Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

Ga je res manj kot ostala primorska AC, ampak tam so desni pas, v smeri LJ-NG tovornjaki sfukali do amena. Edino @thumper je tam komot  picil 130. 

Thumci, morde si vozu 130. Vse je mozno. Ampak ce si to pocel na desnem voznem pasu, med ajdovscino in vogrskim, si krepko testiral fedre, amortizerje stol in hrbtenico. 

Priznam, de sem si tam dovolil vozit po levem pasu. In se umikat tistim ki so me dohiteli. 

ok no..mogoče je pa zmeraj pihala burja pa sem take anomalije pripisal vetru.. pa mogoče sem bolj navajen shebanih odsekov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, farang pravi:

A, ok :)

@Frenk 67, men je to jasno kaj pravi zakon. Ampak zakon ni bil pisan za današnje razmere na cesti.

Govorim o vsakodnevni poti, na kateri se lepo peljem po desnem pasu po omejitvi, ne želim nikogar prehitevat ker si lepo tempomat naštelam na 130 in se peljem (dokler seveda gre), od Logatca naprej gre seveda počasneje. Se ne vtikam v prehitevalni pas, ampak je vsaj polovico časa le ta počasnejši od voznega. Kaj naj naredim, zapeljem na prehitevalni pas in porinem kolono naprej, al naj vozim naprej po svojem pasu znotraj omejitve in če je to hitreje kot na prehitevalnem pač so be it. 

Za ta primer me zanima kako na to gledajo možje v modrem.

 

Ta na katerega nasljavljaš vprašanje ve za problem bedastih in nesposobnih voznikov na prehitevalnem pasu in je zaradi takih idiotov toleranten .

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Jaz ti bom samo povedal, da bwga mati to tvoje znanje o prehitevanju in vožnji mimo, katero sem že milijonkrat razložil. 

Hitro poglej, kaj je prehitevanje in, kaj je vožnja mimo. Pa se potem spet javi oziroma dvigni roko in boš vprašan. Kot v šoli :lol1:

Nisem se hecal. Pa ti zapelji pri večji hitrosti v lužo, kjer bi Mausu samo sivo okoli ušes ven gledalo. 

no saj s zapisal, da gre hitrejša kolona mimo, tudi desna, pa ne prehiteva :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Kmet2 pravi:

Ta na katerega nasljavljaš vprašanje ve za problem bedastih in nesposobnih voznikov na prehitevalnem pasu in je zaradi takih idiotov toleranten .

 

So ti prinesli telefon na štango? 

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

no saj s zapisal, da gre hitrejša kolona mimo, tudi desna, pa ne prehiteva :P

 

Si pogledal, kaj je vožnja mimo, katero si omenil? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

So ti prinesli telefon na štango? 

Si pogledal, kaj je vožnja mimo, katero si omenil? 

Lej ne rabim, in čist mi je gladko, a ti še ni jasno. Dokler neka kolona ali vozniki ne spreminjajo pasu in vozijo samo po enem (sploh ko se gre za desni pas) mi je čisto vseeno, če gremo mim levakov :P

S pravnega stališča ali stališča predpisov pa imaš ti 100% prav, le da se jaz s tem ne ubadam in popolnoma nič ne sekiram na kak način grem po desni mimo :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Borutt pravi:

So ti prinesli telefon na štango? 

Si pogledal, kaj je vožnja mimo, katero si omenil? 

V bistvu sem te pohvalil, malo bolj počasi preberi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

 

Midva bi morala ob kakšnem kralju živali proslaviti to trpljenje naroda. 

Mi groziš z holesterolom! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Borutt said:

Bi moral celo možgane upočasniti, da bi razumel :lol1:

Ti bom prevedu:

Pravi, da si zaradi debilov , ki taborijo na levem pasu bolj toleranten do tistih, ki nekako grejo mimo po desni....

Bo šlo zdaj ? :lol1: 

:D :D:D  :jezik:

 

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/nevarna-lenoba-na-cesto-ne-da-bi-s-stekel-spraskali-led.html

Ob 26. 11. 2018 ob 18:32, C eagle pravi:

Ti bom prevedu:

Pravi, da si zaradi debilov , ki taborijo na levem pasu bolj toleranten do tistih, ki nekako grejo mimo po desni....

Bo šlo zdaj ? :lol1: 

:D :D:D  :jezik:

 

Možgani so še vedno prehitri :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včasih k sm meu stoenko sneg ni bil ovira .. danes 2 cm snega ... vsa možna protizdrsna oprema, 6x6 pogon, pa ne gre po snegu :P

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, maus pravi:

včasih k sm meu stoenko sneg ni bil ovira .. danes 2 cm snega ... vsa možna protizdrsna oprema, 6x6 pogon, pa ne gre po snegu :P

 

 

To je zato, ker včasih ni Dars delu cest :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, maus pravi:

včasih k sm meu stoenko sneg ni bil ovira .. danes 2 cm snega ... vsa možna protizdrsna oprema, 6x6 pogon, pa ne gre po snegu :P

 

 

Zato včeraj popoldne ko ni bilo snega na avtocesti kolona od Unec skoraj do Grosuplja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, sesir pravi:

Zato včeraj popoldne ko ni bilo snega na avtocesti kolona od Unec skoraj do Grosuplja?

Kako ni blo snega?

Jest sm ga učeri  vidu za robom ceste in mi ta previdni vozniki se upravičeno bojimo da nas bo sneg napadel in pač prilagodimo vožnjo morebitnim razmeram na cesti :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Baje je Maus taglaun:?

DARS.....LEGLO KORUCIJE !!!!
 Asfinag, ki upravlja omrežje avtocest v Avstriji, je dobil sedem ponudb gradbincev. Ponudbene cene so se razlikovale za več kot 50 milijonov evrov. Daleč najcenejšo ponudbo je oddal konzorcij Swietelsky, ki bi gradil za nekaj manj kot 90 milijonov evrov, najdražja pa je bila Implenia Östereich, ki bi gradila za 140,2 milijona evrov. Pri tem ni nepomembno, da Avstrijci vrednost celotne naložbe ocenjuje na 190 milijonov evrov, slovenski Dars pa na 151,6 milijona evrov brez DDV (kot že rečeno, Dars vrednost gradbenih del ocenjuje na 121,5 milijona evrov). Iz tega lahko sklepamo, da vrednost gradbenih del na avstrijski strani prav gotovo ne bo nižja od vrednosti na slovenski strani (glede na občutno razliko v skupni vrednosti investicije, ki je pri Avstrijcih bistveno višja) pa se jim vendar najnižja ponudba, ki so jo prejeli, ne zdi prav nič dampinška. Od skupno 7,9 kilometra dolgega predora je 4.402 metra na avstrijski strani, 3.546 metra pa na slovenski strani. Čeprav naj bi bil slovenski del predora zaradi dolžine dovoza zahtevnejši za gradnjo, lahko ugotovimo, da je najcenejši ponudnik v Avstriji za slab kilometer daljšo predorsko cev oddal za več kot pol milijona evrov dražjo ponudbo od najcenejšega ponudnika v Sloveniji.

POZOR.....za kilometer krajšo cev v SLO....pa ne mi srat o malce daljšem dostopu do predorske cevi...
 Pomgrad d.d. + Marti Švica + Marti Avstrija – 140.322.153,50 evra
GH Holding d.d. + Hochtief Avstrija – 118.630.759,12 evra
Astaldi S.P.A + Cipa S.p.A + GIC gradnje d.o.o. – 117.501.488,62 evra
J&P-Avax S.A. – 115.022.792,97 evra
Implenia Osterreich GMBH + Implenia Švica + CGP Novo mesto d.d. – 114.830.751,09 evra
Kolektor CPG d.o.o. + Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi + Riko d.o.o. – 109.360.000,00 evrov
Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo + CP Ptuj d.d. – 106.345.040,61 evra
Gorenjska gradbena družba d.d. + Metrostav Češka – 104.355.775,68 evra
Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. – 89.255.544,69 evra

TO BANDO NA DARSU, KI SE UKVARJA Z RAZPISI......JE TREBA STERAT V AREST.....VSE!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

TO BANDO NA DARSU, KI SE UKVARJA Z RAZPISI......JE TREBA STERAT V ..

Kaj pa ce pri nas tud cenej,ker niso pravih podmazali.....a tokrat ko blo po dnevniku je DARS bil ok le Turki niso politikov pravih podplačali?

Saj vemo kako gredo večji posli v sloveniji

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Kmet2 pravi:

Baje je Maus taglaun:?

DARS.....LEGLO KORUCIJE !!!!
 TO BANDO NA DARSU, KI SE UKVARJA Z RAZPISI......JE TREBA STERAT V AREST.....VSE!!!!!

ne razumem poante.

Izbrana je bila najugodnejša ponudba, DKom je odločitev naročnika razveljavil ... v čem je tvoja poanta ?

Hvala bogu, da mene ni tukilele zravn .. pravijo, da je cev treba namazat, da gre lažje skozi :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

ne razumem poante.

Izbrana je bila najugodnejša ponudba, DKom je odločitev naročnika razveljavil ... v čem je tvoja poanta ?

Hvala bogu, da mene ni tukilele zravn .. pravijo, da je cev treba namazat, da gre lažje skozi :P

 

Nimam pojma .:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Nimam pojma .:P

pa jebite se, js sm vse zračunal, vse formule pretvoril, grafe narisal, zdej pa ni poante? ajoooj :(

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Baje je Maus taglaun:?

DARS.....LEGLO KORUCIJE !!!!
 Asfinag, ki upravlja omrežje avtocest v Avstriji, je dobil sedem ponudb gradbincev. Ponudbene cene so se razlikovale za več kot 50 milijonov evrov. Daleč najcenejšo ponudbo je oddal konzorcij Swietelsky, ki bi gradil za nekaj manj kot 90 milijonov evrov, najdražja pa je bila Implenia Östereich, ki bi gradila za 140,2 milijona evrov. Pri tem ni nepomembno, da Avstrijci vrednost celotne naložbe ocenjuje na 190 milijonov evrov, slovenski Dars pa na 151,6 milijona evrov brez DDV (kot že rečeno, Dars vrednost gradbenih del ocenjuje na 121,5 milijona evrov). Iz tega lahko sklepamo, da vrednost gradbenih del na avstrijski strani prav gotovo ne bo nižja od vrednosti na slovenski strani (glede na občutno razliko v skupni vrednosti investicije, ki je pri Avstrijcih bistveno višja) pa se jim vendar najnižja ponudba, ki so jo prejeli, ne zdi prav nič dampinška. Od skupno 7,9 kilometra dolgega predora je 4.402 metra na avstrijski strani, 3.546 metra pa na slovenski strani. Čeprav naj bi bil slovenski del predora zaradi dolžine dovoza zahtevnejši za gradnjo, lahko ugotovimo, da je najcenejši ponudnik v Avstriji za slab kilometer daljšo predorsko cev oddal za več kot pol milijona evrov dražjo ponudbo od najcenejšega ponudnika v Sloveniji.

POZOR.....za kilometer krajšo cev v SLO....pa ne mi srat o malce daljšem dostopu do predorske cevi...
 Pomgrad d.d. + Marti Švica + Marti Avstrija – 140.322.153,50 evra
GH Holding d.d. + Hochtief Avstrija – 118.630.759,12 evra
Astaldi S.P.A + Cipa S.p.A + GIC gradnje d.o.o. – 117.501.488,62 evra
J&P-Avax S.A. – 115.022.792,97 evra
Implenia Osterreich GMBH + Implenia Švica + CGP Novo mesto d.d. – 114.830.751,09 evra
Kolektor CPG d.o.o. + Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi + Riko d.o.o. – 109.360.000,00 evrov
Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo + CP Ptuj d.d. – 106.345.040,61 evra
Gorenjska gradbena družba d.d. + Metrostav Češka – 104.355.775,68 evra
Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. – 89.255.544,69 evra

TO BANDO NA DARSU, KI SE UKVARJA Z RAZPISI......JE TREBA STERAT V AREST.....VSE!!!!!

Ka pa ti veš kaj je treba delat na keri strani.. ni dost da že policaju muriš, a morš še gradbenike učit kako gradit? :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!