Skoči na vsebino

Crash pads, bars, zaščitni loki, bunke..


danixxx

Priporočene objave

Na bolhi imate enga tipa iz slo (koroška regija) ki jih dela za tak denar da si ne greš niti mazati rok. Žal sprobal in lahko potrdim, da so opravile svoje delo. + bonus proda ti tudi "potrošni" material (plastik bunka in nov vijak) kar je seveda pri meni bilo dobrdošlo po saniranju minimalne škode. Sedaj imam kletko ki na srečo ni preveč grda oz me ne moti sploh in deluje tudi odlično. Testirala mi jo je ena obična pe...... ki se je kar iz lepega odločila, da je kul nekomu zvrnit motor na cesto. Valjda mojega. Če ga kdaj dobim bo bolelo + račun za vsako prasko. Na obali je prav toplo zadnje leto in bom tako lahko koristil podkapo. :ninja:

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaki pa so ti kitajski? Zgolj za izgled ali tudi dejansko služijo namenu?

K sreči jih še nisem sprobal :)

Vzel sem jih za svoj moped in za kolegovega zx6r. 

Zgledajo pa takole

For-Yamaha-YZF-R1-2007-2008-Frame-Slider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajci so mojstri prodaje izdelkov ki so za v smeti ali slabo dizajnirani. Ne trdim da je to ta primer ampak jim ne gre zaupati preveč. Če se le da se jih raje vzame od ugledne znamke ker za razliko od kitajčkov si oni postavljajo določena vprašanja ki si jih kr ena fabrika iz guangdonga ne...

Predstavljaj si da pridejo vijaki iz aluminijeve litine... kitajec se bo še bahal da so extra strong lightweight aircraft grade xy alloy a ko boš (bognedaj) padel bi mu glavo snel ker ti bo boca ob prvem malem šusu se odtrgala in potem boš brusil cel motor...

Zgoraj napisano je imaginaren scenarij a ne misli da se ne dogajajo take cvetke. Veliko stvari dizajnirajo slabo, narobe ali totalno neumno! Pravilo ki pa nekako najbolj velja pri njih je da se kakovost izdelave in finisha pri njih plača drago. Povprečno do slabo robo pa dobiš napol zastonj.

 

Tu je ta tip od katerega lahko rečem da sem (žal) robo stestiral in je opravila svojo nalogo. Tip je čisto spodoben, ustrežljiv in korekten. Priporočam. (aja pa vijake vedno kupuje tipa a2 oz. a4 ne ene krneki tako da vam kaj ne rjavi čez par dni)

http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/crashpadi-kawasaki-z750-z1000-z-750-z-1000-383693525.html?aclct=1402646952&kw=crashpad

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R&G Racing, speedy moto, evotech, rizoma ... etc ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajci so mojstri prodaje izdelkov ki so za v smeti ali slabo dizajnirani. Ne trdim da je to ta primer ampak jim ne gre zaupati preveč. Če se le da se jih raje vzame od ugledne znamke ker za razliko od kitajčkov si oni postavljajo določena vprašanja ki si jih kr ena fabrika iz guangdonga ne...

Predstavljaj si da pridejo vijaki iz aluminijeve litine... kitajec se bo še bahal da so extra strong lightweight aircraft grade xy alloy a ko boš (bognedaj) padel bi mu glavo snel ker ti bo boca ob prvem malem šusu se odtrgala in potem boš brusil cel motor...

Zgoraj napisano je imaginaren scenarij a ne misli da se ne dogajajo take cvetke. Veliko stvari dizajnirajo slabo, narobe ali totalno neumno! Pravilo ki pa nekako najbolj velja pri njih je da se kakovost izdelave in finisha pri njih plača drago. Povprečno do slabo robo pa dobiš napol zastonj.

 

Tu je ta tip od katerega lahko rečem da sem (žal) robo stestiral in je opravila svojo nalogo. Tip je čisto spodoben, ustrežljiv in korekten. Priporočam. (aja pa vijake vedno kupuje tipa a2 oz. a4 ne ene krneki tako da vam kaj ne rjavi čez par dni)

http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/crashpadi-kawasaki-z750-z1000-z-750-z-1000-383693525.html?aclct=1402646952&kw=crashpad

 

 

 

 

Ravno zato sem tudi postavil vprašanje... do teh kitajskih crash padov sem zelo skeptičen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno zato sem tudi postavil vprašanje... do teh kitajskih crash padov sem zelo skeptičen

teli rd-moto so okrog 45€ za navadne bunke, pa pol do 100€ za kake bolj šminkerske. kvaliteta kolkor zgleda ni problem. sm se menla tudi z drugimi k so recimo clip-one kupovali in tudi nimajo pripomb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno zato sem tudi postavil vprašanje... do teh kitajskih crash padov sem zelo skeptičen

Iskreno nevem. Če pa dobiš preverejno robo za 10€ več jaz nebi razmišljal. Pomisli koliko bi ti bilo žal če bi en dan ugotovil da si bil 10€ preškrt za imet bistveno manj škode. Poglej malo po netu kake razprodaje sezonski popusti ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kreš ped rešuje problem padcev na mestu in pri zeeelooo mali hitrosti tja do 10km/h, za razne padce in zdrse je vsekakor boljša cevna zaščita, oziroma si krešpedom ne moraš nič pomagati

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kreš ped rešuje problem padcev na mestu in pri zeeelooo mali hitrosti tja do 10km/h

Exactly my point  :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi izbiral med krešpedi in enđin gardi ... samo enđin gardi pridejo v poštev ...

 

lp

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da pospravim motor v garažo je potrebnih par akrobatskih manevrov. Parkrat sem bil že na meji popravljanja plastike, tako da sem jih raje gor vrgel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kreš ped rešuje problem padcev na mestu in pri zeeelooo mali hitrosti tja do 10km/h, za razne padce in zdrse je vsekakor boljša cevna zaščita, oziroma si krešpedom ne moraš nič pomagati

To ni čist res,preverjeno se je bunka zelo dobro obnesla in rešla velik motorja tam pr 80-100 na uro,pa zdaj vedi...... :surrender: :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni čist res,preverjeno se je bunka zelo dobro obnesla in rešla velik motorja tam pr 80-100 na uro,pa zdaj vedi...... :surrender: :surrender:

Si  imel velik sreče.....drgač pa nisem proti namestitvi, prav nasprotno. Že preprosti padci na mestu lahko naredijo veliko škode, kjer je pa zaščitna bunka veliko uspešnejša pri preprečevanju le te.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo kej hočeš, če pa tisto železje dobiš samo za bolj makadamarske zadeve, za naš plastik fantastik so samo bunke. je pa treba gledat da je vsaj dvotočkovno vpetje bunke. poleg bunk je fajn da je že zaščita prednjih in zadnjih vilic pa "bunka" pri sklopki skozi tisto luknjo k jo ma okvir. pol bi mogoče mal več rešu. sicer pa skor gotovo je pol kaka praska na plastiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri crash padih je najbolj pomembno to, da prej popusti crash pad kakor pa okvir oziroma blok motorja.. Videl že primere, ko se je crash pad pri drsenju kam zataknil in odtrgal del glave motorja kamor je bil privijačen ter na tak način povzročil bistveno več škode, kakor če ga ne bi bilo na motorju.

 

Nekateri crash padi so narejeni res precej bedasto.. Plastična ali aluminijasta bunka, potem pa kakšen dolg M12 jeklen vijak, čez celotno dolžino crash pada, direkt v okvir. Ni treba bit ravno Einstein, da predvidevaš kaj bo prej popustilo, ko se bo tak crashpad zapel v kakšen robnik, tisti M12 vijak ali aluminijast blok.. :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri crash padih je najbolj pomembno to, da prej popusti crash pad kakor pa okvir oziroma blok motorja.. Videl že primere, ko se je crash pad pri drsenju kam zataknil in odtrgal del glave motorja kamor je bil privijačen ter na tak način povzročil bistveno več škode, kakor če ga ne bi bilo na motorju.

 

Nekateri crash padi so narejeni res precej bedasto.. Plastična ali aluminijasta bunka, potem pa kakšen dolg M12 jeklen vijak, čez celotno dolžino crash pada, direkt v okvir. Ni treba bit ravno Einstein, da predvidevaš kaj bo prej popustilo, ko se bo tak crashpad zapel v kakšen robnik, tisti M12 vijak ali aluminijast blok.. :)

al pa če še po potrebi priletiš u robink pa še ti motor zdigne pa po luftu leti..sem hotu kupit danes..all...sem si premislu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja veliko večja verjetnost, da boš moped zvrnil na mestu ali pri manevriranju, kot pa med vožnjo, zato vsem priporočam, da dajo kreše. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo da še jaz dodam moje mnenje... crash padi ja! obvezno dvotočkovni, vedno jih naredim iz takega materiala, ki popusti prej kot material v katerega je vpet. V večini primerov nosilec niti ne popusti, vendar se le deformira, po domače, se zakrivi..seveda, v primeru, da se kam zatakne, potem se v vsakem primeru nekaj odlomi.

 

Še dva resnična primera iz mojega življenja....

V prvi zgodbi nastopam jaz z novim motorjem in malo izkušnjami..ves denar je šel za kvalitetno opremo, za zaščito motorja nisem imel pa še cel čas sem si govoril, kaj bo to meni, sej ga ne bom nikoli vrgel po tleh...no pa pride en sončen dan 30+ °C, men se mudi na servis v Krško....da bom speljal iz pod nastreška, krmilo obrnjeno do konca, motor cukne, jaz pa od vse vročine, brez moči, no pa sem ga položil na original raufnk... glej ga zlomka, ko sem prišel s servisa, sem že stružil nosilce, bunke naročil taprve od LSL.a pa to tadražje samo da so bili drugi dan že gor... =)...to je recimo tista najslabša šola, ko se moraš učit iz lastnih izkušenj..

 

Drug primer kakšni dve leti nazaj, ko sem bil se dost aktiven pri izdelavi zaščite, me kontaktira kolega, da bi kupil bunke, pa nima veliko denarja, če lahko naredim nekaj provizoriš....zdej za 10€ res ne grem delat...no pa mini dva meseca, pa gruntava, kak bi to naredila za pocen denar, pa da bunke ne bi ble glih klasiče iz koterma, bi on imel nekakšno oblliko...in tako dalje....pa me kliče en popoldne, ti jutri bi pršu iskat bunke, kako zakaj? Ja veš je bil motor slabo privezan v kombiju, pa je letel po tleh...evo..

 

pa še enega primera sem se spomnil, pa se mi ne da več pisat, bo Skoda sam povedal, kako je bilo, hehe :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drug primer kakšni dve leti nazaj, ko sem bil se dost aktiven pri izdelavi zaščite, me kontaktira kolega, da bi kupil bunke, pa nima veliko denarja, če lahko naredim nekaj provizoriš....zdej za 10€ res ne grem delat...no pa mini dva meseca, pa gruntava, kak bi to naredila za pocen denar, pa da bunke ne bi ble glih klasiče iz koterma, bi on imel nekakšno oblliko...in tako dalje....pa me kliče en popoldne, ti jutri bi pršu iskat bunke, kako zakaj? Ja veš je bil motor slabo privezan v kombiju, pa je letel po tleh...evo..

 

 

To pomeni, da še delaš bunke? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje dobiti koterm ali kakšen primeren materjal za bunke oz zaščite ?

 

Koterm črn nabavljam: http://www.exmega.si/

 

Zelo ugodna cena.

 

lp

To pomeni, da še delaš bunke? :)

Trenutno ne, ker mi čas to ne dopušča. Spet bom zagnal proizvodnjo konec poletja... =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno ne, ker mi čas to ne dopušča. Spet bom zagnal proizvodnjo konec poletja... =)

 

No se bom priporočal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!!

Rad bi si nabavil cevno zaščito za motor Yamaha XVS-950 MS, ampak ne tisto  najbolj široko , oz. visoko, nikjer še nisem zasledi, videl sem pa na nekem motroju na srečanju motoristov na Ravnah, ampak šoferja mi ni uspelo vprašat za nasvet!!

Če gdo slučajno ve za kaj takega , mi naj prosim javi.

Hvala in LP!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!