Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

Zdaj vozim SV650S K3 in ga bom z veseljem še naprej :naughty: :whistle:

Je pa oče začel gledat za kakšnim mopedom zanj v izbor je sevada padel tudi SV1000.

Če boš probal SV1000, boš z SV650 kaj kmalu 'nezadovoljen'...

Je kaj problemov z njimi, kakšne posebnosti...

Letniki 2003 so imeli težavo s puščanjem hidravličnega cilindra za sklopko, kar so pri modelu 2004 že popravili z dodatno zaščito. Le-ta se da namestiti tudi na modelu 2003.

S kilometrino postane košara sklopke glasna, a to ne povzroča nekih posebnih problemov.

Zgodnji modeli (2003, morda tudi 2004) so imeli na električni napeljavi nek konektor, ki ni bil ustrezno dimenzioniran in se je 'svrl'. Težavo so večinoma reševali tako, da so tisti kabel speljali mimo. Sam kljub temu, da je moj moped model 2003, te težave (še) nisem imel.

Tole verjetno niso originalni izpuhi http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2106965

Na prvi pogled bi lahko bili original izpuhi, pobarvani na črno.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

danes zaaral SV-ja. :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

v ponedeljek ga grem iskat v laško.

letnik 2004, cena 4400eur z akrapoviči.

ko sm ga slišal sm skoraj dol padu :kva2:

can't wait...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

danes zaaral SV-ja. :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

v ponedeljek ga grem iskat v laško.

letnik 2004, cena 4400eur z akrapoviči.

ko sm ga slišal sm skoraj dol padu :kva2:

can't wait...

Slike? prvi vtisi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri mojem SV-ju se je pojavil zanimiv problem... :eek:

Torej, ko hočem zagnati motor ne gre. :(

Ko obrnem kluč na ON, se vklopijo pozicijske luči (delujejo tudi smerniki), števec in črpalka pa niti ne trzneta. Vajo parkrat ponovim, a zadeva še vedno ne deluje, dokler motorja pošteno ne preguncam sem in tja ter gor in dol, nato vse čudežno oživi in se motor normalno zažene kot da ni nič (tudi vrsto naslednjih vžigov).

Na spletu sem našel, da naj bi bili ti simptomi značilni, ko je akumulator proti koncu svoje življenske dobe, ampak temu ni tako.

Do zdaj sem preveril vso električno napeljavo, vse spoje, varovalke, nato sem sumil rele za zagon črpalke, ampak ko sem ga izmeril in tudi testiral v drugem SV-ju le ta normalno deluje, tudi akumulator v drugem motorju deluje normalno.

Sedaj sumim, da je mogoče kaj narobe s črpalko, ampak nisem se je še lotil, ker imam poln kestl bencina.

Med vožnjo pa z motorjem ni nikakeršnih težav.

Torej, so ti problemi komu znani? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem SV-ju se je pojavil zanimiv problem... :eek:

Torej, ko hočem zagnati motor ne gre. :(

Ko obrnem kluč na ON, se vklopijo pozicijske luči (delujejo tudi smerniki), števec in črpalka pa niti ne trzneta. Vajo parkrat ponovim, a zadeva še vedno ne deluje, dokler motorja pošteno ne preguncam sem in tja ter gor in dol, nato vse čudežno oživi in se motor normalno zažene kot da ni nič (tudi vrsto naslednjih vžigov).

Na spletu sem našel, da naj bi bili ti simptomi značilni, ko je akumulator proti koncu svoje življenske dobe, ampak temu ni tako.

Do zdaj sem preveril vso električno napeljavo, vse spoje, varovalke, nato sem sumil rele za zagon črpalke, ampak ko sem ga izmeril in tudi testiral v drugem SV-ju le ta normalno deluje, tudi akumulator v drugem motorju deluje normalno.

Sedaj sumim, da je mogoče kaj narobe s črpalko, ampak nisem se je še lotil, ker imam poln kestl bencina.

Med vožnjo pa z motorjem ni nikakeršnih težav.

Torej, so ti problemi komu znani? :hmm:

Dve stvari mi padeta na pamet:

1. 'kill switch'

2. Zeleni konektor?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vsak slučaj, če Vmasina ne bo sam nič omenil.. danci, mislim, da imaš pijačo v dobrem. =)) toćka št.1 se je izkazala za pravilno. :)

Nisem vedel, da boš dal za rundo ;).

Lej, ni še 100%, svoje bo pokazal čas :)

Popravljeno . Popravil VmasIna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Men že po slikah sodeč zgleda zgonjen, žal. Poglej si malo pobliže zadnji del, nosilci kovčka smešno slabo pritrjeni, pobrušen desni pokrov motorja, pa sprednja maska izjemno slabo pobarvana, pa izpuhi zravsani pa...ne vem. Za moje pojme prevečkrat sesuta in preslabo ohranjena, lahko bi rekel zanemarjena, da bi si drznil...je pa poceni, tako da če si pripravljen kaj vložiti vanjo se na koncu vseeno morda splača.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po slikah sodeč, mu nič ne manjka.. cena je pa vsaj jurja premala, glede na ostale motorje.

pokliči.. :)

Ko si v vlogi kupca, cena ni nikoli premala... ;) In seveda obratno, ko si v vlogi prodajalca...

Po teh fotkah motor izgleda krasno. Ogledala in prednji žmigavci niso original, tako da bi bilo treba pregledati prednjo masko, če je bila kaj lepljena, švasana ali zamenjana - in v tem primeru dobro pregledati tudi vilice...

Če pa je z motorjem vse OK, pa je takoj za kupit.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko si v vlogi kupca, cena ni nikoli premala... ;) In seveda obratno, ko si v vlogi prodajalca...

Po teh fotkah motor izgleda krasno. Ogledala in prednji žmigavci niso original, tako da bi bilo treba pregledati prednjo masko, če je bila kaj lepljena, švasana ali zamenjana - in v tem primeru dobro pregledati tudi vilice...

Če pa je z motorjem vse OK, pa je takoj za kupit.

D.

Ja sedaj tudi sam vidim malo več "napak" na motorju, tudi rezervar je rahlo vdret na desni strani... Kolega mi je reku, da je bral nekje na forumu da je nekaj "narobe" s tem motorju pa nikjer ne tega ne najdem :glare: zato pa tudi sprašujem.

Se pa že kar lep cajt prodaja - nekje od junija če se ne motim :rolleyes:

Ma nič, jutr se bom s svojim SV-jčkom :naughty: odpeljal v Logatec in pogledal stvar :OK:

Hvala za odgovore :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nič, jutr se bom s svojim SV-jčkom :naughty: odpeljal v Logatec in pogledal stvar :OK:

No, potem pa prosim poglej, kaj je tista stvar, ki je na desni strani z vezicami (ali nečim podobnim) pritrjena na nosilec za kovček... Me daje radovednost. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, potem pa prosim poglej, kaj je tista stvar, ki je na desni strani z vezicami (ali nečim podobnim) pritrjena na nosilec za kovček... Me daje radovednost. :)

D.

Mogoče kakšen kabel za zavorno luč na kovčku?

Sicer pa slike marsikaj skrivajo, zadeve je treba detajlno videti v živo :O)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšen kabel za zavorno luč na kovčku?

Sicer pa slike marsikaj skrivajo, zadeve je treba detajlno videti v živo :O)

Zdravo

Dns šu pogledat mašinco. Tisti "kabel" ali karkoli ga ni blo gor tk da nimam pojma kaj naj bi to blo. Nosileci za kovček pa je čist dobro pritrjen.

Motor je bil sicer paden sm po mojem je blo to pri majhni hitrosti. Desni avspuh je malce popraskan in zavit proti noter, desni pokrov matorja je rahlo podrsan, desno ogledalo je malo polepljeno, malo je hladilnik povit sm je vredi k ne pušča, rezervar je rahlo obdrsan in vdren, in prednja maska je slabo pobarvana (sm desno del je bil popravljan) - sm če bi ga spoliral bi bilo verjetno dosti lepše.

Drugače je pa motor zanemarjen, baje je stal 2 leti in sedaj je v komisijski prodaji. No vidi se da je motor stal k ma na kakšnem mestu kakšno pikico rje, in noter okoli mašine je še umazanija k se pojavi če motor dlje cajta stoji (sem že videl na svojem prejšnem :whistle: )

Aja pa cilinderček za sklopko pušča - predvidevam k je mašina izpod njega od olja, to je tista serijska napaka, ki si jo danci197 omenjal ne?

No dost sem se razpisal :rolleyes: kaj mislite bi se kr splačalo kupit zadevo a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto, glede cilindra od sklopke, bi morale biti packe zgoraj na maski, in ne na mašini.. vsaj tako je pri meni.

Vse skupaj, kar si naštel je dovolj, da ceno motorja še malo zbiješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju, ki je že na zunaj sklofan, se vedno še potem kaj pokaže.

Če ga boš po servisih vlačil ga boš hitro preplačal. "Splača" se ti edino če ga boš sam rihtal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju, ki je že na zunaj sklofan, se vedno še potem kaj pokaže.

Če ga boš po servisih vlačil ga boš hitro preplačal. "Splača" se ti edino če ga boš sam rihtal.

Ja sej nebi nc rihtal, edino spoliral bi ga sam, ispuhe bi itak zamenjal z leovinci izpuhi, pa pelal bi ga na en pravi servis. Ce je malo popraskan me ne moti:)

Kaj se komu sanja kaj bi to puscalo na desni strani motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ,

ta motor (vsaj po slikah sodeč) sem jaz šel spomladi gledat, ko sem kupoval svojega SV-ja, na kras. Mel ga je en kmet in zgleda, da se je naveliču prodajat, pa ga je prodal v Logatec. Če se ne motim je mel takrat ceno 3500€. Motor je bil parkiran v kozolcu med balirko, samonakladalno....smile.gif in bil je videt zanemarjen in nevzdrževan. Kar se tiče poškodb na motorju mi je tipo rekel, da ga je položu pred bajto ko je speljavu. Uglavnem takrat me ta motor ni prepričal in sem še iskat drugega. Vendar je cena sedaj zlo mamljivarolleyes.gif

Danci: tisto z vezicami na nosilcu je imel pritrjen spray za gume

OK, sedaj pa eno vprašanje glede težavice na mojem SV1000S, letnik 2003. Zadnjič sem manjaval ketno in sem spredaj odstranil pokrov zobnika,cilinder sklopke... Ko sem potegnil ven palico, nameščena med cilindrom sklopke in sklopko, je začelo iztekati olje iz odprtine v bloku motorja. Motor je bil na stranskem stojalu, če sem ga postavil pokonci je nahalo iztekati. Ali je ti normalno al gre za kakšen faler?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej nebi nc rihtal, edino spoliral bi ga sam, ispuhe bi itak zamenjal z leovinci izpuhi, pa pelal bi ga na en pravi servis. Ce je malo popraskan me ne moti:)

Kaj se komu sanja kaj bi to puscalo na desni strani motorja?

Na desni strani je pokrov sklopke, pod katerim pa je tudi vodna črpalka... Če spusti tesnilo tega pokrova, lahko pušča tako olje kot tudi hladilna tekočina. Še najslabša varianta pa je, da lahko hladilna tekočina pride v olje...

OK, sedaj pa eno vprašanje glede težavice na mojem SV1000S, letnik 2003. Zadnjič sem manjaval ketno in sem spredaj odstranil pokrov zobnika,cilinder sklopke... Ko sem potegnil ven palico, nameščena med cilindrom sklopke in sklopko, je začelo iztekati olje iz odprtine v bloku motorja. Motor je bil na stranskem stojalu, če sem ga postavil pokonci je nahalo iztekati. Ali je ti normalno al gre za kakšen faler?

Da olje teče iz te odprtine, ko ni palčke noter in je motor nagnjen v levo, je normalno. Če pa ti zdaj teče tudi, ko je palčka noter, pa bo potrebno zamenjati tesnilo ('semering').

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da olje teče iz te odprtine, ko ni palčke noter in je motor nagnjen v levo, je normalno. Če pa ti zdaj teče tudi, ko je palčka noter, pa bo potrebno zamenjati tesnilo ('semering').

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!