Tomyboy Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Zdaj vozim SV650S K3 in ga bom z veseljem še naprej :naughty: Je pa oče začel gledat za kakšnim mopedom zanj v izbor je sevada padel tudi SV1000. Je kaj problemov z njimi, kakšne posebnosti... Tole verjetno niso originalni izpuhi http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2106965
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Zdaj vozim SV650S K3 in ga bom z veseljem še naprej :naughty: Je pa oče začel gledat za kakšnim mopedom zanj v izbor je sevada padel tudi SV1000. Če boš probal SV1000, boš z SV650 kaj kmalu 'nezadovoljen'... Je kaj problemov z njimi, kakšne posebnosti... Letniki 2003 so imeli težavo s puščanjem hidravličnega cilindra za sklopko, kar so pri modelu 2004 že popravili z dodatno zaščito. Le-ta se da namestiti tudi na modelu 2003. S kilometrino postane košara sklopke glasna, a to ne povzroča nekih posebnih problemov. Zgodnji modeli (2003, morda tudi 2004) so imeli na električni napeljavi nek konektor, ki ni bil ustrezno dimenzioniran in se je 'svrl'. Težavo so večinoma reševali tako, da so tisti kabel speljali mimo. Sam kljub temu, da je moj moped model 2003, te težave (še) nisem imel. Tole verjetno niso originalni izpuhi http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2106965 Na prvi pogled bi lahko bili original izpuhi, pobarvani na črno. lp, D.
exe`FZS Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Tole verjetno niso originalni izpuhi http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2106965 danci se spomneš, ko sem jaz nekaj strani nazaj v tej temi pisal, da naj bi imeli nad 05 letnik SV1000 takšne izpuhe? No tisti SV, ki sem ga takrat videl(z sivim ogrodjem) je imel točno takšne izpuhe.. kakšna posebna serija?
dedo Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 danes zaaral SV-ja. :kva2: :kva2: v ponedeljek ga grem iskat v laško. letnik 2004, cena 4400eur z akrapoviči. ko sm ga slišal sm skoraj dol padu can't wait...
Thundercat Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 danes zaaral SV-ja. :kva2: :kva2: v ponedeljek ga grem iskat v laško. letnik 2004, cena 4400eur z akrapoviči. ko sm ga slišal sm skoraj dol padu can't wait... Slike? prvi vtisi?
VmasIna Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 Pri mojem SV-ju se je pojavil zanimiv problem... Torej, ko hočem zagnati motor ne gre. Ko obrnem kluč na ON, se vklopijo pozicijske luči (delujejo tudi smerniki), števec in črpalka pa niti ne trzneta. Vajo parkrat ponovim, a zadeva še vedno ne deluje, dokler motorja pošteno ne preguncam sem in tja ter gor in dol, nato vse čudežno oživi in se motor normalno zažene kot da ni nič (tudi vrsto naslednjih vžigov). Na spletu sem našel, da naj bi bili ti simptomi značilni, ko je akumulator proti koncu svoje življenske dobe, ampak temu ni tako. Do zdaj sem preveril vso električno napeljavo, vse spoje, varovalke, nato sem sumil rele za zagon črpalke, ampak ko sem ga izmeril in tudi testiral v drugem SV-ju le ta normalno deluje, tudi akumulator v drugem motorju deluje normalno. Sedaj sumim, da je mogoče kaj narobe s črpalko, ampak nisem se je še lotil, ker imam poln kestl bencina. Med vožnjo pa z motorjem ni nikakeršnih težav. Torej, so ti problemi komu znani?
danci1973 Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 Pri mojem SV-ju se je pojavil zanimiv problem... Torej, ko hočem zagnati motor ne gre. Ko obrnem kluč na ON, se vklopijo pozicijske luči (delujejo tudi smerniki), števec in črpalka pa niti ne trzneta. Vajo parkrat ponovim, a zadeva še vedno ne deluje, dokler motorja pošteno ne preguncam sem in tja ter gor in dol, nato vse čudežno oživi in se motor normalno zažene kot da ni nič (tudi vrsto naslednjih vžigov). Na spletu sem našel, da naj bi bili ti simptomi značilni, ko je akumulator proti koncu svoje življenske dobe, ampak temu ni tako. Do zdaj sem preveril vso električno napeljavo, vse spoje, varovalke, nato sem sumil rele za zagon črpalke, ampak ko sem ga izmeril in tudi testiral v drugem SV-ju le ta normalno deluje, tudi akumulator v drugem motorju deluje normalno. Sedaj sumim, da je mogoče kaj narobe s črpalko, ampak nisem se je še lotil, ker imam poln kestl bencina. Med vožnjo pa z motorjem ni nikakeršnih težav. Torej, so ti problemi komu znani? Dve stvari mi padeta na pamet: 1. 'kill switch' 2. Zeleni konektor? D.
exe`FZS Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 Dve stvari mi padeta na pamet: 1. 'kill switch' 2. Zeleni konektor? D. Za vsak slučaj, če Vmasina ne bo sam nič omenil.. danci, mislim, da imaš pijačo v dobrem. =)) toćka št.1 se je izkazala za pravilno.
VmasIna Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 (popravljeno) Za vsak slučaj, če Vmasina ne bo sam nič omenil.. danci, mislim, da imaš pijačo v dobrem. =)) toćka št.1 se je izkazala za pravilno. Nisem vedel, da boš dal za rundo . Lej, ni še 100%, svoje bo pokazal čas Popravljeno September 12, 2009. Popravil VmasIna
Trdič Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Zdravo Na avto.net sem opazil poceni sv 1000 K3 srebrne barve (http://www.avtonet/_MOTO/ad.asp?ID=2947644). Ima kdo kakšne informacije o tem motorju? Malo mi je čudno k je tako poceni ... Lp
exe`FZS Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Zdravo Na avto.net sem opazil poceni sv 1000 K3 srebrne barve (http://www.avtonet/_MOTO/ad.asp?ID=2947644). Ima kdo kakšne informacije o tem motorju? Malo mi je čudno k je tako poceni ... Lp po slikah sodeč, mu nič ne manjka.. cena je pa vsaj jurja premala, glede na ostale motorje. pokliči..
suhi Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 (popravljeno) Men že po slikah sodeč zgleda zgonjen, žal. Poglej si malo pobliže zadnji del, nosilci kovčka smešno slabo pritrjeni, pobrušen desni pokrov motorja, pa sprednja maska izjemno slabo pobarvana, pa izpuhi zravsani pa...ne vem. Za moje pojme prevečkrat sesuta in preslabo ohranjena, lahko bi rekel zanemarjena, da bi si drznil...je pa poceni, tako da če si pripravljen kaj vložiti vanjo se na koncu vseeno morda splača. ajd Popravljeno September 22, 2009. Popravil suhi
danci1973 Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 po slikah sodeč, mu nič ne manjka.. cena je pa vsaj jurja premala, glede na ostale motorje. pokliči.. Ko si v vlogi kupca, cena ni nikoli premala... In seveda obratno, ko si v vlogi prodajalca... Po teh fotkah motor izgleda krasno. Ogledala in prednji žmigavci niso original, tako da bi bilo treba pregledati prednjo masko, če je bila kaj lepljena, švasana ali zamenjana - in v tem primeru dobro pregledati tudi vilice... Če pa je z motorjem vse OK, pa je takoj za kupit. D.
Trdič Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Ko si v vlogi kupca, cena ni nikoli premala... In seveda obratno, ko si v vlogi prodajalca... Po teh fotkah motor izgleda krasno. Ogledala in prednji žmigavci niso original, tako da bi bilo treba pregledati prednjo masko, če je bila kaj lepljena, švasana ali zamenjana - in v tem primeru dobro pregledati tudi vilice... Če pa je z motorjem vse OK, pa je takoj za kupit. D. Ja sedaj tudi sam vidim malo več "napak" na motorju, tudi rezervar je rahlo vdret na desni strani... Kolega mi je reku, da je bral nekje na forumu da je nekaj "narobe" s tem motorju pa nikjer ne tega ne najdem :glare: zato pa tudi sprašujem. Se pa že kar lep cajt prodaja - nekje od junija če se ne motim Ma nič, jutr se bom s svojim SV-jčkom :naughty: odpeljal v Logatec in pogledal stvar Hvala za odgovore
danci1973 Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Ma nič, jutr se bom s svojim SV-jčkom :naughty: odpeljal v Logatec in pogledal stvar No, potem pa prosim poglej, kaj je tista stvar, ki je na desni strani z vezicami (ali nečim podobnim) pritrjena na nosilec za kovček... Me daje radovednost. D.
VmasIna Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 No, potem pa prosim poglej, kaj je tista stvar, ki je na desni strani z vezicami (ali nečim podobnim) pritrjena na nosilec za kovček... Me daje radovednost. D. Mogoče kakšen kabel za zavorno luč na kovčku? Sicer pa slike marsikaj skrivajo, zadeve je treba detajlno videti v živo )
Trdič Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Mogoče kakšen kabel za zavorno luč na kovčku? Sicer pa slike marsikaj skrivajo, zadeve je treba detajlno videti v živo ) Zdravo Dns šu pogledat mašinco. Tisti "kabel" ali karkoli ga ni blo gor tk da nimam pojma kaj naj bi to blo. Nosileci za kovček pa je čist dobro pritrjen. Motor je bil sicer paden sm po mojem je blo to pri majhni hitrosti. Desni avspuh je malce popraskan in zavit proti noter, desni pokrov matorja je rahlo podrsan, desno ogledalo je malo polepljeno, malo je hladilnik povit sm je vredi k ne pušča, rezervar je rahlo obdrsan in vdren, in prednja maska je slabo pobarvana (sm desno del je bil popravljan) - sm če bi ga spoliral bi bilo verjetno dosti lepše. Drugače je pa motor zanemarjen, baje je stal 2 leti in sedaj je v komisijski prodaji. No vidi se da je motor stal k ma na kakšnem mestu kakšno pikico rje, in noter okoli mašine je še umazanija k se pojavi če motor dlje cajta stoji (sem že videl na svojem prejšnem ) Aja pa cilinderček za sklopko pušča - predvidevam k je mašina izpod njega od olja, to je tista serijska napaka, ki si jo danci197 omenjal ne? No dost sem se razpisal kaj mislite bi se kr splačalo kupit zadevo a?
exe`FZS Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Tisto, glede cilindra od sklopke, bi morale biti packe zgoraj na maski, in ne na mašini.. vsaj tako je pri meni. Vse skupaj, kar si naštel je dovolj, da ceno motorja še malo zbiješ.
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Pri motorju, ki je že na zunaj sklofan, se vedno še potem kaj pokaže. Če ga boš po servisih vlačil ga boš hitro preplačal. "Splača" se ti edino če ga boš sam rihtal.
VmasIna Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Jaz bi v štartu raje dal kakšen evro več in vzel bolj ohranjen motor, kot pa tako poškodovanega ves čas nekaj "flikal"
Trdič Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Pri motorju, ki je že na zunaj sklofan, se vedno še potem kaj pokaže. Če ga boš po servisih vlačil ga boš hitro preplačal. "Splača" se ti edino če ga boš sam rihtal. Ja sej nebi nc rihtal, edino spoliral bi ga sam, ispuhe bi itak zamenjal z leovinci izpuhi, pa pelal bi ga na en pravi servis. Ce je malo popraskan me ne moti:) Kaj se komu sanja kaj bi to puscalo na desni strani motorja?
SVetek Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Živ, ta motor (vsaj po slikah sodeč) sem jaz šel spomladi gledat, ko sem kupoval svojega SV-ja, na kras. Mel ga je en kmet in zgleda, da se je naveliču prodajat, pa ga je prodal v Logatec. Če se ne motim je mel takrat ceno 3500€. Motor je bil parkiran v kozolcu med balirko, samonakladalno.... in bil je videt zanemarjen in nevzdrževan. Kar se tiče poškodb na motorju mi je tipo rekel, da ga je položu pred bajto ko je speljavu. Uglavnem takrat me ta motor ni prepričal in sem še iskat drugega. Vendar je cena sedaj zlo mamljiva Danci: tisto z vezicami na nosilcu je imel pritrjen spray za gume OK, sedaj pa eno vprašanje glede težavice na mojem SV1000S, letnik 2003. Zadnjič sem manjaval ketno in sem spredaj odstranil pokrov zobnika,cilinder sklopke... Ko sem potegnil ven palico, nameščena med cilindrom sklopke in sklopko, je začelo iztekati olje iz odprtine v bloku motorja. Motor je bil na stranskem stojalu, če sem ga postavil pokonci je nahalo iztekati. Ali je ti normalno al gre za kakšen faler? Hvala!
danci1973 Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Ja sej nebi nc rihtal, edino spoliral bi ga sam, ispuhe bi itak zamenjal z leovinci izpuhi, pa pelal bi ga na en pravi servis. Ce je malo popraskan me ne moti:) Kaj se komu sanja kaj bi to puscalo na desni strani motorja? Na desni strani je pokrov sklopke, pod katerim pa je tudi vodna črpalka... Če spusti tesnilo tega pokrova, lahko pušča tako olje kot tudi hladilna tekočina. Še najslabša varianta pa je, da lahko hladilna tekočina pride v olje... OK, sedaj pa eno vprašanje glede težavice na mojem SV1000S, letnik 2003. Zadnjič sem manjaval ketno in sem spredaj odstranil pokrov zobnika,cilinder sklopke... Ko sem potegnil ven palico, nameščena med cilindrom sklopke in sklopko, je začelo iztekati olje iz odprtine v bloku motorja. Motor je bil na stranskem stojalu, če sem ga postavil pokonci je nahalo iztekati. Ali je ti normalno al gre za kakšen faler? Da olje teče iz te odprtine, ko ni palčke noter in je motor nagnjen v levo, je normalno. Če pa ti zdaj teče tudi, ko je palčka noter, pa bo potrebno zamenjati tesnilo ('semering'). D. malakai in exe`FZS 2
SVetek Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Da olje teče iz te odprtine, ko ni palčke noter in je motor nagnjen v levo, je normalno. Če pa ti zdaj teče tudi, ko je palčka noter, pa bo potrebno zamenjati tesnilo ('semering'). D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se