Guest Brumer Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 (popravljeno) Brumer jst mam servis letos,kam mi svetuješ it-poznaš kjerga za yamahe,ki je za zaupat? En tip mi svetovau,da naj ne čakam lih 10 000km,da naj prej menjam??? Če ti popravici povem sem servise dokler je bil moj motor(Yamaha V-max)še v garanciji delal v Kranju (pri Šternu)to je bilo davnega leta 1997 nato pa sem si vse sam porihtal in tudi servisiral.So pa bili za takrat vsaj zame po pripovedovanju tudi ostalih motoristov eni najboljših res 1 A ! Kawasakija mi je servisiral Barborič v Žužemberku zdaj ga pa kar sam.BMW-eja pa vozim v Grosuplje k Valentinčiču! Ps:z servisom pa počakaj in ga naredi pri 10K kil.tako kot predpiše proizvajalec,pa čeprav časovno malo prekoračiš samo glej,da imaš nivo olja vsaj na sredini med min.in max. Popravljeno Januar 25, 2010. Popravil Brumer klimbra, dore, maco47 in 1 other 3 1
Matori Hanzo Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Iščem preverjeno dobrega kleparja v Ljubljani ali bližnji okolici. Ne, nisem razsul mopeda, samo nekaj bi rad modificiral na tanku. Hvala za namige, telefonske številke, reference in ostalo.
Matori Hanzo Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Iščem preverjeno dobrega kleparja v Ljubljani ali bližnji okolici. Ne, nisem razsul mopeda, samo nekaj bi rad modificiral na tanku. Hvala za namige, telefonske številke, reference in ostalo. Za boljšo predstavo:
monaco Objavljeno Julij 12, 2010 Opozori Objavljeno Julij 12, 2010 Samo to še dodam, da se zaradi varnosti pri takem popravljanju v rezervoar nalije vodo, kar prepreči izhlapevanje vnetljivih bencinskih hlapov. Pravzaprav je malo kleparjev, ki si sploh upajo s carspotterjem popravljat rezervoar. Namreč kljub vodi kaj hitro poleti...
Gallus Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 ... Matori ... ... imaš premali rezervuar za na pot ... ali pa imaš preveč polna jaj..ca, da si ga dal razširiti ... :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
hilton Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Za boljšo predstavo: čuj samo varenje tu nekomu ne gre najbolje od rok
Matori Hanzo Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 ... Matori ... ... imaš premali rezervuar za na pot ... ali pa imaš preveč polna jaj..ca, da si ga dal razširiti ... :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: Prva predpostavka je bliže resnici. A povsem po pravici povedano, se je pač vedno treba nekaj preseravat okoli mopeda. In ker me tisti frdamani trakci na feltnah nekako ne presunejo, sem se odločil povečat tank čuj samo varenje tu nekomu ne gre najbolje od rok Ka te vem, vsekakor bolje kot meni. Če bi se lotil švasanja tanka v lastni režiji, bi verjetno v Radgoni pobral prvo nagrado za največji gomolj zelene ever :krneki:
RHonda Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Jst sem jih kupval v Velu črnuče. 14 mm se pa tud men zdi mal velik za notranjji premer Stara tema, no odgovor je tak, da sem moral nazadnje pol 2 orng 'restriktorja' narest. Pa pri vseh motorjih so ble take cevi, tudi ninja skoraj 100%
Guest anzeee93 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 (popravljeno) Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin... imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne? Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo? Lp, anze Popravljeno Marec 31, 2011. Popravil anzeee93
BenX Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 to je neme v začetku tudi jezilo, ampak, ko enkrat ugotoviš, da je treba tankat na 230 kilometrov in da ko se lučka prižge, da je še za 30 kilometrov rezerve... se splača?
macak333 Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin... imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne? Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo? Lp, anze Puff to bi rabil nek plovec namotirat v tank. Zdej če to daš boš ziher mogu vrtat v tank, kar pa močno dvomim da se splača. Drgač se boš itak navadil da tank zdrži tam do 200km, pol pa uključiš rezervo, za do prve pumpe. Pač čist odvisn kok ga žgeš.
maco47 Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 (popravljeno) Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin... imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne? Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo? Lp, anze Nikakor,ko ti začne crkovat prešaltaš na rezervo in imaš goriva še za ca 50 Km.Zato naj bi bila TUDI na AC vsakih 50 Km. črpalka. Ps: in ko natankaš ja NEPOZABI dat spet pipico na ON, sicer boš nasladnjič ko začne cukat naprej porival!!! Popravljeno April 1, 2011. Popravil maco47 Bremzer, iom in trebor 3
motofrik Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Ja, a misliš da števec za bencin ti bo pa točno pokazal, koliko imaš bencina noter...? Jaz imam cajgerštevec in lučko. Na števec pač gledaš tu in tam, mirodajna je pa lučka (v tvojem primeru rezerva). Verjami, da imajo vsi motorji rezervo tako narejeno, da ko moraš preklopit, da do pumpe ti bo ziher držalo. Sicer pa.. takole naredi. Daj v torbe (aja, športni motor.. -v nahrbtnik) plastenko z dvema litroma bencina. Potem pa, ko boš moral preklopit v rezervo, daj števec na nulo in pelji kot pač pelješ. Ko se ustaviš, boš videl, za koliko km imaš rezerve. Ups...bencina ni. Potem pa -hopla! potegneš plastenko iz ruzaka, naliješ v žejen rezervoar in se odpelješ tankat. In..seveda, pipco prestavi nazaj, ko boš tankal. Ni šala, se je že marsikomu zgodilo, da se veselo vozi, ko hoče preklopit v rezervo, pa :eek: je pipica še od zadnjega obiska na benzpostaji ostala na rezervi. Meni se je že tudi.. :yes: :yes: Bremzer 1
Guest anzeee93 Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 Ma sej je super...ce bi meu usaj lucko al pa kej, najbolj me moti ko se vozim po zasavki in mi kr crkne, pol se pa ti ustau nekje na zasauki pa daji na rezervo...potem ko tankas mors met rezervo odprto da se nafila, in nato das na ON? joj komi cakam da bo padla ksna 4taktna novejsa zadeva...nc vec problemov s tem haha =)
Darko3g Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 Ma sej je super...ce bi meu usaj lucko al pa kej, najbolj me moti ko se vozim po zasavki in mi kr crkne, pol se pa ti ustau nekje na zasauki pa daji na rezervo...potem ko tankas mors met rezervo odprto da se nafila, in nato das na ON? joj komi cakam da bo padla ksna 4taktna novejsa zadeva...nc vec problemov s tem haha =) V navodilih za uporabo pri Kawasakiju EN500 (mislim, da je pri drugih podobno) je pisalo, da se moraš naučiti, prestaviti pipico na rezervo med vožnjo. Treba je natipati, kje se ta pipica nahaja in ga sede, ne da bi odmaknili pogled s ceste, obrniti v položaj "Res". Med vožnjo sem opazil, da je motor začel cukati, vendar se ni takoj ustavil (razen enkrat pri vožnji v hrib). Tako sem imel dovolj časa za preklop na rezervo. Pri točenju ni potrebno najprej napolniti rezerve in potem obrniti gumba na ON. Običajno sta v rezervoarju dve cevki, ena višja in ena nižja za rezervo. Ko nivo goriva pade pod višjo cevko, gorivo ne teče več v vplinjač in je potrebno odpreti pipico na nižjo cevko, ki je čisto na dnu in posrka vso gorivo iz rezervoarja. Torej na pumpi enostavno preklopiš na ON takoj, ko se spomniš.
Miha94 Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 to brezveze ugrejevat. Na Cagivi k je ta lučka mi gori kdar ji zapaše, učas k se s črpalke pelem mi zagori.
Guest anzeee93 Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 V navodilih za uporabo pri Kawasakiju EN500 (mislim, da je pri drugih podobno) je pisalo, da se moraš naučiti, prestaviti pipico na rezervo med vožnjo. Treba je natipati, kje se ta pipica nahaja in ga sede, ne da bi odmaknili pogled s ceste, obrniti v položaj "Res". Med vožnjo sem opazil, da je motor začel cukati, vendar se ni takoj ustavil (razen enkrat pri vožnji v hrib). Tako sem imel dovolj časa za preklop na rezervo. Pri točenju ni potrebno najprej napolniti rezerve in potem obrniti gumba na ON. Običajno sta v rezervoarju dve cevki, ena višja in ena nižja za rezervo. Ko nivo goriva pade pod višjo cevko, gorivo ne teče več v vplinjač in je potrebno odpreti pipico na nižjo cevko, ki je čisto na dnu in posrka vso gorivo iz rezervoarja. Torej na pumpi enostavno preklopiš na ON takoj, ko se spomniš. sm probal dons med voznjo sam za hec prestavt iz ON na RES in sm biu presenečen, niti mal ni cuknl =))) hvala
Frips Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 sm probal dons med voznjo sam za hec prestavt iz ON na RES in sm biu presenečen, niti mal ni cuknl =))) hvala če maš poln tank, ti res ne bo cuknil
jemcek Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 a maš kšn link kjer si to naroču?Hvala A obstaja kaka alternativa temu, da nardis doma iz cesa podobnega? Kdo kaj uporablja? Teli original so prej dragi, vec kot 50€...
BIZIXXX Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Mal posrfat po Ebayjih pa jih dobiš že za 35 eurčkov. Z poštnino vred. She 1
zeco Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Zdravo, Pred kratkim sem kupil svoj prvi motor suzuki bandit S 600ccm. Motor je super in se krasno pelje. včeraj pa mi je med vožnjo začel cukati (seveda pomanjkanje bencina) in sem med vožnjo preklopil na rezervo pa je šlo do prve bencinske. Imam pa sedaj vprašanje: kako mora biti prav obrnjena pipica da je ON. Je prav da je puščica obrnjena dol? kako pa je potem rezerva: je prav da je puščicaobrnjena v desno ali gor? se lahko dotok bencina zapre? hvala in lp
MARJA Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Zdravo, Pred kratkim sem kupil svoj prvi motor suzuki bandit S 600ccm. Motor je super in se krasno pelje. včeraj pa mi je med vožnjo začel cukati (seveda pomanjkanje bencina) in sem med vožnjo preklopil na rezervo pa je šlo do prve bencinske. Imam pa sedaj vprašanje: kako mora biti prav obrnjena pipica da je ON. Je prav da je puščica obrnjena dol? kako pa je potem rezerva: je prav da je puščicaobrnjena v desno ali gor? se lahko dotok bencina zapre? hvala in lp Bencina se ne more zapret, ker ti pipo odpira podtlak ko motor deluje. Na pipi so oznake ON, PRI in RES. ON in RES veš kaj je, PRI pa je odprta pipa iz katere teče bencin brez da podtlak odpre pipo ( se pravi tud če motor ne dela ). Kje pa je oznaka na motorju da veš kako je pravilno odprto moraš pa sam najdet oznako oziroma puščico.
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Tole temo bi morali ZAPRETI,ker SENZOR za benzin NEOBSTAJA obstaja samo TIPALO ali drsni upor in sama urica za benzin ! !
zeco Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Hvala za pojasnilo. Sem včeraj preveril. ON in RES vem kaj pomenijo, PRI mi je bil neznanka. Pa zmotilo me je to, ko mi je prodajalec rekel, da moram za rezervo premaknit v desno - tam pa je PRI.... Sedaj imam razčiščene zadeve. Hvala še enkrat. lp
Bremzer Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Hvala za pojasnilo. Sem včeraj preveril. ON in RES vem kaj pomenijo, PRI mi je bil neznanka. Pa zmotilo me je to, ko mi je prodajalec rekel, da moram za rezervo premaknit v desno - tam pa je PRI.... Sedaj imam razčiščene zadeve. Hvala še enkrat. lp Tudi sam sem imel tako pipico na Yamahi Virago. Vedno moraš pazit,ko prešaltaš na rezervo in ko spet natankaš,da nepozabiš dat pipico na ON sicer naslednjič ostaneš (z pipico na RES:)brez goriva !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se