Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
hm, varjanta je da ce ti dela click in se slisi iz pod zdica potem imas mogoce prazen akumulator...ce ti pa cez nekaj casa ko ga zges starter normalno dela pa je mozno tudi to da ko se peljes se ti sproti deloma nafila in zato vzge sprazni pa se lahko ker imas mogoce nekje kak stik vsaj tako je bilo pri kolegu..

Ja ampak luci, zmigavci, pa te stvari use normalno delajo.Zarad kaksnega stika bi se lahko tok hitr spraznu? Ampak a ni tko da bi mi ga pol vsaj probal mal zavrtet...pr men k da ga ni :(

Objavljeno

Kva k bi se mi ta vikend kej dobil ce bo lep vreme?? Pa se mal zapelemo pa mal primerjamo .)

Objavljeno

Sej mojmu bratrancu isto nagaja akumulator sam najbrš je str akumulator, bl bi biu kurac če se nebi polnu. A luči pa to ti delajo če je motor sam pod kontaktom in ni užgan?

Objavljeno
Sej mojmu bratrancu isto nagaja akumulator sam najbrš je str akumulator, bl bi biu kurac če se nebi polnu. A luči pa to ti delajo če je motor sam pod kontaktom in ni užgan?

Delajo delajo...

Objavljeno (popravljeno)

sej jest sm tut su enkrat na avtocesto k me je matral kolk bo slo. Ga je pa tut men skoda tko da zej pa ne grem wec...1x je blo dost :)drgac pa je tut kolega mel aprilio s polini kitom 160 pa ni sla newem kolk morda zato ker je moci dovolj ampak bi mogu prenose menat. Tvoj bratranc se mi pa zdi da wem kerga mitota ma ja to ej ze tist nowej k ma 6 prestaw pa mansi frgazar tk oda tisti ne grejo ne wem kolk je pa res da mros pr 125kah za koncno znat max. iztisnt iz nje ker ni nek motor da bo kar wleklo kot 4t 600 cc :> newem kako naj ti powem... se bomo enkrat nekam sli pelat pa se bomo pogovoril pa je :D

lp

Popravljeno . Popravil denji
Objavljeno

hm kaduza to bi mogu vidt tezko ti recem karkol klele po forumu na prejsnmu je tut men akumulator nagajow pa sm znow poprawt uglawnem vidt bi mogu pri kolegu je blo pa tko...pri bremzi(rocici na balanci) se mu je "zastekal" k prizge stop lampo k stisnes bremzo in to mu je spraznil akumulator pol se je pa en cas pelow da se mu je u izi nafilow pol je pa to odklopu(celo zadno luc) zej pa dela :D

je pa wec razlogow tk oda tezko rect je treba najprej vidt :>

lp

Objavljeno (popravljeno)

k pa fergasar k ga maš dellorto 28? a je bil tut naštelan na 160 kit? pa še veliko premajhen je za tako prostornino. jest sm šu gledat enga mitota k je imu dellortota 34 pa če je šu tist mito 120 je blo velik ker je bil tko razštela da je bil hudič.

pa še nekej če ne veste majo mitoti kr dost navito mašino bat z enmu obročkam(manj trenja) pa še mikunija 35 majo tko da jim to da kr nekaj moči

Lp Jan

Popravljeno . Popravil jezo-jan
Objavljeno

@Kaduza, to ne rabš nč mehaniku vozet :)

Točen tko je men delal včerej, pa je tko ko je denji napisov, prazen akumulator, starter dela.

Objavljeno

Denji sej aprilie majo še celo bolše prenose za hitrost kokr mito aprilia ma spredi:17 zadi:40, mito pa pa spredi:14 zadi:38 pomojem ma rska, to sicer govorim za mitota letnik 2000 nevem pa kako so mel prej.

Objavljeno

hm, glede prenosow je spet tezko rect ker ta mito k ga ma tvoj bratranc je 6 speed in sta spet drugacna zobnika pol je pa spet odvisn od piramide-zobnikow k so u masini tk oda glede prenosow je tezko karkol rect ce ne wes kaksno je razmerje v masini

Objavljeno

@Denji dej ti men povej kako si ti stik odriv na mitotu :)

Objavljeno

hm tezko recem na pamet kuko k je blo to prblizn 1,5 leta nazaj ampak ce bi vidu kuko pa kaj...pol bi se dal spet kj zrihtat...drgac pa pr kolegu tko gledam kwa je narobe pa nc ne najdem pol pa probam enkrat zabremzat pa vidm da sploh ne nardi click k prtisnes rocko pol se mi je pa cudn zdel smo to odklopil in je delal alpa poglej tut ce se kak kabel kam "stiska" skratka prewer napeljawo ce je vse uredu...k nism lih stromar tk oda neb lih z glawe wedu :> ampak se pa da s trudm pa z vztrajnostjo use razvozlat :D

lp

Objavljeno

pa tapru prever osnovne stvari... akumulator da je dost povhn pa da sta obe varovalki dobri...

Objavljeno
@Kaduza, to ne rabš nč mehaniku vozet :)

Točen tko je men delal včerej, pa je tko ko je denji napisov, prazen akumulator, starter dela.

Ja sam lej jst mam akumulator se k nov, use lepo dela zmigavci luci. Nevem ce je akumulator...Pa tut ko zabremzam se przge luc pa pol ugasne, uglavnem use ostalo dela kakor je treba. .)

Objavljeno

Akumulator je sigurno vzrok da štarter ne dela, zdej kaj povzroča da je akumulator prazen pa tud jst ne vem, pr men tud vse funkcionera :).

Objavljeno
on trdi da je njegov mito še z blokadami motor mu gre 165km/h, jst mu pa govorim da je to nemogoče da ma še blokado pa vrti se mu normalno v rdeč polje?!

lahk da ma 28 HP verzijo (tist naj bi slo okrog 160 km/h).

men moja rska pokaže po števcu 185km/h pa mam polini kit 160,gianellija,rave ventil

RAVE samo izboljsa elasticnost masine, v visokih obratih nima nobenega vpliva.

Denji sej aprilie majo še celo bolše prenose za hitrost kokr mito aprilia ma spredi:17 zadi:40, mito pa pa spredi:14 zadi:38 pomojem ma rska, to sicer govorim za mitota letnik 2000 nevem pa kako so mel prej.

imata pa zato drugazno razmerje primarnega prenosa.

glede starterja najprej izmeri ce sploh vedno dobi sploh strom, lahk d se rele zatika, da so kontakti oksidirani itd, to pri kakih 20ih amperih ni zanemarljivo. poskusi direktno (ne prek releja) priklopit na akumulator, da vidis ce dela. ce ne dela, so lahko ze krtacke hin, tisto zna bit mal jeba, mors starter dol vzet, ga razdret pa jih menjat. men starter sploh dol ne gre, tak je gor prsraufan, pa vrjetn dve tone loctite-a (po moznosti pa kr sekundnega lepila) gor. :wacko:

Objavljeno

madona sej ne morem verjet, 62.strani je že napisanih od Cagive....pa eni še zmer sprašujejo bedarije <_<

...kar se prenosov tiče je tko,da se čist vsak zob mal pozna na končni....

...drgač se pa v vseh stvareh strinjam z denji-jem :OK: ....edin glede končne hitrosti pa jz ne verjamem nobenmu,ki pravi da gre 200+ :grrr :grrr ....sem jo imel,97. letnik.7-speed,mikuni 35,.....pa dobra mašina je bla,....pa tud slučajno ni vidla pr men 200km/h .) ....ne rečem,je šla po ravnini v brezvetrju 190 po števcu,kar je realnih 175 prbližno,to je pa tud tovarniška končna .)

@kaduza: jz bi na tvojem mestu vseen rajš motul 600 al pa agip olje not dajal .)

pr svoji sem od začetka tankal noter 98-osvinčen bencin,ko je

še bil (liter je bil 120 sit :cry: ,zdej 215 :angry2: )...pa motula 800

sem not dajal....enkrat pa sem probal TTS-a....ti povem,da se pozna

lp cagiva B)

p.s. glede štroma pa pojma nimam,tko da bom rajš tih :P

Objavljeno

ma kdo kake izkupnje z oljem valvoline ? baje naj bi blo super

Objavljeno

vprasaj tukaj ;)

Objavljeno

Motula sploh nikjer ne morm dobit...tko da za en ole pa ne mislm cele lublane pregledat...

Objavljeno

Zdele se mal igram s tem, pa sem mal kontakte spucov. In med tem se opazil sa je na štarterju, tm k je un plastičen konektor vezana dioda :? . A to je gor serijsko, mate tud drugi to gor? K mi mal sumljivo tista dioda zgleda :)

Objavljeno

hm jz sm meu tudi probleme z akumulatorjem pa sm na koncu ugotovu da so bli oksidirani kontakti....

Objavljeno

Kaduza iz kje si pa ti povem kje map najbližje za motul olje?

Objavljeno

Motul je v TC-motoshopu po neki čez 3k

motul 600 seveda

Objavljeno
Kaduza iz kje si pa ti povem kje map najbližje za motul olje?

kr povej jest bi tut rabu, oba s kaduzatom sva z vrhnike :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!