Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Imam težavo z SV-jem. Noče vžgat. Ključ dam v pozicijo za vžig, luči se prižgejo,.... ko pritisnem stikalo za vžig pa nič. Pod sedežem se zasliši neko tiho šklocanje. Moram pritisnit parkrat stikalo za vžig, da motor vžge. Akumulator je poln. Kaj bi lahko bilo narobe ?

 

lp

Sem imel enako (podobno?) težavo na FZ6. Večkrat sem moral pritisniti na stikalo, včasih ga tudi dlje časa držati, da je motor vžgal.

 

Pri meni je bilo potrebno zamenjati stikalo. 

Objavljeno

Au! Nisem vedu da so nastauljive vilice. Potem pa res najbolš komplet poservisirat vilce, ko bo že narazen.

 

... oj... Tudi jaz sem se posvetoval z danci 1973... in ko sem gledal, kako orodje si bi moral pripravit oz. izdelat (saj mi ni problem... sem handy man :) ).... sem za štos poklical Čarmana.

 

Za cca 30-40€ več mi je naračunal, kot da bi rihtal sam in si nabavil material.

Brez pomisleka sem šel tja.... in jih šel iskat ko je bilo fertik.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hej, spet jaz !

 

Včeraj sem peljal SV-jčka na sprehod, čudovitih 100km, lepo sva se razumela vse do doma, oz. 5m pred domom, ko sem ga vrgel po tleh - *%$#%$#% pa šoder na cesti.

No u glavnem nič hujšega, še najbolj je poškodovan ego :blush: , minimalno popraskane plastike, polomljen smernik, polomljeno pedalo zadnje zavore in pa pedalo menjalnika. Še vedno mi ni jasno kako mi je uspelo polomit slednje, saj je motor padel na desno stran. :BUA:

Sedaj pa isčem po spletu nadomestne dele in me zanima ali pašejo pedala od kakega drugega modela ?

 

Nekaj sem našel, ampak raje prej preverim:

 

pedalo zavore od  SV650/S   K3-K5 oz. od SV1000 K3/S K3-K4 ?  TALE bo verjetno OK ?

pedalo menjalnika samo za SV1000 K3/S K3-K4? nekje sem zasledil, da naj bi pasalo od GSX-R 1000 K2 ?

 

Hvala in lp,

Z

Objavljeno

Pedalo menjalnika sem popravil kar sam  :OK:  - ideja je padla tule , pedalo zavore pa je že naročeno.

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A mislite, da je prehuda cena, da niti eden ne pokliče, al se ti motorji preprosto ne prodajajo :hmm:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7721850

Denarja za 10 let stare motorje ni. Folk k je to kupoval pac nima vec €. Kolega je za precej licno cbr 929 2001 dobil celih 1600€.

Objavljeno

A mislite, da je prehuda cena, da niti eden ne pokliče, al se ti motorji preprosto ne prodajajo :hmm:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7721850

Spust na 2,bo takoj prodan,je pa jeba vem sam,k prodajam....

Objavljeno

Spust na 2,bo takoj prodan,je pa jeba vem sam,k prodajam....

@kmetiček, kdor hoče prodat bo pač spustil ceno, al se naj pa oženi s tem svojim motorjem  :ninja:

Objavljeno

@kmetiček, kdor hoče prodat bo pač spustil ceno, al se naj pa oženi s tem svojim motorjem  :ninja:

Se strinjam!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

POZDRAVLJENI

 

sem nov v svetu motociklizma in nov na forumu, zato ne vem ali sem v pravi temi pa vseeno. kupil sem <v-stroma 1000 letnik 2002, prevoženih pa ima 37kkm. Motor je bil zelo lepo vzdrževan, vsako leto zamenjano olje in filtri na 30 kkm menjan kpl. verižni set,svečke, zavorne ploščice, zavorno olje, skratka vse je ok, motor se super pelje, me pa pošteno moti ropotanje sklopke pri prostem teku (kr glasno) in vibracije pri cca 2500-3000 obratov. Glede na informacije katere sem dobil na tem forumu gre za klasično napako velikega stroma, me pa zanima ali ta ropot lahko vpliva tudi na druge dele na motorju in ali že obstaja kakšna modifikacija sklopke in kolikšen je strošek menjave. 

 

p.s. občasno opazim, da ko motordlje časa stoji cca. 14 dni tudi posolzi hladilna tekočina na hladilniku motorja. če je motor vožen konstantno tega ni????

 

lp in srečno

Objavljeno

POZDRAVLJENI

 

sem nov v svetu motociklizma in nov na forumu, zato ne vem ali sem v pravi temi pa vseeno. kupil sem <v-stroma 1000 letnik 2002, prevoženih pa ima 37kkm. Motor je bil zelo lepo vzdrževan, vsako leto zamenjano olje in filtri na 30 kkm menjan kpl. verižni set,svečke, zavorne ploščice, zavorno olje, skratka vse je ok, motor se super pelje, me pa pošteno moti ropotanje sklopke pri prostem teku (kr glasno) in vibracije pri cca 2500-3000 obratov. Glede na informacije katere sem dobil na tem forumu gre za klasično napako velikega stroma, me pa zanima ali ta ropot lahko vpliva tudi na druge dele na motorju in ali že obstaja kakšna modifikacija sklopke in kolikšen je strošek menjave. 

 

p.s. občasno opazim, da ko motordlje časa stoji cca. 14 dni tudi posolzi hladilna tekočina na hladilniku motorja. če je motor vožen konstantno tega ni????

 

lp in srečno

http://www.motosvet.com/tabla/topic/2164-suzuki-v-strom/

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

Na mojem SV-ju 1000 mi je verjetno šlo stikalo za start/kill, saj pritiskam pa noče vžgat. Kje bi se dalo najceneje kupit stikalo ? Koliko so kaj cene tega ?

 

 

lp

Dej prvo zmeri če je res to crklno pa lahko da ti je edino kej zoksidiralo ta stikala je zlo malo verjetno da crknejo tako da se jih nebi dalo popravit ponavadi se ga sam razdre spuca zoksidirane kontakte našpricaš s silikonskim sprejem oz kako zadevo za elektroniko in gas naprej

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

Lahko je tudi stikalo pri ročki sklopke - pri Suzukiju je starter vezan tako, da je vedno treba stisnit tudi sklopko...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

Na mojem SV-ju 1000 mi je verjetno šlo stikalo za start/kill, saj pritiskam pa noče vžgat. Kje bi se dalo najceneje kupit stikalo ? Koliko so kaj cene tega ?

 

 

lp

 

Ko imaš iz brzine, bi mogu pomoje vžgat brez sklopke?!

Jaz imam tudi fuč stikalo, pa moram dat iz brzine, da vžge. Gledal sem cene na ebayu, sicer za Hornet, cene so nekje 10€, moram naročit v kratkem.

 

Poišči stikalo, iz njega stakni tista dva kabla in jih poveži skupaj (kratek stik) in probaj vžgat. Tako boš izvedel, če je stikalo zanič.

 

Evo za SV1000, okoli 20€. Tile, ki so iz Anglije, jih boš dobil kmalu, v roku 1 tedna.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&LH_BIN=1&LH_ItemCondition=3&_nkw=switch+clutch+sv+1000&_sop=15

Lahko vprašaš kje pri nas. Mislim pa, da bo cena višja ali enaka kot na ebayu.

 

PS: Šele zdajle sem se spomnil, da sem imel pri SV650 tudi težavo s sklopko/stikalom.

Vijak ki drži ročko za sklopko, se mi je razšraufal in takrat je imela ročka luft. Ko sem privil vijak, je vžgal iz prve.

Zgleda, da to vpliva na stik s stikalom, takrat se nisem poglobil.

 

Malo preverij vijak, če ne pa kable v kratek stik in probaj. Kot sem napisal.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

Ko imaš iz brzine, bi mogu pomoje vžgat brez sklopke?!

Jaz imam tudi fuč stikalo, pa moram dat iz brzine, da vžge. Gledal sem cene na ebayu, sicer za Hornet, cene so nekje 10€, moram naročit v kratkem.

 

Pri SV-ju (in tudi drugih Suzukijih) je rele za starter vezan preko stikala sklopke - tudi v leru je treba stisnit sklopko.

Objavljeno

Pri SV-ju (in tudi drugih Suzukijih) je rele za starter vezan preko stikala sklopke - tudi v leru je treba stisnit sklopko.

 

Možno, sem pozabil kako je bilo pri SVju. Pri Hondi ni treba.

Objavljeno

 Poleg stikala sklopke je lahko defektno stikalo stranske tačke ali stikalo za hitri izklop ! ! Če pa slučajno naredi samo klik potem je avtomat, ki da tok iz baterije na zaganjač !

Objavljeno (popravljeno)

Starter rele sem že zamenjal pa je blo par mesecev ok, zdaj pa spet isto..... čakam na stikalo sklopke, ki mi je  sumljivo....

Popravljeno . Popravil seba20
  • 8 mesecev pozneje...
  • 7 let pozneje...
Objavljeno

Ima slučajno kdo za prodati kakšen nepoškodovan magnet za rotor sv-ja 1000?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Težka bo, na hrvaškem je na FB nekdo prodajal takega, z odlepljenimi magneti za 150 €.

V tujini so celo posamezne cele magnete prodajali tudi po 40€/kos.

Na SV portalu sem veliko prebral na to temo in ljudje poročajo, da so zlepili magnete tudi iz 3 ali več kosov in dela brez težav, tudi, če kak drobec manjka - če je le dobro narejeno, na pravih mestih in prav obrnjeno.

Tako da, če imaš vsaj približno vse kose - JB Weld, veliko brake cleanerja in krp, veliko potrpežljivosti in precej časa - JBWeld je namreč zelo zoprn za nanašat blizu magnetov, ker ga le ti privlačijo in leze vsepovsod, kamor nočeš in se zeloooo počasi trdi. Sem pred nekaj meseci to delal in govorim iz prve roke, ampak je po 1.500 kilometrih vse OK.

 

P.S.: tudi, če bi imel nov magnet, je ZELO priporočljivo to urediti z JB Weldom, ker se lahko zgodi, da na novem rotorju po nekaj 1000 kilometrih magneti odletijo.

100% velja, da ni vprašanje ČE se bodo odlepili, ampak KDAJ in KAKŠNA JE ŠKODA.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!