Skoči na vsebino

Crash pads, bars, zaščitni loki, bunke..


danixxx

Priporočene objave

Mene pa neki zanima, kolko tej crash padi zmanjšajo škodo pri padcu na mestu? In ali jo res povečajo če padeš med vožnjo? Nekaj gledam za te lsl crash pade, ampak bolj ko gledam bolj se sprašujem a ma smisel? Ker se mi zdi da bo še vedno tako škoda na plastiki, žmigovci grejo, pa še tista bunka. Mogoče si pa jst to narobe predstavljam. Na slikcah pa lsl pravi da to zgleda tako

675.jpg550T037Ri500x500-01.gif3e2312238c38a300bdac4a18653f8d98.jpg

S prve ti lahko povem, ko je moja xj6 padla novemu lastniku, pri ustavljanju mu je zdrsnila in se zvrnila po tleh, je PUIG fenomenalno opravil delo in ni niti praske na plastiki. Zelo lepo je bilo videti, kako se je cel moped dobesedno zavrtel na bunki. Je pa res da zgleda grdoooo. :( Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..cika.. morda kaj takega:

http://www.triumph-o...pair-6546-p.asp (smešna cena za moje pojme) Glede na opis naj bi bil CNC rezkani nosilci.

ali

tole se mi zdi, da bi znala bit dobra odločitev =)

http://www.solotrium...tona-street-gbr (http://www.triumphracesupport.co.uk/daytona675crashprotection.html)

Upam, da sem za prav tip motorja gledal :blush:

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ste nekaj praznično razpoloženi, pa vsi bi delali neke dodelave na motorjih, vam lahko še ponudim kakšno zaščito za sprednje vilice.

Na sliki sicer za XTX (stara verzija drsnikov), se da dobit tudi za Z750 itd. kombinacija aluminij-plastika, ali samo plastika

ni da ni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Malo argumentiraj zakaj no go?

Brez zamere! ampak, Se ti ne zdi, da se ustvari veliko trenja med asfaltom in kovino v primeru padca? Le zakaj so ostali crash padi narejeni iz plastike?

+koterm veliko lažji in cenejši

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere! ampak, Se ti ne zdi, da se ustvari veliko trenja med asfaltom in kovino v primeru padca? Le zakaj so ostali crash padi narejeni iz plastike?

+koterm veliko lažji in cenejši

Nič ne zamerim, saj prav da poveš mnenje.

Verjamem, da verjetno v primeru padca se res ustvari večje trenje.Sicer pa po mojem mnenju lahko pri večji hitrosti ne glede iz česa so, naredijo več škode kot koristi. Lahko pa na netu tud zaslediš od kakšne firme, da so komplet celi iz alu(pa tudi cena temu primerno dražja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z temile, malo me moti ker je videt da gre lahko vse skupaj v blok, v primeru padca.. Vaše mnenje ?

Verjetno ti bo prej vtrgalo del na katerem so privijačeni nosilce, ampak vedi, da ob takem padcu bo še kaj drugega odtrganega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Išče se oseba oz. lastnik Kawasaki Z1000 2010>, ki bi se bil en dan pripravljen ustaviti pri meni, ali pa jaz pridem na dom, potrebujem mere za novo verzijo crash padov, v zameno naredim komplet zaščito za ceno materiala.

Nekaj na ta stil.

Enako velja za BMW 1000RR, Honda CBR fireblade 2010>, KTM RC8 in tako dalje, info na zasebno sporočilo.

Hvala

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nekaj malega se je pripravljalo za vse uporabnike Z750 2006--> in Z1000 2006-2009, v kombinaciji LSL (na sliki) ali HJ bunke ostalo po dogovoru... Lastne HJ bunke se še rezkajo in bo dizajn razkrit, takoj ko dobim v roke prvi komplet.

Kot je iz slik razvidno nosilci niso hojla drija, vsi iz 3mm rostfraja CNC lasersko rezani.

Vsi nosilci na sliki še v "surovi obliki" neobdelani in nespolirani, možnost polepitve nosilcev v barvi vašega motorja ali imitacija karbona...več v naslednjih dneh.

hj-nosilci-z750-1000-1.jpg

hj-nosilci-z750-1000-2.jpg

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto teh rosfrej nosilcev - ploščic bi lahko naredil iz kake plastike v enem kosu pa še ca 10X lažje bi bilo ! ! :hmm:

Ps: pa nepozabi,če je to preveč fiksno privito ti v slučaju padca odtrga cej kos glave ali bloka ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto teh rosfrej nosilcev - ploščic bi lahko naredil iz kake plastike v enem kosu pa še ca 10X lažje bi bilo ! ! :hmm:

Ps: pa nepozabi,če je to preveč fiksno privito ti v slučaju padca odtrga cej kos glave ali bloka ! !

Zakaj bi delal iz plastike v enem kosu, če je ura cnc rezkanja 5x dražja od samega struženja. Stružim lahko na svojem orodju, rezkarja nimam.

Pri Z.ju je privijačeno na samo aluminijasto zaščito ki gre ob agregatu, tako da vsa debatiranja so odveč....

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@HyperJack Imaš mogoče kak model crash padov že narej za Suzuki GSX 650 F verzijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@HyperJack Imaš mogoče kak model crash padov že narej za Suzuki GSX 650 F verzijo?

Bolj ne kot ja, zaenkrat za omenjeni model ni bilo zanimanja. Se pa lahko en dan dobimo pa predebatiramo o morebitni izdelavi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pomoje bi mogel bit sistem zelo podoben če ne isti kot za 650 ccm Bandita.

Kakšna je pa kaj cena teh tvojih crash padov? Lahko na zs, da ne bo problemov z admini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem si nagledal tote sam nevem kak se obnesejo tote no cut izvedbe. mnenja, kdo kakšne izkušnje? z besedo ven :D:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!