2pack2 Objavljeno September 6, 2012 Opozori Objavljeno September 6, 2012 bom čez vikend peljal motor na servis in upam da bo vse rešeno
2pack2 Objavljeno September 6, 2012 Opozori Objavljeno September 6, 2012 zdej sm šou do motorja sm ga normalno užgau, sm ga segreu na mestu do 80°c in ga pustu še 5 min u prostem teku in je delau čisto normalno. pol sm ga še ugasnu in še enkrat užgau in use ok. zgleda da je karburator zapacan al pa una ceuka za bencin ki drugo si težko predstavljam da bi blo ker se motor, ko se ugasne obnaša podobno kot nevem če se vam je že gdaj zgodilo, da se furaš z zaprtim bencinom dokler ga ne zmanjka..
ludiluka Objavljeno September 6, 2012 Opozori Objavljeno September 6, 2012 Pol pa snemi karburator ter ga fajn spucaj pa predno ga natakneš nazaj gor odpri pipco od bencina če so slučajno še kakšne smeti v cevki
Trdič Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Zdej sm dobu nazaj poravnan avspuh in je velik bolš ni pa čist vredu. (čist mal, skor nč, je še udrt ampak mi je un reku da nebi smel nč uplivat) Da pride od 6 do 7000 obratov rabi kr dost časa, učasih morm kkšno prestavo niži vršt da gre čez. Kaj bi to blo, a kdo ve? Pa še en problem mam če dam gas dokonca, ga mori, a je to prevelka diza al kaj? Pa čez avspuh mi olje vn meče pa tm pr celindru (razumem da gre mal vn ampak men skor teče ), zdej sm sam začev mešat mešanco pa ni nč bol, kaj bi to blo narobe? Lep dan Zdravo Jst mam podobne probleme s svojim, kako si rešil to, a si dal manjšo dizo? Hvala in LP
zyabo Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Zdravo Jst mam podobne probleme s svojim, kako si rešil to, a si dal manjšo dizo? Hvala in LP Zdej sm ugotovu, da ma forgazer za štelat razmerje zrak gorivo, prejt nism najdu šravfa. Premal zraka je blo k je bil vijak čist notri zašravfan. Sm ga mal odšravfu in je blo prec bolj. Nism pa še čist naštimu ker k dam gas do konca mi ga še zmeri mori. Morm ga še mal odšravfat pa gledat kakšne barve je svečka.
mitiž46 Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Kar vso srečo pri štelanju razmerja pri polnem gasu s tistim šraufkom, tisto se pozna samo pri odprtinah gasa mogoče do 1/4, naprej je igla, čisto na ful gasu pa samo še diza/airbox...predstavljaj si kako majhno luknjico za zrak vlečt odpiraš s tistim šraufom in koliko je premer fergazerja
zyabo Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 S tistim šravfom in tisto majhno luknco naštimaš razmerje gorivo:zrak in razmerje ostane enako neglede nato kok ti odpreš forgazer/kok daš gasa. Bl odpreš forgazer pomeni samo da bo hitrej benzin vleku v celinder razmerje pa bo enako, zato ker ko gre zrak čez tisto majhno luknico "razreči" gorivo z zrakom in pol gre šele čez tisto lukno kjer je igla not. Loh razdreš forgazer pa pogledaš. Na strani http://www.motoguzzi-si.com/Uplinjac/uplinjac.html si lahko prebereš pod "Priprava izgorevalne zmesi" piše: Ko dodajamo plin povečujemo količino zmesi, razmerje pa naj bi ostalo isto.
trojan69 Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Mal narobe si predstavljaš zadevo. Posluši mitiž46. Skratka: V fergu imaš dvoje ˝krogov˝ kanalov in tud dvoje diz: 1.) Prvi ˝krog˝ (kjer zrak uravnavaš z šravfkom) so kanali za prosti tek. 2.) Drugi ˝krog˝ so kanali za srednje in visoke obrate. 1.)˝Prvi krog˝ uravnava delovanje agregata v prostem teku in na nizkih obratih. Tu se količino zraka (oz. bencina-pri Mitu je zrak) uravnava z vijakom. Skozi te kanale teče v cilindr mešanica zrak/bencin tudi, ko je ročka za plin zaprta. Njihova naloga je predvsem uravnavati prosti tek. 2.)˝Drugi krog˝ ureja delovanje agregata na srednjih in visokih obratih. Ko premakneš ročko za plin igla odpre glavno dizo hkrati pa batek/slajder odpre dotok zraka-vključi se ˝drugi krog˝. Tukaj uravnavaš količino goriva na srednjih obratih z položajem igle ter na visokih z velikostjo dize. Tole je zlo poenostaljeno pa mal karikirano: zaradi boljše razumljivosti. Skratka jst bi glede na to da ti ga mori sklepal da je mešanica prerevna (preveč zraka/premal bencina). Možni vzroki: -zapacana galvna diza oz. kanali v fergu -preveč odprt airbox (kake predelave pa ni bla menjana diza) -nekje pri fergu vleče zrak (fouš luft) -itd. Skratka najprej dobro spucaj ferg, potem poglej da ti kje ne vleče zraka in da filter dobro tesni. P.S. - če bi zadeva trokirala bi pomenilo da je premal zraka (zamašen filter) oz ful prevelika diza.
mitiž46 Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Pred časom sem se malo poglobil v to in prebral tale pdf ki opisuje dellorto fergazerje: http://www.thisoldtractor.com/gtbender/mg_manuals/dellorto_manual.pdf Piše pa točno to, kar je trojan69 napisal, prav tako se strinjam z njegovimi simptomi. Ni pa razmerje nikoli enako pri različnih odprtinah gasa, ravno to je namen večih krogov ker na ful gasu in visokih obratih rabiš dosti bolj revno mešanico kot pod štandgasom. Pri štelanju razmerja pri malem krogu je pa treba biti pozoren tudi na to, kje se nahaja šrauf, ker lahko deluje v obratni smeri (npr. na moji RS 125 zašraufaš noter in je preveč zraka)...
zyabo Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Men se je zdel da je tud v višjih obratih mal bolš potegnu pa sm pol sklepu da ja ta šfavf rešitev za vse moje probleme. Mogoče mi res kje zrak notri vleče ker je una guma med fergazerjem in celindrom že kr stara da bi jo mogu zamenjat že. Hvala za pdf, pa hvala obema za razlago.
trojan69 Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Poskusi pri vžganem motorju na štandgasu okol prirobnice ferga mal pošpricat za kakim štart sprayem (tud WD40 bo pomoje OK). Če se obrati dvignejo ti vleče zrak.
zyabo Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Bom drug teden probu z WD40.
kađiva Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 velik problem pri teh motorjih je tud rezervoar, ki zarjavi in posledično vleče smeti naprej v frgazer, ker nima nobenega filtra...pr men je blo to vzrok vseh težav s cukanjem in nevžiganjem,...ko sem rezervoar spucal rje (blo jo je za dve pesti) je motor normalno delal naprej brez težav
speedfighttuning Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Fantje, ima kdo doma homologacijo za Cagivo mito 7 speed, letnik okol 96 (1-2 leti gor al dol, nima veze), v kateri piše da ima motor 11 Kw? Če kdo slučajno ima bi ga prosu če mi lahko čimprej skenira in pošlje na mail: patrik.makovec@gmail.com Dam za pir ob priliki
ludiluka Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Sej vem da si se končno spravu k pameti in ugotovu da je cagiva boljša kot pa honda drugače pa ti homologacija ne bo pomagala nič rajši odpri naslednjo kategorijo ker je najceneje ene 300€
speedfighttuning Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Sej vem da si se končno spravu k pameti in ugotovu da je cagiva boljša kot pa honda drugače pa ti homologacija ne bo pomagala nič rajši odpri naslednjo kategorijo ker je najceneje ene 300€ Res je Sej bom naložu kake slikce ko bom mel kej časa za malo poslikat Ti si mel tudi 7 speed ane? Kateri letnik? Drugače pa če bi mi kdo ki ima 7 speed z 11 kW v prometni skeniral homologacijo bi se dalo zrihtat, zato sprašujem... Drugače pa A2 dobim itak drug tedn
ludiluka Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Ja sm mel 7 speed letnik 99 sej je tvoj fotr klicu. ti pa že zdej povem da sta bla 2 tipa motorjev v cagivah in ne boš dobil homologacije za 11 kw tko da brezveze nrdi izpit in je
speedfighttuning Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 (popravljeno) Ja sm mel 7 speed letnik 99 sej je tvoj fotr klicu. ti pa že zdej povem da sta bla 2 tipa motorjev v cagivah in ne boš dobil homologacije za 11 kw tko da brezveze nrdi izpit in je A ma ti si sin od Nikota? Hehe, sploh nism vedu da si to ti Sej itak grem delat u sredo in baje da do patke al pa pondelka mam že A2, tko da ni panike, bomo zrihtali vse, važno da je Mito v garaži A tvoja bivša se še prodaja al je že prodana? Edina stvar k mi je bla pa na Hondi bolj ušeč je ta, da je blo lažje dobit fole, na mitotu je kar težko dobit fole u primerjavi s Hondo... Popravljeno September 22, 2012. Popravil speedfighttuning
ludiluka Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 ja jo je kak tedn nazaj tip prodal. drugače za dat u fole pa daš malo gasa in ga držiš in pade takoj u fole
speedfighttuning Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 ja jo je kak tedn nazaj tip prodal. drugače za dat u fole pa daš malo gasa in ga držiš in pade takoj u fole Aha, dobra finta, bom probu Ma je zadosti če dam prou malo gasa, rečmo tm do enih 2-2,5k obratov, al je treba še malo več?
ludiluka Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Ja prav malo gasa tolk da dvigneš minimum in držiš na konstantnih obratih dokler ne daš u fole
speedfighttuning Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Ja prav malo gasa tolk da dvigneš minimum in držiš na konstantnih obratih dokler ne daš u fole Aha, bom probu, hvala
budacki Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Ma kdo kšnga mitota v delih, da bi se dal kej dobit?
speedfighttuning Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Ma kdo kšnga mitota v delih, da bi se dal kej dobit? A ti bi rabu enga da bi ga uštimu za se vozit al bi rabu samo enga za dele? e pomembno al je 6 al 7 speed?
budacki Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 A ti bi rabu enga da bi ga uštimu za se vozit al bi rabu samo enga za dele? e pomembno al je 6 al 7 speed? Je pri 6/7 speed razlika samo v menjalniku al tudi v čemu drugemu? Rabil bi magnet, nosilec zadnjega bremz cilindra pa mogoče še kakšno malenkost. V račun lahko dam original komplet plastike ali €. Torej za prodat pa imam komplet plastik za Mitota. En set je nedotaknjen in zgleda popolnoma kot nov (ali nikoli ni bil barvan ali pa je zelo zelo dobro pobarvan, vendar je stal par let v garaži, tako, da možno, da ni bil še nikoli barvan).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se