tihii Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 ...in sedaj se bo oglasil nekdo, ki se mu je to zgodilo(se mu zdi, da se mu je zgodilo) oziroma pozna nekoga katerega fotru se je to zgodilo :doze: Vse se zgodi-avti vžigajo sami od sebe, NLPji letajo, koruza je poležena,... Bravo....zadetek v polno.... :worship:
Poljachina Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Alo folk... Ma kdo kaj izkušenj z temi traction padi, ki pridejo nalimani na strani tanka. Folk jih zelo hvali po različnih forumih in naj bi bli zelo fajn pri bremzanju ko se lahko z nogami bolj opreš ob rezervoar za bencin in te ne nabije na njega. Jaz resno razmišljam da bi jih naročil prek ebaya. Če je še kdo zainteresian lahko nardimo kak group buy. http://www.stompdesign.com/stompgrip/street_honda.asp Mal feedbacka z forumov: best small mod I have done so far.Really helps keeping you glued to the tank when you want to be. I hardly move at all now when leaned over. They don't bother or hurt the inside of my legs either. You press your out side leg into them and go! even just stopping and starting you dont slide back and forth as much.. its very nice. i forgot how nice they are till i ride a bike with out them Fantastic for track use , especially when braking hard down hill for the next turn . Without them, I have sore wrists, lower back issues from over use of my abs, etc.. With them, I use my legs as I am supposed to, against the back of tghe tank, snugly. On the track, your weight should be supported by the outside leg/knee pressing into the tank, and once I started using stomp grip, I hate riding bikes without it. So much easier to grip and so much more confidence, and makes it so much easier to to loosen the upper body. What made me want a set was hitting a bump on a back road and getting hit by the gas tank in the privates. I went back on the same road after putting them on and I can tell a HUGE difference. Best $35 I've spent on my bike.
Poljachina Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 Dobil sem te stomp gripe in jih bom v kratkem ko bom mel malo več časa tut nalepil in sprobal... Poročam o rezultatih. LP A
raceboy Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 ..hmm..ku da bi biu en kondom gor :)
Poljachina Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Evo sm jih nalimu prejšn tedn in tut sprobu na poti do grobnika. In morm rečt da sm zadovoljen z njimi. Ko bremzaš te ne nabije na kestel in niti ni treba nevem kok prtiskat skup noge. In ko se presedaš iz ene na drugo stran je velik bolš občutek ko nikamor ne zdrsneš. Kako se bodo kj obnesli po pisti pa še sporočim, pa kako slikco bom še namonitru gor ko bo prilika.
Dolenc™ Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 No super, kej tazga sem tud prčakoval, jih še jst naročim ko bom na zeleni veji , sem mi zdi res fajn pogruntavščina.
Poljachina Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Včer sva šla z punco na en krajši izlet in morm rečt da StompGripi še bolj do izraza pridejo ko maš sopotnika uzadej. Med bremzanejm se lahko zahaklam na tank in me ne nabije ob njega. Lahko se bol oprem na noge in mal spočijem roke. Skratka zakon!
Miha27 Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Včer sva šla z punco na en krajši izlet in morm rečt da StompGripi še bolj do izraza pridejo ko maš sopotnika uzadej. Med bremzanejm se lahko zahaklam na tank in me ne nabije ob njega. Lahko se bol oprem na noge in mal spočijem roke. Skratka zakon! Zanimivo :hmm:
kreksimon Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 a maš kšn link kjer si to naroču? Hvala
dlicen Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Stvar je takšna, da imam udarjen tank. In problem ni samo estetski (to bi še lahko počakalo), ampak zaradi udarca so se nekoliko premaknili tudi nosilci bočne plastike, brez njih pa mi ni se ravno vozit. Zanima me, ali je sploh praksa, da se tanki klepajo in na kakšen način? Luknja za tankanje je zaradi tistega notranjega roba precej ozka... Ali se ga da z vakumom povleč ven, ali ga povrnit v prvotno obliko pod tlakom??? Kakšen dober klepar na Obali? Za vsako izkušnjo/predlog se že zahvaljujem.
dlicen Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Motorja ne bi glih vozil v ameriko... Je pa zanimiva rešitev. A je moj udarec malo konkretnejši in takšna rešitev bi težko prišla v poštev.
axilon Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 po tvojem opisu si niti približno ne znam predstavljati koliko imaš poškodovan rezervoar. Daj prilepi kako slikco pa ti bomo lažje pomagali...
OVEN Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Jaz sem mel na ENu kr orenk udrtino na tanku,ku mi je balanco tolk zvil,da jo je porinel not,pa klepar ni neč kompliciru.nekako so potegnil ven, se pa točn ne spomnem al je reku da z nekim magnetom al vakumom,al je celo luknjo zvrtal,pa z nekim sidrom ven potegnu.Sledi potem kitanje,...
roadbuster Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 tudi meni bi prišel prav ta podatek, ker je pred časom neki padlo iz nadstreška v garaži,pa na žalost direkt na motor - posledica dve bunki na rezervoarju in zlomljeno ogledalo...tako,da...če kdo kje ve kako se da to popravit,naj pove še meni
axilon Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 razne majhne vdrtinice oz. tudi večje vdrtine na tanku lahko klepar popravi...te vdrtine se ven vleče na različne načine, ponavadi kar s spoterjem, pri čemer spoter na več točkah vdrtine točkovno privarijo ter nato z utežjo na spoterju vdrtino potegnejo ven. Seveda za tem sledi še fino kitanje ter barvanje, cena pa je približno taka: -barvanje in lakiranje rezervoarja pride cca. 100€ (m2 = 100-120€) -izravnava vdrtin ter kitanje cca. 50€ (recimo 1 vdrtina v velikosti dlani) Je pa pri tem tako...klepar more biti pri tem delu natančen. Rezervoar je ponavadi prepleden z linijami (recimo rezervoar kawasaki z750), ki jih mora klepar lepo ujeti, sicer vse skupaj zgleda bolj kot ne šlamparija.
dlicen Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 (popravljeno) Slikce na žalost ne morem zdej prilepit, ker nimam motorja doma. Pa tudi povedala ne bi preveč, ker bolj kot velikost udrtine, je problematična lega. In to je bolje videti v živo. Udarec je namreč ravno na grebenu med dvema poševninama, pa še nosilce za vijake bočne plastike (ti so privarjeni na rezervoar) je treba dobiti v prvoten položaj. Me pa veseli, da ste napisali, da se to da. Sem se danes po telefonu pogovarjal z enim kleparjem in je rekel naj pripeljem motor na kontrolo... Popravljeno Oktober 10, 2009. Popravil dlicen
budacki Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Mislim, da obstaja tudi postopek, ko ga napihnejo in se zaradi pritiska zravna ( kot plastenka ) sesir 1
dlicen Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Mislim, da obstaja tudi postopek, ko ga napihnejo in se zaradi pritiska zravna ( kot plastenka ) Ja, takšen postopek se uporablja za popravljanje recimo poškodovanih cistern. Ne vem pa, ali tudi za moto tanke.
budacki Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Ja, takšen postopek se uporablja za popravljanje recimo poškodovanih cistern. Ne vem pa, ali tudi za moto tanke. Da se. Vprasaj tiste ki so veliko na pistah pa zelo padajo xD hehe
sayo Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Ja, takšen postopek se uporablja za popravljanje recimo poškodovanih cistern. Ne vem pa, ali tudi za moto tanke. A to res obstaja Moto tanke, če ne gre drugače ga klepar prereže in potem poravna kar se da .) Noiser69 1
roadbuster Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 (popravljeno) mene bolj ko ne zanima kje to delajo brez barvanja...ker tam, kjer je vdrtina,ni počen ne lak in ne barva...ni niti tako grozno vidno,od blizu se pa le vidi....Ima kdo kak konkreten naslov,ime,firmo,ki to dela? Popravljeno Oktober 11, 2009. Popravil roadbuster
roadbuster Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 razne majhne vdrtinice oz. tudi večje vdrtine na tanku lahko klepar popravi...te vdrtine se ven vleče na različne načine, ponavadi kar s spoterjem, pri čemer spoter na več točkah vdrtine točkovno privarijo ter nato z utežjo na spoterju vdrtino potegnejo ven. Seveda za tem sledi še fino kitanje ter barvanje, cena pa je približno taka: -barvanje in lakiranje rezervoarja pride cca. 100€ (m2 = 100-120€) -izravnava vdrtin ter kitanje cca. 50€ (recimo 1 vdrtina v velikosti dlani) Je pa pri tem tako...klepar more biti pri tem delu natančen. Rezervoar je ponavadi prepleden z linijami (recimo rezervoar kawasaki z750), ki jih mora klepar lepo ujeti, sicer vse skupaj zgleda bolj kot ne šlamparija. je pa tudi res,da za 150€ dobiš na spletu drug rezervoar,brez barvanja
aselak Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 (popravljeno) na videu se vidi postopek kot pri porpavilu toče če ima kdo manjse udrtine na tanku lahko to rešite pri Fazerju (brez barvanja)(on namreč popravlja točo) se link www.fazer.si Popravljeno Oktober 11, 2009. Popravil aselak
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se