Jump to content

Moto-Hit Krško


GUMY

Recommended Posts

Treba je vzet v zakup da so vsi motorji pripeljani iz Italije, prebivalci le te pa se do motorjev v veliki večini obnašajo nespoštljivo že zaradi dosti višjega standarda ki ga imajo, kupijo novega, ga gonijo leto ali 2 brez servisov in nato prodajo komurkoli.

To je isto, kot bi rekli, da smo mi iz balkana in da ne znamo drugega kot uničevati in da so naši avtomobili in motorji poden od podna.

Nekateri so res, nekateri pa so ohranjeni.

Sam sem leta 2007 pripeljal iz Italije CBR 600 F letnik 2004, s prevoženimi 4.700 km. Motor bi lahko z lahkoto spucal, ga postavil v salon in ga prodajal kot novega (izdali bi ga le papirji).

Slovenski trg rabljenih motorjev je relativno majhen in zato se iz Italije uvažajo motorji, ki jih je pri nas malo. Ne verjamem, da se komu splača uvažati recimo FZ6. Pri trgovcih (Moto Hit, R Moto...) pa gre itak za uvoz večjih količin in zato imejo verjetno le-ti določen rabat.

Vsekakor pa je zatrjevanje, da so Italijanski motorji vsi zgonjeni, eno navadno nakladanje.

Link to comment
Share on other sites

Ampak ljudje, ki hočejo kupiti "čimceneje" ne bodo plačevali servisnega pregleda ... ;)

Kakor hočejo, pri rabljenih stvareh je treba to vzeti v zakup !!

Ali pa naj kupijo najcenejšega novega pa je... pa še tam je lahko sranje !

Link to comment
Share on other sites

No vidiš ravno v tem je razlika, da si ga ti pripeljal sam in tudi veš kaj si kupil. In če verjameš ali ne so italjani dosti bolj nemarni kot recimo avstrijci, nemci, francozi, slovenci, itd.

Link to comment
Share on other sites

Od Italjanov kupujem Špagete (Barilla)motorje pa vse in vedno dosedaj v Sloveniji.Moj BMW je kupiljen, servisiran bo zamenjan in kupljen nov spet pri Valentinčiču!!! :whistle:

Ja kje pa je motohit ? V zumbulaziji mogoče ?

Link to comment
Share on other sites

Vsekakor pa je zatrjevanje, da so Italijanski motorji vsi zgonjeni, eno navadno nakladanje.

Točno tako !

Meni osebno bi bilo vseeno od kje je motor, če bi ga kupoval. Seveda vedno reskiraš !

Pregledaš motor, dobiš še kakšno mnenje, če ti ni všeč kaj in ne moreš požret tega greš pač drugam ! Simpl kot pasulj.

Jeba je ponavadi v tem, da je tisti, ki si nekaj močno želi ponavadi v trilu navdušenja čorav in ne vidi vseh napak, tudi dogovarjat se ne upa tako kot bi se lahko, če ne bi bili možgani na overload od vzhičenosti :grim Tudi jaz sem že kresnil mimo, zato vem kako je to, da ne bi slučajno mislili, da sem izjema! Ne nisem ! :lol1:

Zato imejte vedno s seboj še nekoga nevtralnega, ker več oči in glav več vidi.

Link to comment
Share on other sites

Od Italjanov kupujem Špagete (Barilla)motorje pa vse in vedno dosedaj v Sloveniji.Moj BMW je kupiljen, servisiran bo zamenjan in kupljen nov spet pri Valentinčiču!!! :whistle:

ali ti motor zamenjaš takoj ,ko poteče garancija ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

parkrat ga do blokade naviješ, pa takoj vidiš pri čem si. whistle.gif

...in pol te lastnik prtegne na rilc.... Jah tko to je....nikol ne ves pr cem si, macka v zaklju je pa lazje kupt, kot res dobro ohranjen motor.. Seveda je tu se posameznikova picajzlost,....

Link to comment
Share on other sites

Ja kje pa je motohit ? V zumbulaziji mogoče ?

Ej, geograf...kje pa je tole??

Mim grede: V motohitu so po telefonu zelo prijazni, tud na licu mesta so prijetni, povedo kar vprasas, mogoce razlozijo...Kar se tega tice so OK, motorja pa tam se nisem kupil...

Edited by a79
Link to comment
Share on other sites

Od Italjanov kupujem Špagete (Barilla)motorje pa vse in vedno dosedaj v Sloveniji.Moj BMW je kupiljen, servisiran bo zamenjan in kupljen nov spet pri Valentinčiču!!! :whistle:

Ja, ja, ja....saj že vemo da imaš ti beeeemmmmmwwwweeee-ja...si že rahlo tečn s tem tvojim bimerjem.... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

...in pol te lastnik prtegne na rilc.... Jah tko to je....nikol ne ves pr cem si, macka v zaklju je pa lazje kupt, kot res dobro ohranjen motor.. Seveda je tu se posameznikova picajzlost,....

Saj greš nekam na samo, pa ko je ogret, seveda ne boš pred lastnikom mrzlega navijal.

Link to comment
Share on other sites

Ej, geograf...kje pa je tole??

Mim grede: V motohitu so po telefonu zelo prijazni, tud na licu mesta so prijetni, povedo kar vprasas, mogoce razlozijo...Kar se tega tice so OK, motorja pa tam se nisem kupil...

Ma dej noo, to je geografski joke! :lol1:

Link to comment
Share on other sites

No uglavnem zaenkrat se vozim z nadomestnim BMW-jem saj je moj še vedno na popravilu, menda ni dober nek senzor al ka za vraga....mnenja sem da v 10 dneh lahk že vse senzorje premenjaš pa bi js že brez računalnika prišu do napake...pač poskusi na srečo...še posebej če imaš v delavnici po 5-6 podobnih ali celo takšnih motorjev. Mal je že čudno kokerkoli gledaš, da se ne najde napaka. Počakal bom še kak dan potem pa verjetn zahteval kupnino nazaj v kolikor jim pa kaj nebo jasno pa se ve.

Bom še javil.

P.s. So pa res zaenkrat zelo prijazni z menoj.

Zdravko

Link to comment
Share on other sites

P.s. So pa res zaenkrat zelo prijazni z menoj.

Zdravko

Ti tudi bodi prijazen in vljuden, pa boš še največ rešil.

Srečno!

Link to comment
Share on other sites

Ja, potrpljenje je božja mast pravijo.....

sam tist ki se z njo maže je revež :rolleyes:

No pa šalo na stran, želim ti da ti bemfla čimprej popravijo in da ujameš še kak sončen jesenski giro.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

No, da pojasnim kako se je zadeva rzpletla.

prvi BMW 1200GS kateremu je na vsem lepem crknil računalnik, so ga na Selmarju v celju pregledali in nato je šef Motohita odločil, da ga popravijo v grosupljem. ker se je to vleklo že 3 tedn so mi za vmes posodili drugega Bmw-a GS. tako sem se z njim malo vozil vendar nisem smel z njim čez mejo, tako mi je vožnja do Romunije odpadla. nakar na prigovarjanje naj le nekaj ukrenemo predlagam, da vzamem drugega BMW-a. V trgovini v krškem sem ibral seveda drugega rdečega letnik 2005. Z doplačilom 500€. Ampak ok vsaj letnik je novejši za eno leto. naj dodam, da so na vsak način z njega odvili celo kovček...ampak ok naj ga prodajo posebej baje je iskana roba. No z tem motorjem js lepo odpozujem v ćrno goro, kjer mi v Nikšiču popolnoma odpove sklopka. seveda sem klical šefa v krško saj ima motor 1m garancije, pove, da v sloveniji na servisu stane sklopka in menjava 3 okoli 300€ in če lahko naj kar tam zamenjamo. Sklopko oz. lamelo sem dobil za ceno 150€ menjal sem pa sam, kar mi je vzelo dodatni dan dopusta in če prištejem še iskanje sklopke prevoz do podgorice...je bilo kar tri dni nenačrtovane poti....pa se ne sekiram saj pot je pač pot, motor ima garancijo pa stestirat ga je bilo treba. No tako prikolovratim domov kjer opazim da spušča semering zadaj na kardanu....šment no motor pa ima na števcu 30000Km. ???? je mogoče , da pri teh kilometrih crkna sklopka (lamela) in pa semering.

Ko sem motor v krškem plačeval oz.doplačeval teh 500€ sem ostal dolžan 250€ (še dobro) so zadržali rezervni ključ in pa dokumente, oz po moje servisno knjigo. Dobil sem samo navodila za uporabo, kar pa mi pred dnevi ko sem to zahteval šef motohita razloži, da je tudi hkrati servisna knjiga in da noter vse piše , pač bolj zadaj naj le prelistam....hmmmm....spet šment....knjižica je res hkrtai servisna knjiga vendra pa neizpolnjna, torej prazna nič potrjena.....je to mogoče, da kupiš v Italiji na uradnem servisu motor brez servisne knjige? Sprašujem se kako je mogoče? Smo res tako naivni? Koliko takšnih zgodb se je zgodilo? Koliko motorjev so tako prodali? Glede na število prodanih motorjev sem jim nekako zaupal. SLEPEC....vem!

Franc me pokliče, me prepričuje, da temu pač ni tako, vendar pa dejstva obstajajo....

V opomin in opozorilo.....previdno naslednjim kupcem.

Link to comment
Share on other sites

.....

Dobil sem samo navodila za uporabo, kar pa mi pred dnevi ko sem to zahteval šef motohita razloži, da je tudi hkrati servisna knjiga in da noter vse piše , pač bolj zadaj naj le prelistam....hmmmm....spet šment....knjižica je res hkrtai servisna knjiga vendra pa neizpolnjna, torej prazna nič potrjena.....je to mogoče, da kupiš v Italiji na uradnem servisu motor brez servisne knjige? Sprašujem se kako je mogoče? Smo res tako naivni? Koliko takšnih zgodb se je zgodilo? Koliko motorjev so tako prodali? Glede na število prodanih motorjev sem jim nekako zaupal. SLEPEC....vem!

Franc me pokliče, me prepričuje, da temu pač ni tako, vendar pa dejstva obstajajo....

.....

V Italiji po mojih izkušnjah servisne knjige in štamljanje servisov ni tak nacionalni šport, kot v Sloveniji. V moji knjižici od Honde CBR 600 F, ki sem jo kupil od prvega lastnika, so bili notri njegovi podatki, podatki o enenm servisu ki je bil opravljen pa ne. Mi je pa lastnik dal kopijo računa. Poleg tega je bilo notri prostora le za 3 (tri) servisne žige. Zato sem jaz naredil svojo razpledelnico, jo prilepil v servisno kamor so mi na servisu dajali štampiljke.

Link to comment
Share on other sites

...

kjer opazim da spušča semering zadaj na kardanu....šment no motor pa ima na števcu 30000Km. ???? je mogoče , da pri teh kilometrih crkna sklopka (lamela) in pa semering.

.

Lansko leto sem v Skopju srečak starejšega motorista iz Kranja z K 1200 LT, pa je potarnal, da mu že drugič počasi spušča olje na semeringu pri 45k km.

Link to comment
Share on other sites

meni bi lepo vse poravnal do zadnjega centa pa se 1 teden dopusta bi mi plačaltrance_33_sleep.gif

Hjaaaa bilo bi lepo pa se noče sploh pogovarjat......zato pa bomo videli kolk motorjev bo še na tak način prodal....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!