Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

Jaz sem novopečen voznik SUZUKI SV 1000S, tako da se že vesil delti z vami tegobe glede mopeda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem novopečen voznik SUZUKI SV 1000S, tako da se že vesil delti z vami tegobe glede mopeda...

kje bi dobo kake nosilce za stranske trbe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem novopečen voznik SUZUKI SV 1000S, tako da se že vesil delti z vami tegobe glede mopeda...

Tegobe? Mi delimo samo vesele trenutke :)

Nosilce ne rabiš za mehke torbe, za kovčke pa KAPPA ali GIVI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislo sem bol upore za zadne torebe, sem jih izdelal kr sam (glej slika)

Imam pa še vprašanje ki sem ga zastavil že v temi za gume/pnevmatike...

Imam montirane DUNLOP Qualifier II Prednja je že bila gor ko sem ga kupo z dlačicami še po sredini, zadnjo sem montiral jaz.

Obe gumi sta že konkretno izrabljeni... Kolk kaj vam držijo te gume? Prevoženih 2100km-jev, 50% v dvoje ostalo sam.

SV 1000S ima prdepisamo polnjenje pnevmatik 2,5 spredaj in 2,5 zadaj pri vožnji v dvoje zadaj 2,9. A ni malo čudno da se obe gumi pumpata enako???

Katere gume priporočate, ciljam na 5000km vzdržljivosti!

Hvala za odgovore

post-22789-127282242918_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barracuda tole pumpanje gum se meni zdi malce čudno. Meni na FZ1 predlagajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj! Pa imam prav tako kot ti Qualifier II, pa po 6000km še niso za v smeti (enga jurja pomoje še bo zadnja, sprednja bo še za 4000km po moje), pa je zagotovo več kot 50% deklina zadaj presedela.

Sicer pa grem sedaj na Roadsmart, ga forumaš Andro82 (na FZ1 Fazer) pošteno zalaga in gas odpira z Roadsmartkami pa menda nikoli nobenega zdrsa. Ti pa poročam kaj kmalu, če te bo iz prve roke zanimalo.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barracuda tole pumpanje gum se meni zdi malce čudno. Meni na FZ1 predlagajo 2.5 spredaj in 2.9 zadaj! Pa imam prav tako kot ti Qualifier II, pa po 6000km še niso za v smeti (enga jurja pomoje še bo zadnja, sprednja bo še za 4000km po moje), pa je zagotovo več kot 50% deklina zadaj presedela.

Sicer pa grem sedaj na Roadsmart, ga forumaš Andro82 (na FZ1 Fazer) pošteno zalaga in gas odpira z Roadsmartkami pa menda nikoli nobenega zdrsa. Ti pa poročam kaj kmalu, če te bo iz prve roke zanimalo.

ajd

Ja večina jih ma zadaj 2,9 tud za single voznjo... Drgač pa razumem da jo po sredini malo bol podira kr je dvo cilindraš pa še odpiram kr precej na polno...

blo je tudi ene 15% na avtobanih naretih, kar pa nbi smelo tolk vplivat.

Kaj pa sam Qualifaer, kak je pa s temi??? A so tud trše po sredi odzadaj?

Morem nekaj nabavit do 18.5. da mam za rezervo zraven na panonio, pa nebi lih rad mel roadsmartk, ker jih na pisti znam pregret...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja večina jih ma zadaj 2,9 tud za single voznjo... Drgač pa razumem da jo po sredini malo bol podira kr je dvo cilindraš pa še odpiram kr precej na polno...

blo je tudi ene 15% na avtobanih naretih, kar pa nbi smelo tolk vplivat.

Kaj pa sam Qualifaer, kak je pa s temi??? A so tud trše po sredi odzadaj?

Morem nekaj nabavit do 18.5. da mam za rezervo zraven na panonio, pa nebi lih rad mel roadsmartk, ker jih na pisti znam pregret...

Navadnih Qualifier ni več, za na pisto ti pa jz žal ne morm svetovat, to pa pebe iz tistega področja vprašaj :) jz sm bolj cestni fant, hehe. Sicer ti pa svetujem, da pumpaš 2.9, ko pa sta dva pa še kvečjemu kaj več zadnjo, pa bo definitivno normalnejša obraba!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za po cesti:

- sam 2.5 - 2.5

- v dvoje ali/in prtljago 2.5 - 2.9

zaenkrat se je to izkazalo še za najbolj idealno.

Jaz mam še cca 6mm spuščene vilice v križih (zmajšan predtek), da pada kot po maslu v ovinjke.

Aja, trenutno imam že kakih 16.000km gor Pilot road II gor in se supe obnesejo tako v dvoje na potovanjih, solo v ovinjkih v dežju pa si skoraj že malo prehiter :) aja pri normalni vožnji in ne v 25minutah na obali.

Zaenkrat jih je še cca 2mm do indikatorjev, enakomerno obrabljene od roba do roba...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, trenutno imam že kakih 16.000km gor Pilot road II gor in se supe obnesejo tako v dvoje na potovanjih, solo v ovinjkih v dežju pa si skoraj že malo prehiter :) aja pri normalni vožnji in ne v 25minutah na obali.

Zaenkrat jih je še cca 2mm do indikatorjev, enakomerno obrabljene od roba do roba...

:kva2: Ali so meni prodali nek ponaredek ali pa so tebi ukradli gas zajle!? Jaz sem imel Pilot Road (sicer ne II), pa jih je zmanjkalo v manj kot v 6000km, poleg tega so bile po občutku oprijema nekje med mlinskim kamnom in lesenim kolesom.

Bile pa so to moje prve nove gume na SV-ju, tako da takrat motorja še niti nisem vozil ravno 'junaško'...

Je možno, da bi Road II bile toliko boljše od prve verzije?!?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ukradl zajle.... :)

Prva verzija so bile ene povprečne gume, II pa so 2CT.

Po mojem niso primerne za vsakogar na tem forumu (normalna vožnja brez prevelikih ekscesov)... vendar meni funkcionirajo. Na teh imam najboljši občutek do sedaj po reznih Pilot Sport in D208, ki so me vekčrat presenetile s kakšnimi nenadnimi zdrsi.

Je pa res da imam precej enakomeren ritem vožnje brez divjih pospeševanj in zaviranj v ovinkih (tehnika zaviranja za motorjem ker imam ravno V2), pa tudi čez kake ride se peljem samo 3x letno ko grem ravno mimo :)

Zaenkrat mi je to najboljša rešitev za daljše fure, še posebej če ti kak dež pride vmes.

P.S. aja, po "standardih" veljam bolj za jajc voznika, ker mi je pobralo zadnjo D208 po 8000km samo na sredini :), čeprav sem v dvoje že lovil po ridah kakega wanabe racerja na SS gumah :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno, da bi Road II bile toliko boljše od prve verzije?!?

D.

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

:grim

Trenutno vozim BriđitStonke BT 003 RS....limajo, ko nore....radira jih ko nore....

Jaz imam na svojih 003 letos ene 2,5 kkm, pa imam samo še kak milimeter do pimpekov (res da imajo te gume že kot nove manj profila)...to pa sem dosegel sevede na avtocesti ( pa sem ga samo ene dvakrat malo bolj nažgal...pa še to ne dolgo), po ravninah ne nažigam...

..kaj sem hotel reči:

Kolega ima na Tuonotu tanove Sport Smart, pa je večino od 2500 km prevozil na relaciji Lj-Brežice, pa ni opazno, da bi jih kaj pretirano pobiralo.

Držijo pa ( baje) ravno tako dobro.....tako da naslednje bodo sigurno tanove SportSmart, ki jih tako hvalijo. No ja, mogoče kupim še eno BT016 za zadaj, da preskusim še to (pa da skurim do konca še tasprednjo), potem pa skoraj ziher na SportSmart.

Po testih sodeč je v vseh primerih Dunlopka boljša od konkurence, še posebej glede vzdržljivosti. Če je to res... :worship::boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Včeraj se mi je zgodil neljubi dogodek, da mi je na vožnji odtrgalo ketno. Za sabo ima okoli 30000 km, tako, da sem se odločil, da kar vse skupaj zamenjam (zobčenike in verigo), čeprav so še zobčeniki v dobrem stanju.

Razmišljam, da bi dal sprednji zobčenik za en zob manjši.

Najbolj me zanima kakšne izkušnje imate s aftermarket zobčeniki in verigami, kakšen nasvet katero vzeti, mogoče kje imajo dobro ponudbo...

---

Če je bilo že govora o tem v tej temi, se opravičujem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj se mi je zgodil neljubi dogodek, da mi je na vožnji odtrgalo ketno.

A je vse ostalo celo? Odtrgane ketne lahko imajo fejst neprijetne posledice...

Za sabo ima okoli 30000 km, tako, da sem se odločil, da kar vse skupaj zamenjam (zobčenike in verigo), čeprav so še zobčeniki v dobrem stanju.

Razmišljam, da bi dal sprednji zobčenik za en zob manjši.

Najbolj me zanima kakšne izkušnje imate s aftermarket zobčeniki in verigami, kakšen nasvet katero vzeti, mogoče kje imajo dobro ponudbo...

Z aftermarket zobniki imam 'normalne' izkušnje - torej še nikoli ni bilo nič narobe. Nisem pa še uporabljal aluminijastega zadnjega zobnika (vsaj spomnim se ne)...

Verige DID, RK, DC, ... - vse so tako cenovno kot po kvaliteti 'tu nekje'. DC so malo neprijetne za spajanje, saj njihov vezni člen nima votlega pin-a in ga je dosti težje zakovičit.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je vse ostalo celo? Odtrgane ketne lahko imajo fejst neprijetne posledice...

Z aftermarket zobniki imam 'normalne' izkušnje - torej še nikoli ni bilo nič narobe. Nisem pa še uporabljal aluminijastega zadnjega zobnika (vsaj spomnim se ne)...

Verige DID, RK, DC, ... - vse so tako cenovno kot po kvaliteti 'tu nekje'. DC so malo neprijetne za spajanje, saj njihov vezni člen nima votlega pin-a in ga je dosti težje zakovičit.

D.

Na srečo je keteno utgalo spodaj in je samo zadni del vrglo na levi avspuh, tako, da ni nič veliko poškodovalo; vsaj po hitrem vizualne pregledu ni vidno.

Nekaj sem sam zasledil o DID, da naj bi bile dobre, ali je bolj smiselno nabaviti originalno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem sam zasledil o DID, da naj bi bile dobre, ali je bolj smiselno nabaviti originalno?

Suzuki itak ne dela sam verig, ampak kupi od katerega prej naštetih proizvajalcev ter (morda) zapakira v 'Suzuki' karton / vrečko. Glede na cene 'originalnih' zobnikov v Ameriki (prednji 50 USD, zadnji 49 USD), pa bi to bilo precej drago.

A tvoje stare verige nisi pobral? Bi verjetno videl, kateri proizvajalec je 'original'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki itak ne dela sam verig, ampak kupi od katerega prej naštetih proizvajalcev ter (morda) zapakira v 'Suzuki' karton / vrečko. Glede na cene 'originalnih' zobnikov v Ameriki (prednji 50 USD, zadnji 49 USD), pa bi to bilo precej drago.

A tvoje stare verige nisi pobral? Bi verjetno videl, kateri proizvajalec je 'original'.

D.

Verigo imam še na istem mestu kot se je sama postavila, ampak trenutno nisem doma, pa vseeno malo raziskujem kaj nabaviti.

S DC setom ima kdo kakšnjo izkušnjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje.

SV ima senzor za meritev hitrosti na prvem zobčeniku. Če zamenjam zobčenik iz 17 na 16 zobov bo po vsej vrjetnosti prišlo do napake prikaza hitrosti. Je komu znano, ali se da števec ponovno umeriti, da bi hitrost prikazoval pravilno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje.

SV ima senzor za meritev hitrosti na prvem zobčeniku. Če zamenjam zobčenik iz 17 na 16 zobov bo po vsej vrjetnosti prišlo do napake prikaza hitrosti. Je komu znano, ali se da števec ponovno umeriti, da bi hitrost prikazoval pravilno?

Ja da se popravt, rabiš speedohealer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo imam še na istem mestu kot se je sama postavila, ampak trenutno nisem doma, pa vseeno malo raziskujem kaj nabaviti.

S DC setom ima kdo kakšnjo izkušnjo?

Ja, DC set sem imel in veriga je dobra - z mojim minimalnim vzdrževanjem je zdržala 30 kkm. Težava je le spajanje, ker njihov vezni člen nima votlega 'pin'-a...

Še eno vprašanje.

SV ima senzor za meritev hitrosti na prvem zobčeniku. Če zamenjam zobčenik iz 17 na 16 zobov bo po vsej vrjetnosti prišlo do napake prikaza hitrosti. Je komu znano, ali se da števec ponovno umeriti, da bi hitrost prikazoval pravilno?

Vsekakor bo prišlo do (še večje) napake prikaza hitrosti. SV že v osnovi kaže 8-10% preveč. S krajšim prestavnim razmerjem bo ta napaka še večja.

Števec se sam po sebi ne da umerit, lahko pa to urediš z zunanjo napravo (že omenjeni Speedhealer ali Yellow Box).

Je pa vprašanje, če je to res potrebno - jaz sem že tudi na 'standardno' napako prikaza hitrosti tako navadil, da jo upoštevam avtomatsko. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živ!

Tole najbrž ni več aktualno, ker je že skoraj mesec dni od te debate, ampak vaseeno:

Če ti je utrgalo ketno, lahko poškoduje drog od sklopke in senzor za hitrost...ampak to si najbrž že zrihtal..

Kar se tiče zobnikov:

Spredaj pusti original 17-zobega, pa zadaj namontiraj 42. Ker če boš dal spredaj 16, ti zna ketna preveč drgniti po plastični zaščiti po vilici.

Jest trenutno uporabljam 17-42 kombinacijo in se je izkazala kot odlična. Original so se mi zdela prestavna razmerja čisto predolga, sploh po kakih zavitih cestah, kjer mi je druga že cukala, v prvi se je pa zoprno vozit čez ovinke.

Ta kombinacija zobnikov pomeni , kot da bi vozil nov motor. Iz kljukastih ovikov v drugi izstreli za šalo. In to po tazadnjem, če je treba :naughty:

Set zobnikov sem naročil v Solkanu pri Novi Gorici, verigo pa mi je zrihtal kolega in to ne Regino, ne DID... ampak ČZ :beer1: Kdo si bo mislil, ma kaka Česka Zbrojevka :BUA: , ampak ..DELA! in to ODLIČNO!

Edino kar je, sem se je..l ko nor, ko sem jo prešal skupaj in kovičil. Do sedaj sem prevozil 2000 km in po začetnem "uležavanju" je ostala v prvotnem stanju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živijo!

...da ne grem gledat nazaj vseh 35 strani, če je kje mogoče že to napisano, sprašujem, kako se da na S-u malo dvigniti parabole. Namreč luči mi svetijo preblizu (dobrih 10m pred nosom), pa bi jih malo dvignil. Ko se od kod vračam ponoči, me to izredno moti.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

...da ne grem gledat nazaj vseh 35 strani, če je kje mogoče že to napisano, sprašujem, kako se da na S-u malo dvigniti parabole. Namreč luči mi svetijo preblizu (dobrih 10m pred nosom), pa bi jih malo dvignil. Ko se od kod vračam ponoči, me to izredno moti.

Hvala!

kolko se spomnim, je nekje pri lučeh tak črni vijak (na vsaki strani maske) in ga lepo z roko reguliraš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

...da ne grem gledat nazaj vseh 35 strani, če je kje mogoče že to napisano, sprašujem, kako se da na S-u malo dvigniti parabole. Namreč luči mi svetijo preblizu (dobrih 10m pred nosom), pa bi jih malo dvignil. Ko se od kod vračam ponoči, me to izredno moti.

Hvala!

Na črni plastiki okoli brzinometra na levem in desnem robu sta dve luknjici. Skozi ti dve s križnim izvijačem nastavljaš višino snopa...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!