Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

te sklopke so mnde neki u olju al kaku ze in more parkat obrnt tistu olje d pol prime normalnu ;) al je pa sklopka fuč :P

al pa če so sam lamele sklopke za zamenjat ;)

Objavljeno

en lep pozdraučk ;)

Stvar je take... Pozna kdo kašnga k cilindre rihta po ugodni ceni al pa mogoče za kašn cilindr ohranjn ki je naprodaj? Seveda govorimo o cilindru za cagivo mito.

cilinder naj bi se prevleklo z nikasilom če so praske ane? al pa nardilo pušo, če poznate koga ki dela puši bi biu vesel kašne kontaktne številke al pa kej podobnega :P

Pa še nekej me zanima, kr pač nimam posodice za olje :glare: ( bo v kratkem namonterana ;) ) me zanima kolk % mešanico se dela za takele motorje? 2%?

hvala za odgovore.

Objavljeno

en lep pozdraučk ;)

Stvar je take... Pozna kdo kašnga k cilindre rihta po ugodni ceni al pa mogoče za kašn cilindr ohranjn ki je naprodaj? Seveda govorimo o cilindru za cagivo mito.

cilinder naj bi se prevleklo z nikasilom če so praske ane? al pa nardilo pušo, če poznate koga ki dela puši bi biu vesel kašne kontaktne številke al pa kej podobnega :P

Pa še nekej me zanima, kr pač nimam posodice za olje :glare: ( bo v kratkem namonterana ;) ) me zanima kolk % mešanico se dela za takele motorje? 2%?

hvala za odgovore.

KLIK1

Evo tuki imaš cilinder, sicer ni original, pa najvrjetneje tudi nima nekih performancev, ampak cena je pa ugodna 100%. Drgač sem pri njih naročil bat, ojnico, ležaje, zobnike in še veliko tega in moram reči, da za teden dni in 15eu poštnine, se ceneje ne da priti čez.

Če boš delal puše v Sloveniji te bo zelo drago prišla-300 eu na Streliški, lahko pa pošlješ istim tem cilinder KLIK2 in ti oni naredijo pušo in vse potrebno za slabih 110 eu, kar je za moje pojme poceni in sam vem če mi bo še kdaj šel cilinder kam ga bom poslal.

Upam da ti bo kaj pomagalo.

Objavljeno

Ej točn ta kit sm jest kupu :D Sicer iz geiwiz.de, mislim da sm dal okol 400€ ?

Objavljeno (popravljeno)

V postojni goposd obnavlja cilindre. Za 120€ zrihta kr pošteno. Men je za CR 125 in CR 250 obnovu. Sicer na CR 125 so ble neke luknce na nikasilu, ker kao je biu še kisik umes in so ostal mehurčki al nekj takega, tist za CR 250 je biu pa boljs kot nov.

Če še zmer rabiš lahko poiščem cifro.

Popravljeno . Popravil budacki
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lp...Mene pa informativno zanima kolk približno stane generalka na Mitotu?

Se zanimam za motor pa me zanima predvsem generalka kolk bi stala ter kolk km naredite z 1 tankom (Lahko tud porabo na 100 km )

Hvala za odgovore :trance_27_notworthy:

Objavljeno

Lp...Mene pa informativno zanima kolk približno stane generalka na Mitotu?

Se zanimam za motor pa me zanima predvsem generalka kolk bi stala ter kolk km naredite z 1 tankom (Lahko tud porabo na 100 km )

Hvala za odgovore :trance_27_notworthy:

Odvisno od generalke. Lahko 150€ ( bat, obročki, sornik, olje v menjalniku ), lahko pa 1000€ ( cilinder, bat, obročki, sornik, ojnica, olje v menjalniku ).

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Lp...Mene pa informativno zanima kolk približno stane generalka na Mitotu?

Se zanimam za motor pa me zanima predvsem generalka kolk bi stala ter kolk km naredite z 1 tankom (Lahko tud porabo na 100 km )

Hvala za odgovore :trance_27_notworthy:

jst naredim z enim tankom okol 200km. odisno kuk ga tiščim. Učas več učas mn

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Kdo ve kako je pri menjavi original izpuha pri novih euro 3 motorjih?

A brez tiste cevke k je prkloplena na izpuh cca. 10 cm za cilindrom (dovaja zrk da gorivo popolnoma zgori v izpuhu al neki tazga) motor normalno dela?

Sprašujem, ker razni giannelliji in podobno nimajo nastavka za to cevko priklopt :?

Hvala za odgovore :D

Popravljeno . Popravil Sharko
Objavljeno

Sicer ne vem za katero cevko se gre, sem pa prepričan da vsa navlaka, ki jo najdeš v izpuhih, je tam zgolj zaradi ekologije in če boš zmetal vn ali kupil drug izpuh bo motorju gotovo lepše.

Objavljeno

Kot je ze dolenc reku... Sama navlaka

brez skrbi drug avspuh gor pa te cevke pr mer pustit

to ni samo pr mitotu tak, je isto pr vseh drugih

Objavljeno

Sm sneu cevko dol, počaku da se ogreje pa neredu en krog in je delal use normalno :yea1:

K bom dou nov izpuh gor, loh poberm tud tisto črno škatlco k gre ceuka od izpuha do nje gor?

Lp :D

Objavljeno

Kakšen letik je tvoja Cagiva? Moja je 2007 pa ni nobene škatlice ne cevke. Sicer pa me zanima koliko konjev če sploh pridobiš pri menjavi izpuha?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Odvisno od generalke. Lahko 150€ ( bat, obročki, sornik, olje v menjalniku ), lahko pa 1000€ ( cilinder, bat, obročki, sornik, ojnica, olje v menjalniku ).

Js sm mislo bol k ne use skupi ured z Cilindrom...aaa cilinder je tolk draag da kr okool 1000 al kaa =( =(

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Js sm mislo bol k ne use skupi ured z Cilindrom...aaa cilinder je tolk draag da kr okool 1000 al kaa =( =(

Cenejša varianta:

obnova cilindra 150€, bat+obročki+sornik 120€, olje v menjalniku 15€ ( zdj še dihtungo je pametno zamenjat med cilindrom pa blokom pa maš še 10€ stroška ).

Je pa obnovljen cilinder enako dober kot nov. ( vsaj po mojih izkušnjah )

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Cenejša varianta:

obnova cilindra 150€, bat+obročki+sornik 120€, olje v menjalniku 15€ ( zdj še dihtungo je pametno zamenjat med cilindrom pa blokom pa maš še 10€ stroška ).

Je pa obnovljen cilinder enako dober kot nov. ( vsaj po mojih izkušnjah )

Ok..Pol je približno 300 € stroškoov...Lpoo

Amm končna Mitota 7 speeda pa kolk sm se meno z enim ki jo prodaja na avto.net je reko da je tud 200 km/h

Mašina naj bi bla tudi obnovljena in ima račune v dokaz :)

Objavljeno

Kakšen letik je tvoja Cagiva? Moja je 2007 pa ni nobene škatlice ne cevke. Sicer pa me zanima koliko konjev če sploh pridobiš pri menjavi izpuha?

letnik 2009. Od tega letnika naprej majo euro 3 standard se prau majo u auspuhu katalizatorja pa to ceuko za dovod svežga zraka da pride do popolnega zgorenja goriva v izpuhu. Tko da v mojm primeru z menjavo dobiš ogromn :whistle:

Zdej pr mojmu letniku so blokade samo izpuh pa na frgazrju je treba zamenjat iglo (na D48), sesalno šobo ( hn 274) pa glavno dizo na 135. To dobiš v kitu ki ga lahko prou kupš od cagive za odblokerat. Problem pa je da v tem kitu dobiš tud cagivin odprt izpuh. Ker jz nebom kupu tega kita ampak bom use posebi kupu me zanima če bi mogu za Gianneli auspuh kej drgač za frgazer kupt? Večjo dizo?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

letnik 2009. Od tega letnika naprej majo euro 3 standard se prau majo u auspuhu katalizatorja pa to ceuko za dovod svežga zraka da pride do popolnega zgorenja goriva v izpuhu. Tko da v mojm primeru z menjavo dobiš ogromn whistle.gif

Zdej pr mojmu letniku so blokade samo izpuh pa na frgazrju je treba zamenjat iglo (na D48), sesalno šobo ( hn 274) pa glavno dizo na 135. To dobiš v kitu ki ga lahko prou kupš od cagive za odblokerat. Problem pa je da v tem kitu dobiš tud cagivin odprt izpuh. Ker jz nebom kupu tega kita ampak bom use posebi kupu me zanima če bi mogu za Gianneli auspuh kej drgač za frgazer kupt? Večjo dizo?

ne boj škrt, če si že nabavu 2t MAŠINO boš še valda meu dnar za set diz que te pasa?!

na kuk morjo bit kej gume napumpane? (Dunlop Qualifier )

ne piše gor na gumi?

1,75816311 bar spredi

1,96500583 bar zadi

(mrzlo, logično)

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

ne piše gor na gumi?

1,75816311 bar spredi

1,96500583 bar zadi

(mrzlo, logično)

Objavljeno

letnik 2009. Od tega letnika naprej majo euro 3 standard se prau majo u auspuhu katalizatorja pa to ceuko za dovod svežga zraka da pride do popolnega zgorenja goriva v izpuhu. Tko da v mojm primeru z menjavo dobiš ogromn :whistle:

Zdej pr mojmu letniku so blokade samo izpuh pa na frgazrju je treba zamenjat iglo (na D48), sesalno šobo ( hn 274) pa glavno dizo na 135. To dobiš v kitu ki ga lahko prou kupš od cagive za odblokerat. Problem pa je da v tem kitu dobiš tud cagivin odprt izpuh. Ker jz nebom kupu tega kita ampak bom use posebi kupu me zanima če bi mogu za Gianneli auspuh kej drgač za frgazer kupt? Večjo dizo?

Vsak izpuh zahteva ponovno nastavitev fergazarja... Čudno mi je ko pravš da je diza 135 pri odprtmu, 132 ma aprilia original pri dellorto vhst 28... a je mogoče kak drug ferg z drugimi merami al je napaka... Js zdj uporablam 170 dizo, sam zto govorim da nebo kšnmu ribnilo zaradi premale dize, kar se tukaj non stop dogaja...

Objavljeno

Za dizo sm tuki prebrou... mitoclub

Kako bi pa najlaži ugotovu kera diza bo prava?

Objavljeno

aprilia ma čist drug zvok, nevem kaj je tu z temi dizami pr apriliji... morš gledat cel sistem (vse možne dize k jih rabiš in pa igla).

jaz vem da sem nabavo dize 120-140 in zdj bomo sprobal kera najbol laufa.

sj lahk vprašam enga k ma aprilio sx pa husqvarno sm, on bo zihr vedo

Objavljeno (popravljeno)

Za dizo sm tuki prebrou... mitoclub

Kako bi pa najlaži ugotovu kera diza bo prava?

sila enostavno... po občutku. rajš pelaj k mehaniku al pa kakšnemu veteranu k šraufa k zmešan, da nebo kje ribnila zarad tvoje neizkušenosti.

te vseeno zanima kako se dela?

Popravljeno . Popravil impulz

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!