smasher Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Zdej mi pa neki ni janso, ko sem šel menjat gume na 250ki, je vulkanizer fliknil nek adapter na mašino za avto gume, dal feltno gor in slen gumo, nataknil novo gor, nesel feltno na centrirko in to je bilo to, bom moral letos ponovno menjat gume da vidim če se je postopek kaj spremenil, ker za 125 ko sem klical po LJ so se vsi nekaj otepali menjave na motorju, zato sem pol kar sam naredil. Zato mi ni jasno v čem je problem menjave moto gum ? Očitno samo v sposobnosti vulkanizerja ali še kje drugje? (pol redko menjavam gume, zadanj leta ker naredim z 2motorji skupaj 2000km)
sesir Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 (popravljeno) pred 11 minutami, smasher pravi: Zdej mi pa neki ni janso, ko sem šel menjat gume na 250ki, je vulkanizer fliknil nek adapter na mašino za avto gume, dal feltno gor in slen gumo, nataknil novo gor, nesel feltno na centrirko in to je bilo to, bom moral letos ponovno menjat gume da vidim če se je postopek kaj spremenil, ker za 125 ko sem klical po LJ so se vsi nekaj otepali menjave na motorju, zato sem pol kar sam naredil. Zato mi ni jasno v čem je problem menjave moto gum ? Očitno samo v sposobnosti vulkanizerja ali še kje drugje? (pol redko menjavam gume, zadanj leta ker naredim z 2motorji skupaj 2000km) Otepavajo se montiranja z in na motor...zato neseš tja samo felgo in gumo... Oni pravijo da med tem času lahko na enem avtu komplet menjajo in zaslužijo 20+ eu... Če pa prineseš felge in tam kupiš gume ti jih z veseljem gratis menjajo...če prineses poleg gumo ti pač računa menjavo pnevmatike Popravljeno April 27, 2018. Popravil sesir smasher 1
Snečer Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 pred eno uro, Zok pravi: Pravilno. Pa se po motorju ti nihce drug ne sari - v igri so zavore, lezaji, zategovanje osi, in marsikaj lahko gre v naglici narobe. Tudi svoje zene ne pustim drugim rihtat. ketna, mazalec itd. bolje sam v miru, moment ključ pa imam sesir, Zok in Joker 3
DAMI34 Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 No ja, 250nm ključ i matico od 60 je težko dobit, pa tudi poceni ni. Zato grem kar k tistemu, ki se bavi samo z menjavo moto gum in je vešč svojega posla. Pit stop in pika. Drugače pri normanih mopedh pa res ni problem snet in odnest do vulkanizerja.
Snečer Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Pri meni sta zadnja in sprednja axa na 108Nm, vijaki za zavore spredaj 34Nm in to je to. Ne verjamem, da mi kateri po knjigi zategne
DAMI34 Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 pred 32 minutami, Snecer pravi: Pri meni sta zadnja in sprednja axa na 108Nm, vijaki za zavore spredaj 34Nm in to je to. Ne verjamem, da mi kateri po knjigi zategne meni ja, ker vedno povem koliko. In pravi vulkanizer bi to moral narediti. gretzky 1
sesir Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Pravkar, DAMI34 pravi: meni ja, ker vedno povem koliko. In pravi vulkanizer bi to moral narediti. Nimam moment ključa...mislim,da tudi večina vulkanizerjev zategne z navadnim...na zavore je tak loctite...jz nikoli kompliciral in nikoli nič narobe...
Zok Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 4 hours ago, sesir said: ...mislim,da tudi večina vulkanizerjev zategne z navadnim... Kolikor sem jih opazoval, pri avtih vecina zategne na pistolo, potem pa z moment kljucem "preveri". Ampak to "preverjanje" ti nic ne koristi, ce ti s pistolo zategne na 200 Nm, potem pa s kljucem, nastavljenim na 110 Nm "preveri", in ugotovi, da je (vsaj) dovolj - potem pa imas sredi nicesar gumidefekt, pa s tistim 30 cm zasilnim kljucem nimas osnovnih sans, da bi kolo odmontiral. Nekateri na pistoli uporabljajo t.i. moment nastavke, ki delujejo ravno toliko natancno, kot je natancen tlak v pnevmatskem sistemu v kombinaciji s trenutnim stanjem pistole - je al pa ni. Za pravilno zategovanje (zvezda vzorec, rocno pritegovanje z moment kljucem pocasi do klika) v naglicni nihce nima casa, enako verjamem, da je pri motociklih. Ravno zato mojih vozil in vozil moje zene ne zaupam nikomur. Zase vem, da si bom vzel cas, in kriticne navoje pritegnil po knjigi. Nazadnje ko se nisem drzal navodil, sem moral kot posledico neupostevanja navodil obnoviti motorno glavo. Menjati sem moral vseh 16 ventilov. Od takrat naprej strogo navodila in moment kljuc, pa ce je predpisan thread lock, ga uporabim. gretzky 1
motolover Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Zadnjič sem bil pri enem sosedu, ki dela nove navoje na vsesortih delih. BMW, VW, Audi, Mercedes, vsi nosijo k njemu popravljati napake svojih serviserjev. Stranki pa nakladajo, da čakajo na kakšen del Zaračunajo pa se ve komu. Quest, bajkr88 in gretzky 3
Snečer Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 pred 9 urami, DAMI34 pravi: No ja, 250nm ključ i matico od 60 je težko dobit, pa tudi poceni ni. Zato grem kar k tistemu, ki se bavi samo z menjavo moto gum in je vešč svojega posla. Pit stop in pika. Drugače pri normanih mopedh pa res ni problem snet in odnest do vulkanizerja. Moj hoferjev ma do 230Nm, ostalo pa z roko popraviš za odtegnit pa bo treba kakih 30 evričef namenit... mogoče ni slaba investicija, če kam greš in nastane sila
DAMI34 Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Za silo je asistenca, za vse ostalo pa ror cange sesir in Zok 2
Zok Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 13 hours ago, Snecer said: Moj hoferjev ma do 230Nm, Tudi Uniorjev je popolnoma enak - imam enega Interdiscontovega in dva Uniorjeva, vsi trije so popolnoma enaki kot Hoferjev. Le da z Uniorjevim dobis zraven certifikat. Aja, pa cena je nekajkratnik Hoferjevega. sesir 1
sesir Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 pred 9 minutami, Zok pravi: Le da z Uniorjevim dobis zraven certifikat. Aja, pa cena je nekajkratnik Hoferjevega. In UNIORJEVO orodje prej izgubiš kot uničiš... P.s Gedore Mtec iz Louis so " ugodne" in dobre!
smasher Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 (popravljeno) Ahhh, to je samo kompliciranje glede klučev, jaz sem do sedaj uporabljal Lux tools gedore 10 let, in jih še vedno in tudi na udrano pištolo sem jih dajal, niti ena se ni uničila, predlani kupil Lidll kovček.. eno račno že zgubil in malce rjavijo tile nastavki ampak počil ali zjebal se še ni noben. Pa sodelavec me je zajebaval ki semimel interdiskont torx pa imbuse... še noben ni počil pa sem dal na 8mm. 1m ror gor da sem odtegnil čeljust. Tako da verjamem da je Unior fajn ampak če nisi nek zajeban profesjonalc po mojem mnenju ne odtehta cene, je pa lepo ki so ključi pobrušeni in imajo dostikrat tanjšo glavo od poceni ključev. (oziroma ta poceni z ozko glavo se razprejo - govorim o viličastih ključih) Me prav zanima kako se odtegne 250Nm z navadnim moment ključem, no morda ni navaden je pa fajn če ima vaj ene 3/4metra. Popravljeno April 28, 2018. Popravil smasher
sesir Objavljeno April 28, 2018 Opozori Objavljeno April 28, 2018 pred eno uro, smasher pravi: Ahhh, to je samo kompliciranje glede klučev, jaz sem do sedaj uporabljal Lux tools gedore 10 let, in jih še vedno in tudi na udrano pištolo sem jih dajal, niti ena se ni uničila, predlani kupil Lidll kovček.. eno račno že zgubil in malce rjavijo tile No...Unior zakon a drag a imamo tudi druge firme,ki so dost za nas hobi mehanike...
moto rider Objavljeno November 3, 2018 Opozori Objavljeno November 3, 2018 Žareta iz Sp. Hotiča - Litija!
a79 Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 Kje dolenjcki kaj menjate? Bi sel do Sirnika, pa je predalec..
XTR Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 30 minutes ago, a79 said: Kje dolenjcki kaj menjate? Motostatus. Nima pa dobrih nabavnih cen za vse znamke, kar tudi sam pove.
skalaprava Objavljeno Februar 28, 2019 Opozori Objavljeno Februar 28, 2019 Ob 27. 2. 2019 ob 10:56, a79 pravi: Kje dolenjcki kaj menjate? Bi sel do Sirnika, pa je predalec.. Semič je precej bližji od Radelj ob Dravi.... Vulkanizerstvo Ogulin Semič.........vulkanizerji so tudi sami motoristi! HyperJack, Joker in Quest 2 1
Ozzie Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 (popravljeno) Kje priporočate menjavo in centriranje v KR in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več... Popravljeno April 16, 2019. Popravil Ozzie
Xebec Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 pred 16 minutami, Ozzie pravi: Kje priporočate menjavo in centriranje v KR in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več... praši pr Šternu Kranj Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno Maj 12, 2019 Opozori Objavljeno Maj 12, 2019 (popravljeno) Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi: Kje priporočate menjavo in centriranje v KR in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več... Panigaz V medvodah pa čarman Popravljeno Maj 12, 2019. Popravil Wakasaki
drmr69 Objavljeno Maj 12, 2019 Opozori Objavljeno Maj 12, 2019 Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi: Kje priporočate menjavo in centriranje v KR in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več... Maš pa, če prihajaš iz kranjske smeri, 112,88 m prej, isto na desni strani Erik-a http://avtoerik.si/
DAMI34 Objavljeno Maj 12, 2019 Opozori Objavljeno Maj 12, 2019 Ob 16. 4. 2019 ob 8:38, Ozzie pravi: Kje priporočate menjavo in centriranje v KR in LJ? Včasih sem vozil na Todivo v Šenčur, zdaj ga pa ni več... Pit stop Logatec.
ProdriveR Objavljeno Maj 12, 2019 Opozori Objavljeno Maj 12, 2019 A tale pit stop ima kak delovnik, al se morš prej najavit?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se