Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 4 minutami, HD-Dyna pravi:

Je treba, ker men res ni prou nič jasn, pa je bil orng sonce danes :P

Kaj ti ni jasno kriv si :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, HD-Dyna pravi:

To vem že od rojstva.... :blush:

V sloveniji ko se rodiš si takoj kriv ....če nisi med priviligiranci :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

V sloveniji ko se rodiš si takoj kriv ....če nisi med priviligiranci :D

Nisem ... Sem pa ponosen na to :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skalar36 pravi:

Res so drugačne kazni, ampak zakaj samo tiste poveš katere so hujše? Kaj pa kazen za previsoko hitrost v A. Ti povem v naselju če pelješ 76km\h je 90 eur brez pik. Vem iz prve roke. To boš pa spregledal? Ma daj, pišeš samo tisto kar ti paše.Boš zmogel? Slediš?

Ti bom omenil eno takšno kazen, za katero so v Franciji predpisane kazenske točke. Mobitel. Pa tam ni 17 točk prostora, ampak veliko manj. Tam ti tudi ne pokažejo meritve hitrosti, ampak ti samo povedo, koliko si peljal in, koliko bo to stalo. Pri nas pa v jok, pa na drevo, če ti nekdo pokaže sliko radarja. 

Vidim, da nisi prebral vseh mojih zapisov. Začni brskati. Boš odkril marsikaj zanimivega. Predvsem o višini kazni sem pisal. Da ti prihranim naprezanje, ti bom na kratko omenil; napisal sem, da so kazni nesorazmerne, previsoke in brez učinka. Bo šlo sedaj ? Ne bom napisal, če slediš, ker imaš še veliko branja. Ali si zapomniš samo tisto, kar tebi paše ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, solorider pravi:

Na vprasanje poglej kaj si odgovoril? 

Dihaj dihaj...

Napišeš, da je nekdo padel na uničeni cesti. In, kaj naj jaz sedaj tebi odgovorim ? Da je cesta kriva ? Da je motorist kriv ? Premalo podatkov za nek odgovor. Če mi ne verjameš, vprašaj tiste, ki mi zastavljajo vprašanja v zvezi kakšnega njihovega primera, recimo prometne nesreče ali pa kakšnega drugega prekrška. Jaz jim prvo postavim veliko vprašanj, da sploh dobim vse podatke, potrebne za odgovor ali za razjasnitev. Zato tebi ne morem odgovoriti. 

Lahko pa ti meni odgovoriš, zakaj v tujini veliko bolj upoštevaš predpise, kot pri nas. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kdo pravi, da jih? Razlika je pomoje edino v tem, da se po tujini toliko manj vozimo, da se pac voznja prilagodi "novim"  cestam, ker se jih ne pozna.   Ce bo po tujini nekdo meckal, ga bomo pac prehitel, nobena znanost.  Neumno je lupljenje zaradi hitrosti, medtem ko so vzroki nesrec drugje.  Ampak ne, treba je lajat po tv in medijih, da je hitrost bav bav, saj ne recem, divjanje je prevec, ampak to lahko ocenis na oko, ne pa da mas laser, ko ti za sleheren kilometer ze evre ven mece, bolano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Ti bom omenil eno takšno kazen, za katero so v Franciji predpisane kazenske točke. Mobitel. Pa tam ni 17 točk prostora, ampak veliko manj. Tam ti tudi ne pokažejo meritve hitrosti, ampak ti samo povedo, koliko si peljal in, koliko bo to stalo. Pri nas pa v jok, pa na drevo, če ti nekdo pokaže sliko radarja. 

Vidim, da nisi prebral vseh mojih zapisov. Začni brskati. Boš odkril marsikaj zanimivega. Predvsem o višini kazni sem pisal. Da ti prihranim naprezanje, ti bom na kratko omenil; napisal sem, da so kazni nesorazmerne, previsoke in brez učinka. Bo šlo sedaj ? Ne bom napisal, če slediš, ker imaš še veliko branja. Ali si zapomniš samo tisto, kar tebi paše ?

Prebral sem veliko tvojih postov, ampak nikjer nisem zasledi, da bi pisal, da se ne strinjaš z visokimi kaznimi. Ravno nasprotno, zagovarjaš jih. Sej poskusi prebrati sam sebe. Bo šlo? Pišeš za Francijo, pišeš za IT da imajo višje kazni. Jaz sem to razumel, kot da se strinjaš, da so pri nas še premajhne. Če se motim, mi prosim nedvoumno napiši, da so kazni pri nas, sploh za hitrost previsoke. Tako, da bo razumljivo vsem, ne samo tebi. Še slediš?

Pišeš, da Slovenci v tujini vozimo zgledno. Od kje ti ta podatek? Nabijaš, zavajaš. Lahko ti celo rečem, da lažeš. To je zraslo na tvojem zeljniku zato, da lažje podkrepiš strožje kazni pri nas. Kolikor sem se jaz uspel voziti po A vidim, in opažam, da Slovenci vozijo isto hitro, ali celo hittreje kot pri nas. Ker so kazni za hitrost "normalne" ne boš ob 1\2 plače, če pelješ 16\26 preveč. Druga stvar so pa ceste urejene in se da peljati več. Ta podatek si pa spregledal. Ja, ceste so urejene-pri nas pa na cesto, dajo znak, in zakon za neprilagojeno hitrost ter visoko kazen, pa "so" rešeni. Luknja pa ostane-oa naj se Janez ubije, saj je sam kriv, kaj se pa ni peljal 3 km\h. Raja je kriva za vse. Si še z mano? Bo šlo? Greva v HR. Ceste so urejene, precej boljše kot pri nas, kazni pa manjše-vsaj za hitrost. Kako tam vozimo? Veva en za drugega...zato ta tvoja teza o tujini pade v vodo.

 

Še to te vprašam, ker tako kot, naši vrli zakonodajalci radi gledajo severno ko jim paše, tako tudi ti vidim rad pogledaš tja, kjer so strožje kazni. Si se nalezel tega. Imajo še kje severno tako drage vinjete, kot pri nas? Še kje tako lupijo prebivalstvo kot pri nas? Je še kje severno cesta tako razsuta kot pri nas? Še kar  glej severno in mi odgovori. Pa v odgovor napiši dobre in slabe stvari severno. Potem bova lahko pogledovala spet proti tujini.

Miselnost je treba spremenit, pa bo tudi nacesti OK. Do kadar bo anarhija povsod, bo tudi na cesti. nobena kazen tega ne bo spremenila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najleps je pa zdej, k pridejo z lopatko cestarji, flikne kepo med petsto drugih flik in potepta, cist hudo zrihtan mamo!!!!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Borutt pravi:

Kaj ne bo držalo  ? Da so drugačne kazni  v tujini ? Italijani so bolj uporniški ? Swašta. 

Omenjam neprilagojene. Je to tako težko razumeti ? 

Balkan ni tujina. Pojdi svojo vožnjo pokazati Avstrijcem. Ampak se mi zdi, da si ne upaš.  Zato ne omenjaj tujino, ker si hraber samo na Balkanu. Poskusi biti hraber nekoliko severneje. 

Sem o tebi razmišljal, kot o kriminalcu  ? 

Moja psiha ? Mi ne dovoli sekanja nepreglednih levih ovinkov. Me naučiš  ?

 

 

upam upam, enako vozim kot tule, al pa bolj sproščeno. Razn za tabo malce bolj počasi. Je pa čist možno da nism tok neprilagojen, kot bi mi ti rad dokazal :P

In da, Italjani (pa brez zamere če je kak tukaj) po službeni dolžnosti se velik družim z njimi, so mi samo rekli to kar sem napisal okrog vinjet. In bolj so uporniški, bolj jih boli za vse, kot pa nas. Kar se tiče discipline, pri nas je komunizem opravil svoje, oni ga niso imeli. Zato ustavljajo sredi ovinka in grejo scat, rikvercajo na AC ker se lahko, če vklopiš vse 4 smernike....

Ne vem o kom si razmišljal kot o kriminalcu, pisal si pa v množini in letelo je na večino uporabnikov dvokolesnikov.

Sekanje ovinkov te lahko učim na balkanu al pa v Avstriji , ti samo izberi mesto :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

upam upam, enako vozim kot tule, al pa bolj sproščeno. Razn za tabo malce bolj počasi. Je pa čist možno da nism tok neprilagojen, kot bi mi ti rad dokazal :P

In da, Italjani (pa brez zamere če je kak tukaj) po službeni dolžnosti se velik družim z njimi, so mi samo rekli to kar sem napisal okrog vinjet. In bolj so uporniški, bolj jih boli za vse, kot pa nas. Kar se tiče discipline, pri nas je komunizem opravil svoje, oni ga niso imeli. Zato ustavljajo sredi ovinka in grejo scat, rikvercajo na AC ker se lahko, če vklopiš vse 4 smernike....

Ne vem o kom si razmišljal kot o kriminalcu, pisal si pa v množini in letelo je na večino uporabnikov dvokolesnikov.

Sekanje ovinkov te lahko učim na balkanu al pa v Avstriji , ti samo izberi mesto :D

 

A če senca seka črto si v prekršku :Dker je bilo veliko lajanja , samo niso uspeli dokazat z nobenim členom in zakonom, da se da, to kaznovati .....no ja kdo bi vedel...... , vrjetno priviligiranci !

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

A če senca seka črto si v prekršku :D

v bistvu je senca kriva, pa naj ji dajo pike :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, sesir pravi:

Od kdaj tako drago?Nazadnje sicer dovil kazen v Avstriji 2005 in takrat na Golici pripelju 157km/ ne vem kuk omejitev bla a kazen bla 20eu

Lani dobil po pošti, izmerili s stacionarcem 1x avto in 1x motor, ca 90 na omejitev 70, v naselju:

znesek:   150 eur :wallbash:,

Za znesek na licu mesta pa ne vem, nisem probal :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DinDiin pravi:

Pa kdo pravi, da jih? Razlika je pomoje edino v tem, da se po tujini toliko manj vozimo, da se pac voznja prilagodi "novim"  cestam, ker se jih ne pozna.   Ce bo po tujini nekdo meckal, ga bomo pac prehitel, nobena znanost.  Neumno je lupljenje zaradi hitrosti, medtem ko so vzroki nesrec drugje.  Ampak ne, treba je lajat po tv in medijih, da je hitrost bav bav, saj ne recem, divjanje je prevec, ampak to lahko ocenis na oko, ne pa da mas laser, ko ti za sleheren kilometer ze evre ven mece, bolano. 

Neumno je prekoračiti hitrost, kjer veš, da boš zaradi tega olupljen. Naselja so takšen primer. Pa še vedno prihaja do tega.

Divjanje oceniš na oko ? In kazen tudi ? Se boš strinjal s tem, ko te bo to doletelo ?

Na koliko je nastavljen radar ? Mogoče poznaš številko ali kar na pamet pišeš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 6 minutami, gsxf750 pravi:

Lani dobil po pošti, izmerili s stacionarcem 1x avto in 1x motor, ca 90 na omejitev 70, v naselju:

znesek:   150 eur :wallbash:,

Za znesek na licu mesta pa ne vem, nisem probal :D.

Hm...jaz sem tudi dobil po pošti. Ampak sem plačal 90 eur za 76 km\h v naselju kjer je bil 50. Zanimivo se mi zdi, ker je kolega plačal 125 eur, čeprav sva bila skupaj. vozila enako hitro .On je kazen dobil 1 mesec pred mano.

Mogoče pa imajo kazni glede na dohodek :D

 

Za naše kazni bi pa dodal: Ko bomo imeli vsi enake plače, naj bodo pa še kazni enake za vse!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, skalar36 pravi:

 

Hm...jaz sem tudi dobil po pošti. Ampak sem plačal 90 eur za 76 km\h v naselju kjer je bil 50. Zanimivo se mi zdi, ker je kolega plačal 125 eur, čeprav sva bila skupaj. vozila enako hitro .On je kazen dobil 1 mesec pred mano.

Mogoče pa imajo kazni glede na dohodek :D

 

Za naše kazni bi pa dodal: Ko bomo imeli vsi enake plače, naj bodo pa še kazni enake za vse!

Pri nas je ravno obratno , največji reveži plačajo največ in brez kompromisa , tudi sodišča delujejo v to smer , sem občutil na svoji koži .

Sam bi v mestih in urbanih okoljih bil tudi nepopustljiv ,sem naredil že več neumnosti  ,a za tak prekršek dam glavo dol , prikimam organu in nimam kaj ima prav !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Placas kazen za divjanje, ki ga z lahkoto na oko ocenis, al pa nevarna voznja. Fixna cena, zakaj bi rabil razpon?  Verjamem, da je vecini policistov to kar izziv oceniti, ker rajs v tiste ekrancke na radarju gledajo.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 2. 2017 ob 8:15, Borutt pravi:

Ta punca je bila objestnica.....

pred 19 urami, solorider pravi:

Tudi, če si vozil po predpisih si kriv, ker se nisi prilagodiv cestišču, če tudi ne poznaš cestišča in voziš (po predpisih)  ponoči. In pol tukaj pišemo, da se sigurno pijani nemci in avstrijci pobijajo po naših cestah. :slap: 

...........

pred 19 urami, solorider pravi:

Po predpisih se pelješ 90km in padeš na sfukani cesti, kdo je kriv?

Tukaj si mi odgovoril, da bi pač moral prilagoditi vožnjo, če tudi sem peljal po predpisih.

pred 19 urami, Borutt pravi:

Lahko ti tudi obrazložim, zakaj je nekdo padel, ostalih tisoč pa ne. Ampak bo odgovor ostal primeren tvojemu vprašanje. 

.................

pred 18 urami, solorider pravi:

Vozim v tujini, Italija, Avstrija, Hrvaška, vsa juga.... ampak niso kazni takšne kot v Slo (oderuhi) tako, da to spet ne drži in spet smo pri tem, ko ti hočemo dopovedati, da to inkasantstvo ne pelje nikamor razen v državno malho. Konec leta te bom vprašal koliko mrtvih, poškodovanih in pol bomo spet videli koliko je naredila ta tvoja denarna strategija.

Govorim na splošno ne samo motoristi, ker vidim, da si na motorističnem forumu!

 

pred 18 urami, Borutt pravi:

Sem vedel, da ne boš razumel. 

Postavil si vprašanje, katero je splošno in brez nekih jasnih dejstev. Zato pa nisem točno odgovoril. Odgovor je bil primeren vprašanju. Vprašaj natančno, pa boš dobil natančen odgovor. 

In ni peljal po predpisih, če ni hitrosti in načina vožnje prilagodil ...

Zdaj se pa vžgi. 

 

Samo nekaj mi razloži. Zakaj veliko bolj paziš na predpise v tujini, kot doma ? 

Smeški so bili, ker sem te vprašal za punco zakaj je umrla....

pred 16 urami, solorider pravi:

Poglej ta primer. Ce bi ograja bila taksna, ko mora bit bi se zenska not zaletela bi prezivela, placala za neprilagojeno hitrost itd. Zakaj je morala umret in bo kdo odgovarjal?  Popravili so ograjo in cakajo na novo zrtev. ZAKAJ?

Zdaj stekas! 

V tej ograji te sprašujem? Lahko je tudi cestišče spolsko in dotrajano (tega pač ne vem)

pred 14 urami, Borutt pravi:

Na vprašanja postavljaš smeška. Štekaš  ?

.........................

pred 14 urami, solorider pravi:

Na vprasanje poglej kaj si odgovoril? 

Dihaj dihaj...

........................

pred 14 urami, Kmet2 pravi:

Fantje ne lagat no :lol1:

pač lažemo zato sem dal tvoj link, ker se tudi novinarji, inšpektorji in še kdo lažejo!!!

pred 12 urami, Borutt pravi:

Napišeš, da je nekdo padel na uničeni cesti. In, kaj naj jaz sedaj tebi odgovorim ? Da je cesta kriva ? Da je motorist kriv ? Premalo podatkov za nek odgovor. Če mi ne verjameš, vprašaj tiste, ki mi zastavljajo vprašanja v zvezi kakšnega njihovega primera, recimo prometne nesreče ali pa kakšnega drugega prekrška. Jaz jim prvo postavim veliko vprašanj, da sploh dobim vse podatke, potrebne za odgovor ali za razjasnitev. Zato tebi ne morem odgovoriti. 

Lahko pa ti meni odgovoriš, zakaj v tujini veliko bolj upoštevaš predpise, kot pri nas. 

Na tvoj link sem te vprašal, da odgovoriš na lažnivo pisanje novinarjev.

 

 

To so uspeli popraviti v ovinku, v katerem je umrla 18-letnica

Po smrtni nesreči mlade voznice na soški magistralki na lanski božič nevarni ovinek zaradi prenizke varnostne ograje še naprej kar kliče po novi tragediji. Odgovor odgovornih, ki se skrivajo za jugoslovanskim pravilnikom, je mogoče razumeti le takole: šele ko se boste zaleteli v nevarni del ograje, jo bodo nadomestili z varnejšo, ki ustreza slovenskemu pravilniku. Ali boste po kakšnem naključju preživeli, ni njihov problem.

 

Na božični dan konec lanskega leta je v reki Soči pri Doblarju umrla 18-letnica, ki je v nevarnem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti izgubila nadzor nad vozilom. Njen renault clio je treščil v zaščitno jekleno ograjo, ki pa ga ni zadržala. Avto je zato prebil oziroma preskočil ograjo in po strmem bregu zapeljal naravnost v reko. Hitrost na omenjenem odseku ni posebej omejena, velja pa velika previdnost, saj omenjeni ovinek sledi zaviti kombinaciji, ki vključuje tudi spust po cesti navzdol, kar še posebej lahko postane past v spolzkih razmerah.

Razlog, da jeklena ograja v okviru filozofije “odpuščajoča cesta” ni bila sposobna opraviti svoje funkcije zadržanja niti podpovprečno težkega vozila, kot je renault clio, je očiten. Na dolžini več sto metrov pred in po tragičnem ovinku je ograja izredno nizka oziroma precej nižja od 75 centimetrov, kolikor kot skrajno najnižjo mejo dopušča Pravilnik o cestni signalizaciji. Prav tako so nosilni stebrički na odseku postavljeni precej narazen.

Takoj sem videl, da ograja ni odigrala tiste vloge, zaradi katere je bila tudi postavljena, zaradi nepravilne postavitve jeklene ograje pa smo k že tako visokem številu mrtvih v lanskem letu dodali še eno povsem nepotrebno žrtev,” je za zurnal24.si povedal Niko Čertanc, strokovnjak iz Prometnotehniškega inštituta ljubljanske fakultete za gradbeništvo in izvedenec za raziskave prometnih nezgod z večdesetletnimi izkušnjami.

Čertanc pojasnjuje, da je bila zaščitna ograja na tem nevarnem odseku postavljena še po jugoslovanskih standardih, ki pa so tako kot današnji zahtevali, da mora biti postavljena na višini najmanj 75 centimetrov nad voziščem. “Žal se je v preteklosti tudi ta standard napačno tolmačilo in to predvsem tam, kjer je bila ograja postavljena za kakim robnikom ali pa na objektih, kot so na primer viadukti, mostovi in oporno-podporni zidovi.” Novi pravilnik naj bi te nedvoumnosti še dodatno odpravljal.

 

Ne ograjica, potrebna bi bila dvojna ograja!

Pri zgodbi z nesrečno ograjo pa je zelo sporen tudi način, kako so pristojne službe po nesreči (ne)sanirale nevarno mesto. Zamenjali so namreč le uničen del ograje. Naše meritve so pokazale, da stari del ograje v ovinku mestoma še vedno komaj presega višino 60 centimetrov nad cestiščem, niti približno pa višina ne dosega 75 centimetrov, kolikor jih že dolga leta zahtevajo naši pravilniki. Okoli trije dolžinski metri novih jeklenih panelov so postavljeni na nove, precej bolj zgoščene nosilne stebričke, in tam ograja sedaj dosega višino okoli 80 centimetrov. Nato spet sledi izredno nizka ograja. Jeklena ograja na tem nevarnem ovinku je torej zelo “vegasta”.

 

Če bo kakega voznika zaneslo pred ali za tem mestom, ima zelo majhne možnosti, da ga bo ograja zadržala.

Niko Čertanc, strokovnjak

“Če bo kakega voznika zaneslo pred ali za tem mestom, ima zelo majhne možnosti, da ga bo ograja zadržala,” komentira “popravljeno” stanje Čertanc. Izpostavlja tudi zelo redko postavljene nosilne stebričke, ki bistveno vplivajo na togost konstrukcije. “Glede na to, da je cesta tam ovinkasta in da obstaja velika nevarnost padca po hudi strmini v reko Sočo, bi morali že takrat stebričke postaviti vsaj na dva metra,  če ne celo na 1,33 metra, in če bi bila ograja še na pravilni višini, potem sem prepričan, da bi taka ograja preprečila padec v reko Sočo.”

 

"Takšne in podobne ostre ovinke, kjer je verjetnost  zanosa in tudi padca vozila v reko velika, bi morali zavarovati z dvojno ograjo in stebrički na 1,33 metra, to je s takšno ograjo, ki varuje tudi kake stebre nadvozov ali kake druge fiksne ovire ob cesti, ki predstavljajo veliko nevarnost za voznike."

Niti inšpektorjem ni jasno, zakaj in kako ...

Cesto med Novo Gorico in Tolminom med drugim dnevno prevozi več sto tovornjakov in avtobusov na rednih in turističnih linijah, saj gre za osrednjo prometno žilo do Posočja. Na to, kaj bi sledilo, če bi se avtobus zvrnil v Sočo, si verjetno ne upa pomisliti nihče, omenjeni ovinek pa še zdaleč ni edina črna točka na nekajkilometrskem odseku Doblar - Čiginj.

 

      16 mrtvih najbolj krut pokazatelj napačne postavitve

Kako pomembna je pravilna izvedba ograje, je na najbolj krvav način nedavno spomnila tudi huda nesreča v Italiji, ko je madžarski avtobus treščil v steber avtocestnega nadvoza, zaradi česar je umrlo 16 ljudi, večinoma mladoletnikov.

"Če bi tam ustrezna ograja varovala pred trčenjem v betonski steber nadvoza, bi se takšna prometna nesreča zagotovo končala manj tragično. Kot sem videl, je bila tudi tam ograja le naslonjena na steber, namesto da bi bila od njega oddaljena za t. i. delovno širino, zato je bil udarec v steber takšen, kot da ograje ne bi bilo in steber je prednjo polovico desne strani avtobusa dobesedno razparal," komentira Čertanc.

 

 

Niti inšpektorjem ni jasno, zakaj in kako ...

 

Sveče za pokojnim 18-letnim dekletom in še številne druge na tem nevarnem odseku bodo medtem gorele dalje.

 

Nekaj malega sem ti prekopiral, ker vidim, da ne znaš odpreti linka. Zdaj pa samo odebljeno odgovori pa sva zmagala!

Zapisnik od policije je bil "neprilagojena hitrost" ???

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čertanec,Štaba to so sami lažnivci in kažejo s prstom,prelagajo odgovornost na infrastrukturo ,krivi so samo vozniki !!! Si zadovoljen z odgovorom ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DinDiin pravi:

Placas kazen za divjanje, ki ga z lahkoto na oko ocenis, al pa nevarna voznja. Fixna cena, zakaj bi rabil razpon?  Verjamem, da je vecini policistov to kar izziv oceniti, ker rajs v tiste ekrancke na radarju gledajo.... 

 

care zdej s ga pa bixnu.  Če bi blo kaznovanje subjektivno, bi se pa res zgodila vojna. Zdej usej  ve dejmo u naseljih gledat tud mal na števce. Predvsem pa, se mormo preprogramirat, da če se po mestu "cjazimo" s 40 ne bo nič narobe. Tud če je to planina, al pa Senožeče. 

 

če pa te pajsnejo izven naselja pač požri kar si naredu in ne jamraj. al pa vozi 110. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Čertanec,Štaba to so sami lažnivci in kažejo s prstom,prelagajo odgovornost na infrastrukturo ,krivi so samo vozniki !!! Si zadovoljen z odgovorom ? 

sem zadovoljen! :worship: Samo kaj je napisala policija v zapisnik? :whistle:

pred 1 minuto, Cartman pravi:

 

care zdej s ga pa bixnu.  Če bi blo kaznovanje subjektivno, bi se pa res zgodila vojna. Zdej usej  ve dejmo u naseljih gledat tud mal na števce. Predvsem pa, se mormo preprogramirat, da če se po mestu "cjazimo" s 40 ne bo nič narobe. Tud če je to planina, al pa Senožeče. 

 

če pa te pajsnejo izven naselja pač požri kar si naredu in ne jamraj. al pa vozi 110. 

če mi daš 4000€  plače se strinjam s teboj in z veseljem plačujem 250€ kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Prebral sem veliko tvojih postov, ampak nikjer nisem zasledi, da bi pisal, da se ne strinjaš z visokimi kaznimi. Ravno nasprotno, zagovarjaš jih. Sej poskusi prebrati sam sebe. Bo šlo? Pišeš za Francijo, pišeš za IT da imajo višje kazni. Jaz sem to razumel, kot da se strinjaš, da so pri nas še premajhne. Če se motim, mi prosim nedvoumno napiši, da so kazni pri nas, sploh za hitrost previsoke. Tako, da bo razumljivo vsem, ne samo tebi. Še slediš?

Pišeš, da Slovenci v tujini vozimo zgledno. Od kje ti ta podatek? Nabijaš, zavajaš. Lahko ti celo rečem, da lažeš. To je zraslo na tvojem zeljniku zato, da lažje podkrepiš strožje kazni pri nas. Kolikor sem se jaz uspel voziti po A vidim, in opažam, da Slovenci vozijo isto hitro, ali celo hittreje kot pri nas. Ker so kazni za hitrost "normalne" ne boš ob 1\2 plače, če pelješ 16\26 preveč. Druga stvar so pa ceste urejene in se da peljati več. Ta podatek si pa spregledal. Ja, ceste so urejene-pri nas pa na cesto, dajo znak, in zakon za neprilagojeno hitrost ter visoko kazen, pa "so" rešeni. Luknja pa ostane-oa naj se Janez ubije, saj je sam kriv, kaj se pa ni peljal 3 km\h. Raja je kriva za vse. Si še z mano? Bo šlo? Greva v HR. Ceste so urejene, precej boljše kot pri nas, kazni pa manjše-vsaj za hitrost. Kako tam vozimo? Veva en za drugega...zato ta tvoja teza o tujini pade v vodo.

 

Še to te vprašam, ker tako kot, naši vrli zakonodajalci radi gledajo severno ko jim paše, tako tudi ti vidim rad pogledaš tja, kjer so strožje kazni. Si se nalezel tega. Imajo še kje severno tako drage vinjete, kot pri nas? Še kje tako lupijo prebivalstvo kot pri nas? Je še kje severno cesta tako razsuta kot pri nas? Še kar  glej severno in mi odgovori. Pa v odgovor napiši dobre in slabe stvari severno. Potem bova lahko pogledovala spet proti tujini.

Miselnost je treba spremenit, pa bo tudi nacesti OK. Do kadar bo anarhija povsod, bo tudi na cesti. nobena kazen tega ne bo spremenila.

Nekaj čtiva, katerega si izpustil. Ali se ti je samo zareklo v prvem stavku ? Pa poišči, kje se strinjam z visokimi kaznimi. Bodo ti primeri spodaj dovolj nedvoumni zate ? Ali je cviljenje karjole preveč moteče ?

Vsak od nas ima kakšno idejo v zvezi kaznovanja. Seveda mora biti kazen ustrezna in vzgojna. Ker pa smo velikokrat pod vplivom čustev, se ne čudim predlaganim obglavljanjem in ostalim kaznim, kjer je vključeno rezalno ali pa sekalno orodje. Torej, čustva na stran in trezno razmisliti. Ampak, to je težko. 

Predvsem je najbolj pravilno, da vsak kršitelj takoj po storjenem prekršku občuti roko pravice ali kakorkoli bi se sankcioniranju reklo. Kajti, kazen ne more delovati vzgojno, če je izvršena kasneje, saj je kršitelj s tem samo še bolj odklonilno naravnan proti čemurkoli imenovanemu sankcioniranje nevzgojenim. 

Sploh pa je napačno, da se sankcioniranje kršiteljev povezuje z varnostjo oziroma, da so kazni namenjene izboljšanju varnosti. Sankcija mora biti uporabljena edino kot vzgojni ukrep nevzgojenim, kateri ne dojamejo pomena prometnih predpisov, preventive, varnosti vseh udeležencev, pretočnosti, ... In ta sankcija ni nujno denarna kazen, saj nekaterim denar ne pomeni nič. 

Ker vemo, da je nekaterim denar samo kos papirja, drugim pa božja mast, se moramo ozreti po alternativnih sankcijah. Ne, nisem mislil rezalno in sekalno orodje. Pač pa je potrebno razmisliti o kazni, katera bi delovala preventivno (že kazen odžene misel na storitev prekrška) in vzgojno (kaznovani ne bo več kršil predpise zaradi grozodejstva sankcije). In tukaj je potrebno razmisliti, česa se najbolj bojimo oziroma, katera kazen bi bila za nas najbolj strašna (brez sekanja in rezanja udov). Je to pešačenje zaradi izgube vozila ali pa izpita, je to višina kazenskih točk in posledično zopet pešačenje, je to izguba svobode, je to denarna kazen, je to odsevni telovnik z napisom na hrbtu in metla v rokah, je to pomoč slabotnim in onemoglim ter žrtvam prometnih nesreč, je to udeležba na sestankih s tisoči vprašanj o vzroku neprilagoditve, je to vožnja s spremljevalcem, je to vsakomesečni obisk strokovnjaka te ali pa one stroke, je to gledanje trpljenja preživelih, ... ? 

Še vedno mislim, da je samo višanje denarne kazni predvsem odraz inteligence predlagatelja takšnega ukrepa. 

Ob 17. 5. 2016 ob 20:59, Snecer pravi:

namen kazni je tudi prevzgoja

Sam sem malenkost drugače napisal, saj se za storjeni prekršek izreče predpisana sankcija. In tukaj sem mislil na samo sankcijo, katera je prepisana takšna ali pa drugačna in je lahko tudi opozorilo, katero mora biti izrečeno v skladu z zakonom. 

Naj bi pa bilo samo kaznovanje neke vrste prevzgoja in sicer bi mogla sama izrečena kazen delovati vzgojno na kršitelja, da ne bi nadaljeval ali ponovil prekršek, kot tudi preprečevala delanja prekrškov, saj naj bi višina ali vrsta kazni odvračala od storitve prekrška. 

Ampak predpisi so za to, da se kršijo. Vsaj tako mi dopovedujejo kršitelji. Vendar moram pojasniti, da pri teh prekrških ne mislim na neke malenkosti, katere se lahko zgodijo vsakomur in so lahko pozabljeni dokumenti, pretečena prva pomoč, ..., ampak mislim na prehitevanje v škarje, sekanje ovinkov, ...

Ob 10. 2. 2014 ob 17:10, DAMI34 pravi:

Žal se tu začne problem, za normalne ljudi, tiste, ki smo uporabniki cest.....

Ker bo manj denarja, bodo politiki spet nabili kazni u višine in sankcije za neznatne prekrške bodo astronomske. Tu se potem pojavi raskorak v tvojem dojemanju in mojem dojemanju istega prekrška.

Kot že večkrat omenjeno, poglejmo samo Avstrijo kazni in potem naše kazni pa bo vse jasno.

 

Ne vidim nobenega razkoraka v dojemanju, ker sem že večkrat napisal, da je višina kazni veliko previsoka. Prav tako sem tudi že napisal, da kazen mora biti, ampak primerna prekršku, primerna standardu, primerna našemu obnašanju, primerno nastavljena, da ima vzgojni učinek. Kar pa se tiče večje varnosti, manj kaznovanih, ..., sem pa mnenja, da smo tako zaostali v civilizacijskem razvoju glede prometne vzgoje, da nas prometno razviti narodi še povohati nočejo.

Motofrik, to sem se že večkrat vprašal in sem vedno ugotovil, da je kriva prometna vzgoja oziroma prometna nevzgoja. Naš sistem je totalno v razsulu, zaradi česar se pač dogaja kar se pač dogaja. Nikogar od vodilnih ne zanima prometna varnost, ker vedno gledajo samo statistiko prometnih nesreč, vzroke za prometne nesreče, število preizkusov alkoholiziranosti, število kaznovanih, ... Vse samo številke. Se spomnijo neko številko, katero je potrebno doseči, naprimer še dovoljeno število mrtvih v prometnih nesrečah, nato pa zganjajo teror nad podrejenimi, če kakšna številka ni po njihovi statistiki. Sedaj veste, za državo ste samo številka, lahko med živimi, lahko med mrtvimi. V kolikor se zmanjša štrevilo kaznovanih, so telefoni takoj vroči in policisti takoj v grmih.

Jaz osebno sem za prometno varnost z izločanjem ekstremov. Sem za prometno vzgojo, zaradi česar tudi organiziram tečaje varne vožnje (poligon, relacija, če je možnost, debatiranje in izmenjava mnenj, ...). Sem za varne ceste, čeprav so bolj kros steze kot ceste. Sem za medsebojno komunikacijo in izmenjavo izkušenj. Sem za to, da nas čim več uživa v vožnji in, da nas čim več preživi. Ampak, da bo to uresničljivo, bo potrebno nekaj truda in razumevanja. To je tudi eden od razlogov, da sem se registriral na tej strani. Da bom mogoče vsaj nekomu malo pomagal s svojim znanjem in izkušnjami. Pa tudi sam se nekaj naučim in nekaj novega izvem. Eden za drugega in ne eden proti drugemu.

Ob 26. 10. 2016 ob 12:15, thumper pravi:

to je enako kot da kupim avto pa bi moral nekomu kilometrino plačevat..

saj ni problem v kaznovanju..Problem je v politiki in njenih biričih , ki goljufajo , kradejo in kršijo zakone za katere so prisegli , da jih bodo ščitili.. 

Brez katerega odgovora si ostal ? 

Saj veš, da bom želel vedeti, kako boš zagovarjal trditev v drugem odstavku. Razen, če smo najnižji izvzeti iz tvoje trditve. 

Ti bom pa še nekaj napisal. V zvezi kaznovanja in postopkov imam veliko pripomb in bi bilo treba veliko stvari rešiti, popraviti, zavreči in na novo napisati. Po eni strani bi bilo najbolj pravično kaznovanje s kazenskimi točkami in nekimi bolj primernimi denarnimi kaznimi. Kajti, pri kaznovanju s kazenskimi točkami smo vsi enako kaznovani, saj le-te, ob zadostnem številu, prispevajo k pešačenju ali uporabi javnega prevoza in sicer ne glede na premoženjsko stanje posameznika. V primeru visokih denarnih kazni se bogataš ne sekira preveč, siromak pa že išče vrv in dovolj visoko vejo. Torej, kazenske točke z nekaj nakazila v blagajno, nato pometanje cest, pomoč pomoči potrebnim, Goli otok in kladivo, ... Ampak jaz sem na dnu, kamor ne seže pogled z višine. Čeprav še tako velikega in močnega zaboli, ko stopi na nekaj ostrega. Prej ali slej. Če ne tukaj, pa drugje. 

Ob 29. 1. 2016 ob 18:22, DinDiin pravi:

Jaz nimam problemov z hitro voznjo, to majo ostali.....zakaj bi pri sebi iskal krivca? :P

Ja potlej nej pa komisijo postimajo, da bojo se mal psiholoski profil kandidata ujel....ne pa sam, a zna dat zmigavc levo, pa pogledat v spegu..... Pa bolj ko se bo vlekel ko smrkelj, ker se ti kao nikamor ne mudi( to je meni tupil instruktor skos), bolj bo varen.

Kisto naj pa kar nesejo pred kaksno solo, al pa v center, pa ne bojo dost zasluzil, predvsem na meni ne. Da pa pripeljem 120 v Lj, ker je 80 omejitev, po prazni cesti, vsak dan 2x, me ne bo noben preprical, da sem nevaren ne vem komu.....ker ce je situacija drugacna, pac ne peljem 120, ampak 80 ce je treba, al pa 40, ce je tko treba, al pa stojimo. Ampak ja....dejmo kisto tja, ker bomo kasiral. Zakaj je tolk tezko priznat, da je totalno debilna poteza to in zmer modrovat kok smo mi divjaki pa ne vem kaj....pa lahko bi se peljal vsak dan 150 tam, ker se da.....Drzavo res skrbi, da bi delaven poba skliznil iz tega sveta.....ker me nebi mogli vec lupit.....In me raje s kaznijo cuvajo, da ne bom kaj? S ceste zletel? :fyou: Sam se en inspector more pridt tezit ya racun....pa bo popolno! :lol1:

 

V tej državi je marsikaj narobe, torej tudi izobraževalni program nekako ne blesti. 

Tista škatla se postavi tam, kjer se lahko. Kadar se postavi na kakšno, s strani domorodcev, predlagano mesto, se v njej znajdejo samo ali pa v veliki večini ti isti domorodci. Torej je kršenje predpisov nekakšen nacionalni šport. Zanimivo pa je to, da se imajo domorodci za nedotakljive in se jih ne sme kaznovati, medtem, ko je potrebno vse ostale strogo sankcionirati.

Nevarnost preži povsod in na vsakogar. Kdor misli, da je radar zaradi varnosti, je zelo naiven ali pa pod vplivom nečesa močnega. Radar je namenjen ugotavljanju prekoračitev hitrosti in njihovemu beleženju ter ničemur drugemu. Ukrepi za izboljšanje prometne varnosti so nekaj povsem drugega in radar to vsekakor ni. Vsem tistim, kateri ne upoštevajo največje dovoljene hitrosti, je namenjen tisti kos kovine, plastike in stekla. 

Ker pa je naslov teme "višje kazni ...", bi še napisal, da se ne strinjam s tako visokimi denarnimi kaznimi. V urejenih državah so denarne kazni vezane na višini prihodka in so potem različno visoke. Pri nas to ne bi delovalo, ker so največji lopovi polni denarja, pa imajo vseeno vrtec zastonj. Torej, predlagam višino denarne kazni glede na vrednost prevoznega sredstva (eurotax in ostale cenilske fore), saj se vsak iz prejšnjega stavka vozi v dragem vozilu. Čeprav sem bolj za vzgojne kazni, kot so naprimer pometanje ceste, nudenje pomoči v različnih ustanovah, zaseg vozila, uničenje izpita, prepoved vožnje, kazenske točke za vsak prekršek, ... Tisto, da bodo z visokimi kaznimi izboljšali prometno varnost je en velik larifari. Čeprav so naše kazni. v primerjavi z drugimi državami, precej nizke. Primer je vožnja pod vplivom alkohola, ko skupni strošek do ponovno opravljenega izpita znaša deset ali pa dvajset tisočakov. Moram pa priznati, da nisem toliko pameten in nisem tako dober psiholog, da bi lahko našel rešitev za vse te samosvoje pameti. Zato včasih primer za tonfo in koga nežno pobožam. Včasih pa tudi izpustim nežno. Skoraj sem pozabil; nimam srca pisati tako velike kazni vsakomur. 

Marsikdo se vpraša, zakaj on zmore skozi naselje peljati po omejitvi, ostali pa ne. 

Ne razumem, zakaj je tako težko peljati tistih 50 km/h skozi naselje. Je to stvar ponosa in upiranja državi ? Ker ne verjamem, da vsakdo spregleda znak za naselje in hiše ob cesti. Ta prekoračitev mora biti zavestna in z namenom. 

Že vidim komentarje ali pa komentar, da je za takšno stanje kriva neurejena država. Seveda, predsednik vlade iz same zlobe vrti ročico za plin in ubogega motorista spravlja v težave. Pa je zopet slika iz radarja in par stotakov v državni blagajni. Bolj, ko je država gnila, bolj sili državljane v prekrške. Mogoče imajo zato v Švici ali pa v Skandinaviji takšen red na cestah. 

Mogoče bo še kdo ugotovil, da smo Slovenci eni takšni bedaki, ker nas edino batine in visoke kazni na momente streznijo, da upoštevamo predpise. Ali je mogoče gnila država kriva za prekoračitev hitrosti v naselju ? Sedaj sem pa že v dvomu.

Kako bi bilo po vaše najbolj pravilno in najbolj pošteno ? Višje kazni, nižje kazni, striktno kaznovanje, zasegi, odvzemi, prepovedi, zdravljenja, opozarjanje, ... ? Kaj bi po vaše najbolj odvrnilo udeleženca v cestnem prometu od nepravilnega ravnanja ? Se boste vprašali pri sebi, kateri ukrep bi vas najbolj bolel in ga potem predlagali ?

Kaj je tisto, kar odvrne človeka od kršenja zakonodaje ? Sploh morajo biti kazni za neko človekovo ravnanje ? Mogoče karkoli pridobimo, ko nekomu naložimo kazen ? Zakaj je sploh potrebna zakonodaja z vsemi obveznostmi in prepovedmi ? Naj ukinemo zakonodajo ? Bi bil svet lepši in varnejši brez zakonodaje ? 

Preveč vprašanj ? Še premalo, ker še vedno nismo dobili odgovor na vprašanje, kako narediti naše ceste varne. In samo to je pomembno in ne denar nabran na takšen ali pa drugačen način v imenu varnosti. 

Ob 17. 5. 2016 ob 8:52, DAMI34 pravi:

1. tebe sem prečital na coffe pointih :P

2. se strinjam, se pa ne strinjam, da merjenje v dani situaciji rešuje problem. 

3. Ne opravičuje seveda ne, s predpostavko, da so tudi omejitve logične in kazni primerne teži prekrška. Če to ni, si gladko opravičim prekršek :P

Saj to je bilo mišljeno z moto pointi. 

Si mislil na merjenje hitrosti ? To ne rešuje, ampak ugotavlja kršitve. Vendar marsikdo zaradi radarjev upošteva omejitve. Rešuje predvsem glava. Zato pa sem napisal, da bi izkušenejšemu in sposobnejšemu motoristu vožnja skozi tisti ovinek uspela. 

Država je pokazala interes za nabiranje denarja in ne za reševanje življenj skozi izobrazbo. Kazni so pa itak nelogične in nesorazmerne. 

Ob 2. 2. 2016 ob 11:10, NajinSvet pravi:

Snecer... kamion recimo se še pri hitrosti 50km/h na mokri cesti v 50m ustavil ne bo, kaj šele pri 100km/h ali še več.

Naj bi... a več kakor očitno je, da na naših cestah v neugodnih vremenskih razmerah niso vedno nizke hitrosti in da vse prevečkrat ne prevladuje zdrava kmečka pamet. Pravzaprav ni problem samo neprimerna hitrost zaradi vremenskih razmer, tudi ob idealnih voznih pogojih ni vedno zaznati uporabe te kmečke pameti.
Vsem (večini) je samoumevno, da na AC lahko striktno vozijo tistih 130km/h ne glede na vremenske razmere, delo na cesti, gostoto prometa ali zastoje. Vsem (večini) je samoumevno, da če imajo po predpisih prednost, da se recimo na semaforju ob zeleni luči ne bodo ozirali na soudeležence, ki imajo rdečo luč, da se na cesti, kjer ni prehoda za pešče ne bodo ozirali na morebitne ljudi, ki bodo hoteli prečkali cesto in da če so na glavni cesti, da jih niti pod razno ne more izsiliti vozilo s stranske ceste. Da pa sploh ne govorim o osnovni kulturi večine voznikov, katerim je izpod časti sočloveku kdaj pa kdaj odstopiti prednost.

Preveč je pri nas povdarka na pobiranju kazni in premalo na sami varnosti.
Čemu služi v 2km dolgi cesti skozi naselje vsakih 300m izmenično omejitev hitrosti malo 50km/h pa malo 70km/h? Čemu omejitev na bivših cestninskih postajah 40km/h v 'nedogled'? Čemu pisat kazen nekomu, ki se na trenutek spozabi ter za kak kilometer preseže hitrost (saj je bolj nevarno imet oči na števcu in paziti, da ja ne boš 5km/h prehiter, kakor biti pozoren na promet okoli sebe in ob tem vozit kak kilometer več, kakor je dovoljeno)? Čemu na ravni, pregledni cesti omejitev 70km/h? In zakaj so ravno policisti, ki bi morali biti vzor vsem nam, običajno grobi prekrškarji pa praviloma nikoli niso sankcionirani, ker imajo značke?
Pa mimogrede sama nimam prav nobenih težav s policisti. Če sem v prekršku, se tega dobro zavedam in vem, da ima policist vso pravno podlago, da mi napiše kazen, pa naj gre še za tako banalen prekršek in ne bom nikoli pljuvala ali pa iskala krivca v njem. Večji problem vidim v nesmiselnih - neumnih predpisih, na podlagi katerih se kaznuje prekrškarje.
Ne vem... zakaj mora ključno vlogo pri upoštevanju prometnih predpisov igrati denarna kazen? Zakaj se nevedne ljudi ne ozavešča, kaj pomeni v trenutku postati invalid ali pa kaj zaradi lastne sebičnosti pomeni sočloveku odvzeti partnerja ali otroku starša? Vsi vemo, da če bomo prehitri, da bomo kaznovani, redkokdo pa se zaveda ter ob tem, ko sede za volan, pomisli, da nesreča nikoli ne počiva in da lahko kaj hitro tako sebi, kakor soudeležencem v prometu, življenju v trenutku spremenimo v pekel. Kazen, pa naj bo še tako visoka in nečiji dohodek tako nizek, se enkrat že poplača, življenje pa je eno samo in ko ga nekomu odvzameš, povratka nazaj več ni in takrat je prepozno glavo razbijat s tem, kaj bi bilo, če bi bilo.

Drugače se mogoče motim, a verjamem, da je večja potencialna nevarnost sebi ter soudeležencem v prometu stric, ki po ac vozi 65km/h ali pa bedak, ki v gosti megli vozi 135km/h kot sem sama v primeru, da za nekom vozim 135km/h in ga, ker mu ne želim voziti v riti, prehitim s 165km/h, da ne kampiram tri dni na prehitevalnem pasu ter se čim prej vrnem nazaj na vozni pas in nadaljujem z normalnih 140km/h. Zakaj sem jaz v tem primeru večja nevarnost in zakaj se mene lahko sankcionira kadarkoli, prva dva pa praviloma nikoli?
Saj razumem, tako kot si napisal, da je teorija eno, praksa pa drugo... 
Način, kako na varen način sankcionirat v megli tiste, kateri grobo kršijo zakon, zagotovo obstaja. Kot obstaja preprost način, kako preprečit uvoz za nasprotno smer na ac, a se s tem nihče ne obremenjuje.
Če bi bil obojestranski interes, bi bilo mogoče izboljšati marsikaj na račun varnosti vseh nas.
Žal pa vse dokler smo sami najpametnejši ter najboljši in ne znamo priznat lastnih napak ter namesto tega vedno valimo krivdo na nekoga drugega se ne bo spremenilo nič. Saj ne rečem, vsi delamo napake in jih neradi priznamo, a kljub temu, čemu po tragediji pred dnevi s prstom kazati na Dars - a vsi tisti, ki so spregledali meglo, opozorilne table spregledali ne bi? Kvečjemu je krivda na avtošolah, ki omejitev v gosti megli večinoma ne pozna in tako bodočim voznikom ne poda znanja, kako v njej ravnati, saj vsi govorijo o neki prilagojeni hitrosti in verjamejo, da če so iz 140km/h zmanjšali na 105km/h, da so svoj del naloge opravili.

Pri vsej tehnologiji in pri vseh predpisih je človek najšibkejši člen. In ta isti človek vedno išče krivdo pri drugem ali pa s prstom kaže na tehniko oziroma na odgovorne za tehniko. Malo ljudi je, ki priznajo svojo krivdo. Velika večina pa samo sebično opravlja premik skozi prostor ne glede na ostale in še manj na predpise. In tudi nihče ne prizna, da ne obvladuje svojega vozila pri veliki hitrosti, ker se imajo za najboljše in nesmrtne. Ampak ti isti nesmrtniki do prve kritične situacije ali do prve prometne nesreče vozijo samo naravnost z maksimalno hitrostjo. Do usodnega trenutka. 

Kazen mora biti takojšnja, sorazmerna in učinkovita. Je že kdo videl naše poslance in ustvarjalce kazenskih določb ? Ker se mi zdi, da ima Darwin prav in, da jim bodo možgani še zrasli. Se pa zavedajo pomembnosti pobranih evrov za njihov blagostanj. Sem že velikokrat napisal, da nikogar ne zanima prometna varnost oziroma varnost udeležencev v prometu. Ker bi bilo v nasprotnem primeru vse precej drugače in ne bi bilo inkasantstva, ampak bi bilo poučevanje prometne kulture in predpisov že v vrtcu ter nato do bridkega konca (učimo se vse življenje). Seveda se vedno najdejo izjeme, katere morajo nekaj prispevati v državno blagajno na tak ali drugačen način. Ti plavi kršitelji so pa nekaj, kar se ne bi smelo dogajalo. Tudi za njih velja, da je prvo potrebno biti človek z možgani in šele nato oborožen šerif. 

 Za kršitelje predpisov je kot sankcija predpisana tudi denarna kazen. Ali je ta denarna kazen primerna in vzgojna, je pa stvar strokovne razprave, kar pa niso ustvarjalci in potrjevalci zakonodaje. Kršitelj predpisov se mora zavedati, da ga lahko doleti sankcija in ga tudi mora doleteti. Namen kazni je tudi preprečevanje prekrškov, saj si marsikdo ne želi plačevanje nečesa nepotrebnega oziroma si marsikdo ne želi pometati cesto v svojem domačem kraju z napisom "kršitelj" na hrbtu. Kar pa se tiče preventive in vzgoje, sta to stvari, kateri morata biti opravljeni pred udeležbo v prometu. Poleg tega morata biti ves čas v ospredju, kar naj bi pomenilo stalno učenje in vzgajanje v varnega udeleženca cestnega prometa. Potem pa pride sankcija za neprilagojene osebke. 

Potrebno je razlikovati med prekrškom, nevarno vožnjo in med malomarnostjo. Prekoračitev največje dovoljene hitrosti je prekršek, nevarna vožnja je kaznivo dejanje, malomarnost pa se pojavlja pri kaznivem dejanju povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti. Zato si ti storilec prekrška, ker si prekoračila največjo dovoljeno hitrost. Tukaj ni nobene nevarnosti do trenutka, ko gre nekaj narobe. In zaradi večje hitrosti vožnje od največje dovoljene hitrosti je potem pot ustavljanja daljša, hitrost pri trčenju je večja, poškodbe zaradi tega hujše. Tako je v teoriji, kar potrjuje tudi praksa. Malokdo pomisli, da je tistih 10 km/h več v naselju tudi toliko  in toliko metrov kasneje točka zaviranja in, da je celotna pot ustavljena toliko in toliko metrov daljša. In ne, tistih 10 km/h več ni malenkost in ni zanemarljivo. Imate računalnike in izračunajte razliko. Potem imamo pa nevarno vožnjo, kjer se zgodi nevarna situacija, zaradi česar bi lahko prišlo do najhujšega (to sem obrazložil v eni drugi temi). Tukaj je nevarnost v prvem planu in je resnična. Nato je pa še povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti. In tukaj je lahko konec.

Sankcioniranje mora biti takojšnje, da kršitelj takoj občuti posledice svojega napačnega ravnanja. In to sankcioniranje v gosti megli ni nekaj najbolj varnega oziroma praktično izvedljivega. Za takšne izredne razmere je potrebna zdrava kmečka pamet, katera pa v veliki večini manjka. Na žalost. Enako je pri vožnji v nasprotno smer. Vsi tisti, ki niste nikoli peljali v nasprotno smer, se vprašajte, zakaj niste. Vas je prepričala prometna signalizacija in predpisi ali tega niste storili zaradi zdrave kmečke pameti ? Čeprav verjamem, da bi lahko projektanti in ostali odgovorni marsikatero stvar naredili drugače. Kaj pa naj naredijo pri sekanju ovinkov ? Naj postavijo zid na sredino ceste ? ZKP ?

Šole vožnje učijo predpise in vožnjo po predpisih. Torej poznajo tudi omejitev hitrosti v primeru zmanjšane vidljivosti na manj kot na 50 m. Je šola vožnje kriva za tvojo nezanesljivo in neprimerno vožnjo v dežju, čeprav si ti vse ure odpeljala v sončnem in jasnem vremenu ? Kako naj bo šola vožnje kriva za tvoje prekrške, čeprav so te ves čas opominjali na omejitve hitrosti ? Seveda ne more šola vožnje poučevati kandidata v vseh možnih vremenskih razmerah, ker nima vpliva na vreme. Zato pa mora med poučevanjem dopovedati kandidatu, da ni celo leto sončno in jasno, da ni celo leto praznik, da ni celo leto cesta suha, da ni celo leto petek zvečer, da ni ..., zaradi česar mora voznik uporabiti ZKP. Ker brez ZKP se zgodi vsemogoče. 

 

Odgovornost DARS-a ? Jaz pravim, da so krivi, ker ni celotna avtocesta opremljena z video nadzorom. Me sploh ne zanima, koliko to stane in kakšne tehnične težave obstajajo. Ker gre za varnost in za ugotavljanje marsičesa, kot so pobegi s kraja prometne nesreče, razjasnitve prometne nesreče, ko sta oba na kraju in se ne moreta dogovoriti, iskanje lopovov, ... 

Poleg tega pa sploh ne veste, da marsikatero prometno nesrečo delavci DARS-a  zavarujejo in označijo z znakom "delo na cesti", ker je preveč radovednežev že naredilo piz..., ko so hoteli vse videti oziroma, ko snemajo ponesrečence. Ali pa ti idioti peljejo po edinem prostem pasu z 200 km/h neposredno mimo vozil in ljudi. 

Res je, DARS je kriv, ker se idioti vozijo po avtocesti. 

 

Za lažnivca si me označil ? Swašta. Kmalu nas bo dovolj za klub. In bomo skupaj jokali in plezali na drevo. 

Kar sprijazni se z dejstvom, da smo Slovenci zgledni vozniki v severnih deželah. Še vedno obstajajo nekateri neprilagojeni, ampak smo veliko bolj zgledni vozniki, kot v naši ljubi deželici. Za višino kazni si preberi besedilo nad tem. Prav tako lahko najdeš kakšen podatek o cestah v kakšni temi. Smo že zdavnaj ugotovili, da so tudi v tujini ceste veliko slabše od naših. Kar poišči. 

Jaz nič ne gledam v tujino glede kazni. Mene zanima prometna kultura, katera je pri nas vsa blatna in pohojena. To je problem. Pri nas je prometna kultura zadnja stvar, na katero bi se spomnil voznik. Zato pa je takšno stanje na cestah. Bi pa rad sistem iz tujine, kateri na hitro in učinkovito spremeni mišljenje in obnašanje voznikov. Da bi se zavedali vseh nevarnosti in bili bolj kulturni. Ampak, upanje umre zadnje. 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

A če senca seka črto si v prekršku :Dker je bilo veliko lajanja , samo niso uspeli dokazat z nobenim členom in zakonom, da se da, to kaznovati .....no ja kdo bi vedel...... , vrjetno priviligiranci !

Spomin je ena takšna zajebana stvar. In jaz ga imam. Zato boš moral poiskati, kaj sem napisal glede vožnje ob sredinski črti v levem ovinku, da boš vedel in ne več nabijal. 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

upam upam, enako vozim kot tule, al pa bolj sproščeno. Razn za tabo malce bolj počasi. Je pa čist možno da nism tok neprilagojen, kot bi mi ti rad dokazal :P

In da, Italjani (pa brez zamere če je kak tukaj) po službeni dolžnosti se velik družim z njimi, so mi samo rekli to kar sem napisal okrog vinjet. In bolj so uporniški, bolj jih boli za vse, kot pa nas. Kar se tiče discipline, pri nas je komunizem opravil svoje, oni ga niso imeli. Zato ustavljajo sredi ovinka in grejo scat, rikvercajo na AC ker se lahko, če vklopiš vse 4 smernike....

Ne vem o kom si razmišljal kot o kriminalcu, pisal si pa v množini in letelo je na večino uporabnikov dvokolesnikov.

Sekanje ovinkov te lahko učim na balkanu al pa v Avstriji , ti samo izberi mesto :D

 

Prehitro se najdeš v vsakem mojem zapisu, kjer te ne omenim z imenom. Je to mogoče posledica močne samokritike ? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!