Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ne bo držalo. Trio čelos je tudi skupina pa vsak vozi zase. Ampak lej ga hudiča zvečer pa vedno vsi skupaj pijemo, za vse :P

Če počakaš počasnejšega, ali tistega, ki se je ustavil (neglede zakaj) si še vedno vozil zase in sebi primerno.

Ni problem na koncu, tu se vedno najde...problem je, da ga med vožnjo izgubiš. Recimo mesta v drugih državah, prvi ima navigacijo, drugi ne...če mu ne slediš po vseh križiščih ne veš kam zavijat. In ja, vsakodnevno sva razpadla in vsakodnevno sva na koncu skupaj pila. :naughty:

Objavljeno
pred 26 minutami, Borutt pravi:

Nimam FB. Lahko prilepiš kakšno izkušeno vožnjo? 

Ali se prijavi na fb ali pa naj ti kdo, ki je prijavljen, pokaže. Saj fb ne grize.

pred 22 minutami, Snečer pravi:

v fejkbuku ne vidim da bi imel video, mogoče se vidi na pcju

Ta zadnji video ima naslov Kdo najde kritično točko?

Objavljeno
9 minutes ago, Borutt said:

To, kar ti opisuješ ni skupinska vožnja, ampak skupinski cilj. V skupini se nikoli in res nikoli ne vozi, kot, da si sam. 

Med vožnjo nisi nikoli sam. Skoraj zmeraj je nekdo pred tabo ali pa za tabo in zmeraj se moraš prilagajati prometu. Kaj je skupina drugega kot promet? Nekaj dodatnih pravil je, ampak osnovno pravila pa ostanejo enaka, in sicer da moraš voziti svojo vožnjo in da se ne obremenjuješ s skupino. Kar sem napisal glede možganov je dejstvo. Možgani so skoz maksimalno obremenjeni. Sprejmejo točno toliko informacij, kot jih lahko sprocesirajo. Takoj ko dodaš nekaj dodatnega, izpade neka druga stvar. Ko začneš študirati o skupini, to izpodrine nekaj drugega in mogoče nekaj takšnega, kar bi ti v naslednjih treh sekundah lahko rešilo kosti ali celo življenje.

Seveda upoštevaš, da si v skupini, ampak samo toliko, da to ne vpliva na tvojo vožnjo.

Ima pa skupinska vožnja tudi skupinski cilj, tako da ... ?

Objavljeno
pred 7 minutami, vandrovec pravi:

Ni problem na koncu, tu se vedno najde...problem je, da ga med vožnjo izgubiš. Recimo mesta v drugih državah, prvi ima navigacijo, drugi ne...če mu ne slediš po vseh križiščih ne veš kam zavijat. In ja, vsakodnevno sva razpadla in vsakodnevno sva na koncu skupaj pila. :naughty:

ah, sej sem prej napisal, a se moram ponavljat? Osnove prijateljstva da počakaš itak, ampak voziš zase, če ma nekdo pred tabo zeleno luč ti rdečo, boš ustavil, jebiga, ne boš lovil. Je pojasnil Vin in Snečer moj post, res se mi ne da več v tehnikalije nabijat.

Sicer pa brez veze:

to je bil sedaj moped šou in je povedu kar je mou, če pa kej povedu ni, pa povejte si sami!!! :ras:

Objavljeno
5 minutes ago, 3nity said:

Ta zadnji video ima naslov Kdo najde kritično točko?

Jaz bi se v taki skupini samoizločil. Pustil bi jih, da grejo naprej. To je kaos. Vozijo vsepovprek. Če se to razume kot standardna skupinska vožnja, potem razumem, zakaj imamo tule nesporazum glede skupinske vožnje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni skupinske vožnje niso všeč, vozijo pa normalno (za skupine) po teh videoposnetkih....

Objavljeno
52 minutes ago, Vin said:

Malo za intermezzo. Recimo, da so tvoji možgani sposobni v vsakem trenutku sprocesirati 5 inputov. Ko se voziš, so inputi:
- vroče je ali pa hladno,
- krave se pasejo na pašniku ob cesti,
- lep razgled,
- ovinek je pred mano,
- glej, drevo, ki lepo cveti,
- kolesar na cesti,
- par prometni znakov,
- vozim v peti prestavi,
- lepa ali pa uničena cesta,
- vozim 110 km/h,
- in tako naprej.

Potem pa na podlagi trenutnega razpoloženja in fokusa izbereš lep razgled, krave se pasejo ob cesti, drevo, ki lepo cveti, vroče je ter ovinek je pred mano in na podlagi tega potem zvoziš ovinek ali pa ne. ?

 Ce med voznjo izberes krave in rozice namesto ceste, potem ti pac ni pomoci... Zato pa je receno, da je voznja zahtevno opravilo, ki zahteva koncentracijo. Zavestno mora clovek filtrirati  kaj bo predelal in kaj ne. Mozgani procesirajo zelo veliko informacij istocasno, ampak jih precej tudi filtrirajo nio tistih par, ki so nam pomenbni v danem trenutku...

Objavljeno (popravljeno)
pred 59 minutami, Borutt pravi:

To, kar ti opisuješ ni skupinska vožnja, ampak skupinski cilj. V skupini se nikoli in res nikoli ne vozi, kot, da si sam. 

Hvala, istega mnenja sem tudi sam, ampak si nekateri ne dajo veljat. Eden udari kontra in karavana gre naprej ...
Ko voziš individualno ni prilagajanja, ko si v skupini si del skupine. Tu ni debate pa naj si ima ta 60000 letno prevoženih.

Prav tako pri skupini za šankom .... skupina pije v rundah, vedno si zraven, torej se prilagajaš, sigurno nobene runde ne izostaneš, ali izostaneš tisto rundo, kadar si na vrsti? ?

Mi pa je všeč to @DAMI34, kar si napisal, da pazite na ostale, ker, če skupina skupaj štarta, se skupaj tudi vrne.

 

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno

@jvalant, to je samo primer delovanja možganov. Ni zdaj treba debatirati točno o tem. Ko zagledaš krave, ki se pasejo ob cesti, zasede to v možganih nek prostor in ostane not tako dolgo, dokler tega ne zamenjaš (podzavestno) z nečim drugim. Recimo s drevesom, ki lepo cveti.

Objavljeno
pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

ne bo držalo. Trio čelos je tudi skupina pa vsak vozi zase. Ampak lej ga hudiča zvečer pa vedno vsi skupaj pijemo, za vse :P

Če počakaš počasnejšega, ali tistega, ki se je ustavil (neglede zakaj) si še vedno vozil zase in sebi primerno.

spet se vikaš?

Heh

ps. pridem na tečaj :P

 

heh

a to je vse kar zmoreš? Jokcanje? Owinki, prehitevanje, zablode, štručko, nimaš pameti...a sem še kaj pozabil? ponavljaš se ko star radio. 

Si bil. Posnetek smo zbrisali :lol1:

Jaz se ponavljam? Ti ponavljaš napake. Ker drugače ne znaš. 

Objavljeno
pred 37 minutami, 3nity pravi:

Ali se prijavi na fb ali pa naj ti kdo, ki je prijavljen, pokaže. Saj fb ne grize.

Ta zadnji video ima naslov Kdo najde kritično točko?

hvala, to pa dela

prva dva videla šolski primer nevarne črede, brez vsake varnostne razdalje, tudi kar nekaj nenavadnih prizorov, kako modeli pred njimi gredo v ovinek sekajo

tretji videjo pa, zelo nenavadna linija za tak tank, izrazito preblizu desne bankine, proti koncu videa ga je v eni serpentini skoraj pošolalo

 

 

p.s.

gska pa grozljivo ruži

Objavljeno (popravljeno)

@Kričač & @Borutt & Co, ajt, sem malo pogooglal. Trije primeri:
1. Group Riding Manual. Winchester Harley Owners Group. URL: http://winchesterhog.com/Custom/Riding/Group_Riding_Manual.pdf
RIDING YOUR OWN RIDE: Although each rider is part of a group, each rider is also an individual and the sole operator of the motorcycle. “Ride your own ride” is the phrase used to emphasize that each rider should take responsibility for operation of the motorcycle. Riders cannot allow themselves to become complacent or be intimidated into doing something that is unsafe or they are not comfortable with.

2. Biker's Guide to North Yorkshire. URL: https://www.roadwise.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/68286_Bikers-Booklet-2017-for-web.pdf
Ride your own ride. If you drop off the group, don’t be tempted to ride beyond your abilities. If the rider in front of you is quicker, don’t succumb to peer pressure and get out of your depth trying to keep up.

3. Group Rides and Motorcycle Safety. URL: http://www.roadcover.co.za/2016/01/group-rides-motorcycle-safety/
Ride Your Own Ride. Group riding can bring out our competitive streaks, and it’s important not to get trapped in the game of trying to be the fastest rider. Public roads are not the place to practice high-performance riding techniques; to get your speed on, try exploring your bikes limits at a track day.

Popravljeno . Popravil Vin
Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

To je tisti, ki ga je nekdo opisal z besedo izkušen? 

Nimam FB. Lahko prilepiš kakšno izkušeno vožnjo? 

en klik pa se prijaviš v FB če imaš google account...

Objavljeno (popravljeno)
42 minutes ago, Vin said:

Med vožnjo nisi nikoli sam. Skoraj zmeraj je nekdo pred tabo ali pa za tabo in zmeraj se moraš prilagajati prometu. Kaj je skupina drugega kot promet? Nekaj dodatnih pravil je, ampak osnovno pravila pa ostanejo enaka, in sicer da moraš voziti svojo vožnjo in da se ne obremenjuješ s skupino. Kar sem napisal glede možganov je dejstvo. Možgani so skoz maksimalno obremenjeni. Sprejmejo točno toliko informacij, kot jih lahko sprocesirajo. Takoj ko dodaš nekaj dodatnega, izpade neka druga stvar. Ko začneš študirati o skupini, to izpodrine nekaj drugega in mogoče nekaj takšnega, kar bi ti v naslednjih treh sekundah lahko rešilo kosti ali celo življenje.

Seveda upoštevaš, da si v skupini, ampak samo toliko, da to ne vpliva na tvojo vožnjo.

Ima pa skupinska vožnja tudi skupinski cilj, tako da ... ?

  V moji druzbi se vozimo v skupini:  Nekdo ki pozna pot,  ki je izkusen vozi prvi. Prilgaja se tudi tempu voznika za njim, navadno nekdo ki ni najhitresji. Ze vnaprej se ve, da prvi ne bo prehitel in potegnil kot svinja v buce, ampak, da bo pocakal, da si drugi najdejo mesto in cas za varno prehitevanje. Zato se nikomu zadaj ne mudi v smrt prehitevati, ker ve da mu skupina ne bo usla. Enako velja za zadnjega v skupini, mu ni treba divjati zadaj. Drugo nepisano pravilo ki ga imamo je to, da se nikdar ne izgubi vidnega kontakta z voznikom za teboj. Ce nekdo malo hitreje odplelje kak zavoj in zacne izgubljati sledecega, malce pripre gas, toliko da se zasledovalec prikljuci. Temu se pac rece voznja v skupini. Kadar se odlocim za to, vem, da ne bo slo v istem tempu kot bi ga vozil sam. To pa zato, ker smo prijatelji, se mamo fajn skupaj, se na postankih skupaj ustavimo, podebatiramo, pohecamo in gremo naprej. Nima smisla, da pocasnejsi voznik trpi, da se sekira ker je malo pocasen in da se preforsira. Z ljudmi, ki jih imam rad se lahko cel dan vozim 50 na uro.  To je razlika od posameznikov z istim ciljem. Velika.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 38 minutami, Vin pravi:

Med vožnjo nisi nikoli sam. Skoraj zmeraj je nekdo pred tabo ali pa za tabo in zmeraj se moraš prilagajati prometu. Kaj je skupina drugega kot promet? Nekaj dodatnih pravil je, ampak osnovno pravila pa ostanejo enaka, in sicer da moraš voziti svojo vožnjo in da se ne obremenjuješ s skupino. Kar sem napisal glede možganov je dejstvo. Možgani so skoz maksimalno obremenjeni. Sprejmejo točno toliko informacij, kot jih lahko sprocesirajo. Takoj ko dodaš nekaj dodatnega, izpade neka druga stvar. Ko začneš študirati o skupini, to izpodrine nekaj drugega in mogoče nekaj takšnega, kar bi ti v naslednjih treh sekundah lahko rešilo kosti ali celo življenje.

Seveda upoštevaš, da si v skupini, ampak samo toliko, da to ne vpliva na tvojo vožnjo.

Ima pa skupinska vožnja tudi skupinski cilj, tako da ... ?

Skupinska vožnja je vožnja od začetka do konca v skupini in ne vožnja v prometu, kjer nisi sam. Torej si zgrešil bistvo skupinske vožnje. 

pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

ah, sej sem prej napisal, a se moram ponavljat? Osnove prijateljstva da počakaš itak, ampak voziš zase, če ma nekdo pred tabo zeleno luč ti rdečo, boš ustavil, jebiga, ne boš lovil. Je pojasnil Vin in Snečer moj post, res se mi ne da več v tehnikalije nabijat.

Sicer pa brez veze:

to je bil sedaj moped šou in je povedu kar je mou, če pa kej povedu ni, pa povejte si sami!!! :ras:

Se ti res ne da dopovedati, da v skupini ne voziš zase? 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Skupinska vožnja je vožnja od začetka do konca v skupini in ne vožnja v prometu, kjer nisi sam. Torej si zgrešil bistvo skupinske vožnje. 

to že, da je v skupini

vendar vsak v okviru svojih sposobnosti in lastne ocene razmer...

bo zdaj za razumet? pa saj je že nekdo o tem gori pisal, večkrat :) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

hvala, to pa dela

prva dva videla šolski primer nevarne črede, brez vsake varnostne razdalje, tudi kar nekaj nenavadnih prizorov, kako modeli pred njimi gredo v ovinek sekajo

tretji videjo pa, zelo nenavadna linija za tak tank, izrazito preblizu desne bankine, proti koncu videa ga je v eni serpentini skoraj pošolalo

 

 

p.s.

gska pa grozljivo ruži

Nekdo je napisal, da je bil izkušen. Za po ravnem goniti in ovinke sekati je dovolj eno popoldne in je nekdo izkušen. 

Potem bo spet nekdo bluzil, kako so mečkači nevarni. Seveda so, saj kralja ravnin ovira pri podiranju rekorda in se na njegovo žalost pelje tam, kjer je želel sekati ovinek. 

pred 6 minutami, Snečer pravi:

en klik pa se prijaviš v FB če imaš google account...

Ne vidim potrebe. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Nekdo je napisal, da je bil izkušen. Za po ravnem goniti in ovinke sekati je dovolj eno popoldne in je nekdo izkušen. 

Potem bo spet nekdo bluzil, kako so mečkači nevarni. Seveda so, saj kralja ravnin ovira pri podiranju rekorda in se na njegovo žalost pelje tam, kjer je želel sekati ovinek. 

tebi je baje neka skupina razpadla? kaj je blo? :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Vin pravi:

@Kričač & @Borutt & Co, ajt, sem malo pogooglal. Trije primeri:
1. Group Riding Manual. Winchester Harley Owners Group. URL: http://winchesterhog.com/Custom/Riding/Group_Riding_Manual.pdf
RIDING YOUR OWN RIDE: Although each rider is part of a group, each rider is also an individual and the sole operator of the motorcycle. “Ride your own ride” is the phrase used to emphasize that each rider should take responsibility for operation of the motorcycle. Riders cannot allow themselves to become complacent or be intimidated into doing something that is unsafe or they are not comfortable with.

2. Biker's Guide to North Yorkshire. URL: https://www.roadwise.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/68286_Bikers-Booklet-2017-for-web.pdf
Ride your own ride. If you drop off the group, don’t be tempted to ride beyond your abilities. If the rider in front of you is quicker, don’t succumb to peer pressure and get out of your depth trying to keep up.

3. Group Rides and Motorcycle Safety. URL: http://www.roadcover.co.za/2016/01/group-rides-motorcycle-safety/
Ride Your Own Ride. Group riding can bring out our competitive streaks, and it’s important not to get trapped in the game of trying to be the fastest rider. Public roads are not the place to practice high-performance riding techniques; to get your speed on, try exploring your bikes limits at a track day.

verjetno je potrebno poboldat pa pobarvat v rdeče. Sicer pa itak se bodo našli kalibri pa pojasnili razliko med slovenskim zapisom pa angleškim :P

Ups, pa sem reku da ne bom več pisal.

Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

to že, da je v skupini

vendar vsak v okviru svojih sposobnosti in lastne ocene razmer...

bo zdaj za razumet? pa saj je že nekdo o tem gori pisal, večkrat :) 

Skupinska vožnja je vožnja skupine in ne posameznika do nekega cilja. In prvi, kot je že nekdo napisal, ima za seboj najpočasnejšega, da se mu prilagaja. Sem pa o tem že zdavnaj pisal.  

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

 

Se ti res ne da dopovedati, da v skupini ne voziš zase? 

tebe že doolgo ne poslušam več, ker iščeš samo intrigo :P

Ride your own ride. Vprašaj strica gugla po prevodu.

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

tebi je baje neka skupina razpadla? kaj je blo? :) 

Moja skupina ni razpadla, samo prišleki so se odpravili po svoje. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Skupinska vožnja je vožnja skupine in ne posameznika do nekega cilja. In prvi, kot je že nekdo napisal, ima za seboj najpočasnejšega, da se mu prilagaja. Sem pa o tem že zdavnaj pisal.  

Bedarije.

Če je normalna vožnja, potem ni najpočasnejših.

Objavljeno
pred 10 minutami, Snečer pravi:

p.s.

gska pa grozljivo ruži

Zgleda, da je motor slabo vzdrževan. Tudi sam sem slišal isto, plus tega pa na tretjem video se vidi, da mu kilometer števec ne deluje.

pred 7 minutami, Snečer pravi:

to že, da je v skupini

vendar vsak v okviru svojih sposobnosti in lastne ocene razmer...

bo zdaj za razumet? pa saj je že nekdo o tem gori pisal, večkrat :) 

No no, zdaj se spuščate že v podrobnosti. Normalno, da vsak vozi za sebe in ne vozi prijatelj namesto njega, to je dejstvo, ampak v skupinski vožnji se prilagajamo skupini, vozi pa seveda vsak za sebe, to je jasno, mar ne?

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!