Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Damc24

R MOTO Rimske toplice

Recommended Posts

suhi

ja je zato ker smo še večji cigani kot italijani. pri nas vsi imajo 6000-26000km pa vsi so odlično ohranjeni, nikoli na tleh, voženi ljubiteljsko(meni najboljša), nove gume, pripravljeni za sezono in seveda priložen cenik dodatne opreme.

Ti boš glasen, ko si svojo TDM-ko s 100.000km prodajal s 30.000km na števcu? Daj potihni se raje, da te še tisti 3-je ki imajo OK mnenje o teb ne zasovražijo!

ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghibli

Ti boš glasen, ko si svojo TDM-ko s 100.000km prodajal s 30.000km na števcu? Daj potihni se raje, da te še tisti 3-je ki imajo OK mnenje o teb ne zasovražijo!

ajd

Obožujem take kot si ti! Moralist! Nimaš pojma o čem govoriš si pa zelo prepričan v svoje prav. Ko sem svojo TDMko prodajal niso bili kmji prevrteni ampak narejena generalna na pooblaščenem servisu. Kilometri ki sem jih takrat napisal so bili dokazani z računi.Na avtonetu je lepo pisalo da so kmji po generalki na agregatu ker je motor bil 97 letnik. Kupec je bil zelo zadovoljen in ima TDMjo še danes.

Aja pa še eno kratko vprašanje. A imaš ti mokre sanje na mene kot "ghibli-ja" da samo čakaš na kakšn moj post? Al te pa samo moti moje objektivno pisanje brez dlake na jeziku?

Obstaja zdravilo za to! Enostavno klikneš ignore na moje poste in se ne boš več razburjal. Ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghibli

hehehehehe moralist!

Opis: Hlače so velikosti 40 (normalna velikost C2 in ne podaljšana ali skrajšana opcija) . So primerne za gospodične/gospe višine okoli 170cm in 65 do 70kg. So popolnoma nove, saj so bile uporabljene res zgolj 2x, potem pa se je motociklizem opustil.

Avtor se bo prepoznal. :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Ker...?

Ker vozijo pa magari vse lučke gorijo. Ni to neki švabo. Sicer pa so tudi pri nas takšni. Je pa res, da se ne da vsakega v ta okvir stlačit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

hehehehehe moralist!

Opis: Hlače so velikosti 40 (normalna velikost C2 in ne podaljšana ali skrajšana opcija) . So primerne za gospodične/gospe višine okoli 170cm in 65 do 70kg. So popolnoma nove, saj so bile uporabljene res zgolj 2x, potem pa se je motociklizem opustil.

Seveda moralist - še niti 1x nism nategnu nobenega, zato sem lahko moralist. In te hlače so prefurale res zgolj 200km, saj jih je kolegica moje lubice uporabla 2x in ji ni bilo več do furanja z motorji, nehala jih je posledično uporabljat in jih podarila/prodala moji lubici, le-tej pa niso prav (ima namreč 57kg, tako da bi težko pasala v to št hlač)!

Mokre sanje vsako noč, njami :l_01: Pa kaj si tako zamirljiv no, na MS se pa ja lahko prosto izrazi svoje mnenje, sicer sva pa čisto OFF-topic.

ajd

p.s. ti (tako kot jz) misliš da vse veš pa kot vsi (vključno z mano) pač ne :P In če sm te prizadel se opravičujem.

Edited by suhi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghibli

Seveda moralist - še niti 1x nism nategnu nobenega, zato sem lahko moralist. In te hlače so prefurale res zgolj 200km, saj jih je kolegica moje lubice uporabla 2x in ji ni bilo več do furanja z motorji, nehala jih je posledično uporabljat in jih podarila/prodala moji lubici, le-tej pa niso prav (ima namreč 57kg, tako da bi težko pasala v to št hlač)!

Mokre sanje vsako noč, njami :l_01: Pa kaj si tako zamirljiv no, na MS se pa ja lahko prosto izrazi svoje mnenje, sicer sva pa čisto OFF-topic.

ajd

p.s. ti (tako kot jz) misliš da vse veš pa kot vsi (vključno z mano) pač ne :P In če sm te prizadel se opravičujem.

opravičilo sprejeto čeprav me nič več ne more presenetiti. bova enkrat raje kkšno pametno ob pivu al pa :kava: povedala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Ker vozijo pa magari vse lučke gorijo. Ni to neki švabo. Sicer pa so tudi pri nas takšni. Je pa res, da se ne da vsakega v ta okvir stlačit.

Nope, se ne da. In tudi Nemci niso vsi zaljubljeni v svoja vozila tako, da veljajo običajni nasveti..bodi pozoren, navedbe o stanju vozila se zapiše na kupoprodajno pogodbo in določi garancija, motor takoj dobremu mehaniku itn...ne glede na to od kod je, razen, če res dobro poznaš njegovo zgodovino.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

 

kak je tale prodajalec? uvaža? "muti"?

 

 

Iz prve roke ti lahko povem, da "muti" ravno tako kot vsi ostali... AMPAK tip da konkretno garancijo, ki se jo potlej tudi drži! In vse kar se v tem času zgodi tudi dosledno plača oziroma pokrije stroške...

 

Konkreten primer: Kolega kupu RTja, kateremu je v garancijskem roku "odpadlo" ogledalo, nekaj je bilo narobe s kufrom, zdrobilo mu je kardan, pa zanič so bili difuzorji vbrizga goriva... Firma je plačala VSE, četudi je robo nabavil pri Selmarju, rihtal pa nekje v MB se mi zdi...  Vse skupaj stalo cca 5000 €!

 

In morda še primerjava... za 08 RTja je dobil 6 mesecev garancije... drug znanec za Versysa 08 1 leto garancije... Jaz sem pri TC dobil za slovenskega Vulcana,2010, ki je bil kot nov kupljen pri njih in so ga ponovno vzeli v račun ter prodali meni le 1 mesec garancije (od 5.2. do 5.3.), ko ga nisem niti preizkusil...

 

Torej R-moto uvaža v glavnem iz Ialije, a na vsak motor da konkretno garancijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Pozabil, da obstaja tema o R-Motu in sem o svojih izkušnjah z njimi pisal drugje, zato lahko to tukaj samo ponovim.

 

Kar je Ferek napisal drži. Vzel pri njih motor po sistemu staro za staro in vse kar sem pri motorju opazil da ni v redu (kar opaziš pri malce daljši vožnji od testne), je bilo popravljeno pri njih ali plačano za popravilo drugje pa še nadomestne dele sem dobil za tisto kar sem sumil, da ne deluje dobro (vžigalne tuljave, niso ravno poceni). Vse to brez enega vprašanja ali kakšne komplikacije. Lastnik podjetja (Rok) je pokazal res fer odnos in če bo tako nadaljeval, bo podjetju naredil zelo dobro ime.

Edited by Fritz

Share this post


Link to post
Share on other sites
franko

pozdravljen

lahko povem iz osebnih izkušenj,malo je tko pozitivnih oseb v poslu kot je Rok..

kapo dol..

:OK:

Edited by franko

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsignific

Glede R Moto, tam sem dobil svojo TDM 900 štiri leta nazaj. Tip mi je dal dober deal, zrihtal vse, šel mi na roko s preskusnimi tablcami itd, itd. Odnos na nivoju.

 

Naj še povem, da mi zvesto služi, nikdar nobenih problemov, na servisih nikdar nič posebnega.

 

AMPAK, na letošnjem servisu je bilo potrebno menjati oljna tesnila na vilicah in so opazili, da so bile vilice ravnane. Ocena serviserja - spredaj sesut motor. To mi je R ali zamolčal, ali pa ni vedel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

AMPAK, na letošnjem servisu je bilo potrebno menjati oljna tesnila na vilicah in so opazili, da so bile vilice ravnane. Ocena serviserja - spredaj sesut motor. To mi je R ali zamolčal, ali pa ni vedel.

 

Ni lepo, če to ne veš a če je okvir nedotaknjen in če so vilice dobro popravljene, potem to ni big deal.

 

Še vedno zagovarjam, da je rabljen motor treba iti pogledati z nekom, ki se spozna na motorje in/ali motor po nakupu peljati dobremu mehaniku, da ga poservisira in v celoti pregleda. Le tako boš vedel kaj si kupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BREITNER

 

Še vedno zagovarjam, da je rabljen motor treba iti pogledati z nekom, ki se spozna na motorje in/ali motor po nakupu peljati dobremu mehaniku, da ga poservisira in v celoti pregleda. Le tako boš vedel kaj si kupil.

 

Čakaj malo, to ni način, da boš kupil rabljen motor, potem pa namesto, da greš na izlet, porabiš za serviserja.

 

Motor ne kupiš zato, da ga boš takoj servisiral, ampak, da ga boš uporabljal ... se pa strinjam, da iz naslova svoje varnosti, pač pelješ motor na preventivni pregled k mehaniku.

 

Se mi zdi, da bi zakonodaja morala priti bolj nasproti k kupcem - potrošnikom, ker razno razni dilerji preprodajajo zadeve, katere so za uporabo smrtno nevarne. Je pa prav, da se o tem javno spregovori, da se potencialni kupci raje odločijo za prodajalca, ki si je z poštenostjo pridobil nek renome.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

V avstriji ce pise da ni karamboliran in se izkaze da je je prodajalec kazensko odgovoren. Na ta nacin bi se pri nas malo bolj uredilo vse skupaj. Bi clovek bolj sigurno vedel kaj je kupil. Mene ne moti zbit motor ce je popravljen kot je treba. In ce je tako popravljen ni nobene fore zakaj ne bi povedal da je bil zbit in popravljen. Ce se pa skriva je pa kasnejse odkritje toliko bolj bolece. Dober glas seze v deveto vas. Slab pa se dlje. Povejte da je zbit in je stvar resena..

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsignific

Ni lepo, če to ne veš a če je okvir nedotaknjen in če so vilice dobro popravljene, potem to ni big deal.

 

Še vedno zagovarjam, da je rabljen motor treba iti pogledati z nekom, ki se spozna na motorje in/ali motor po nakupu peljati dobremu mehaniku, da ga poservisira in v celoti pregleda. Le tako boš vedel kaj si kupil.

 

Tkole bom reku: pr Primcu so šele po štirih letih to ugotovili, pa sem ga vedno tja peljal. Pač šele letos, ko je blo treba menjat tesnila na vilcah.

 

Kdaj je kakšna reč tudi neizogibna, žal.

Sicer pa, kot sem omenil, je bilo dobro zrihtano tako da ni bilo nevarnosti zame.

Edited by nsignific

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

@ biker 77

 

Se popolnoma strinjam s tabo. Še posebej, če bi šlo za motor, katerega so ga popravili v hiši, ki ga prodaja. Ker pa tukaj gre tudi prodaja staro za staro, ni vedno nujno, da prodajalec ve, da je preprodajal popravljan motor, glede na to, da tudi na servisu v štirih letih tega niso ugotovili.

 

Če bi le v zakonodajo poleg navedenega vtaknili še določilo o kazenski ali materialni odgovornosti za prevrtene kilometre...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rogec

@ biker 77

 

Se popolnoma strinjam s tabo. Še posebej, če bi šlo za motor, katerega so ga popravili v hiši, ki ga prodaja. Ker pa tukaj gre tudi prodaja staro za staro, ni vedno nujno, da prodajalec ve, da je preprodajal popravljan motor, glede na to, da tudi na servisu v štirih letih tega niso ugotovili.

 

Če bi le v zakonodajo poleg navedenega vtaknili še določilo o kazenski ali materialni odgovornosti za prevrtene kilometre...

 

v vednost:

 

Kazenski zakonik.

 

Goljufija

211. člen

(1) Kdor, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

(2) Kdor z namenom iz prejšnjega odstavka tega člena v zavarovalništvu ob sklenitvi pogodbe navede lažne podatke ali zamolči pomembne podatke, sklene prepovedano dvojno zavarovanje ali sklene zavarovalno pogodbo potem, ko je zavarovalni ali škodni primer že nastopil, ali lažno prikaže škodni dogodek, se kaznuje z zaporom do enega leta.

(3) Če sta goljufijo storili dve ali več oseb, ki so se združile zato, da bi goljufale, ali če je storilec z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročil veliko premoženjsko škodo, se storilec kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

(4) Če je bilo dejanje iz prvega ali tretjega odstavka tega člena storjeno v hudodelski združbi, se storilec kaznuje z zaporom od enega do desetih let.

(5) Če je z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročena majhna premoženjska škoda in je storilec hotel pridobiti majhno premoženjsko korist, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

(6) Kdor, zato da bi drugega oškodoval, spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

(7) Pregon za dejanje iz petega in šestega odstavka tega člena se začne na predlog.

 

Potem je še tukaj Zakon o varstvu potrošnikov, z določbami o skritih napakah, jamčevanju in seveda garancija. In še imamo tudi Obligacijski zakonik, kjer so tudi členi s skritimi napakami in garanciji in druga pogodbena določila. Materija je preširoka, zato je ne bi pojasnjeval, dokazno breme pa je ponavadi na tožnikovi strani, razen v primeru Kazenskega zakonika, ko namesto tebe storilca oz. osumljenca preganja država. Zato se mi zdi ta možnost najboljša izbira, saj vsi plačujemo davke in zato lahko pričakujemo storitev države.

 

lp.

Edited by rogec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Hvala rogec. Malce več težav je z dokazovanjem, ker zadeva ni sistematično rešena prav za področje vozil, tako kot je npr. v Nemčiji. Posledica tega je, da nas ni ravno veliko, ki bi kadarkoli slišali, da je nekdo uspel v tožbi zaradi tega, ker je kupil vozilo, ki je bilo popravljano ali so mu bili prevrteni kilometri.

 

In če se vrnemo na temo, v R-Motu očitno resno jemljejo garancijo, ki jo dajo na rabljene motorje. Vredno pohvale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

glede na napisano mi sploh ni jasno, zakaj nekateri sploh kupujemo  nove mopede.

Bolj ekonomično je nabavit rabljen, ene 6 let star za 30%cene novega. Če pa slučajno ni ravno tak kot iz salona, je pa NUJNO treba tožit prodajalca in zahtevat $$$ nazaj. Ker pač ni tak kot nov!!!!

 

Pa saj eni niste normalni!!!

Rabljen moped - je rabljen - in nikoli nebo več nov..............kot pokavsana pička nikoli ne bo več devica.

 

Eni pa res niso na realni, ali pa jim je pohlep po denarju razjebal razmišljanje...

 

lp, andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Thompson, mislim, da ni nihče trdil, da morajo 6 let stari motorji bit novi. Ravno nasprotno: če so 6 let stari, naj takšni izgledajo in če so bili razbiti, naj se to pove!

Ravno prodajalci so tisti, ki 6 let stare motorje lišpajo v nove, mar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

Sedaj pa kruta realnost, če bi vsi vse povedal kaj je s kaksno stvarjo bilo potem se 90%  motornih vozil nebi nikoli prodalo ali pa bi bila cene vsaj 30% nižje......žal....

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Sedaj pa kruta realnost, če bi vsi vse povedal kaj je s kaksno stvarjo bilo potem se 90%  motornih vozil nebi nikoli prodalo ali pa bi bila cene vsaj 30% nižje......žal....

 

Žal? Ja, za prodajalca morda. Imeli bi pač cene, ki so prisotne na normalnem trgu, kar Slovenija zaradi takih anomalij zagotovo ni.

Ful ne razumem, kako nekateri potiho tolerirajo take male goljufije s strani prodajalcev, češ da bodo drugače propadli. WTF??

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

malo pomisli, če ko sam prodajaš res čisto čisto ve poveš...jaz priznam da povem veliko vsega pa nikoli ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Žal? Ja, za prodajalca morda. Imeli bi pač cene, ki so prisotne na normalnem trgu, kar Slovenija zaradi takih anomalij zagotovo ni.

Ful ne razumem, kako nekateri potiho tolerirajo take male goljufije s strani prodajalcev, češ da bodo drugače propadli. WTF??

 

A je goljufija, če je trgovec kupil in prodal motor ne da bi vedel, da je bil popravljan? Ker obstaja tudi takšna možnost. Čeprav so o R-motu govorili marsikaj, npr. ravno to, da popravlja razbite motorje in jih prodaja naprej in me svarili pred nakupom pri njih, sem sam z nakupom zelo zadovoljen. In bistveno raje pišem na spletu o dobrih izkušnjah kot pa o slabih, iz razumljivega razloga. Vsekakor pa je treba pisati o obojih.

 

Naša zakonodaja goljufij specifičnih za promet z motornimi vozili ne obravnava posebej. Za splošno zakonodajo pa je potrebno kar nekaj znanja in vztrajanja pri prodajalcu, da se v pogodbo izrecno napiše njegova trditev (če tako trdi), da vozilo ni bilo karambolirano. Če se vozilo prodaja po sistemu videno/kupljeno oz. takšno kot je, potem nimaš ravno nekih velikih možnosti na sodišču.

 

R-moto, vsaj po izkušnjah nekaterih, med katere spadam tudi sam, resno jemlje garancijo, ki jo daje ob prodaji rabljenih motorjev. To pa je vsekakor vredno pohvaliti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • axaQ4
      Se strinjam deloma. Definitivno so tukaj dolocene manipulacije v igri samo "tovarnisko petardo" ni fural Ezpeleta ampak MM do prvenstva. Sicer verjamem, da je imel zaradi svoje narodnosti določene olajševalne okoliščine in bonuse samo ne gre zanikati da je  tipo najbolj surov talent v zadnjih 20 letih MGP  in da na progi si je pokal zboril sam, ne Dorna. Ok izgleda, da pri HRCju je samo še stvar podpisa, da pride Alex na motor. Zdi se mi bedna poteza sploh ker sta CC in JZ boljsa kandidata AMPAK, ce pogledamo iz vidika popularnosti sporta in marketinga je pa izbira jasna kot beli dan. VR je pocasi v odhodu in glede na to, da bo to sedaj že dinastija Marquez, lep magnet za publiko. Iscejo in potrebujejo novo "zgodbo" in kaj boljse kot SAMPIONSKA BRAĆA Meni je sicer slisati bolj kot neka cirkuska točka JZ ali bo šel nazaj v moto2 (prakticno menjava z AM) ali pa mogoče v Yamaho kot tester (izgleda da se obstaja moznost). V Avintio noce it . https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-johann-zarco-rivaluta-la-proposta-yamaha/ Lisjak JL pa izgleda ni se zadnje rekel https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp-jorge-lorenzo-poker-face-sono-aperto-a-tutte-le-occasioni/ Pravi, da je odprt za vse moznosti. Njemu je Avintia tudi zic ponudla. Jaz mislim, da se bo se kdaj pojavil na progi. Pomoje ga bo Gigi snubil z vsemi prijemi . Al pa Yamaha...
    • bobi1001
    • bobi1001
    • bobi1001
    • bobi1001
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!