Skoči na vsebino

Katerega vulkanizerja izbrati?


Priporočene objave

Objavljeno

Zdej mi pa neki ni janso, ko sem šel menjat gume na 250ki, je vulkanizer fliknil nek adapter na mašino za avto gume, dal feltno gor in slen gumo, nataknil novo gor, nesel feltno na centrirko in to je bilo to, bom moral letos ponovno menjat gume da vidim če se je postopek kaj spremenil, ker za 125 ko sem klical po LJ so se vsi nekaj otepali menjave na motorju, zato sem pol kar sam naredil.

Zato mi ni jasno v čem je problem menjave moto gum ? Očitno samo v sposobnosti vulkanizerja ali še kje drugje?

 

(pol redko menjavam gume, zadanj leta ker naredim z 2motorji skupaj 2000km)

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, smasher pravi:

Zdej mi pa neki ni janso, ko sem šel menjat gume na 250ki, je vulkanizer fliknil nek adapter na mašino za avto gume, dal feltno gor in slen gumo, nataknil novo gor, nesel feltno na centrirko in to je bilo to, bom moral letos ponovno menjat gume da vidim če se je postopek kaj spremenil, ker za 125 ko sem klical po LJ so se vsi nekaj otepali menjave na motorju, zato sem pol kar sam naredil.

Zato mi ni jasno v čem je problem menjave moto gum ? Očitno samo v sposobnosti vulkanizerja ali še kje drugje?

 

(pol redko menjavam gume, zadanj leta ker naredim z 2motorji skupaj 2000km)

Otepavajo se montiranja z in na motor...zato neseš tja samo felgo in gumo...

Oni pravijo da med tem času lahko na enem avtu komplet menjajo in zaslužijo 20+ eu...

Če pa prineseš felge in tam kupiš gume ti jih z veseljem gratis menjajo...če prineses poleg gumo ti pač računa menjavo pnevmatike

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred eno uro, Zok pravi:

Pravilno.

Pa se po motorju ti nihce drug ne sari - v igri so zavore, lezaji, zategovanje osi, in marsikaj lahko gre v naglici narobe.

Tudi svoje zene ne pustim drugim rihtat. :)

ketna, mazalec itd. bolje sam v miru, moment ključ pa imam :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No ja, 250nm ključ i matico od 60 je težko dobit, pa tudi poceni ni. Zato grem kar k tistemu, ki se bavi samo z menjavo moto gum in je vešč svojega posla. Pit stop in pika.

Drugače pri normanih mopedh pa res ni problem snet in odnest do vulkanizerja.

 

Objavljeno

Pri meni sta zadnja in sprednja axa na 108Nm, vijaki za zavore spredaj 34Nm in to je to.

Ne verjamem, da mi kateri po knjigi zategne :) 

Objavljeno
pred 32 minutami, Snecer pravi:

Pri meni sta zadnja in sprednja axa na 108Nm, vijaki za zavore spredaj 34Nm in to je to.

Ne verjamem, da mi kateri po knjigi zategne :) 

meni ja, ker vedno povem koliko. In pravi vulkanizer bi to moral narediti.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

meni ja, ker vedno povem koliko. In pravi vulkanizer bi to moral narediti.

Nimam moment ključa...mislim,da tudi večina vulkanizerjev zategne z navadnim...na zavore je tak loctite...jz nikoli kompliciral in nikoli nič narobe...

Objavljeno
4 hours ago, sesir said:

...mislim,da tudi večina vulkanizerjev zategne z navadnim...

Kolikor sem jih opazoval, pri avtih vecina zategne na pistolo, potem pa z moment kljucem "preveri".

Ampak to "preverjanje" ti nic ne koristi, ce ti s pistolo zategne na 200 Nm, potem pa s kljucem, nastavljenim na 110 Nm "preveri", in ugotovi, da je (vsaj) dovolj - potem pa imas sredi nicesar gumidefekt, pa s tistim 30 cm zasilnim kljucem nimas osnovnih sans, da bi kolo odmontiral.

Nekateri na pistoli uporabljajo t.i. moment nastavke, ki delujejo ravno toliko natancno, kot je natancen tlak v pnevmatskem sistemu v kombinaciji s trenutnim stanjem pistole - je al pa ni.

Za pravilno zategovanje (zvezda vzorec, rocno pritegovanje z moment kljucem pocasi do klika) v naglicni nihce nima casa, enako verjamem, da je pri motociklih. Ravno zato mojih vozil in vozil moje zene ne zaupam nikomur. Zase vem, da si bom vzel cas, in kriticne navoje pritegnil po knjigi. Nazadnje ko se nisem drzal navodil, sem moral kot posledico neupostevanja navodil obnoviti motorno glavo. Menjati sem moral vseh 16 ventilov. Od takrat naprej strogo navodila in moment kljuc, pa ce je predpisan thread lock, ga uporabim.

Objavljeno

Zadnjič sem bil pri enem sosedu, ki dela nove navoje na vsesortih delih. BMW,  VW, Audi, Mercedes, vsi nosijo k njemu popravljati napake svojih serviserjev. Stranki pa nakladajo, da čakajo na kakšen del :) Zaračunajo pa se ve komu. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, DAMI34 pravi:

No ja, 250nm ključ i matico od 60 je težko dobit, pa tudi poceni ni. Zato grem kar k tistemu, ki se bavi samo z menjavo moto gum in je vešč svojega posla. Pit stop in pika.

Drugače pri normanih mopedh pa res ni problem snet in odnest do vulkanizerja.

 

Moj hoferjev ma do 230Nm, ostalo pa z roko popraviš :) 

za odtegnit pa bo treba kakih 30 evričef namenit... mogoče ni slaba investicija, če kam greš in nastane sila

s-l1600.jpg

s-l500 (1).jpg

s-l500.jpg

Objavljeno

Za silo je asistenca, za vse ostalo pa ror cange :D

  • Hvala 2
Objavljeno
13 hours ago, Snecer said:

Moj hoferjev ma do 230Nm,

Tudi Uniorjev je popolnoma enak - imam enega Interdiscontovega in dva Uniorjeva, vsi trije so popolnoma enaki kot Hoferjev. :) Le da z Uniorjevim dobis zraven certifikat.

Aja, pa cena je nekajkratnik Hoferjevega. :)

Objavljeno
pred 9 minutami, Zok pravi:

Le da z Uniorjevim dobis zraven certifikat.

Aja, pa cena je nekajkratnik Hoferjevega. :)

In UNIORJEVO orodje prej izgubiš kot uničiš...

P.s

Gedore Mtec iz Louis so " ugodne" in dobre!

Objavljeno (popravljeno)

Ahhh, to je samo kompliciranje glede klučev, jaz sem do sedaj uporabljal Lux tools gedore 10 let, in jih še vedno in tudi na udrano pištolo sem jih dajal, niti ena se ni uničila, predlani kupil Lidll kovček.. eno račno že zgubil :angryrant1: in malce rjavijo tile nastavki ampak počil ali zjebal se še ni noben.

Pa sodelavec me je zajebaval ki semimel interdiskont torx pa imbuse... še noben ni počil pa sem dal na 8mm. 1m ror gor da sem odtegnil čeljust. Tako da verjamem da je Unior fajn ampak če nisi nek zajeban profesjonalc po mojem mnenju ne odtehta cene, je pa lepo ki so ključi pobrušeni in imajo dostikrat tanjšo glavo od poceni ključev. (oziroma ta poceni z ozko glavo se razprejo - govorim o viličastih ključih)

Me prav zanima kako se odtegne 250Nm z navadnim moment ključem, no morda ni navaden je pa fajn če ima vaj ene 3/4metra.

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno
pred eno uro, smasher pravi:

Ahhh, to je samo kompliciranje glede klučev, jaz sem do sedaj uporabljal Lux tools gedore 10 let, in jih še vedno in tudi na udrano pištolo sem jih dajal, niti ena se ni uničila, predlani kupil Lidll kovček.. eno račno že zgubil :angryrant1: in malce rjavijo tile

No...Unior zakon a drag a imamo tudi druge firme,ki so dost za nas hobi mehanike...

  • 6 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kje dolenjcki kaj menjate? Bi sel do Sirnika, pa je predalec..

Objavljeno
30 minutes ago, a79 said:

Kje dolenjcki kaj menjate? 

Motostatus. Nima pa dobrih nabavnih cen za vse znamke, kar tudi sam pove.

Objavljeno
Ob 27. 2. 2019 ob 10:56, a79 pravi:

Kje dolenjcki kaj menjate? Bi sel do Sirnika, pa je predalec..

Semič je precej bližji od Radelj ob Dravi....

Vulkanizerstvo Ogulin Semič.........vulkanizerji so tudi sami motoristi!

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kje priporočate menjavo in centriranje v KR  in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več...

Popravljeno . Popravil Ozzie
Objavljeno
pred 16 minutami, Ozzie pravi:

Kje priporočate menjavo in centriranje v KR  in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več...

praši pr Šternu Kranj

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi:

Kje priporočate menjavo in centriranje v KR  in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več...

Panigaz

V medvodah pa čarman 

 

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi:

Kje priporočate menjavo in centriranje v KR  in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več...

Maš pa, če prihajaš iz kranjske smeri, 112,88 m prej, isto na desni strani Erik-a  http://avtoerik.si/  

Objavljeno
Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi:

Kje priporočate menjavo in centriranje v KR  in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več...

Pit stop Logatec.

Objavljeno

A tale pit stop ima kak delovnik, al se morš prej najavit?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!