Sharko Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sej bom pelu k mehaniku, sam me pa useen zanima kako se to dela-da nebom neumnosti sprašvou Glede na to da cagivinga servisa u sloveniji bl ni-oziroma jih morš glih da ne prost če jim loh motor prpelš, bi vs prosu če poznate koga k ga priporočate? koga k je vredn zaupanja :naughty:
impulz Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 http://www.2takt.net/technik/vergasersetup.php evo ti, bolše ti nebo nihče razložu če pa neveš nemšk si si pa sam kriv http://www.javacycles.com/carb.php
Kvasko Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Sej bom pelu k mehaniku, sam me pa useen zanima kako se to dela-da nebom neumnosti sprašvou Glede na to da cagivinga servisa u sloveniji bl ni-oziroma jih morš glih da ne prost če jim loh motor prpelš, bi vs prosu če poznate koga k ga priporočate? koga k je vredn zaupanja :naughty: Za pravo dizo... gas do konca v 4. prestavi, stisnit sklopko, ugasnt mašino. Nared to nek v bližini doma, da neboš predaleč porivu. Uzam svečko vn in poglej kake barve je... Bela--> nebi dolgo delalo s tako dizo (premalo bencina), siva--> tut ni dobr, rjava, temno rjava---> optimalno, črna--> prevelka diza, nebo škode toda vseeno probi spravit na neko temno rjavo barvo, tist je res dobr naštelan ferg in pogoj da bo agregat delu lep čas ... tko gre to )
Sharko Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Hvala :trance_27_notworthy: A poznata kšnga mehankarja k bi dobr zrihtu (da bi tud iglo pa šobo pa use porihtu) :unsure:
Stirkac Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Js sm se meno z enim na Avto.net k prodaja Mitota 7 speed..Pa je rekoo da ma koncnoo okol 200 km/h...Motor pa ma na novo narejeno generalko
peAk Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 en lep pozdrav po dovgm času učeri sm lpo zrihtov moj problem z cilindrom in batom, pa grem probat se jst zapelat in me je po 10min ze taku fino pod koleni grelu in sm ugotovu d mi vode necirkulira >_<.... zdej pa pumpa naj bi bla na levi strani tm k je štarter (zobnik an) ? kaj bi biu lahko kej vzrok za nedelovanje, peosm pomoč d se tu zrihtam kr nism biu na motorju ze ohohoo casa Opa pa se en problem mam.... na mojm motorju ni bremz.... sm naliv olje, ih prezraču, mesa je še dost na ploščicah pa so bremze useen cist mehke, prakticnu ih sploh ni hah, če bi se kle gdo vedu vzrok bi prosu za pomoč hvala za odgovore.. LP Denis
budacki Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 a res noben nc neve ? Lahko, da je termostat hin. Snem ga dol pa boš vidu kako bo. Sicer pa je to vse čudno.! Za bremze pa poglej, če je dovolj "olja" noter.
peAk Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Lahko, da je termostat hin. Snem ga dol pa boš vidu kako bo. Sicer pa je to vse čudno.! Za bremze pa poglej, če je dovolj "olja" noter. Ma ni blu sploh not termostata k ga je prejsn lastnik ze vn uzev, kr je kao nezaneslivu in je vn uzev d je vodo skus obracalu...↲Kjd p jd pumpa sploh ? Tm k gre cev t masino sm nahitr pogledov pa je sm zobnik od startrja, al je tm uzadej? Treba dt celo levo strn dol, mislm blok pac? Pol treba tud tesnila nova p use >_<↲Pr bremzah p je ola dost in prezracene so in mesa je dost na ploscicah p so se kr mehke ..↲
budacki Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Ma ni blu sploh not termostata k ga je prejsn lastnik ze vn uzev, kr je kao nezaneslivu in je vn uzev d je vodo skus obracalu...↲Kjd p jd pumpa sploh ? Tm k gre cev t masino sm nahitr pogledov pa je sm zobnik od startrja, al je tm uzadej? Treba dt celo levo strn dol, mislm blok pac? Pol treba tud tesnila nova p use >_<↲Pr bremzah p je ola dost in prezracene so in mesa je dost na ploscicah p so se kr mehke ..↲ Pa si menjal ploščice? Nekatere ( predvsem dirkalne ) se morjo segret da sploh grabijo! Na Apriliji moraš snet levo stran plastik, deklc in še par malenkosti ( seveda izgubiš vse olje v menjalniku (10€ )) in potem so zobniki. Kr počekiraj to pa sprot še olje zamenjaj. Boš lažje spau
peAk Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 sej bremza prime nekako, sam je cist mehka, nikakor je nemorm napumpat tuk d bi se stisnla sam do polovice in posledičnu tud prjela bul an.. sm probov staknt cev tm k pride v mašino pa ni ne špricalu vn ne uleklu not, taku d neki je s pumpo narobe >_< pol s5 nbo neki časa motorja k bo treba dihtnge pa use tu >_<
SpiZek Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 sej bremza prime nekako, sam je cist mehka, nikakor je nemorm napumpat tuk d bi se stisnla sam do polovice in posledičnu tud prjela bul an.. sm probov staknt cev tm k pride v mašino pa ni ne špricalu vn ne uleklu not, taku d neki je s pumpo narobe >_< pol s5 nbo neki časa motorja k bo treba dihtnge pa use tu >_< kaj pa če so se batki u čeljusti kej zaštekal, da ne grejo lepo gor pa dol al pa če je z diskom kej narobe kej pobran ?
k0ci Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 nič ni ne z diskom niti z batki......bremza ni pravilno prezračena, nekje v sistemu je zrak, zato je mehka, če je ujet v čeljusti bo treba še mal nipl odšraufat da gre ven, če pa je v cevi oz. cilindru pa samo stisni ročko do balance in jo zategni z gurtno pa pusti 1 dan pri miru, potem mora biti bolje
peAk Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 zdravo. dej povejte mi kje pr cagivi uleče vodo pa kje jo rine u hladilnik. nevem zakaj mi ne hladi... povejte mi ce ste mel iste iskušnje gdaj ?
cagivabobi Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 žiujo mam cagivo mito letnik 2000 pravkar narejena genralka motorja ..in imam en problemček namreč ko sm jo kupu mi je prvih ene 3 dni delala use normalnu u piko se razvila kamot na 13 -14 ooo obratu ..pol se pa kr nei nehalu in šlo sm do 11 000 zamenu svečko nč bolš .. pol je blo pa itak konc sezone za vozt in sm si reku da bom čez zimo naredu generalkico da se bom lohk nasledn let saj komot vozu brez skrbi ka buhvej kdaj je un prejšn lastnik kšno genrelko naredu.. no in js to use poštimam tipi topi use lepo laufal po genralki ..naredu prbližn neki čez 600 km umirjene vožne ..pol sm jo pa začeu polahku tiščat in zdej mam že okol 1300 km narjenih fora je pa spet u tem da se ne razvije tko ka bi se mogl in če je kdo mu že to napako bi lepo prosu če bi mi kej svetovau ..neki sm že gruntu da je lohk cinšpula u okvar al pa elektronka nwm
Miha94 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 kdo ve prbližn kuk pridejo zavorne ploščice, k bom mogu počas menat, pa kje bi jih dubu? Pa a je kej narobe k k mam u leru pa ga mal premikam pa mi mal ketna... kda bi nekam mal udarjala zdej po tem k sm gumo menjaval zadnjo? LP RRyDeRR in pekmez 1 1
pekmez Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 mene pa zanima ce ima kdo od vas cilinder od cagive mito 73037??? ce ga ima kdo prosim da mi takoj javi...sem resen kupec!!! Ervin93 in Brejker 1 1
macak333 Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Če rabiš ponaredek, imaš tu. Za originalca boš pa moral mal več odšteti Ervin93, RRyDeRR in Brejker 2 1
pekmez Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Če rabiš ponaredek, imaš tu. Za originalca boš pa moral mal več odšteti vem ja to stran sem ze prebrskal ampak ni cilinder enak kot 73037 in mi ne pride v postev ... dei ce ima kdo naj mi javi ki ga kupim takoj!! Ervin93 1
Nero56 Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Nameravam kupiti Cagiva Mito 125, ker pa sem velik med 185-187 pa me je strah da sem prevelik za ta motor pa tudi nimam 50kg zato me je malo strah da bi zgledal kot neko prevlko gorilo na motorju, ma mogoče keri izkušnje z višino za ta motor ali kaj podobnega ? Je velika razlika npr. med cagiva mito, rs pa r125 v višini ?
Dolenc™ Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Kako boš zgledal je še najmanjši problem Jst sem imel 190cm na mitu, brez večjih problemov.
Nero56 Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 (popravljeno) OK super ... Ti je kdaj ribnu, ker sem slišal da rad zariba pa se kvari ?!?!? Je to res ? In se da pelajt na daljše vožnje ali so kakšni problemi? Popravljeno Julij 9, 2010. Popravil Nero56
Dolenc™ Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Zaradi velikosti ne, zaradi pomanjkanja olja pa Da dobiš občutek o motorju si lahko tole temo prebereš (kar uzem si čas )
znj Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 (popravljeno) IMO je Cagiva bolj vzdržljiva od Aprilije. Je pa odvisno v kakšnem stanju motor dobiš. Pri nakupu zahtevaj vse papirje račune itd in ne bo problemov Popravljeno Julij 9, 2010. Popravil znj
Miha94 Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 če je kej predelan pol ti lahko ribne, samo ne zarad predelave ampak zato ker potem ni nastavlejn(olje...). sam sm enako velik 187cm pa se čist fajn pučutm. dalše ture se da pelt. jst sm brez postanka 140km naredu pa sm ga po avtocesti kr tiščal O:-)O:-) čez ovinke pa tud ni šlo počas. tako da če je dobr ohranjen bi komot tud dle(samo bi mogu tankat umes pa mal počivat )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se