zgodbo o Mercedesu ti povem kdaj ob kavi, zdaj ko veva, da sva soseda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govoriva o trzinski obvoznici :) ne o cesti mengeš-trzin... ko se boš naslednjič peljal po obvoznici, to je tista cesta od depale do črnuč, dober poglej znake ;)

nisva lih soseda ampak ta cesta je pač ena izmed cest ki peljejo v prestolnico :P

ja jutr bom pogledala o polno omejitvah 70 :P

Popravljeno . Popravil pajkica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keiko me je spomnila, cesta koper izola tam ob morju, 90% folka vztrajno vozi 60, čeprva je lepo tam pri novem križišču (za na markovec) tabla konec Kopra, ampak ne vztrajno 60 do Izole, isto za proti kopru.. do nadvoza ki gre gor proti bolnici 80, pri ovinku ob rudi, na 60 ZAKAAAAAJ? tam ni nobene table.

(sicer je par lokalnih izrazov ampak mislim da bi večina morala zastopit kira cesta je to)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motolover, ubistvu ma Pajkica kar prav. Po trzinski obvoznici je tabla za omejitev 70 le tik pred kriziscem.  Ker tam pa se nesrece dogajajo, direkt na semaforju, ko jih velik prpici z ful veliko hitrostjo in so ze dostkrat pesce nagazil.

Me pa res zanima tale omejitev med mengsom in trzinom... glede na to da se velikokrat vozimo tam pa mi se zdaj niso jasne table. proti trzinu so drugac postavljene kot proti mengsu. nek sploh fali, al pa je tko skrita da jo jst ne vidim. pa jst ne vozim, pa prav pozorna sem na te k... table pa vseen... fali, resno... al sva dva cist glupa v avtu al kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi dojel pointa. Če pelješ 130, se ti ni treba nikomur umikati. Še posebej, če pelješ v koloni vozil.

Ti ne dojameš pointa, prehitevalni pas je za prehitevanje, ne pa za vožnjo 130.

Pa valda se umakneš nekomu, ki gre 131 ali bognedaj 135 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ne moreš človeku kar naravnost reči, da je neumen,
rečeš mu samo, da pač nima sreče pri razmišljanju … :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neumen je tist k ne zna razmišljat in uporablja besede drugih....

 

 

sploh, če od neumnega pobira.... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ce vozis po levem 130 pa se umaknes meni,ki grem 150,med tovornjake z 90,se lahko komot vrnes nazaj na 130...sam gas je treba prtisnt,po potrebi se prestavt,ce ti ze sam ne salta.....ce pa tega nisi sposobn,pa lej....bus,vlak...al pa doma ostanes.

Ampak za vecino je to ze dirkanje al ne vem kaj....js nimam problemov....peljem 90 in to je to :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest zmeri vozim  180 na uro. Minimalno.

...če dobim mečkača pred sabo, mu tik za ritjo zabremzam na polno, nažgem dolge luči... in mu vozim pol metra za ritjo, dokler ga lahka ne prehitim po desni.

...če me ustreli policaj iz nadvoza zaradi premale varnostne razdalje, se pred sodnikom (ker imam veze) zagovarjam, da se je un idiot urinu pred mene, da sploh ni pogledu u špegu.... pa pol k poznam Čefurina... ga pol še tožim za to, ker me je psihično uniču, k so me na sodišču zarad njega obravnaval....

 

...in če še slučajn kej komplicirajo, pa rečem, da Mausa poznam... pol je pa vse prec zrihtan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm pa zadnjič tok hitr vozu, da mi je vinjeto dol z mopeda strgalo, majkemi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest zmeri vozim  180 na uro. Minimalno.

...če dobim mečkača pred sabo, mu tik za ritjo zabremzam na polno, nažgem dolge luči... in mu vozim pol metra za ritjo, dokler ga lahka ne prehitim po desni.

...če me ustreli policaj iz nadvoza zaradi premale varnostne razdalje, se pred sodnikom (ker imam veze) zagovarjam, da se je un idiot urinu pred mene, da sploh ni pogledu u špegu.... pa pol k poznam Čefurina... ga pol še tožim za to, ker me je psihično uniču, k so me na sodišču zarad njega obravnaval....

 

...in če še slučajn kej komplicirajo, pa rečem, da Mausa poznam... pol je pa vse prec zrihtan.

A to Čefurina pol tožš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!