Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 5 urami, gusar pravi:

sami duvjaki!! Borut nastavi jim radar in jim ubriš kazen,da tud za kavo naujo mel:kva2:

cel čas nas je radariral :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, gusar pravi:

sami duvjaki!! Borut nastavi jim radar in jim ubriš kazen,da tud za kavo naujo mel:kva2:

On je isti kot mi , krvav pod kožo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

On je isti kot mi , krvav pod kožo ;)

še huj je, celo pot nas je teral izpred sebe :(

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Borutt pravi:

Soliden članek, ki izpostavi problem na vseh področjih ,ne damo za voznike .....kot to znate ali znaš napisat .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

Soliden članek, ki izpostavi problem na vseh področjih ,ne damo za voznike .....kot to znate ali znaš napisat .

Človek je vedno problem. Poleg prometnega znaka, ki ga lahko, kar tako, za kratek čas, pretepe in spravi v bolnišnico. Tudi sam sem se začel izogibati nasilnih prometnih znakov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Človek je vedno problem. Poleg prometnega znaka, ki ga lahko, kar tako, za kratek čas, pretepe in spravi v bolnišnico. Tudi sam sem se začel izogibati nasilnih prometnih znakov. 

a te je že kter znak napadu? Samprašam :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, HD-Dyna pravi:

Manj boli :blush:

Predvsem nič ne boli. To je en veeeeeeelik plus.

Je pa tako, da se živemu vse zgodi. Čeprav so nekateri, katerim se dogaja. Tukaj pa bi bilo potrebno poklicati na zagovor projektanta ceste in izvajalca gradbenih del. Pa naj odgovarjata, packa. Ne smem pozabiti gumarje, kateri so krivi za slab oprijem gume in proizvajalce motorjev, ker se motor ne obnaša po pričakovanjih in zahtevah. Sami packi. Ta plavi smo pa itak najbolj krivi, ker vse to dopuščamo. Packi plavi. 

Je že kdo kupil kladivo in poleg dobil navodilo za uporabo, kjer je napisano, da udarjanje s kladivom po lastnih prstih povzroča bolečino ? Da ne ? Čudno. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Predvsem nič ne boli. To je en veeeeeeelik plus.

Je pa tako, da se živemu vse zgodi. Čeprav so nekateri, katerim se dogaja. Tukaj pa bi bilo potrebno poklicati na zagovor projektanta ceste in izvajalca gradbenih del. Pa naj odgovarjata, packa. Ne smem pozabiti gumarje, kateri so krivi za slab oprijem gume in proizvajalce motorjev, ker se motor ne obnaša po pričakovanjih in zahtevah. Sami packi. Ta plavi smo pa itak najbolj krivi, ker vse to dopuščamo. Packi plavi. 

Je že kdo kupil kladivo in poleg dobil navodilo za uporabo, kjer je napisano, da udarjanje s kladivom po lastnih prstih povzroča bolečino ? Da ne ? Čudno. 

itak da so zmeri drugi krivi ,,, kakopak ... recimo mene uzam .. js nism nikol nč kriu .. po difoltu ... štekaš :huh:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Človek je vedno problem. Poleg prometnega znaka, ki ga lahko, kar tako, za kratek čas, pretepe in spravi v bolnišnico. Tudi sam sem se začel izogibati nasilnih prometnih znakov. 

Govoril sem o članku,kjer izpostavljajo tudi problem v infradtrukturi itd ti pa mi spet primitivno odgovoriš,vmešaš mojo prometno nesrečo,pri kateri sem že večkrat,napisal da sem kriv popolnoma sam.! Prosim lepo,prilimaj kje sem okrivil za mojo prometno infrastrukturo,no dejmo,dejstva .... ne boš našel,ker spet nabijaš in nit pogovora spelješ iz nič na moj primer nesreče... v čem je point tvojega trolanja?

A se misliš ne zgodijo nesreče tudi zaradi dotrajane infrastrukture ?lahko z da ali ne ,da ne  berem neumnosti ,ki jih produciraš....babica bla fajn groba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj kaj, js se spomnim, k je strop v tunelu v Ljubljani odpadu. Cestna infrastruktura ni sam slaba, je celo napadalna :P 

mene je pa 1x rampa od ABC steze po strehi lopnila, zihr je Maus razpis delu :P

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

kaj kaj, js se spomnim, k je strop v tunelu v Ljubljani odpadu. Cestna infrastruktura ni sam slaba, je celo napadalna :P 

mene je pa 1x rampa od ABC steze po strehi lopnila, zihr je Maus razpis delu :P

 

 

js kriu sm NE ... štekaš :mad:

njlažje je za vašo motoristićno objestnost krivit navadne cestarje :ras:

spet ste me razkurl k 300 cestnih lukn :huh:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

kaj kaj, js se spomnim, k je strop v tunelu v Ljubljani odpadu.

Če je odpadu stran, pol sigurn ni bil potreben

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

js kriu sm NE ... štekaš :mad:

njlažje je za vašo motoristićno objestnost krivit navadne cestarje :ras:

spet ste me razkurl k 300 cestnih lukn :huh:

res me je lopnla, k sreči po strehi kombija, sam je DARS vse plaču, zato 2009 niste dobil božičnice :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Govoril sem o članku,kjer izpostavljajo tudi problem v infradtrukturi itd ti pa mi spet primitivno odgovoriš,vmešaš mojo prometno nesrečo,pri kateri sem že večkrat,napisal da sem kriv popolnoma sam.! Prosim lepo,prilimaj kje sem okrivil za mojo prometno infrastrukturo,no dejmo,dejstva .... ne boš našel,ker spet nabijaš in nit pogovora spelješ iz nič na moj primer nesreče... v čem je point tvojega trolanja?

A se misliš ne zgodijo nesreče tudi zaradi dotrajane infrastrukture ?lahko z da ali ne ,da ne  berem neumnosti ,ki jih produciraš....babica bla fajn groba :P

Dotrajana infrastruktura ? To te je vrglo iz sedla ? 

Kako prepoznati tega lumpa, da še koga ne obrne na glavo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Borutt pravi:

Človek je vedno problem. Poleg prometnega znaka, ki ga lahko, kar tako, za kratek čas, pretepe in spravi v bolnišnico. Tudi sam sem se začel izogibati nasilnih prometnih znakov. 

Končno se strinjaš, da je človek problem. Ne členi in ne zakoni, ampak vi, ki ste opranci ;) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, maus pravi:

js kriu sm NE ... štekaš :mad:

njlažje je za vašo motoristićno objestnost krivit navadne cestarje :ras:

spet ste me razkurl k 300 cestnih lukn :huh:

skromen si postal ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 2. 1. 2017 at 12:02, Borutt pravi:

pa mal drugi point of view :P

 

ps. Statistika je qurba

ZADEVA: POROČILO O STANJU VARNOSTI CESTNEGA PROMETA V LETU 2016 JAVP – MNENJE ZAVODA VARNA POT

Prelaganje odgovornosti za povečanje najhujših posledic prometnih nesreč v letu 2015 in 2016, na udeležence v cestnem prometu, je sprenevedanje in beg pred slabim delom in vodenjem Javne agencije RS za varnost prometa!

Trud za večjo varnost svetovnih, evropskih in slovenskih cest je proces, ki ga ustvarja povezovanje številnih organizacij, dejavnikov in udeležencev. Da se med vzgojo, izobraževanjem, zakonodajo, sodstvom, nadzorom, zdravstvenim, socialnim in drugimi področji ter sodelovanjem vladnega in nevladnega sektorja stkejo sodelovanja z enovitim ciljem - je potrebno ustvariti in vzdrževati sistem, ki ima EN skupen cilj: zmanjševanje najhujših posledic prometnih nesreč.

Po vzoru najvarnejših držav EU je tudi Slovenija ustanovila Javno agencijo za varnost prometa. Vse z namenom, da bo združila deležnike in s svojim poslanstvom, zakonskimi pristojnostmi in zaupanjem za strokovno vodenje, koordiniranje ter meritvami učinkovitosti in aktivnosti, pripeljala Slovenijo med najvarnejše države EU.

Ne samo da smo bili v Zavodu med pobudniki in podporniki ustanovitve AVP, prepričani smo, da je ob strokovnem, organiziranem in poštenem delovanju to tudi edini možni način napredka na tem področju.

Minister za infrastrukturo, dr. Peter Gašperšič in direktor JAVP mag. Igor Velov sta 18. junija 2015 v Bruslju prejela nagrado Evropskega sveta za varnost prometa (v nadaljevanju ETSC – European Transport Safety Council) za izrazit napredek Slovenije pri zmanjševanju števila smrtnih žrtev na cestah med letoma 2001 in 2014.

Kot so zapisali na spletni strani AVP: »Slovenija je bila prepoznana kot država, ki uvaja učinkovite ukrepe na področju varnosti cestnega prometa tudi na evropski ravni, zato bo 18. junija 2015 prejela prestižno nagrado za varnost cestnega prometa. Srečanja se bosta udeležila minister za infrastrukturo dr. Peter Gašperšič in direktor AVP mag. Igor Velov. Z nagrado nam bodo na dogodku izrazili priznanje za dosedanje dosežke, kjer bomo skupaj z državami članicami opredelili tudi izzive prihodnosti za izboljšanje varnosti v cestnem prometu.«

»Prestižno« evropsko priznanja sta prejela minister in direktor JAVP za delo njunih predhodnikov in za obdobje pozitivnih kazalcev pri zmanjševanju posledic prometnih nesreč. Za dosežek, ki smo se ga veselili v številnih organizacijah, smo odgovornima za varnost cestnega prometa v Sloveniji izrazili čestitke, ob želji, da bosta ta trend in aktivnosti tudi udejanjala v prihodnje.

Iz njunih govorov ni bilo nikjer zaslediti, da so te učinkovite ukrepe soustvarjali slovenski udeleženci v cestnem prometu, ki so se ravnali skladno s sistemom, ki je očitno pozitivno deloval.

Na včerajšnji predstavitvi stanja, pa so za porazno stanje zadnjih dveh (treh) let puščice usmerili v: »Za večino prometnih nesreč je krivo človekovo ravnanje v prometu. Ali udeleženci v cestnem prometu upoštevamo prometna pravila? »

Vodstvo AVP se pri tem spreneveda, da se državljani in udeleženci v posameznih državah, želeli ali ne, ravnamo v skladu s sistemom, ki nam ga kreira odgovorna organizacija in za to odgovorni nosilci najvišjih funkcij v državi.

Tako še do danes AVP, kot poklicani državni organ, ni odpravila posledic koruptivne afere v delovno zaupanem jim okolju in po slovenskih cestah se še vedno vozi najmanj:

- 4023 voznikov s ponarejenimi vozniškimi dovoljenji in izdanimi potrdili o varni vožnji,

- 2853 voznikov s sporno izdanimi zdravniškimi spričevali ter

- 1351 vozil s spornimi potrdili o uspešno opravljenem tehničnem pregledu.

Ugotavljanje in ugibanje ali se dandanes tovrstna odklonska dejanja še pojavljajo in ogrožajo stanje varnosti slovenskih cest ni naša naloga in poslanstvo, je pa naše poslanstvo to, da opozarjamo pristojno AVP, da do danes javnost ni izvedela, kaj so naredili za odpravo vzrokov, kaj so naredili za odstranitev tovrstnih vozil in voznikov z naših cest in kako te sistemske luknje vplivajo na stanje varnosti, kulturo, etiko, moralo in delovanje upravljanja varnosti cestnega prometa Slovenije.

Tak način delovanja za seboj nedvomno pušča posledice. Ti se izkazujejo v oceni varnosti slovenskih cest s kriterijem EU - število umrlih in hudo telesno poškodovanih / 1 milijon prebivalcev.

V zadnjih dveh letih je način vodenja področja varnosti cestnega prometa iste AVP, ki je prejela prej omenjeno »prestižno« nagrado EU povzročil:

- Da je v letu 2015 in 2016 umrlo več oseb od povprečja EU,

- Da je v letu 2015 in 2016 svoje družine nenadoma zapustilo 250 oseb, kar predstavlja 26 oseb več od izraženega cilja Obdobnega načrta Vlade RS

- Da se je v letu 2014, 2015 in 2016 hudo telesno poškodovalo 430 oseb več, od izraženega cilja Obdobnega načrta Vlade RS

Ta dejstva in okoliščine zadnjih treh let nas v Evropskem merilu ponovno postavljajo daleč od držav prejemnic »prestižne« nagrade EU in med tiste države, ki jim večletno nedoseganje lastnih ciljev, ki sta jih potrdila Parlament in Vlada RS, ne predstavljajo odgovornosti zaveze in ali obveze.

Tako se odgovornost iz strokovnega nivoja preseli na politično odgovornost nosilcev javnih funkcij (ministra za infrastrukturo, predsednika Vlade RS in predsednika Slovenije), ki so vsi v okviru svojih pristojnosti zavezani Evropski komisiji, Združenim narodom..., da bodo ukrenili vse potrebno za zagotavljanje pozitivnega trenda zmanjševanja najhujših posledic prometnih nesreč.

Zavedanje, da se neodgovornost vodstva AVP do nedoseganja lastno zastavljenih ciljev in obljub, že tretje leto zapored, odraža tudi v nižanju odgovornosti, kulture in etike med udeleženci v cestnem prometu, je pojav in stanje, ki se ga zavedajo sleherni snovalci Upravljanja cestnega prometa (Road Safety Managment) v državah, kjer življenja in zdravje svojih državljanov cenijo na višji ravni.

V Zavodu Varna pot smo prepričani, da bi se ob višji stopnji spoštovanja življenj in zdravja državljanov, empatije, odgovornosti in zavedanja odgovornih politikov, da se v teh statističnih številkah znajde lahko vsakdo izmed nas, nesposobnost in triletno eksperimentiranje vodstva AVP že lahko zaključilo, v dobro vseh slovenskih udeležencev cestnega prometa.

Robert Štaba

Predsednik Zavoda Varna pot in Podpredsednik Evropskega združenja žrtev prometnih nesreč

 

nekateri bi pa sistem kaznovali, no saj se kr strinjam

http://siol.net/avtomoto/zgodbe/zakaj-je-v-sloveniji-vedno-kriv-le-voznik-kaznovati-je-treba-sistem-intervju-433412

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

pa mal drugi point of view :P

 

ps. Statistika je qurba

 

Res je; statistika je tista teta s torbico čez ramo.

Samo ne vem, kje je ta statistika, katero omenjaš. Ker prilepil si članek nekoga, ki je na drugem bregu, kot tista agencija za varnost v prometu. Torej je to nič drugega, kot kazanje s prstom in kritiziranje. Statistika je nekaj drugega. Je pa res, da sta celo dva ali trije statistični podatki v tem članku. Seveda samo tisti, kateri pašejo Štabi. Kajti, pozabil je omeniti, da je bilo v letu 2016 manj prometnih nesreč, kot v letu 2015. Poleg tega me zanima, kaj je Štaba naredil za izboljšanje varnosti cestnega prometa. Je kazanje s prstom dovolj za boljšo varnost v cestnem prometu ? 

Po drugi strani me pa zanima, čigava odgovornost je, da je voznik pod vplivom alkohola ali drog, da voznik seka ovinek, da voznik prekorači največjo dovoljeno hitrost, da voznik vozi kontra po avtocesti ali po kakšni drugi cesti, da voznik vozi po zadnjem kolesu, da voznik prehiteva v nepregleden ovinek ali v škarje, da voznik parkira čez več označenih parkirnih prostorov, da voznik uporablja mobitel med vožnjo, da voznik nima obvezne opreme, da voznik ne očisti stekel na vozilu, da voznik parkira na pločnik, da voznik ne ustavi na znak pooblaščene uradne osebe, da voznik vozi brez izpita, da voznik vozi vzvratno po avtocesti, da voznik ... Sem prevečkrat napisal besedo voznik ? Le zakaj ? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak bere statistiko po svoje (baje so podatki za 2015 in 2016 za vse enaki-mar ne). Potem pa drug na drugega kažejo s prstom. To je to, prvi krivijo druge, drugi prve, na koncu ugotoviš, da je vse skupaj samo borba za pozicije, stolčke, oblast.

Pa še nekaj o besedi "voznik". V vsakem primeru je kriv na koncu "voznik", saj je udeležen v nesreči, višja sila in tretja oseba, ki ni vozink je verjetno zanemarljiv %.

Ampak, da ta voznik postane krivec, je pa marsikaj tudi na regulativi. Kaj in kako se počne, kake so kazni, zakaj so take, zakaj se nekaj dobro preganja ostalo slabo? Tu je pa že mal več vprašanj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!