Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Sem prebrala nekaj strani in ker imam cas in nekaj volje, bom se jaz nekaj "naklamfala".:rolleyes:

Skozi tale kreg, debato ali karkoli to ze je, sem prisla do zakljucka, da pri nas nikoli ne bo bolje. Zakaj? Ker nam manjka osnovna, ki se ji rece odgovornost. Vedno je nekdo kriv samo mi ne. S takim misljenjem in obnasanjem imamo rezultat kot ga imamo. 

Na eni strani samovsecnost, vsi vse obvladamo, smo Rossiji, Schumacherji v glavnem skoraj ze Superman-i in potem, potem se najde nekaj/nekdo ( luknja na cestu/ se en tak kot smo ) potem pa v jok in na drevo. Kako se nam godi krivica, kako je sosedova trava bolj zelena in oh in sploh......da crknes od smeha.

Ljudje odrastit bo treba, sprejeti odgovornost za svoje dejanja, kaj spremeniti. A ne. Je hudo iti iz svoje cone ugodja najlazje jokcat in stokcat in a prstom kazat na drugega, ki bi naj bil se slabsi kot mi. Tako je .

Ce nimamo jajc za spremembe, tudi prav, a jih imejmo vsaj toliko da si priznamo da jih nimamo in nehajmo jokcat in stokcat. A to pa ne. To pa nam je pod castjo. Nima smisla, protesti so za ovce mi pa smo nekaj vec. In tako naprej v nedogled.

Veste stara modrost pravi, da ce hoces spremeniti svet je treba zaceti pri sebi. 

Ja v tem grmu tici zajec.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Pri nas je ravno obratno , največji reveži plačajo največ in brez kompromisa , tudi sodišča delujejo v to smer , sem občutil na svoji koži .

Sam bi v mestih in urbanih okoljih bil tudi nepopustljiv ,sem naredil že več neumnosti  ,a za tak prekršek dam glavo dol , prikimam organu in nimam kaj ima prav !

Kazen je enaka za vse. Jaz ti lahko prilepim člene, kateri to potrjujejo. Ker pa ti trdiš nasprotno, bi te prosil, da to svojo trditev dokažeš. V nasprotnem primeru ti bom napisal nekaj, zaradi česar boš spet na drevesu in objokan. 

Napisal si, da reveži plačajo največ. Dokaži. 

pred 51 minutami, DinDiin pravi:

Placas kazen za divjanje, ki ga z lahkoto na oko ocenis, al pa nevarna voznja. Fixna cena, zakaj bi rabil razpon?  Verjamem, da je vecini policistov to kar izziv oceniti, ker rajs v tiste ekrancke na radarju gledajo.... 

Ti se sploh ne zavedaš, kaj pišeš. Že pri kaznivem dejanju nevarna vožnja je veliko pogojev, kateri morajo biti izpolnjeni. Zato niti ne razmišljaj, da bi te vsake toliko kdo ustavil in ti napisal kazen za divjanje, katerega je ocenil na oko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, solorider pravi:

Ta punca je bila objestnica.....

...........

Tukaj si mi odgovoril, da bi pač moral prilagoditi vožnjo, če tudi sem peljal po predpisih.

.................

 

Smeški so bili, ker sem te vprašal za punco zakaj je umrla....

V tej ograji te sprašujem? Lahko je tudi cestišče spolsko in dotrajano (tega pač ne vem)

.........................

........................

pač lažemo zato sem dal tvoj link, ker se tudi novinarji, inšpektorji in še kdo lažejo!!!

Na tvoj link sem te vprašal, da odgovoriš na lažnivo pisanje novinarjev.

 

 

To so uspeli popraviti v ovinku, v katerem je umrla 18-letnica

Po smrtni nesreči mlade voznice na soški magistralki na lanski božič nevarni ovinek zaradi prenizke varnostne ograje še naprej kar kliče po novi tragediji. Odgovor odgovornih, ki se skrivajo za jugoslovanskim pravilnikom, je mogoče razumeti le takole: šele ko se boste zaleteli v nevarni del ograje, jo bodo nadomestili z varnejšo, ki ustreza slovenskemu pravilniku. Ali boste po kakšnem naključju preživeli, ni njihov problem.

 

Na božični dan konec lanskega leta je v reki Soči pri Doblarju umrla 18-letnica, ki je v nevarnem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti izgubila nadzor nad vozilom. Njen renault clio je treščil v zaščitno jekleno ograjo, ki pa ga ni zadržala. Avto je zato prebil oziroma preskočil ograjo in po strmem bregu zapeljal naravnost v reko. Hitrost na omenjenem odseku ni posebej omejena, velja pa velika previdnost, saj omenjeni ovinek sledi zaviti kombinaciji, ki vključuje tudi spust po cesti navzdol, kar še posebej lahko postane past v spolzkih razmerah.

Razlog, da jeklena ograja v okviru filozofije “odpuščajoča cesta” ni bila sposobna opraviti svoje funkcije zadržanja niti podpovprečno težkega vozila, kot je renault clio, je očiten. Na dolžini več sto metrov pred in po tragičnem ovinku je ograja izredno nizka oziroma precej nižja od 75 centimetrov, kolikor kot skrajno najnižjo mejo dopušča Pravilnik o cestni signalizaciji. Prav tako so nosilni stebrički na odseku postavljeni precej narazen.

Takoj sem videl, da ograja ni odigrala tiste vloge, zaradi katere je bila tudi postavljena, zaradi nepravilne postavitve jeklene ograje pa smo k že tako visokem številu mrtvih v lanskem letu dodali še eno povsem nepotrebno žrtev,” je za zurnal24.si povedal Niko Čertanc, strokovnjak iz Prometnotehniškega inštituta ljubljanske fakultete za gradbeništvo in izvedenec za raziskave prometnih nezgod z večdesetletnimi izkušnjami.

Čertanc pojasnjuje, da je bila zaščitna ograja na tem nevarnem odseku postavljena še po jugoslovanskih standardih, ki pa so tako kot današnji zahtevali, da mora biti postavljena na višini najmanj 75 centimetrov nad voziščem. “Žal se je v preteklosti tudi ta standard napačno tolmačilo in to predvsem tam, kjer je bila ograja postavljena za kakim robnikom ali pa na objektih, kot so na primer viadukti, mostovi in oporno-podporni zidovi.” Novi pravilnik naj bi te nedvoumnosti še dodatno odpravljal.

 

Ne ograjica, potrebna bi bila dvojna ograja!

Pri zgodbi z nesrečno ograjo pa je zelo sporen tudi način, kako so pristojne službe po nesreči (ne)sanirale nevarno mesto. Zamenjali so namreč le uničen del ograje. Naše meritve so pokazale, da stari del ograje v ovinku mestoma še vedno komaj presega višino 60 centimetrov nad cestiščem, niti približno pa višina ne dosega 75 centimetrov, kolikor jih že dolga leta zahtevajo naši pravilniki. Okoli trije dolžinski metri novih jeklenih panelov so postavljeni na nove, precej bolj zgoščene nosilne stebričke, in tam ograja sedaj dosega višino okoli 80 centimetrov. Nato spet sledi izredno nizka ograja. Jeklena ograja na tem nevarnem ovinku je torej zelo “vegasta”.

 

Če bo kakega voznika zaneslo pred ali za tem mestom, ima zelo majhne možnosti, da ga bo ograja zadržala.

Niko Čertanc, strokovnjak

“Če bo kakega voznika zaneslo pred ali za tem mestom, ima zelo majhne možnosti, da ga bo ograja zadržala,” komentira “popravljeno” stanje Čertanc. Izpostavlja tudi zelo redko postavljene nosilne stebričke, ki bistveno vplivajo na togost konstrukcije. “Glede na to, da je cesta tam ovinkasta in da obstaja velika nevarnost padca po hudi strmini v reko Sočo, bi morali že takrat stebričke postaviti vsaj na dva metra,  če ne celo na 1,33 metra, in če bi bila ograja še na pravilni višini, potem sem prepričan, da bi taka ograja preprečila padec v reko Sočo.”

 

"Takšne in podobne ostre ovinke, kjer je verjetnost  zanosa in tudi padca vozila v reko velika, bi morali zavarovati z dvojno ograjo in stebrički na 1,33 metra, to je s takšno ograjo, ki varuje tudi kake stebre nadvozov ali kake druge fiksne ovire ob cesti, ki predstavljajo veliko nevarnost za voznike."

Niti inšpektorjem ni jasno, zakaj in kako ...

Cesto med Novo Gorico in Tolminom med drugim dnevno prevozi več sto tovornjakov in avtobusov na rednih in turističnih linijah, saj gre za osrednjo prometno žilo do Posočja. Na to, kaj bi sledilo, če bi se avtobus zvrnil v Sočo, si verjetno ne upa pomisliti nihče, omenjeni ovinek pa še zdaleč ni edina črna točka na nekajkilometrskem odseku Doblar - Čiginj.

 

      16 mrtvih najbolj krut pokazatelj napačne postavitve

Kako pomembna je pravilna izvedba ograje, je na najbolj krvav način nedavno spomnila tudi huda nesreča v Italiji, ko je madžarski avtobus treščil v steber avtocestnega nadvoza, zaradi česar je umrlo 16 ljudi, večinoma mladoletnikov.

"Če bi tam ustrezna ograja varovala pred trčenjem v betonski steber nadvoza, bi se takšna prometna nesreča zagotovo končala manj tragično. Kot sem videl, je bila tudi tam ograja le naslonjena na steber, namesto da bi bila od njega oddaljena za t. i. delovno širino, zato je bil udarec v steber takšen, kot da ograje ne bi bilo in steber je prednjo polovico desne strani avtobusa dobesedno razparal," komentira Čertanc.

 

 

Niti inšpektorjem ni jasno, zakaj in kako ...

 

Sveče za pokojnim 18-letnim dekletom in še številne druge na tem nevarnem odseku bodo medtem gorele dalje.

 

Nekaj malega sem ti prekopiral, ker vidim, da ne znaš odpreti linka. Zdaj pa samo odebljeno odgovori pa sva zmagala!

Zapisnik od policije je bil "neprilagojena hitrost" ???

 

Ne bodi otrok. Toliko in toliko jih je peljalo mimo brez posebnosti in sedaj ti nabijaš, da je ograja kriva za nastanek prometne nesreče. Sama voznica je bila kriva za nastanek prometne nesreče. Zakaj je pa potem zletela s ceste, kljub varnostni ograji, si pa lahko prebereš v članku. 

pred 28 minutami, solorider pravi:

sem zadovoljen! :worship: Samo kaj je napisala policija v zapisnik? :whistle:

če mi daš 4000€  plače se strinjam s teboj in z veseljem plačujem 250€ kazni.

Kaj so napisali policisti v zapisnik ? Da je ograja udarila ubogo voznico po glavi ? In kjer ni varnostne ograje ? Kdo je pa tam kriv za polet pod cesto ? Verjetno mali zeleni možici. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 2. 2017 ob 8:15, Borutt pravi:

 

pred 21 urami, solorider pravi:

Tudi, če si vozil po predpisih si kriv, ker se nisi prilagodiv cestišču, če tudi ne poznaš cestišča in voziš (po predpisih)  ponoči. In pol tukaj pišemo, da se sigurno pijani nemci in avstrijci pobijajo po naših cestah. :slap: 

 

pred 21 urami, solorider pravi:

Po predpisih se pelješ 90km in padeš na sfukani cesti, kdo je kriv?

 

pred 20 urami, Borutt pravi:

Lahko ti tudi obrazložim, zakaj je nekdo padel, ostalih tisoč pa ne. Ampak bo odgovor ostal primeren tvojemu vprašanje. 

 

pred 20 urami, solorider pravi:

Vozim v tujini, Italija, Avstrija, Hrvaška, vsa juga.... ampak niso kazni takšne kot v Slo (oderuhi) tako, da to spet ne drži in spet smo pri tem, ko ti hočemo dopovedati, da to inkasantstvo ne pelje nikamor razen v državno malho. Konec leta te bom vprašal koliko mrtvih, poškodovanih in pol bomo spet videli koliko je naredila ta tvoja denarna strategija.

Govorim na splošno ne samo motoristi, ker vidim, da si na motorističnem forumu!

 

pred 20 urami, Borutt pravi:

Sem vedel, da ne boš razumel. 

Postavil si vprašanje, katero je splošno in brez nekih jasnih dejstev. Zato pa nisem točno odgovoril. Odgovor je bil primeren vprašanju. Vprašaj natančno, pa boš dobil natančen odgovor. 

In ni peljal po predpisih, če ni hitrosti in načina vožnje prilagodil ...

Zdaj se pa vžgi. 

 

Samo nekaj mi razloži. Zakaj veliko bolj paziš na predpise v tujini, kot doma ? 

 

pred 17 urami, solorider pravi:

Poglej ta primer. Ce bi ograja bila taksna, ko mora bit bi se zenska not zaletela bi prezivela, placala za neprilagojeno hitrost itd. Zakaj je morala umret in bo kdo odgovarjal?  Popravili so ograjo in cakajo na novo zrtev. ZAKAJ?

Zdaj stekas! 

 

pred 16 urami, Borutt pravi:

Na vprašanja postavljaš smeška. Štekaš  ?

 

pred 16 urami, solorider pravi:

Na vprasanje poglej kaj si odgovoril? 

Dihaj dihaj...

 

pred 16 urami, Kmet2 pravi:

Fantje ne lagat no :lol1:

 

pred 13 urami, Borutt pravi:

Napišeš, da je nekdo padel na uničeni cesti. In, kaj naj jaz sedaj tebi odgovorim ? Da je cesta kriva ? Da je motorist kriv ? Premalo podatkov za nek odgovor. Če mi ne verjameš, vprašaj tiste, ki mi zastavljajo vprašanja v zvezi kakšnega njihovega primera, recimo prometne nesreče ali pa kakšnega drugega prekrška. Jaz jim prvo postavim veliko vprašanj, da sploh dobim vse podatke, potrebne za odgovor ali za razjasnitev. Zato tebi ne morem odgovoriti. 

Lahko pa ti meni odgovoriš, zakaj v tujini veliko bolj upoštevaš predpise, kot pri nas. 

tole se pa tako dobro bere!

Na božični dan konec lanskega leta je v reki Soči pri Doblarju umrla 18-letnica, ki je v nevarnem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti izgubila nadzor nad vozilom. Njen renault clio je treščil v zaščitno jekleno ograjo, ki pa ga ni zadržala. Avto je zato prebil oziroma preskočil ograjo in po strmem bregu zapeljal naravnost v reko. Hitrost na omenjenem odseku ni posebej omejena, velja pa velika previdnost, saj omenjeni ovinek sledi zaviti kombinaciji, ki vključuje tudi spust po cesti navzdol, kar še posebej lahko postane past v spolzkih razmerah.

Razlog, da jeklena ograja v okviru filozofije “odpuščajoča cesta” ni bila sposobna opraviti svoje funkcije zadržanja niti podpovprečno težkega vozila, kot je renault clio, je očiten. Na dolžini več sto metrov pred in po tragičnem ovinku je ograja izredno nizka oziroma precej nižja od 75 centimetrov, kolikor kot skrajno najnižjo mejo dopušča Pravilnik o cestni signalizaciji. Prav tako so nosilni stebrički na odseku postavljeni precej narazen.

Takoj sem videl, da ograja ni odigrala tiste vloge, zaradi katere je bila tudi postavljena, zaradi nepravilne postavitve jeklene ograje pa smo k že tako visokem številu mrtvih v lanskem letu dodali še eno povsem nepotrebno žrtev,” je za zurnal24.si povedal Niko Čertanc, strokovnjak iz Prometnotehniškega inštituta ljubljanske fakultete za gradbeništvo in izvedenec za raziskave prometnih nezgod z večdesetletnimi izkušnjami.

 

In to reče izvedenec za raziskave prometnih nesreč z več desetletnimi izkušnjami!

In pol nas imaš za bedake, lažnivce.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Borutt pravi:

 

Prehitro se najdeš v vsakem mojem zapisu, kjer te ne omenim z imenom. Je to mogoče posledica močne samokritike ? 

 

Ne vem česa je posledica, mam pa občutek, da vsem nam pridigaš. Bi blo res fajn da se objestneže kr poimensko predstavi. sam zato, da se ne bom našev v tvojih zapisih in jih bom gladko lahko preskočil :P

 

pred 35 minutami, Borutt pravi:

 

Kazen je enaka za vse. Jaz ti lahko prilepim člene, kateri to potrjujejo. Ker pa ti trdiš nasprotno, bi te prosil, da to svojo trditev dokažeš. V nasprotnem primeru ti bom napisal nekaj, zaradi česar boš spet na drevesu in objokan. 

Napisal si, da reveži plačajo največ. Dokaži. 

 

Takoj ti dokažem, le malo matematike je potrebno znati, da se takoj ugotovi, da tisti ki ima 600€ plače plača 2x višjo kazen kot tisti, ki ima 1200€ plače ,za enak prekršek :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, solorider pravi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tole se pa tako dobro bere!

Na božični dan konec lanskega leta je v reki Soči pri Doblarju umrla 18-letnica, ki je v nevarnem ovinku zaradi neprilagojene hitrosti izgubila nadzor nad vozilom. Njen renault clio je treščil v zaščitno jekleno ograjo, ki pa ga ni zadržala. Avto je zato prebil oziroma preskočil ograjo in po strmem bregu zapeljal naravnost v reko. Hitrost na omenjenem odseku ni posebej omejena, velja pa velika previdnost, saj omenjeni ovinek sledi zaviti kombinaciji, ki vključuje tudi spust po cesti navzdol, kar še posebej lahko postane past v spolzkih razmerah.

Razlog, da jeklena ograja v okviru filozofije “odpuščajoča cesta” ni bila sposobna opraviti svoje funkcije zadržanja niti podpovprečno težkega vozila, kot je renault clio, je očiten. Na dolžini več sto metrov pred in po tragičnem ovinku je ograja izredno nizka oziroma precej nižja od 75 centimetrov, kolikor kot skrajno najnižjo mejo dopušča Pravilnik o cestni signalizaciji. Prav tako so nosilni stebrički na odseku postavljeni precej narazen.

Takoj sem videl, da ograja ni odigrala tiste vloge, zaradi katere je bila tudi postavljena, zaradi nepravilne postavitve jeklene ograje pa smo k že tako visokem številu mrtvih v lanskem letu dodali še eno povsem nepotrebno žrtev,” je za zurnal24.si povedal Niko Čertanc, strokovnjak iz Prometnotehniškega inštituta ljubljanske fakultete za gradbeništvo in izvedenec za raziskave prometnih nezgod z večdesetletnimi izkušnjami.

 

In to reče izvedenec za raziskave prometnih nesreč z več desetletnimi izkušnjami!

In pol nas imaš za bedake, lažnivce.....

Razloži. 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Ne vem česa je posledica, mam pa občutek, da vsem nam pridigaš. Bi blo res fajn da se objestneže kr poimensko predstavi. sam zato, da se ne bom našev v tvojih zapisih in jih bom gladko lahko preskočil :P

 

Omenjam neprilagojene. Spet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

 

Omenjam neprilagojene. Spet. 

aha, pol ni zame :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Razloži. 

Omenjam neprilagojene. Spet. 

Niko Črtanc ti naj razloži saj je ekspert!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Je on napisal " In pol nas imaš za bedake, lažnivce..... " ?

Nismo mi napisali in natolcevali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, solorider pravi:

 

če mi daš 4000€  plače se strinjam s teboj in z veseljem plačujem 250€ kazni.

WTF? kaj je važna plača? si zajebal? plačaj. te je strah kazni? vozi 110. 

 

smo u jebeni situaciji, ampak jo poznamo. sej sm parkat reku. Modelu k faše radar v planini bi jez dal še dodatnih 500€ kazni na neumnost. če si tak debil da u planini kresnejo, si zaslužiš. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat te lepo prosim ,da me ne citiraš , ogovarjaš ali kako drugače kontaktiraš . Tudi sam sem korekten ,te ne omenjam ali kako drugače prosim za odgovor . Z ljudmi ki ne znajo ločit poklica(službe) od privat zadev ne želim imeti nič!!! 

Hvala za razumevanje .

Upam ,da vsaj tukaj veš o čem pišem ,sam strogo ločim privat od poklica in se ne bi nikoli spuščal na osebno raven ,sploh tu na forumu , pa bi imel kar nekaj za napisat .

Toliko me že poznaš ,kar je blo je blo in bo tako tudi ostalo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, solorider pravi:

Niko Črtanc ti naj razloži saj je ekspert!

Ja to lahko potrdim; sodelavec g.Niko se kar spozna na prometne nezgode - to počne že več kot tri desetletja.

Bi pa ob tej priliki dodal še nekaj: dostikrat se zgodi, da me pokliče v svoj kabinet in potem skupaj iz priloženih fotografij nesreče ugotavljava kateri motor je udeležen v nesreči - to pa zato, ker so zapisniki policije večkrat zelo površni: npr. napišejo Honda 1000, ali pa Kawasaki Ninja ... potem so tu še razne super moto in hard enduro mašine, ki niso tako in drugače opremljene za cesto rabo ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Še enkrat te lepo prosim ,da me ne citiraš , ogovarjaš ali kako drugače kontaktiraš . Tudi sam sem korekten ,te ne omenjam ali kako drugače prosim za odgovor . Z ljudmi ki ne znajo ločit poklica(službe) od privat zadev ne želim imeti nič!!! 

Hvala za razumevanje .

Upam ,da vsaj tukaj veš o čem pišem ,sam strogo ločim privat od poklica in se ne bi nikoli spuščal na osebno raven ,sploh tu na forumu , pa bi imel kar nekaj za napisat .

Toliko me že poznaš ,kar je blo je blo in bo tako tudi ostalo!

Ignoriraj resnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, gsxf750 pravi:

Lani dobil po pošti, izmerili s stacionarcem 1x avto in 1x motor, ca 90 na omejitev 70, v naselju:

znesek:   150 eur :wallbash:,

Za znesek na licu mesta pa ne vem, nisem probal :D.

Jz sem zatem imel vedno v zadek zalepljenih 20eu :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Cartman pravi:

WTF? kaj je važna plača? si zajebal? plačaj. te je strah kazni? vozi 110. 

 

smo u jebeni situaciji, ampak jo poznamo. sej sm parkat reku. Modelu k faše radar v planini bi jez dal še dodatnih 500€ kazni na neumnost. če si tak debil da u planini kresnejo, si zaslužiš. 

Ne gre se za debilizem, gre se za to koliko fašeš kazni, če ti uide 60km/h al pa bognedaj 70 in to na Planini, kjer bi na dveh mestih komot bilo 70km/h.

Rigoroznost in zategnjenost tistih, ki nam vladajo, bo pripeljalo da bo pri nas tako kot v Črni gori. Namreč, tam štancajo samo en prometni znak in ta je 50. In ker vemo da so lenuhi, pa da se bojijo milicije, katera skrbi samo za promet (skor kot pri nas a ne) potem vsi vozijo 35km/h. Pa si ne zmišljujem. Se pa najdejo tudi domačini na maxiskuterjih brez čelade in z otrokom v naročju, ki prehitijo z 70km/h vse, vključno milicajce, pa jim nihče nič ne naredi. Mogoče botri al pa mafijci, tega si nisem znal razložit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Ne gre se za debilizem, gre se za to koliko fašeš kazni, če ti uide 60km/h al pa bognedaj 70 in to na Planini, kjer bi na dveh mestih komot bilo 70km/h.

Rigoroznost in zategnjenost tistih, ki nam vladajo, bo pripeljalo da bo pri nas tako kot v Črni gori. Namreč, tam štancajo samo en prometni znak in ta je 50. In ker vemo da so lenuhi, pa da se bojijo milicije, katera skrbi samo za promet (skor kot pri nas a ne) potem vsi vozijo 35km/h. Pa si ne zmišljujem. Se pa najdejo tudi domačini na maxiskuterjih brez čelade in z otrokom v naročju, ki prehitijo z 70km/h vse, vključno milicajce, pa jim nihče nič ne naredi. Mogoče botri al pa mafijci, tega si nisem znal razložit.

Če nekdo ni sposoben peljati v okviru omejitve hitrosti določene s tablo naselje, naj takoj vrne vozniško dovoljenje in proda motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Če nekdo ni sposoben peljati v okviru omejitve hitrosti določene s tablo naselje, naj takoj vrne vozniško dovoljenje in proda motor. 

al avto, ali vprego ali kamion ali bicikl ali avtobus. 

Torej, sposobnost peljati po omejitvi nima nobene povezave z znanjem vožnje. 

Zato so iznašli kazni, da se kaznuje prekršek. In nič drugega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Ne gre se za debilizem, gre se za to koliko fašeš kazni, če ti uide 60km/h al pa bognedaj 70 in to na Planini, kjer bi na dveh mestih komot bilo 70km/h.

Rigoroznost in zategnjenost tistih, ki nam vladajo, bo pripeljalo da bo pri nas tako kot v Črni gori. Namreč, tam štancajo samo en prometni znak in ta je 50. In ker vemo da so lenuhi, pa da se bojijo milicije, katera skrbi samo za promet (skor kot pri nas a ne) potem vsi vozijo 35km/h. Pa si ne zmišljujem. Se pa najdejo tudi domačini na maxiskuterjih brez čelade in z otrokom v naročju, ki prehitijo z 70km/h vse, vključno milicajce, pa jim nihče nič ne naredi. Mogoče botri al pa mafijci, tega si nisem znal razložit.

 

lej, če ti rado ude, dej pleničke nimam kej druzga rečt. Kaj je u ČG me zanima točno isto kot kaj je v Libanonu, Urugvaju, novi Zelandiji....Žvim tle in VSI poznamo pravila igre. In vsi vemo da jagajo v Senožečah, Grčarevcu, Planini......

 

Pa še, VEČINA kazni v naseljih ni policijska.  V Postojni je radar stojko nastavljen na 60. Če ti to ni dost tolerance pol....pol ti bi ušlo tud na 90. In ne, trdim da v Planini ni potrebe po 70km/h

 

grva fuknt u cifre? planina je po guglovi mapi dolga 3,6km. to je pri 50? 4,3min. če ne zdržiš 5 min koncentracije, vrni izpit. Če bi ceo planino prevozu s 70, bi porabil 3 minute in 6 sekund. Ne bom odgovarjal ker ne bova nikoli pršla skupi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Cartman pravi:

 

lej, če ti rado ude, dej pleničke nimam kej druzga rečt. Kaj je u ČG me zanima točno isto kot kaj je v Libanonu, Urugvaju, novi Zelandiji....Žvim tle in VSI poznamo pravila igre. In vsi vemo da jagajo v Senožečah, Grčarevcu, Planini......

 

Pa še, VEČINA kazni v naseljih ni policijska.  V Postojni je radar stojko nastavljen na 60. Če ti to ni dost tolerance pol....pol ti bi ušlo tud na 90. In ne, trdim da v Planini ni potrebe po 70km/h

 

grva fuknt u cifre? planina je po guglovi mapi dolga 3,6km. to je pri 50? 4,3min. če ne zdržiš 5 min koncentracije, vrni izpit. Če bi ceo planino prevozu s 70, bi porabil 3 minute in 6 sekund. Ne bom odgovarjal ker ne bova nikoli pršla skupi. 

A bi me nehali učit kaj in kdaj naj vrnem?

Mislim, da me nihče od vas ne pozna koliko in kako zdržim. 

Torej se nikomur tule ne mislim zagovarjat. Mislim pa se razgovarjat o tem kaj je smiselno in kaj ni smiselno.

Že tvoja izjava:

če ne zdržiš ali pa ker merijo.??

Fak, kaj vam ni jasno, hitrost prilagajam/prilagajamo zaradi nevarnosti otrok, živali, pešcev. Na qurac mi gre ker jo zaradi tabel, včasih tudi slaboumno postavljenih. Namesto da se zija v števec, je bolje gledati cesto!!!! Al je to 40, 50 ali 60 me gladko boli kurac.

 

ps. jaz nimam problemov s tablami 50, ker vklopim tempomat :ras:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

al avto, ali vprego ali kamion ali bicikl ali avtobus. 

Torej, sposobnost peljati po omejitvi nima nobene povezave z znanjem vožnje. 

Zato so iznašli kazni, da se kaznuje prekršek. In nič drugega.

Torej si ugotovil, da je samo od tebe odvisno ali boš dobil kazen ali pa jo ne boš dobil. 

To tvoje peljati po omejitvi in povezava z znanjem vožnje je larifari. Vsi strokovnjaki so mnenja, da se z večanjem hitrosti povečuje tudi tveganje za nastanek prometne nesreče in nastanek hujših posledic v primeru prometne nesreče. Kajti, fizika je ena takšna prasica, katera te bo vedno premagala. Torej, 15 m/s ni enako 20 m/s. To stvar z metri na sekundo sem pa že večkrat razložil in se boš verjetno spomnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

A bi me nehali učit kaj in kdaj naj vrnem?

Mislim, da me nihče od vas ne pozna koliko in kako zdržim. 

Torej se nikomur tule ne mislim zagovarjat. Mislim pa se razgovarjat o tem kaj je smiselno in kaj ni smiselno.

Že tvoja izjava:

če ne zdržiš ali pa ker merijo.??

Fak, kaj vam ni jasno, hitrost prilagajam/prilagajamo zaradi nevarnosti otrok, živali, pešcev. Na qurac mi gre ker jo zaradi tabel, včasih tudi slaboumno postavljenih. Namesto da se zija v števec, je bolje gledati cesto!!!! Al je to 40, 50 ali 60 me gladko boli kurac.

 

ps. jaz nimam problemov s tablami 50, ker vklopim tempomat :ras:

Ker si palicaj na MS, lahko popraviš svojo objavo oziroma citiranje. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

WTF? kaj je važna plača? si zajebal? plačaj. te je strah kazni? vozi 110. 

 

smo u jebeni situaciji, ampak jo poznamo. sej sm parkat reku. Modelu k faše radar v planini bi jez dal še dodatnih 500€ kazni na neumnost. če si tak debil da u planini kresnejo, si zaslužiš. 

Šlo se je za enake kazni za enake plače, mislim, da si s Diinom nekaj imel. Je enemu lažje dati za kazen 250€ pri 2.500€ kot enemu, ki ima 600€. Samo to je bilo v mojem kontekstu.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!