Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred eno uro, DAMI34 pravi:

a ne veš?

Što :P

 

Potem upoštevajo omejitev. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

Ko so pred nekaj leti predstavili Nacionalni program za izboljšanje varnosti prometa, je bilo sekcijsko merjenje hitrosti na AC eden izmed ukrepov in zdaj to uresničujejo. Morajo. Pa recimo tisti policajski gadget za merjenje varnostne razdalje je tudi opredeljen kot ukrep. To je koristno samo toliko, da lahko naredijo kljukico. Sredi noči in ob praznikih bo mogoče komu celo uspelo na teh odsekih peljati v povprečju več kot 130 km/h.

Največji vpliv na varnost ima na koncu vozniška kultura. Včasih smo čez naselja vozili 80 in se nam je to zdelo približno normalno (že če greš na Hrvaško vidiš, da je tamkajšnja vozniška kultura bistveno bolj v kurcu od naše, vsaj jaz imam tak občutek), pa po 15 letih teženja s tem v splošnem v naseljih več ne divjamo. Z avti. Motoristi večinoma še vedno verjamemo v free spirit na cesti. Eni bolj, drugi manj.

Mene sicer najbolj osrečuje, da se po mnogih letih zanemarjanja obnavlja in rekonstruira cestna infrastruktura. Zdaj, ko ima država denarja kot listja in trave, bi lahko v naslednjih letih še za kakšnih 100 milijonov evrov letno povečali sredstva za ta namen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Vin pravi:

Ko so pred nekaj leti predstavili Nacionalni program za izboljšanje varnosti prometa, je bilo sekcijsko merjenje hitrosti na AC eden izmed ukrepov in zdaj to uresničujejo. Morajo. Pa recimo tisti policajski gadget za merjenje varnostne razdalje je tudi opredeljen kot ukrep. To je koristno samo toliko, da lahko naredijo kljukico. Sredi noči in ob praznikih bo mogoče komu celo uspelo na teh odsekih peljati v povprečju več kot 130 km/h.

Največji vpliv na varnost ima na koncu vozniška kultura. Včasih smo čez naselja vozili 80 in se nam je to zdelo približno normalno (že če greš na Hrvaško vidiš, da je tamkajšnja vozniška kultura bistveno bolj v kurcu od naše, vsaj jaz imam tak občutek), pa po 15 letih teženja s tem v splošnem v naseljih več ne divjamo. Z avti. Motoristi večinoma še vedno verjamemo v free spirit na cesti. Eni bolj, drugi manj.

Mene sicer najbolj osrečuje, da se po mnogih letih zanemarjanja obnavlja in rekonstruira cestna infrastruktura. Zdaj, ko ima država denarja kot listja in trave, bi lahko v naslednjih letih še za kakšnih 100 milijonov evrov letno povečali sredstva za ta namen.

Ne vem, če bo vsem všeč prvi stavek drugega odstavka in vsi ostali naprej. Ker resnica boli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je res hrvaška kultura v k., ampak po vseh prevoženih kilometrih po Hrvaški,  se niti enkrat na motorju nisem počutila ogroženo, medtem ko se v Sloveniji vsakokrat, ko grem na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, KARMEN1 pravi:

Mogoče je res hrvaška kultura v k., ampak po vseh prevoženih kilometrih po Hrvaški,  se niti enkrat na motorju nisem počutila ogroženo, medtem ko se v Sloveniji vsakokrat, ko grem na cesto.

Subjektiven občutek. Ko si v tujini avtomatsko voziš drugače kot "doma".  Dvigne se nivo pozornosti, novo okolje poveča koncentracijo. Z vsako južno mejo je kultura v prometu slabša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi, da se že 25 let vozim enako, isti stil. Sm med hitrejšimi, pod omejitvijo se peljem samo če me kdo ovira in tam, kjer obstaja nevarnost ( otroci, pešci, neprimerna podlaga in podobno) drugače vedno kak km nad omejitvijo, sploh izven naselja in ac.

Precejkrat po ac tudi 200, odvisno od prometa itd. Ja divjak. Ampak drugač zelo kulturen. Ne odvzemam prednosti, iz krožnega vklaplam žmigovc, grem se verigo, skratka kulturen do ostalih, razen do tistih , ki se po levem pasu po ac peljejo pod 120 ( po števcu) , do tistih, ki v naselju ne zmorejo več kot 30 in one ki izven naselja ne vedo, da niso več v naselju. 

Po moje bi bilo treba kaznovat takšne, ki ovirajo. Za njim postanem nestrpen, ker je idiot,npr med Vitanjem in Doličem ustvaril kolono 12 avtov, se prebijam med njimi ( tist ki pozna cesto, ve kako se tam da prehitevat ) zato, ker bi se rad peljal vsaj po omejitvi. Takrat pa sem nevaren sebi in drugim. Seveda ko idiota prehitim še mi poblenda ali potrobi, ker sem pč norec, ki ga prehitevam čeprav se že on hitro pelje - skoraj 40.

Za mano je sigurno 1.000.000 km, do sedaj brez karambola, če odmislim padec z motorjem. Hiter, skoncentriran na vožnjo, okolico in predvidevanja. Ko sem počasen sem pa nevaren, takrat gledam babe, avte, hiše itd. Tak da jaz ostajam hiter. Se pa mirne duše pustim prehitet. Alkohola na cesti ne odobravam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, isarajli1 pravi:

Men se zdi, da se že 25 let vozim enako, isti stil. Sm med hitrejšimi, pod omejitvijo se peljem samo če me kdo ovira in tam, kjer obstaja nevarnost ( otroci, pešci, neprimerna podlaga in podobno) drugače vedno kak km nad omejitvijo, sploh izven naselja in ac.

Precejkrat po ac tudi 200, odvisno od prometa itd. Ja divjak. Ampak drugač zelo kulturen. Ne odvzemam prednosti, iz krožnega vklaplam žmigovc, grem se verigo, skratka kulturen do ostalih, razen do tistih , ki se po levem pasu po ac peljejo pod 120 ( po števcu) , do tistih, ki v naselju ne zmorejo več kot 30 in one ki izven naselja ne vedo, da niso več v naselju. 

Po moje bi bilo treba kaznovat takšne, ki ovirajo. Za njim postanem nestrpen, ker je idiot,npr med Vitanjem in Doličem ustvaril kolono 12 avtov, se prebijam med njimi ( tist ki pozna cesto, ve kako se tam da prehitevat ) zato, ker bi se rad peljal vsaj po omejitvi. Takrat pa sem nevaren sebi in drugim. Seveda ko idiota prehitim še mi poblenda ali potrobi, ker sem pč norec, ki ga prehitevam čeprav se že on hitro pelje - skoraj 40.

Za mano je sigurno 1.000.000 km, do sedaj brez karambola, če odmislim padec z motorjem. Hiter, skoncentriran na vožnjo, okolico in predvidevanja. Ko sem počasen sem pa nevaren, takrat gledam babe, avte, hiše itd. Tak da jaz ostajam hiter. Se pa mirne duše pustim prehitet. Alkohola na cesti ne odobravam.

Koliko si star , če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Koliko si star , če ni skrivnost?

Skrivnost ? Pha, tak lep datum, da se moram pohvalit 15.8.1974. Končno me me nekdo vprašal, da se lahk poduvam :)

MARIJINO NEBOVZETJE, takrat je boh Marijo vzek k sebi, pa mene dal na njeno mesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, isarajli1 pravi:

Skrivnost ? Pha, tak lep datum, da se moram pohvalit 15.8.1974. Končno me me nekdo vprašal, da se lahk poduvam :)

MARIJINO NEBOVZETJE, takrat je boh Marijo vzek k sebi, pa mene dal na njeno mesto.

namreč zanima me , ker si napisal , da imaš na motorjih cca 1000.000km in če si v najboljšem primeru začel vozit motor pri 16-ih (govorim motorje ne Tomose) potem si od leta 1990 vsako leto naredil malo manj kot 36.oookm na let ......no jz ti ne vrjamem !!!! 

Ti se pa zdaj duvaj naprej ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, KARMEN1 pravi:

In z mislimi telepatsko vplivam na voznike :whistle:

Po nepotrebnem si laskaš. Si veliko bolj previdna in pozorna zato dobiš lažni občitek, da so tudi drugi takšni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

namreč zanima me , ker si napisal , da imaš na motorjih cca 1000.000km in če si v najboljšem primeru začel vozit motor pri 16-ih (govorim motorje ne Tomose) potem si od leta 1990 vsako leto naredil malo manj kot 36.oookm na let ......no jz ti ne vrjamem !!!! 

Ti se pa zdaj duvaj naprej ?

Predvidevam, da je hotel napisati, da je naredil 1 M z vsem, kar je vozil. Pa še to je 40 K na leto, kar tudi ni malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

namreč zanima me , ker si napisal , da imaš na motorjih cca 1000.000km in če si v najboljšem primeru začel vozit motor pri 16-ih (govorim motorje ne Tomose) potem si od leta 1990 vsako leto naredil malo manj kot 36.oookm na let ......no jz ti ne vrjamem !!!! 

Ti se pa zdaj duvaj naprej ?

Čuj, ti bo Borut prebral kar sem napisal, da ne boš na pamet nabijal :). Nikjer ne piše da na dveh kolesih. Če seštejem vse km pa je ziher še več. Drži bolj kot tisto z bogom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Audi kupljen nov 2004, prodan 2013 z 572.000km, tovornjak, motor.. ja, zlo velik sm na cesti. Drugač pa pri 16 so me škifi prvič dobli z 101, takrat tomosa nism več vozu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, isarajli1 pravi:

Čuj, ti bo Borut prebral kar sem napisal, da ne boš na pamet nabijal :). Nikjer ne piše da na dveh kolesih. Če seštejem vse km pa je ziher še več. Drži bolj kot tisto z bogom !

Bemus, si me prehitel :lol1:

pred eno uro, isarajli1 pravi:

Men se zdi, da se že 25 let vozim enako, isti stil. Sm med hitrejšimi, pod omejitvijo se peljem samo če me kdo ovira in tam, kjer obstaja nevarnost ( otroci, pešci, neprimerna podlaga in podobno) drugače vedno kak km nad omejitvijo, sploh izven naselja in ac.

Precejkrat po ac tudi 200, odvisno od prometa itd. Ja divjak. Ampak drugač zelo kulturen. Ne odvzemam prednosti, iz krožnega vklaplam žmigovc, grem se verigo, skratka kulturen do ostalih, razen do tistih , ki se po levem pasu po ac peljejo pod 120 ( po števcu) , do tistih, ki v naselju ne zmorejo več kot 30 in one ki izven naselja ne vedo, da niso več v naselju. 

Po moje bi bilo treba kaznovat takšne, ki ovirajo. Za njim postanem nestrpen, ker je idiot,npr med Vitanjem in Doličem ustvaril kolono 12 avtov, se prebijam med njimi ( tist ki pozna cesto, ve kako se tam da prehitevat ) zato, ker bi se rad peljal vsaj po omejitvi. Takrat pa sem nevaren sebi in drugim. Seveda ko idiota prehitim še mi poblenda ali potrobi, ker sem pč norec, ki ga prehitevam čeprav se že on hitro pelje - skoraj 40.

Za mano je sigurno 1.000.000 km, do sedaj brez karambola, če odmislim padec z motorjem. Hiter, skoncentriran na vožnjo, okolico in predvidevanja. Ko sem počasen sem pa nevaren, takrat gledam babe, avte, hiše itd. Tak da jaz ostajam hiter. Se pa mirne duše pustim prehitet. Alkohola na cesti ne odobravam.

Če le ne bi bila ta država tako gnila. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, isarajli1 pravi:

Audi kupljen nov 2004, prodan 2013 z 572.000km, tovornjak, motor.. ja, zlo velik sm na cesti. Drugač pa pri 16 so me škifi prvič dobli z 101, takrat tomosa nism več vozu.

Potem sem jih jaz preko milijona in to krepko . Škifi me pa jebejo celo življenje in ne samo v prometu ?

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, isarajli1 pravi:

Men se zdi, da se že 25 let vozim enako, isti stil. Sm med hitrejšimi, pod omejitvijo se peljem samo če me kdo ovira in tam, kjer obstaja nevarnost ( otroci, pešci, neprimerna podlaga in podobno) drugače vedno kak km nad omejitvijo, sploh izven naselja in ac.

Precejkrat po ac tudi 200, odvisno od prometa itd. Ja divjak. Ampak drugač zelo kulturen. Ne odvzemam prednosti, iz krožnega vklaplam žmigovc, grem se verigo, skratka kulturen do ostalih, razen do tistih , ki se po levem pasu po ac peljejo pod 120 ( po števcu) , do tistih, ki v naselju ne zmorejo več kot 30 in one ki izven naselja ne vedo, da niso več v naselju. 

Po moje bi bilo treba kaznovat takšne, ki ovirajo. Za njim postanem nestrpen, ker je idiot,npr med Vitanjem in Doličem ustvaril kolono 12 avtov, se prebijam med njimi ( tist ki pozna cesto, ve kako se tam da prehitevat ) zato, ker bi se rad peljal vsaj po omejitvi. Takrat pa sem nevaren sebi in drugim. Seveda ko idiota prehitim še mi poblenda ali potrobi, ker sem pč norec, ki ga prehitevam čeprav se že on hitro pelje - skoraj 40.

Za mano je sigurno 1.000.000 km, do sedaj brez karambola, če odmislim padec z motorjem. Hiter, skoncentriran na vožnjo, okolico in predvidevanja. Ko sem počasen sem pa nevaren, takrat gledam babe, avte, hiše itd. Tak da jaz ostajam hiter. Se pa mirne duše pustim prehitet. Alkohola na cesti ne odobravam.

No pametnjakovič ti in plavi , kako naj iz tega posta izluščim ...tovornjak , avto , motor in koji kurac vem še ? 

Kakor vem sem na moto forumu .

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Kmet2 pravi:

No pametnjakovič ti in plavi , kako naj iz tega posta izluščim ...tovornjak , avto , motor in koji kurac vem še ? 

Kakor vem sem na moto forumu .

A sm ti jaz kriv da nisi rojen 15.8. ? Lahk bi tud na bicikl pomislu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

No pametnjakovič ti in plavi , kako naj iz tega posta izluščim ...tovornjak , avto , motor in koji kurac vem še ? 

Kakor vem sem na moto forumu .

Me spominjaš na; skoči in reče hop :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, isarajli1 pravi:

Men se zdi, da se že 25 let vozim enako, isti stil. Sm med hitrejšimi, pod omejitvijo se peljem samo če me kdo ovira in tam, kjer obstaja nevarnost ( otroci, pešci, neprimerna podlaga in podobno) drugače vedno kak km nad omejitvijo, sploh izven naselja in ac.

Precejkrat po ac tudi 200, odvisno od prometa itd. Ja divjak. Ampak drugač zelo kulturen. Ne odvzemam prednosti, iz krožnega vklaplam žmigovc, grem se verigo, skratka kulturen do ostalih, razen do tistih , ki se po levem pasu po ac peljejo pod 120 ( po števcu) , do tistih, ki v naselju ne zmorejo več kot 30 in one ki izven naselja ne vedo, da niso več v naselju. 

Po moje bi bilo treba kaznovat takšne, ki ovirajo. Za njim postanem nestrpen, ker je idiot,npr med Vitanjem in Doličem ustvaril kolono 12 avtov, se prebijam med njimi ( tist ki pozna cesto, ve kako se tam da prehitevat ) zato, ker bi se rad peljal vsaj po omejitvi. Takrat pa sem nevaren sebi in drugim. Seveda ko idiota prehitim še mi poblenda ali potrobi, ker sem pč norec, ki ga prehitevam čeprav se že on hitro pelje - skoraj 40.

Za mano je sigurno 1.000.000 km, do sedaj brez karambola, če odmislim padec z motorjem. Hiter, skoncentriran na vožnjo, okolico in predvidevanja. Ko sem počasen sem pa nevaren, takrat gledam babe, avte, hiše itd. Tak da jaz ostajam hiter. Se pa mirne duše pustim prehitet. Alkohola na cesti ne odobravam.

Kot da bi se opisal sam, razen nesreč. Le dvesto po naših avtocestah si ne upam peljati, niti ponoči. V Nemčiji, kjer to ni prekršek pa tudi kultura vožnje je drugačna pa brez skrbi. 

Kilometrov pa krepko čez 1M z eno in večslednimi vozili.

O omejitvah hitrosti bi se pa dalo še veliko napisati.Kvaliteta vozil, zavore, aktivna in pasivna varnost, preglednost,.... se vsako leto izboljšuje, omejitve so pa napisane za fičkote in Yugote. Verjetno je lažje postaviti radarje kot pa malo se poglobiti v prometne znake. Po Štajerki (in verjetno tudi Primorki) bi bilo pametne resno kontrolirati tranzitni promet, saj ob delavnikih je čudež, če lahko pelješ kdaj več, kot je omejitev. Desni pas je rezerviran za tovornjake, levi pa za UE in RO kombije, ki le-te prehitevajo. Ampak za tako kontrolo je potrebno malo več dela in pameti.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse bo .. ne bit nestrpni .. tut sekcijski radarji bodo ... verjemte ... kmal :P 

DARS vas ima rat ;)

če vas ne bi meu rat, bi blo že lansk let vse postaulen ...

p.s.

ne morjo se zment na policiji, kaj bi sploh radi :P ...radi bi, da bi DARS za njih vse kupu in vse kazni šle v proračun ... nam pa šipak :huh: 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

Me spominjaš na; skoči in reče hop :lol1:

Ti pa mene na tistega policaja , ko se zaletita v drevo in en reče, tako hitro pa še nikoli nisva prišla na kraj nesreče ?
 

pred 3 minutami, maus pravi:

vse bo .. ne bit nestrpni .. tut sekcijski radarji bodo ... verjemte ... kmal :P 

DARS vas ima rat ;)

če vas ne bi meu rat, bi blo že lansk let vse postaulen ...

p.s.

ne morjo se zment na policiji, kaj bi sploh radi :P ...radi bi, da bi DARS za njih vse kupu in vse kazni šle v proračun ... nam pa šipak :huh: 

 

 

A tko .......ko vašemu klicnemu centru PIC ali karkoli se že reče , pošiljaš sms kje se je zgodila nesreča in pokličeš kje so problemi , ti še hvala ne rečejo . 

Ko pa sam pokličem za informacije na cesti mi pa obračunajo 0.50€ za informacijo ......sram vas je lohk !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

A tko .......ko vašemu klicnemu centru PIC ali karkoli se že reče , pošiljaš sms kje se je zgodila nesreča in pokličeš kje so problemi , ti še hvala ne rečejo . 

Ko pa sam pokličem za informacije na cesti mi pa obračunajo 0.50€ za informacijo ......sram vas je lohk !!!

se strinjam s teboj ... tukaj je pa posebna zgodba ... ta PIC je tripartitni ... kjer so si ga olastninili tudi drugi, čeprav je bil DARS-ov dnar ... raj naum javno... na četiri oka ti povem, da ti bo bolj jasn 

PROMETNO-INFORMACIJSKI CENTER ZA DRŽAVNE CESTE ... ni samo za avtoceste ;)

da se ve o čem govorimo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, KARMEN1 pravi:

Mogoče je res hrvaška kultura v k., ampak po vseh prevoženih kilometrih po Hrvaški,  se niti enkrat na motorju nisem počutila ogroženo, medtem ko se v Sloveniji vsakokrat, ko grem na cesto.

sori ampak tule te moram demantirat, pa še kako ogroženega sem se počutil na Hrvaškem, z rjavo črtico. Ampak to ni odvisno od nacionalnosti ampak kretenov za volanom, ti so pa povsod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!