Skoči na vsebino

Rezervoarji, filtri za bencin, pipce...


Priporočene objave

Objavljeno

NImam labosa, da bi preverjal te zadeve, ampak glede na to kar sem prebral je nekje "pravilo" da oktanska vrednost pade v povprečju za 2 točke na mesec.

Drugače pa ej brezveze ker izpade kot da prodajam jaz in skušam prepričati vse naj tudi kupijo- jaz sem spraševal kje bi dobil in na koncu sem našel in kupil.

Če bo kdo hotel se bo sam bolj poglobil v zadevo in našel podatke od kakšnega bolj kredibilnega vira kakor sem jaz, pa se potem odločil al je to njemu uporabno al ne. To da se nabirajo kisline in podobno sranje tekom skladiščenja in kako se to lahko prepreči je že bilo n-krat napisano po člankih jaz ne bom več bluzil na to temo.

See ya :yea1:

Objavljeno

a je treba tudi v gume dat kak stabilizator tlaka, da med zimo pritisk slučajno ne bi padel za 0,01 BAR :hmm: ter v primeru če pade pritisk, ali lahko potem samo dopumpam zrak, ali ga ne smem mešati z lanskim ter moram sprazniti gume in nafilati z frišnim ???

Objavljeno
sicer pa..zaradi mene lahko tudi eno laško not zliješ če misliš da bo bolje delal ;)

Raje redbull - da bo bolj "letelo" :naughty:

-Se čujemo

Objavljeno
Mene pa boli ku..c,če boš ti vlil jaz nebom ker nisem v benzin še nikoli nikakršnjih dodatkov dajal,kot je bilo že rečeno natankajte poln tank z 98 ali 100 oktnskim benzinom in vsakemu je in bo prezimil motor brez problemov.Namreč moje skromno mnenje je,če dodajaš neke SUPER-DUPER dodatke v benzin lahko naredijo več škode kot koristi npr: vsedline,pri motorjih z vbrizgalnim sistemom,zamašitve ali blokiranje el.diz,vprašanje je tudi raznih vsedlin na ventilih,zamašitev katalizatorja itd.itd.

Ps:če imajo otroci denar kramarji vživajo!!!

Jaz poslušam brumerja ker ima pač zmeraj OK odgovore. Najbolj pametno se mi tudi zdi tako, že 10 let tako delam.

Objavljeno

V vsakem zimskem mesecu je sigurno par toplih dni, vsaj eden, če ne več, pa vzameš motor iz garaže, nardiš en 150km krog natankaš svež bencin in to je to. Al ste vsi tak zapečkarji da se ne morte vozt če pod 10°?

Objavljeno (popravljeno)

Bedarija :headbang: Zdej boš za 1 kestl goriva gledou kolk ti padejo oktani čez zimo :slap: Pa sej nimaš cisterne za 10 let...

Popravljeno . Popravil Andro82
Objavljeno

Prvič slišim za kakšen ''stabilizator goriva''... V vseh letih, kar imam motorje, še ni bilo nobenega problema čez zimo. Poln rezervoar, na kakšen lep dan malo motor na zrak, pa ni panike.

Pa tudi Brumer je povedal svojo plat. Mu zaupam in verjamem.

Objavljeno

lani enkrat sem tankal 100 oktanov na OMV pri Kočevju.

Grem noter plačat, pa mi prodajalec reče,

da tega skoraj nobeden ne tanka.

Iz tega lahko sklepamo, da je bencin v cisterni zelo star

in da zaradi tega ne more imet prav veliko oktanov... :eek:

Objavljeno
lani enkrat sem tankal 100 oktanov na OMV pri Kočevju.

Grem noter plačat, pa mi prodajalec reče,

da tega skoraj nobeden ne tanka.

Iz tega lahko sklepamo, da je bencin v cisterni zelo star

in da zaradi tega ne more imet prav veliko oktanov... :eek:

...iz česar sledi, da je enakovreden 95-oktanskemu. Zakaj ga torej tankat, če je samo dražji?

Objavljeno
No bom malo pojasnil; glede vzdrževanja svojega voznega parka sem res nadpovprečno pikolovski.

Ti rajši investiraj v kakšen inteligentni akumulatorski polnilec, ki med mirovanjem lepo poskrbi za dobro formo tvojega akkuja, ki je eden najpogostejših vzrokov za spomladanske probleme pri vžiganju.

Objavljeno

Če kupujete motor ki je stal čez zimo zdaj veste, da se da tudi ceno zbit glede na to da ima manj oktanski bencin v sebi, kateri ti zjebe in zapaca celo mašino :worship:

Objavljeno
Ti rajši investiraj v kakšen inteligentni akumulatorski polnilec, ki med mirovanjem lepo poskrbi za dobro formo tvojega akkuja, ki je eden najpogostejših vzrokov za spomladanske probleme pri vžiganju.

Imaš moj podpis,sicer pa itak nima smisla razpravljat,prazno slamo mlatit in kramarjem dat služit. Bolje je dat za zelje,kot je bilo že rečeno,samo meni brez dobre klobase nekako negre.

post-9445-1221409524_thumb.jpg

Objavljeno
Kaj pa če pustiš prazen rezervar ? Vem da pri plehu je treba natočit do vrha sam nekateri endurci pa majo plastične tko da če pustiš praznega ne škodi nič ? ali se motim ?

endurca pač ne pustiš daljši čas stat, tak da prazen ne more dolgo bit

Objavljeno

Ti kar nalivaj noter v motor vsega hudiča v dobri veri, da delaš samo dobro za motor... jaz sem tudi to delal nekdaj, pa me je izučilo, da to niti najmanj ni dobro za motor temveč samo in izključnoza trgovca, ki ti je prodal tisti dodatek, prašek, plin ali kak sprej...

Tekočine, ki jih motor rabi so antifriz, motorno olje, bencin, bremzolje, nekateri pa še olje v kardanu(to samo taboljši ane Brumči? ;) )

Sicer pa-če hočeš delati res dobro za motor potem preberi navodila za uporabo, kjer piše, da jeseni do vrha nalij bencina spomladi pa ga stoči ven in svežega novega. Če ti je to predrago si lahko starega na vsak rezervoar doliješ en liter pa ti zaradi tega nič ne bodo padli oktani :naughty: .

P.S.:Če si že tako skrben, kot se hvališ-tudi motorno olje moraš pred zimo zamenjat(ker so se med uporabo tvorile neke kisline) in spomladi ponovno(ker se v motorju nabere voda) O:-)

Objavljeno

A v cisterno za kurilca tudi nalivate stabilizatorje, ker 6 mesecev ne kurite :headbang: dej nehajte ga srat, pa za ta denar kaj bolj pametnega kupite :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz se sicer ne spomnim, kaj točno pomeni oktansko število pri bencinu, a mislim, da je povezano z razvejanostjo ogljikovodikovih verig, ali z njihovo dolžino.

In ne morem si zamisliti, da bi verige zaradi starosti razpadle.

In ker tudi bencina iz rafinerije ne točijo direknto v naša vozila ampak traja kar nekaj časa, da pride do tja, bi torej tudi mi tankali manjoktanski benz kot je napisano na črpalki.

Ali na kratko, kot je dejal že brumer:

ko imajo butli denar, pametni služijo, tudi z oktanskimi stabilizatorji.

Popravljeno . Popravil Provokator
Objavljeno
Jaz se sicer ne spomnim, kaj točno pomeni oktansko število pri bencinu, a mislim, da je povezano z razvejanostjo ogljikovodikovih verig, ali z njihovo dolžino.

Oktansko število je merilo odpornosti goriva proti samovžigu. Oktansko število se določi s primerjavo goriva z 'referenčnim' gorivom, ki je mešanica iso-oktana in heptana. Npr. 90 oktansko gorivo ima enako odpornost kot bi ga imelo referenčno gorivo z 90% iso-oktana in 10% heptana, medtem ko ima 100 oktansko gorivo enako odpornost proti samovžigu kot ga ima 100% iso-oktan. Zadeva postane malo drugačna pri gorivih, ki imajo nad 100 oktanov - 120 oktansko gorivo npr. ima 20% boljšo odpornost, kot ga ima 100% iso-oktan.

Gorivo se testira v posebnem motorju s spremenljivim kompresijskim razmerjem in pod točno določenimi in nadzorovanimi pogoji (temperatura zraka, vlažnost zraka, št. vrtljajev, temperature goriva, temperatura motorja, ... ). Razlika med RON in MON je predvsem v teh pogojih, morda tudi v konstrukciji testnega motorja.

Oktansko število nima nobene povezave z dejansko sestavo goriva, z ogljikovodikovimi verigami ipd.

In ne morem si zamisliti, da bi verige zaradi starosti razpadle.

In ker tudi bencina iz rafinerije ne točijo direknto v naša vozila ampak traja kar nekaj časa, da pride do tja, bi torej tudi mi tankali manjoktanski benz kot je napisano na črpalki.

Pri stabilizatorjih goriva PMSM ne gre za oktansko število. Gorivo ima mnogo dodatkov, ki opravljajo določeno funkcijo. Zaradi oksidacije se ti dodatki začno izločati in so v gorivu kot nečistoče, usedline. Stabilizatorji goriva naj bi preprečili ali upočasnili oksidacijo in tvorjenje nečistoč, kar ima verjetno smisel, če bo gorivo v rezervoarju nekaj let...

Ali na kratko, kot je dejal že brumer:

ko imajo butli denar, pametni služijo, tudi z oktanskimi stabilizatorji.

Da imajo butli denar, so ga morali nekje zaslužiti... :hmm: Kar pomeni, da so pametni pač na drugem področju.

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danči, motiš se.

Ampak ko to bereš, sva to že na šentiljski zdiskutirala....

Objavljeno (popravljeno)

spremembe kvalitete goriv pa ne le oktanskega števila so povezane predvsem z nizkimi temperaturami t.j. -20 in več pod ničlo.... za take primere so priporočljivi razni dodatki, kot npr. stabilizator ki ga ponuja Suzuki

Kanada, imaš takoj zraven tudi sprej za odmrzovanje ključavnic, če ti slučajno na keslu zmrzne da lahko pol stabilizator not uliješ :naughty:

Popravljeno . Popravil bernardek
Objavljeno

Kot je bilo že velikokrat rečeno, stabilizator bencina je ena od ( zelo dobro prodajanih modnih muh ),

v resnici, se glede na naše " dolge in mrzle "zime tega ne splača kupoval...

Pomembno je samo, da napolniš tank ( zaradi vlage,...itd. ), preden motor pospraviš.

Ne poznam nikogar, ki je spomladi ( zaradi " premalo " oktanov ) imel težave ...

Objavljeno

...in sedaj se bo oglasil nekdo, ki se mu je to zgodilo(se mu zdi, da se mu je zgodilo) oziroma pozna nekoga katerega fotru se je to zgodilo :doze:

Vse se zgodi-avti vžigajo sami od sebe, NLPji letajo, koruza je poležena,...

Objavljeno
...in sedaj se bo oglasil nekdo, ki se mu je to zgodilo(se mu zdi, da se mu je zgodilo) oziroma pozna nekoga katerega fotru se je to zgodilo :doze:

Vse se zgodi-avti vžigajo sami od sebe, NLPji letajo, koruza je poležena,...

. . . . in sloni letijo . . . . . :D

@ provokator: nism 100% ampak sam ene 98% prepričan, da je super 100 in eurosuper bla bla 98 blagovna znamka goriva. Vem da piloti v rekreativne avijone opremljene z motorji lycoming tankajo 100 oktanski bencin, ki pa ga ne kupujejo na omv, ker jim le ta nemore zagotoviti točnega oktanskega števila in konstantne kakovosti bencina.

Objavljeno
. . . . in sloni letijo . . . . . :D

@ provokator: nism 100% ampak sam ene 98% prepričan, da je super 100 in eurosuper bla bla 98 blagovna znamka goriva. Vem da piloti v rekreativne avijone opremljene z motorji lycoming tankajo 100 oktanski bencin, ki pa ga ne kupujejo na omv, ker jim le ta nemore zagotoviti točnega oktanskega števila in konstantne kakovosti bencina.

V aviaciji se uporablja 100LL (Light Lead) kar pomeni da je osvinčen, kar pa gorivo za osebna prevozna sredstva ne sme biti. Reaktivni avioni pa tankajo A1 aviation fuel ki je kerozin in ni isto kot 100LL. Drugače pa reaktivni motorji v večini delujejo na vse od alkohola, bencina, nafte do kerozina, sam da je vnetljiv.

Objavljeno
V aviaciji se uporablja 100LL (Light Lead) kar pomeni da je osvinčen, kar pa gorivo za osebna prevozna sredstva ne sme biti. Reaktivni avioni pa tankajo A1 aviation fuel ki je kerozin in ni isto kot 100LL. Drugače pa reaktivni motorji v večini delujejo na vse od alkohola, bencina, nafte do kerozina, sam da je vnetljiv.

a ja? to de je mal svinca not nism vedu. hvala. Za reaktivce pa vem ja. kerozin je kao petrol če se ne motm, baje je zelo pomemmbno da ni vode v gorivu. tako je reku en k vozi cisterno na brnik, da je skladiščenje in transport letalskega goriva za reaktivce precej drugačno kot prevoz bencina na črpalke. . .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!