Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

Ti bom jaz na kratko povedal zakaj ker imamo na mestih ki odločajo kaj mora bit na motorju in kaj je prav ljudi ki so v popolnosti enaki kot razni JB-ji in Fritz-i preveri vse njihove poste preberi pa boš razumel.

Modrijani so rekli slick gume niso za cesto. Jaz pravim da slick gume kot je Gp Racer D211 ki je lahko slic in Track day guma kot SS guma za na cesto z razliko da ima en profil druga ne z istimi zmesmi katere se uporablja na cesti kot na pisti edina slabost slick je dež in da je naši modrijani ne smatrajo kot varno gumo za cesto in posledično jo ne moreš homologirat kot v Angliji da pa ima guma več oprijema v ovinkih ker je več površine ki naleže na cesto - seveda kovori samo v primeru da je lep sončen dan.

Predvidevam da si strokovnjak prometno-varnostne stroke ali vsaj strokovnjak gumarske industrije da lahko to tako suvereno trdiš. Verjetno imaš tudi recepturo zmesi za obe gume in je to seveda razvidno iz tega, kajne?

Daj prosim prilimaj te recepture sem gor da se še mi prepričamo o tem....

Objavljeno

Torej, če če če, po tvojem, če bi se jaz tm mimo v istem trenutku enako peljal kot Jurko (moj motor je ispraven), bi me gospod "vinko" videl in mi ne bi odvzel prednosti?

svašta...se vidi da smo Slovenci še kako vinski narod...sori, jaz nimam trt doma, pa vina tut ne in alkohola na cesti ne prenašam

Ja, bi te videl, ker bi imel vklopljen žaromet :)

Objavljeno (popravljeno)

Ti dam moj osebni primer - policaj me ustavi in me opozori da nimam homologirane smerokaze potem debata zakaj moji nehomolgirani smerokazi ne ustrezajo - odgovor ker ne svetijo kot original ker so manjši od originalov in ste posledično manj vidni odgovor policaja.

Smerokaze sem potem homologiral in so čudežno postali bolj svetleč,večji in vidni z plačilom 60€ to me spominja ko se cenkaš z hrvaškim policajem o višini plačila prekrška ki si ga storil tu gre za podkupovanje ki je kaznivo pri smerokazi gre pa za zakonsko dovoljeno podkupovanje.

Bi mi lahko to prosim razložil, kako si homologiral nehomologirane smerokaze? Pa to popolnoma resno sprašujem, kajti moj kolega ima isti problem, pa bi mu rad pomagal....

Si imel kakšno oznako na smerokazih kot naprimer Exx, ali so bili smerokazi popolnoma brez oznak?

Ali je šlo mogoče samo za vpis homologiranih smerokazov v homologacijski kartonček?

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno

Bi mi lahko to prosim razložil, kako si homologiral nehomologirane smerokaze? Pa to popolnoma resno sprašujem, kajti moj kolega ima isti problem, pa bi mu rad pomagal....

Si imel kakšno oznako na smerokazih kot naprimer Exx, ali so bili smerokazi popolnoma brez oznak?

Ali je šlo mogoče samo za vpis homologiranih smerokazov v homologacijski kartonček?

Vse aftermarket izdelke ki imajo oznako Exx se jih lahko homoligira.Irazu sem se mogoče narobe moral sem jih vpisat v kartonček torej homologirat. LPP pregled smerokazov plačilo 60€ in vpisat v kartonček nehomologirane sem mislu da niso vpisani v kartonček in ko so bili vpisani so imel večjo svetilnost bolj vidni so bil itd pred tem pa ne po besedah policaja

Objavljeno (popravljeno)

Predvidevam da si strokovnjak prometno-varnostne stroke ali vsaj strokovnjak gumarske industrije da lahko to tako suvereno trdiš. Verjetno imaš tudi recepturo zmesi za obe gume in je to seveda razvidno iz tega, kajne?

Daj prosim prilimaj te recepture sem gor da se še mi prepričamo o tem....

Il GP Racer D211 è disponibile nelle versioni slick e scanalate, nelle seguenti dimensioni:

Sportmax GP Racer D211F 120/70 ZR 17

Canale 3.50" (Range dal 3.35" al 3.75")

Diametro statico 604.00 mm, larghezza 122.00 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 160/60 ZR 17

Canale 4.50"

Mescole

E-> Endurance +

-Non disponibile nella versione Slick-

Sportmax GP Racer D211 180/55 ZR17

Canale 5.50" (Range da 5.00" a 5.50")

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 190/55 ZR17

Canale 5.50" (Range da 5.00" a 6.00")

Diametro statico 646.00 mm, larghezza 192.00 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 200/55 ZR 17

Canale 6.00" (Range da 5.50" a 6.00")

Diametro statico 653.50 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Pressioni per la pista A caldo:

KR/GP D211/GP Racer D211/GP Racer D211 Slick:

Ant: 2.3-2.4

Post: 1.3-1.4

A freddo

Ant: 2.1-2.3

Post: 1.2-1.3

Controllorare al rientro pressione posteriore = 1.5

Gp Racer D211 160/60 ZR 17 : 1.6/1.7 bar a caldo da termo

Per strada si guarda il libretto

Tecnologie come il disegno del battistrada Multi-mescola che garantisce un’aderenza superiore, elevata stabilità e una risposta intensa e precisa; la costruzione Jointless Belt (JLB) che presenta una cintura continua senza giunte studiata per il comfort e la stabilità alle alte velocità e il rivoluzionario sistema NTEC che offre varie opzioni di regolazione della pressione, progettato per soddisfare sia i grandi appassionati delle giornate in pista che gli sportivi puri.

Carcassa NTEC

La carcassa N-Tec, di per sé più rigida, presenta costruzione radiale in Nylon con 2 cinture diagonali sotto la cintura di sommità JLB che non è più in acciaio ma ora in aramide, la fascia battistrada viene appositamente progettata per interagire al meglio con le 7 zone di mescola

Mescole

Viene impiegata la stessa famiglia di polimeri del GP D211 ( Front 6000– Rear 7000)

Mescola Soft (S) :sviluppata per ottenere massime prestazioni su una distanza di 20-25 giri (trova corrispondenza nella 7704/7712 UK)

Mescola Media (M) : ottimizzata per una percorrenza di 35-40 giri (alternativa alla 7712 UK)

Mescola Endurance (E): permette 65-70 giri ( corrispondente alla 6680 UK)

Prevedi si pa sam !

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno

Vse aftermarket izdelke ki imajo oznako Exx se jih lahko homoligira.Irazu sem se mogoče narobe moral sem jih vpisat v kartonček torej homologirat. LPP pregled smerokazov plačilo 60€ in vpisat v kartonček nehomologirane sem mislu da niso vpisani v kartonček in ko so bili vpisani so imel večjo svetilnost bolj vidni so bil itd pred tem pa ne po besedah policaja

Ne samoi da si se narobe izrazil, temveč si tudi zadevo popolnoma napačno predstavil....in moral si jih SAMO vpisat v kartonček in NE homologirat, kajti homologira jih proizvajalec.

Žal pa naši miličniki niso ravno neka referenca za ugotavljanje tehničnih specifikacij (vsa čast izjemam), tako da jih je potrebno jemati z rezervo kar se tega tiče.

Objavljeno

Il GP Racer D211 è disponibile nelle versioni slick e scanalate, nelle seguenti dimensioni:

Sportmax GP Racer D211F 120/70 ZR 17

Canale 3.50" (Range dal 3.35" al 3.75")

Diametro statico 604.00 mm, larghezza 122.00 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 160/60 ZR 17

Canale 4.50"

Mescole

E-> Endurance +

-Non disponibile nella versione Slick-

Sportmax GP Racer D211 180/55 ZR17

Canale 5.50" (Range da 5.00" a 5.50")

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 190/55 ZR17

Canale 5.50" (Range da 5.00" a 6.00")

Diametro statico 646.00 mm, larghezza 192.00 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Sportmax GP Racer D211 200/55 ZR 17

Canale 6.00" (Range da 5.50" a 6.00")

Diametro statico 653.50 mm

Mescole

S-> Morbida

M-> Media

E-> Endurance

Pressioni per la pista A caldo:

KR/GP D211/GP Racer D211/GP Racer D211 Slick:

Ant: 2.3-2.4

Post: 1.3-1.4

A freddo

Ant: 2.1-2.3

Post: 1.2-1.3

Controllorare al rientro pressione posteriore = 1.5

Gp Racer D211 160/60 ZR 17 : 1.6/1.7 bar a caldo da termo

Per strada si guarda il libretto

Tecnologie come il disegno del battistrada Multi-mescola che garantisce un’aderenza superiore, elevata stabilità e una risposta intensa e precisa; la costruzione Jointless Belt (JLB) che presenta una cintura continua senza giunte studiata per il comfort e la stabilità alle alte velocità e il rivoluzionario sistema NTEC che offre varie opzioni di regolazione della pressione, progettato per soddisfare sia i grandi appassionati delle giornate in pista che gli sportivi puri.

Carcassa NTEC

La carcassa N-Tec, di per sé più rigida, presenta costruzione radiale in Nylon con 2 cinture diagonali sotto la cintura di sommità JLB che non è più in acciaio ma ora in aramide, la fascia battistrada viene appositamente progettata per interagire al meglio con le 7 zone di mescola

Mescole

Viene impiegata la stessa famiglia di polimeri del GP D211 ( Front 6000– Rear 7000)

Mescola Soft (S) :sviluppata per ottenere massime prestazioni su una distanza di 20-25 giri (trova corrispondenza nella 7704/7712 UK)

Mescola Media (M) : ottimizzata per una percorrenza di 35-40 giri (alternativa alla 7712 UK)

Mescola Endurance (E): permette 65-70 giri ( corrispondente alla 6680 UK)

Prevedi si pa sam !

Lepo da si prilepil EPP material teh gum....Kaj je pa z RECEPTURO kako je guma sestavljena? Bom probal bolj enostavno vprašati....Iz kakšnih substanc in v kakšnem razmerju ter s kakšnim postopkon je kakšna guma narejena.....temu se reče receptura po domače. in samo če sta s istimi materiali, z istimi razmerji in po istem postopku izdelane obe gumi lahko trdiš da ni razlike med njima...vse ostalo so zgolj tehnični in marketinški podatki.

PS: JB in Fritz.....sorry ker se "mešam" v vajino delo.... O:-)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ne samoi da si se narobe izrazil, temveč si tudi zadevo popolnoma napačno predstavil....in moral si jih SAMO vpisat v kartonček in NE homologirat, kajti homologira jih proizvajalec.

Žal pa naši miličniki niso ravno neka referenca za ugotavljanje tehničnih specifikacij (vsa čast izjemam), tako da jih je potrebno jemati z rezervo kar se tega tiče.

Se posipam z pepelom za mojo napako ampak dejstvo je da tudi če so bili homologirani z strani proizvajalca in ker niso bili vpisani v kartonček niso bili primerni in moje vozilo je zato za njih neispravno in zato potencijalno nevarno ker če bi policaj upošteval predpise bi mi moral odvzet tablico ter me osdranit z ceste v tem je bil celi moj point o predstavitvi homologiranih in nehomologiranih stvareh na motorju pa tudi če sem narobe predstavil stvar ampak ti očitno nisi ali pa nočeš razumet kaj sem hotel s tem povedat.

Objavljeno (popravljeno)

Lepo da si prilepil EPP material teh gum....Kaj je pa z RECEPTURO kako je guma sestavljena? Bom probal bolj enostavno vprašati....Iz kakšnih substanc in v kakšnem razmerju ter s kakšnim postopkon je kakšna guma narejena.....temu se reče receptura po domače. in samo če sta s istimi materiali, z istimi razmerji in po istem postopku izdelane obe gumi lahko trdiš da ni razlike med njima...vse ostalo so zgolj tehnični in marketinški podatki.

PS: JB in Fritz.....sorry ker se "mešam" v vajino delo.... O:-)

No potem pa si prevedi v celoti vse kar piše pa še na kak forum skoči seveda italjanski če že razumeš italjansko (kar dvomim)to ni noben EPP materijal PREVEDI!

Drugače pa obe gume preziskušene na pisti in nobene razlike!

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno

Se posipam z pepelom za mojo napako ampak dejstvo je da tudi če so bili homologirani z strani proizvajalca in ker niso bili vpisani v kartonček niso bili primerni in moje vozilo je zato za njih neispravno in zato potencijalno nevarno ker če bi policaj upošteval predpise bi mi moral odvzet tablico ter me osdranit z ceste v tem je bil celi moj point o predstavitvi homologiranih in nehomologiranih stvareh na motorju pa tudi če sem narobe predstavil stvar ampak ti očitno nisi ali pa nočeš razumet kaj sem hotel s tem povedat.

Za pravilno razumevanje je potrebno biti točen in dosleden, drugače lahko blebetamo kar nekaj....tako kot blebetamo o odvzemu tablice ter odstranitvi s ceste, čeprav o tem nismo prepričani, ampak ko je pa tako lepo blebetati....in potem je Justin Bieber glavno blebetalo, kajne?...yeah,right.

In jaz sem tebe popolnoma razumel kaj si hotel povedati (čeprav sem bil sprva zaveden s tvoje strani), vendar kaj pa če te ostali niso razumeli? In se bojo "obešali" na ta tvoj post do nezavesti čeprav je zavajajoč? Je to OK?

Objavljeno

No potem pa si prevedi v celoti vse kar piše pa še na kak forum skoči seveda italjanski če že razumeš italjansko (kar dvomim)to ni noben EPP materijal PREVEDI!

Drugače pa obe gume preziskušene na pisti in nobene razlike!

veš..kaj je v italiji je čist vseen..če je tam tolk bolš se tja preseli..pa se mimo policajev vozi po zadnjem kolesu..

ni mi sploh jasno kaj se greste..

je težko se hitro a vsaj vljudno vozit?

je težko razumet da se z slicki in v poliestrih ne sme vozit?

je sploh treba govorit da alkohol in vožnja ne spadata skupaj? (pa tu ne govorim o pivu ali kozarcu vina)

seveda ni samo tvoja stvar (ali stvar jurkota in podobnih) kako se voziš po cesti..

osebno bi kaznoval čisto vsakega ki s preglasnih izpuhom moti mir delovnih ljudi..ne pa tistih ki zapeljejo ovinek po kolenu..pa zato vsakega ki ni sposoben voziti po svoji strani..

eno samo prepucavanje kaj kdo dela ali ne dela..vsak od nas greši..lahko pa smo toliko vljudni do soudeležencev v prometu da nas (motoriste) ne bojo mel za divjake...

Objavljeno

Za pravilno razumevanje je potrebno biti točen in dosleden, drugače lahko blebetamo kar nekaj....tako kot blebetamo o odvzemu tablice ter odstranitvi s ceste, čeprav o tem nismo prepričani, ampak ko je pa tako lepo blebetati....in potem je Justin Bieber glavno blebetalo, kajne?...yeah,right.

In jaz sem tebe popolnoma razumel kaj si hotel povedati (čeprav sem bil sprva zaveden s tvoje strani), vendar kaj pa če te ostali niso razumeli? In se bojo "obešali" na ta tvoj post do nezavesti čeprav je zavajajoč? Je to OK?

Če ti kaj ne ustreza ne beri moje poste simple!

Objavljeno

Kolega, ali ste Slovenci še kako vinski narod ali ne ne bom sodil.....tudi jaz ne prenašam alkohola in ga ne toleriram na cesti,namesto trt imam pa raje pršut pa klobase doma.

Nihče od njiju ne bi smel biti na cesti....pa sta bila....Je kriv samo voznik avtomobila, čeprav se tudi motorist ne bi smel voziti po cesti s takšnim motorjem? Go figure....

Voznik avtomobila je kriv za odvzem prednosti in povzročitev te nesreče. Dodatna oteževalna okoliščina je, da je bil pod vplivom alkohola.

Seveda je čisto možno tudi, da ima tudi kak nehomologiran del na vozilu, a najverjetneje to v kontekstu te nesreče ni pomembno (razen, če je imel 100% zatemnjene šipe :slap: ).

Prav tako v kontekstu te nesreče ni pomembno, kako nehomologiran je bil motor, ker to pač ni niti vzrok nesreče, niti ni imelo pomembnega vpliva na izid.

D.

Objavljeno

veš..kaj je v italiji je čist vseen..če je tam tolk bolš se tja preseli..pa se mimo policajev vozi po zadnjem kolesu..

ni mi sploh jasno kaj se greste..

je težko se hitro a vsaj vljudno vozit?

je težko razumet da se z slicki in v poliestrih ne sme vozit?

je sploh treba govorit da alkohol in vožnja ne spadata skupaj? (pa tu ne govorim o pivu ali kozarcu vina)

seveda ni samo tvoja stvar (ali stvar jurkota in podobnih) kako se voziš po cesti..

osebno bi kaznoval čisto vsakega ki s preglasnih izpuhom moti mir delovnih ljudi..ne pa tistih ki zapeljejo ovinek po kolenu..pa zato vsakega ki ni sposoben voziti po svoji strani..

eno samo prepucavanje kaj kdo dela ali ne dela..vsak od nas greši..lahko pa smo toliko vljudni do soudeležencev v prometu da nas (motoriste) ne bojo mel za divjake...

Kaj pa tebi ni jasno kdo govori o kaki italiji in ostalih oslarij ki pišeš

Ne govori se o vožnji kaka naj bi bila

Seveda se razume da se z slick gumami ne vozi po cesti ampak ni tekla o tem debata če se sme ali ne

Ja se strinjam da alkohol ne spadat na cesto in tega nikjer v mojih postih neoporekam

Ja je moja stvar in policajev kako vozim dokler ne poškodujem koga

Ti sam kaznuj

Prepucavanje je saj je zato ta tema

Divjaki smo ali kršimo ali ne kršimo predpise in če smo vljudni ali prepotentni to je realnost.

Objavljeno

ahahhaaaa, matr imate veselje :headbang: kaksna razlika je gp racer in gp ?? razlika je samo v debelejsem sloju gume !! zdaj ste pametni, ampak če bi bili na mojem mestu ( pa ne nabijat da se zmeraj vozite z vec profila kot je zakonsko omejeno ) !!! a se je ze kdo vprasal katera guma je bolj varna v suhem vremenu (dam primer dunlop qualifer z 2 mm profila ali slick guma, katera nima vec indikatorjev) ??? naj vam odgovorim, ker ste ze tako pametni :pri cestnih gumah, ko se bliza profil proti koncu je takoj platno , pri dirkalnih gumah (npr . dunlop gp) je pa se zmeraj nanos gume se 3-4mm, pa ceprav ni vec profila !!!! :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno

Voznik avtomobila je kriv za odvzem prednosti in povzročitev te nesreče. Dodatna oteževalna okoliščina je, da je bil pod vplivom alkohola.

Seveda je čisto možno tudi, da ima tudi kak nehomologiran del na vozilu, a najverjetneje to v kontekstu te nesreče ni pomembno (razen, če je imel 100% zatemnjene šipe :slap: ).

Prav tako v kontekstu te nesreče ni pomembno, kako nehomologiran je bil motor, ker to pač ni niti vzrok nesreče, niti ni imelo pomembnega vpliva na izid.

D.

Hvala za opis in upam da smo zaključili z tem vsaj jaz!Kristalno jasno

Objavljeno

veš..kaj je v italiji je čist vseen..če je tam tolk bolš se tja preseli..pa se mimo policajev vozi po zadnjem kolesu..

ni mi sploh jasno kaj se greste..

je težko se hitro a vsaj vljudno vozit?

je težko razumet da se z slicki in v poliestrih ne sme vozit?

je sploh treba govorit da alkohol in vožnja ne spadata skupaj? (pa tu ne govorim o pivu ali kozarcu vina)

seveda ni samo tvoja stvar (ali stvar jurkota in podobnih) kako se voziš po cesti..

osebno bi kaznoval čisto vsakega ki s preglasnih izpuhom moti mir delovnih ljudi..ne pa tistih ki zapeljejo ovinek po kolenu..pa zato vsakega ki ni sposoben voziti po svoji strani..

eno samo prepucavanje kaj kdo dela ali ne dela..vsak od nas greši..lahko pa smo toliko vljudni do soudeležencev v prometu da nas (motoriste) ne bojo mel za divjake...

TAPRAV SE JE OGLASIL !!!!ti bodi pa samo tiho, SPOMNI SE, kako zeeelllloooo previdno in počasih si vozil po ridah , da ne govorimo o tvojem glasnem izpuhu, katerega si imel !!:headbang:

Objavljeno

ahahhaaaa, matr imate veselje :headbang: kaksna razlika je gp racer in gp ?? razlika je samo v debelejsem sloju gume !! zdaj ste pametni, ampak če bi bili na mojem mestu ( pa ne nabijat da se zmeraj vozite z vec profila kot je zakonsko omejeno ) !!! a se je ze kdo vprasal katera guma je bolj varna v suhem vremenu (dam primer dunlop qualifer z 2 mm profila ali slick guma, katera nima vec indikatorjev) ??? naj vam odgovorim, ker ste ze tako pametni :pri cestnih gumah, ko se bliza profil proti koncu je takoj platno , pri dirkalnih gumah (npr . dunlop gp) je pa se zmeraj nanos gume se 3-4mm, pa ceprav ni vec profila !!!! :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Zdaj pa bo bmw zahteval dokaz strokovno opisan seveda ne pa kak EPP materijal

Objavljeno

No potem pa si prevedi v celoti vse kar piše pa še na kak forum skoči seveda italjanski če že razumeš italjansko (kar dvomim)to ni noben EPP materijal PREVEDI!

Drugače pa obe gume preziskušene na pisti in nobene razlike!

Katerega dela v besedi RECEPTURA nisi razumel? Prosto povej, bom pomagal.....

Ti kje v tem EPP materialu vidiš kje kakšne sestave (KEMIČNE) je guma iz kater je narejena pnevmatika(Soft,Media in Endurance niso kemične sestavine temveč samo karakteristike), oziroma iz katerih sestavin in po kakšnem postopku je posamezna pnevmatika narejena, razen da povsod podajajo tehnične podatke?

Sem bil sedaj kaj bolj jasen?

Objavljeno

Kaj pa tebi ni jasno kdo govori o kaki italiji in ostalih oslarij ki pišeš

Ne govori se o vožnji kaka naj bi bila

Seveda se razume da se z slick gumami ne vozi po cesti ampak ni tekla o tem debata če se sme ali ne

Ja se strinjam da alkohol ne spadat na cesto in tega nikjer v mojih postih neoporekam

Ja je moja stvar in policajev kako vozim dokler ne poškodujem koga

Ti sam kaznuj

Prepucavanje je saj je zato ta tema

Divjaki smo ali kršimo ali ne kršimo predpise in če smo vljudni ali prepotentni to je realnost.

se pravi dokler ne poškoduješ koga..to je dobro vedet..

Objavljeno

se pravi dokler ne poškoduješ koga..to je dobro vedet..

Lepo od tebe!

Kaj pa bi ti naredil če bi jaz divjal pa se vozil po drugi strani imaš kak ukrep za to?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Zdaj pa bo bmw zahteval dokaz strokovno opisan seveda ne pa kak EPP materijal

HAHAHHAHAAHA, bo dobil dokaz :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :kva2:

Objavljeno

AJA, to pa sploh nobeden ni omenil !! povzročitelj nesreče je vozil brez izpita, vinjen, večkratni kršitelj !!!!:naughty:

Objavljeno (popravljeno)

veš..kaj je v italiji je čist vseen..če je tam tolk bolš se tja preseli..pa se mimo policajev vozi po zadnjem kolesu..

ni mi sploh jasno kaj se greste..

je težko se hitro a vsaj vljudno vozit?

je težko razumet da se z slicki in v poliestrih ne sme vozit?

je sploh treba govorit da alkohol in vožnja ne spadata skupaj? (pa tu ne govorim o pivu ali kozarcu vina)

seveda ni samo tvoja stvar (ali stvar jurkota in podobnih) kako se voziš po cesti..

osebno bi kaznoval čisto vsakega ki s preglasnih izpuhom moti mir delovnih ljudi..ne pa tistih ki zapeljejo ovinek po kolenu..pa zato vsakega ki ni sposoben voziti po svoji strani..

eno samo prepucavanje kaj kdo dela ali ne dela..vsak od nas greši..lahko pa smo toliko vljudni do soudeležencev v prometu da nas (motoriste) ne bojo mel za divjake...

Biker77....ne pomaga...brezveze....s takšnim razmišljanjem o obnašanju v prometu se bojim da bosta spoznala Darwinovo teorijo....in tudi to ima svoje prednosti

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno (popravljeno)

AJA, to pa sploh nobeden ni omenil !! povzročitelj nesreče je vozil brez izpita, vinjen, večkratni kršitelj !!!!:naughty:

Ni važno glavno da si se vozu z slick gumami in brez luči zaradi tega si se zlomu :)

Popravljeno . Popravil exclan

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!