Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zdej sm šou do motorja sm ga normalno užgau, sm ga segreu na mestu do 80°c in ga pustu še 5 min u prostem teku in je delau čisto normalno. pol sm ga še ugasnu in še enkrat užgau in use ok. zgleda da je karburator zapacan al pa una ceuka za bencin ki drugo si težko predstavljam da bi blo ker se motor, ko se ugasne obnaša podobno kot nevem če se vam je že gdaj zgodilo, da se furaš z zaprtim bencinom dokler ga ne zmanjka..

Objavljeno

Pol pa snemi karburator ter ga fajn spucaj pa predno ga natakneš nazaj gor odpri pipco od bencina če so slučajno še kakšne smeti v cevki

Objavljeno

Zdej sm dobu nazaj poravnan avspuh in je velik bolš ni pa čist vredu. (čist mal, skor nč, je še udrt ampak mi je un reku da nebi smel nč uplivat)

Da pride od 6 do 7000 obratov rabi kr dost časa, učasih morm kkšno prestavo niži vršt da gre čez. Kaj bi to blo, a kdo ve?

Pa še en problem mam če dam gas dokonca, ga mori, a je to prevelka diza al kaj? Pa čez avspuh mi olje vn meče pa tm pr celindru (razumem da gre mal vn ampak men skor teče :D), zdej sm sam začev mešat mešanco pa ni nč bol, kaj bi to blo narobe?

Lep dan

Zdravo

Jst mam podobne probleme s svojim, kako si rešil to, a si dal manjšo dizo? :)

Hvala in LP

Objavljeno

Zdravo

Jst mam podobne probleme s svojim, kako si rešil to, a si dal manjšo dizo? :)

Hvala in LP

Zdej sm ugotovu, da ma forgazer za štelat razmerje zrak gorivo, prejt nism najdu šravfa. Premal zraka je blo k je bil vijak čist notri zašravfan. Sm ga mal odšravfu in je blo prec bolj. Nism pa še čist naštimu ker k dam gas do konca mi ga še zmeri mori. Morm ga še mal odšravfat pa gledat kakšne barve je svečka.

Objavljeno

Kar vso srečo pri štelanju razmerja pri polnem gasu s tistim šraufkom, tisto se pozna samo pri odprtinah gasa mogoče do 1/4, naprej je igla, čisto na ful gasu pa samo še diza/airbox...predstavljaj si kako majhno luknjico za zrak vlečt odpiraš s tistim šraufom in koliko je premer fergazerja :)

Objavljeno

S tistim šravfom in tisto majhno luknco naštimaš razmerje gorivo:zrak in razmerje ostane enako neglede nato kok ti odpreš forgazer/kok daš gasa. Bl odpreš forgazer pomeni samo da bo hitrej benzin vleku v celinder razmerje pa bo enako, zato ker ko gre zrak čez tisto majhno luknico "razreči" gorivo z zrakom in pol gre šele čez tisto lukno kjer je igla not. Loh razdreš forgazer pa pogledaš.

Na strani http://www.motoguzzi-si.com/Uplinjac/uplinjac.html si lahko prebereš pod "Priprava izgorevalne zmesi" piše: Ko dodajamo plin povečujemo količino zmesi, razmerje pa naj bi ostalo isto.

Objavljeno

Mal narobe si predstavljaš zadevo. Posluši mitiž46. Skratka:

V fergu imaš dvoje ˝krogov˝ kanalov in tud dvoje diz:

1.) Prvi ˝krog˝ (kjer zrak uravnavaš z šravfkom) so kanali za prosti tek.

2.) Drugi ˝krog˝ so kanali za srednje in visoke obrate.

1.)˝Prvi krog˝ uravnava delovanje agregata v prostem teku in na nizkih obratih. Tu se količino zraka (oz. bencina-pri Mitu je zrak) uravnava z vijakom. Skozi te kanale teče v cilindr mešanica zrak/bencin tudi, ko je ročka za plin zaprta. Njihova naloga je predvsem uravnavati prosti tek.

2.)˝Drugi krog˝ ureja delovanje agregata na srednjih in visokih obratih. Ko premakneš ročko za plin igla odpre glavno dizo hkrati pa batek/slajder odpre dotok zraka-vključi se ˝drugi krog˝. Tukaj uravnavaš količino goriva na srednjih obratih z položajem igle ter na visokih z velikostjo dize.

Tole je zlo poenostaljeno pa mal karikirano: zaradi boljše razumljivosti.

Skratka jst bi glede na to da ti ga mori sklepal da je mešanica prerevna (preveč zraka/premal bencina). Možni vzroki:

-zapacana galvna diza oz. kanali v fergu

-preveč odprt airbox (kake predelave pa ni bla menjana diza)

-nekje pri fergu vleče zrak (fouš luft)

-itd.

Skratka najprej dobro spucaj ferg, potem poglej da ti kje ne vleče zraka in da filter dobro tesni.

P.S. - če bi zadeva trokirala bi pomenilo da je premal zraka (zamašen filter) oz ful prevelika diza.

Objavljeno

Pred časom sem se malo poglobil v to in prebral tale pdf ki opisuje dellorto fergazerje: http://www.thisoldtractor.com/gtbender/mg_manuals/dellorto_manual.pdf

Piše pa točno to, kar je trojan69 napisal, prav tako se strinjam z njegovimi simptomi. Ni pa razmerje nikoli enako pri različnih odprtinah gasa, ravno to je namen večih krogov ker na ful gasu in visokih obratih rabiš dosti bolj revno mešanico kot pod štandgasom. Pri štelanju razmerja pri malem krogu je pa treba biti pozoren tudi na to, kje se nahaja šrauf, ker lahko deluje v obratni smeri (npr. na moji RS 125 zašraufaš noter in je preveč zraka)...

Objavljeno

Men se je zdel da je tud v višjih obratih mal bolš potegnu pa sm pol sklepu da ja ta šfavf rešitev za vse moje probleme. :D Mogoče mi res kje zrak notri vleče ker je una guma med fergazerjem in celindrom že kr stara da bi jo mogu zamenjat že. Hvala za pdf, pa hvala obema za razlago.

Objavljeno

Poskusi pri vžganem motorju na štandgasu okol prirobnice ferga mal pošpricat za kakim štart sprayem (tud WD40 bo pomoje OK). Če se obrati dvignejo ti vleče zrak.

Objavljeno

velik problem pri teh motorjih je tud rezervoar, ki zarjavi in posledično vleče smeti naprej v frgazer, ker nima nobenega filtra...pr men je blo to vzrok vseh težav s cukanjem in nevžiganjem,...ko sem rezervoar spucal rje (blo jo je za dve pesti) je motor normalno delal naprej brez težav ;)

Objavljeno

Fantje, ima kdo doma homologacijo za Cagivo mito 7 speed, letnik okol 96 (1-2 leti gor al dol, nima veze), v kateri piše da ima motor 11 Kw? Če kdo slučajno ima bi ga prosu če mi lahko čimprej skenira in pošlje na mail: patrik.makovec@gmail.com :) Dam za pir ob priliki ;)

Objavljeno

Sej vem da si se končno spravu k pameti in ugotovu da je cagiva boljša kot pa honda ;) drugače pa ti homologacija ne bo pomagala nič rajši odpri naslednjo kategorijo ker je najceneje ;) ene 300€

Objavljeno

Sej vem da si se končno spravu k pameti in ugotovu da je cagiva boljša kot pa honda ;) drugače pa ti homologacija ne bo pomagala nič rajši odpri naslednjo kategorijo ker je najceneje ;) ene 300€

Res je ;) Sej bom naložu kake slikce ko bom mel kej časa za malo poslikat :) Ti si mel tudi 7 speed ane? ;) Kateri letnik? Drugače pa če bi mi kdo ki ima 7 speed z 11 kW v prometni skeniral homologacijo bi se dalo zrihtat, zato sprašujem... Drugače pa A2 dobim itak drug tedn ;)

Objavljeno

Ja sm mel 7 speed letnik 99 sej je tvoj fotr klicu. ti pa že zdej povem da sta bla 2 tipa motorjev v cagivah in ne boš dobil homologacije za 11 kw tko da brezveze nrdi izpit in je ;)

Objavljeno (popravljeno)

Ja sm mel 7 speed letnik 99 sej je tvoj fotr klicu. ti pa že zdej povem da sta bla 2 tipa motorjev v cagivah in ne boš dobil homologacije za 11 kw tko da brezveze nrdi izpit in je ;)

A ma ti si sin od Nikota? :D Hehe, sploh nism vedu da si to ti :D Sej itak grem delat u sredo in baje da do patke al pa pondelka mam že A2, tko da ni panike, bomo zrihtali vse, važno da je Mito v garaži :OK: A tvoja bivša se še prodaja al je že prodana? ;)

Edina stvar k mi je bla pa na Hondi bolj ušeč je ta, da je blo lažje dobit fole, na mitotu je kar težko dobit fole u primerjavi s Hondo...

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

ja jo je kak tedn nazaj tip prodal. drugače za dat u fole pa daš malo gasa in ga držiš in pade takoj u fole ;)

Objavljeno

ja jo je kak tedn nazaj tip prodal. drugače za dat u fole pa daš malo gasa in ga držiš in pade takoj u fole ;)

Aha, dobra finta, bom probu ;) Ma je zadosti če dam prou malo gasa, rečmo tm do enih 2-2,5k obratov, al je treba še malo več?

Objavljeno

Ja prav malo gasa tolk da dvigneš minimum in držiš na konstantnih obratih dokler ne daš u fole

Objavljeno

Ja prav malo gasa tolk da dvigneš minimum in držiš na konstantnih obratih dokler ne daš u fole

Aha, bom probu, hvala ;)

Objavljeno

Ma kdo kšnga mitota v delih, da bi se dal kej dobit?

A ti bi rabu enga da bi ga uštimu za se vozit al bi rabu samo enga za dele? e pomembno al je 6 al 7 speed? ;)

Objavljeno

A ti bi rabu enga da bi ga uštimu za se vozit al bi rabu samo enga za dele? e pomembno al je 6 al 7 speed? ;)

Je pri 6/7 speed razlika samo v menjalniku al tudi v čemu drugemu? Rabil bi magnet, nosilec zadnjega bremz cilindra pa mogoče še kakšno malenkost. V račun lahko dam original komplet plastike ali €. :)

Torej za prodat pa imam komplet plastik za Mitota. En set je nedotaknjen in zgleda popolnoma kot nov (ali nikoli ni bil barvan ali pa je zelo zelo dobro pobarvan, vendar je stal par let v garaži, tako, da možno, da ni bil še nikoli barvan).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!