Skoči na vsebino

Rezervoarji, filtri za bencin, pipce...


Priporočene objave

Objavljeno

OK sem že sam nadel isto znamko ki so mi jo priporočali na ameriškem forumu - STABIL v trzinu trži ena firma LAN-GEA, pa sem naročil kar prek neta.

Pa ski&sea naj bi tudi imel - rešeno :)

Objavljeno
Torej zanima me kje bi ga lahko kupil pri nas in koliko se ga vlije v polni tank - zadeva skrbi za to da gorivo ostane čez daljši čas kvalitetno.

ma daj no, a maš tristo litrski tank na gixerju, da se ti ga toliko pokvari, ali pa pri vas traja zima leto in pol ?!

brez zamere ampak tole se mi zdi čist brez veze :whistle:

Objavljeno

Pa sej sploh ne bo zime :yea1: , pa motorji so povprečno celo leto registrirani tko, da čist brezveze :P .

Objavljeno

Voziš se celo leto in ne rabiš delat znanosti iz tega :whistle:

Objavljeno
ma daj no, a maš tristo litrski tank na gixerju, da se ti ga toliko pokvari, ali pa pri vas traja zima leto in pol ?!

brez zamere ampak tole se mi zdi čist brez veze :whistle:

Zgleda da je to stvar tega kako kdo skrbi za svoj motor. Večina ljudi se strinja da je to pametna poteza, sploh glede na to da na mesec ti pade vrednost za par oktanov. Se pravi da bom na koncu zalaufal motor na precej pod mejo oktanskim gorivom, da ne rečem kako lepo se bo voda, ki je v vsakem gorivu usedla, pa fino gnitje notranjosti motorja - Ne hvala; me nisi prepričal z nobenim argumentom.

-Pol se pa folk čudi kako to da mu ne užge, pa trokira če že ipd; a akumulator je bil filan ali pa nov :whistle:

Objavljeno
Voziš se celo leto in ne rabiš delat znanosti iz tega :whistle:

Se ne vozim - 4,5 mesecev snega

Objavljeno
Se ne vozim - 4,5 mesecev snega

a si iz finske ?

Objavljeno
a si iz finske ?

:lol1:

Men je motor po 3-4 mesece stal brez da sem ga pogledal, pa je z jesenskim bencinom čisto lepo zakašljal.

Če mate motor na fergije, je edino koristno sprazniti fergazerje, če je pipca jo zapret pa laufat da ne crkne. Če ne pa kestel spraznit in laufat dokler ne ugasne. Če mate pa kovinski rezervoar, pa spomladi nov bencinski filter, če ni v rezervoarju.

Pri motorjih z vbrizgom ga pa samo pokriješ in poskrbiš za akku. :)

Objavljeno (popravljeno)

Ej jebene odgovore imate tukaj - sploh glede vprašanja če sem iz finske.

Kakorkoli že - jaz bom vlil kaj boste pa vi naredili me boli kurac - naučite se odgovoriti na vprašanje ne pa vse v tri pičke materine odgovarjat mimo teme.

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno
Zgleda da je to stvar tega kako kdo skrbi za svoj motor. Večina ljudi se strinja da je to pametna poteza, sploh glede na to da na mesec ti pade vrednost za par oktanov. Se pravi da bom na koncu zalaufal motor na precej pod mejo oktanskim gorivom, da ne rečem kako lepo se bo voda, ki je v vsakem gorivu usedla, pa fino gnitje notranjosti motorja - Ne hvala; me nisi prepričal z nobenim argumentom.

-Pol se pa folk čudi kako to da mu ne užge, pa trokira če že ipd; a akumulator je bil filan ali pa nov :whistle:

Cele znanosti okrog brezveznih stvari. Ne kompliciraj, pokrij moped z dekco na koncu sezone in to je to.

Objavljeno
Ej jebene odgovore imate tukaj - sploh glede vprašanja če sem iz finske.

Kakorkoli že - jaz bom vlil kaj boste pa vi naredili me boli kurac - naučite se odgovoriti na vprašanje ne pa vse v tri pičke materine odgovarjat mimo teme.

Mene pa boli ku..c,če boš ti vlil jaz nebom ker nisem v benzin še nikoli nikakršnjih dodatkov dajal,kot je bilo že rečeno natankajte poln tank z 98 ali 100 oktnskim benzinom in vsakemu je in bo prezimil motor brez problemov.Namreč moje skromno mnenje je,če dodajaš neke SUPER-DUPER dodatke v benzin lahko naredijo več škode kot koristi npr: vsedline,pri motorjih z vbrizgalnim sistemom,zamašitve ali blokiranje el.diz,vprašanje je tudi raznih vsedlin na ventilih,zamašitev katalizatorja itd.itd.

Ps:če imajo otroci denar kramarji vživajo!!!

Objavljeno
Zgleda da je to stvar tega kako kdo skrbi za svoj motor. Večina ljudi se strinja da je to pametna poteza, sploh glede na to da na mesec ti pade vrednost za par oktanov. Se pravi da bom na koncu zalaufal motor na precej pod mejo oktanskim gorivom, da ne rečem kako lepo se bo voda, ki je v vsakem gorivu usedla, pa fino gnitje notranjosti motorja - Ne hvala; me nisi prepričal z nobenim argumentom.

-Pol se pa folk čudi kako to da mu ne užge, pa trokira če že ipd; a akumulator je bil filan ali pa nov :whistle:

ko se tolk sekiraš - a pol boš vsake par dni s slamico premešal bencin ... ? :whistle:

Objavljeno
Ps:če imajo otroci denar kramarji vživajo!!!

Pa fabrka BMW tudi :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Pa fabrka BMW tudi :whistle:

Ah ne pezioniste bi pobralo za 12 EUR, toliko namreč stane zadeva -bog si ga vedi koliko časa je mlatil zelje in vodo da našpara. Nihče pa ni niti prdnil, da bi raziskal znamko in pogledal po drugih forumih izkušnje ljudi s tem produktom.

Ampak OK; vsi tisti ki ste mi tako "prijazno" in "strokovno" pojasnili kako butasto je to dati v motor; na vas bom jaz in vsi drugi računal, da če in ko motor ne bo hotel vžgati, boste brez problema odprli svoje tošle in ASAP priskočili na brezplačno pomoč - porihtat zadevo - bomo videli koliko vas bo (od 17 letnega pokavca na Tomosu do penzionista na bavarskem trahtorju) potem stalo za svojimi "argumenti".

Pa lepa hvala; v bodoče ne bom tratil svojega časa in tukaj postavljal vprašanja

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno
a si iz finske ?

:whistle: Nope, je pa kr iz FINKE :naughty:

:OK: :yea1:

Objavljeno
Ah ne pezioniste bi pobralo za 12 EUR, toliko namreč stane zadeva -bog si ga vedi koliko časa je mlatil zelje in vodo da našpara. Nihče pa ni niti prdnil, da bi raziskal znamko in pogledal po drugih forumih izkušnje ljudi s tem produktom.

Ampak OK; vsi tisti ki ste mi tako "prijazno" in "strokovno" pojasnili kako butasto je to dati v motor; na vas bom jaz in vsi drugi računal, da če in ko motor ne bo hotel vžgati, boste brez problema odprli svoje tošle in ASAP priskočili na brezplačno pomoč - porihtat zadevo - bomo videli koliko vas bo (od 17 letnega pokavca na Tomosu do penzionista na bavarskem trahtorju) potem stalo za svojimi "argumenti".

Pa lepa hvala; v bodoče ne bom tratil svojega časa in tukaj postavljal vprašanja

Pravilno si se odločil

Objavljeno
Ah ne pezioniste bi pobralo za 12 EUR, toliko namreč stane zadeva -bog si ga vedi koliko časa je mlatil zelje in vodo da našpara. Nihče pa ni niti prdnil, da bi raziskal znamko in pogledal po drugih forumih izkušnje ljudi s tem produktom.

Ampak OK; vsi tisti ki ste mi tako "prijazno" in "strokovno" pojasnili kako butasto je to dati v motor; na vas bom jaz in vsi drugi računal, da če in ko motor ne bo hotel vžgati, boste brez problema odprli svoje tošle in ASAP priskočili na brezplačno pomoč - porihtat zadevo - bomo videli koliko vas bo (od 17 letnega pokavca na Tomosu do penzionista na bavarskem trahtorju) potem stalo za svojimi "argumenti".

Pa lepa hvala; v bodoče ne bom tratil svojega časa in tukaj postavljal vprašanja

ajajajajajaj, ne bodi tako hitro užaljen, res nekateri smo provokativno odgovorili na tvoje vprašanje, so pa odgovori taki, da ti prišparamo tistih 12 eurotov in si privoščiš raje kaj drugega, no ja pa saj ti sam veš kaj je dobro za tvoj motor...

akhm kako pa izmeriš oktansko število, da si tako zaskrbljen glede tega, zanima me tvoj postopek ??

Objavljeno
Ampak OK; vsi tisti ki ste mi tako "prijazno" in "strokovno" pojasnili kako butasto je to dati v motor; na vas bom jaz in vsi drugi računal, da če in ko motor ne bo hotel vžgati, boste brez problema odprli svoje tošle in ASAP priskočili na brezplačno pomoč - porihtat zadevo - bomo videli koliko vas bo (od 17 letnega pokavca na Tomosu do penzionista na bavarskem trahtorju) potem stalo za svojimi "argumenti".

Stari, sej razumemo, da maš nov motor in da bi rad ga čimbolj 'ohranil'. Ampak, naj ti povem eno skrivnost - motorji so kar robustne in vzdržljive reči ... Itak ga boš pa čez 2 leti prodal in kupil drugega ... ;-) in nadaljnji lastniki bodo bolj racionalni in se ne bodo sekirali za take nebulozice ... ampak bodo vozili ... ker bodo ceneje prišli do dokaj vzdržljivega in fajn motorja ...

Mimogrede, a za karbonske kvihte za feltne si že slišal? : :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

To so že boljši odgovori.

No bom malo pojasnil; glede vzdrževanja svojega voznega parka sem res nadpovprečno pikolovski. Vedno redno servisiram zadeve, shranjujem račune, ko se kakšna zadeva ala zavore stroši zamenjam za boljšo od serijskih, če je kakšna manjša poškodba poslikam v dokaz novemu lastniku, da je recimo havba bila štrihana zaradi prask, ne pa zaradi neke prometne nesreče ipd.

Itak je jasno, da bolj redko kdo potem kot naslednji lastnik, to resnično ceni ali pa ti je pripravljen plačati kaj več, ampak ne gre se za to - mene enostavno veseli skrbeti za to kar imam in se sam boljše počutim če vem da je vse OK, čisto in delujoče.

Lahko se pa tudi skantam na naslednjem ovinku in bo itak vse šlo v kurac.

Drugače pa je recimo kolega imel letošnjo sezono ful probleme z motorjem. Je potem menjal akumulator, svečke in vseeno je drekalo vse skupaj. Na koncu je vseeno poslušal nasvet in ispraznil ves bencin in nalil svežega - in voila zadeva je delovala brez problemov. Potem sem naletel na Yamahin proizvod za gorivo in začel malo raziskovati čemu to služi in zakaj ga priporočajo. Malo sem se še pogovarjal in se odločil da bom vlil ta stabilizator; pa ne zato ker bi mislil da bo pa motor crknil brez tega, temveč je to samo še en korak k temu da mirno spim do naslednje sezone. Precej lažje je to vliti kot pa prazniti benz in vlivati novega recimo.

Lahko tudi naletiš na bencin ki je že v štartu bolj zanič in imaš potem veselje. Žal sem pozabil, amapak zakon dovoljuje določeno procentualno vsebino vode v gorivu in to vsi naftarji veselo izkoriščajo. Ni pa ta zadeva nek octane booster, ali pa pizdarija ki bi čistila neka vsedline v motorju in potem zapacala injektorje, lambde in katalizatorje - tiste razne valve cleanerje pa motor flush-e res nikoli ne vlivam, ker lahko dokazana pripeljejo do sranja.

Drugače pa motor ne bom tako kmalu menjal; prej bom kupil še kakšnega nakeda ali Custom Chopperja in razširil vozni park. Hvala bogu imam sedaj precej večjo garažo na voljo in jo bo treba še kej nafilat :naughty:

Tako da bom gixxerja še malo dodelaval; čakam zdej na Akrapota EVO pa power commander, potem bom pa videl kako bom nadgradil zavorni sistem, vzmetenje, kakšen Karbonski dodatek tu in tam - to bo bolj project bike zame.

Lahko pa da bom res čez 2-3 leta prišla neka huda SS zadeva in sem bolj zaljubil do ušes in prodal to kar imam - ne rečem. Eh če si zaljubljen v pleh denarnica vedno trpi je pa vsaj duša sita :naughty:

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno

Eh sem skoraj pozabil. Meritve oktanov in kako in zakaj padajo - tega je kar nekaj člankov, pa malo poguglajte tisti ki jih zanima.

Za karbonske kvihte še nisem slišal, za karbonske felte (ali pa kovane magnezijeve) pa sem - maybe some day.... :whistle:

Objavljeno

mal preveč kompliciraš..

horda japonskih stručkotov pa kaj počne? nardi moped pa če dela dela, če ne pa ne?

si lahko sigurn da so več kot leto dni pustl moped z najslabšim možnim benzom pa ga vžgal, pa pogledal če je kej narobe..večkrat..

in če bi kaj takega bilo potrebno ali priporočljivo bi sigurno v knjižici pisalo..

tako da to je samo nekaj, za kar se uporabnik odloči ali pa ne..

motor pa zarad tega ne bo nič več zdržal ali bolje delal..

sicer pa..kogar kaj veseli..

Objavljeno (popravljeno)
mal preveč kompliciraš..

horda japonskih stručkotov pa kaj počne? nardi moped pa če dela dela, če ne pa ne?

si lahko sigurn da so več kot leto dni pustl moped z najslabšim možnim benzom pa ga vžgal, pa pogledal če je kej narobe..večkrat..

in če bi kaj takega bilo potrebno ali priporočljivo bi sigurno v knjižici pisalo..

tako da to je samo nekaj, za kar se uporabnik odloči ali pa ne..

motor pa zarad tega ne bo nič več zdržal ali bolje delal..

sicer pa..kogar kaj veseli..

Evo od teh istih stručkotov:

http://moto.suzuki.ca/Accessories-Apparels...playAccessories

-Tista knjižica pa res samo osnovne zadeve pove

Tebe bi itak moral enkrat dobit pa malo vprašat par zadev.

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno
Eh sem skoraj pozabil. Meritve oktanov in kako in zakaj padajo - tega je kar nekaj člankov, pa malo poguglajte tisti ki jih zanima.

Za karbonske kvihte še nisem slišal, za karbonske felte (ali pa kovane magnezijeve) pa sem - maybe some day.... :whistle:

verjetno nisi razumel, zanima me kako ti preverjaš oktansko število bencina v tvojem motorju ?

je pa lepo, da skrbiš tako za svoj vozni park, v veliki meri tudi jaz kaj takega počnem, pa vendar še noben moj motor v 20 letni karieri motorista ni imel kakršnih koli težav spomladi zaradi izgube oktanov v bencinu, možno seveda je da fašeš tudi vodo v tank in to je pri novejših motorjih lahko problem, pa ne zaradi bencina ampak zaradi vode v bencinu !

so pa te razne zadevice za izboljšanje bencina po mojem mišljenju samo in zares samo same sebi namen, predvsem pa premišljena marketinška poteza-nategavščina !

Objavljeno
Evo od teh istih stručkotov:

http://moto.suzuki.ca/Accessories-Apparels...playAccessories

-Tista knjižica pa res samo osnovne zadeve pove

Tebe bi itak moral enkrat dobit pa malo vprašat par zadev.

hmm..suzuki kanada..

in tudi v service manual..ki je res namenjen servisiranju nikjer nisem zasledil kakih priporočil da se kaj v bencin vliva med zimsko sezono..

mislim da jim lahko vrjamemo.. :D

sicer pa..zaradi mene lahko tudi eno laško not zliješ če misliš da bo bolje delal ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!