Skoči na vsebino

KTM 990 SM T


Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, MnM96 pravi:

Motor je vizualno lepo ohranjen in mislim, da lastnik lepo skrbi zanj. Mi je rekel, da če ga ne proda do pomladi ga bo verjetno obdržal, si pa želi nekoliko močnejše mašine. 

Ja res je zelo zabaven. Na zaviti cesti ti da veliko veselja, poleg tega pa zelo udoben. Dovolj močen in živahen, da me ni blo strah prehitevat in mislim da bi se tudi dva kar vredu peljala na njem.🙂

Sem pa zasledil še eno igračo, ki mi je pritegnila pozornost in glede na informacije, ki sem jih pridobil je kar podobna SMTju - DUCATI Hyperstrada. Moram jit počekirat.

Maš na tubi neposredno primerjavo. 

Meni je bil SMT vrhunski za vozit. Agregat je top... Ima pa nekaj ktmovskih napak. Zavore kljub imenu brembo niso nevemkaj, se jih pa da fajn dozirati. V dežju so še posebej slabe. Zadnja je uporabna samo par kilometrov po menjavi olja, potem se olje zaradi bližine izpuha hitro pregreje in ni pravega učinka. Prav tako je potrebno redno menjati hidravlično olje sklopke. Jaz sem to na mojem delal vsako sezono. Če je motor lepo vožen in redno servisiran, potem tudi ventilov ni potrebno nastavljati do 60.000km...Priporočam menjavo prvega zobnika iz 17 na 16 zob...je potem veliko prijaznejši za počasnejšo vožnjo, še vedno pa kar kliče po višjih obratih. In tudi poraba se še zviša. Parkrat ko sem preračunaval porabo sem prišel do cifre 6+, manj kot 6 zelo redko. Ja, res je uporaben tudi za dva...jaz sem uporabljal mehke torbe, a ne originalnih, ki so kar majhne in zelo drage. Meni se zaradi izredne ciklistike  pogosto kolca po njem. Zdaj bi poleg 1290 za potovanja imel še SMR, da se solo včasih zdivjam. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, siks said:

Maš na tubi neposredno primerjavo. 

Meni je bil SMT vrhunski za vozit. Agregat je top... Ima pa nekaj ktmovskih napak. Zavore kljub imenu brembo niso nevemkaj, se jih pa da fajn dozirati. V dežju so še posebej slabe. Zadnja je uporabna samo par kilometrov po menjavi olja, potem se olje zaradi bližine izpuha hitro pregreje in ni pravega učinka.

   Problema z "slabimi" zavorami na SM-u nisem opazil,  problem zadnje zavore smo pa resili z dirkaskim oljem. Pred tem sem recimo sel enkrat na Jezersko, se posebej dol,  pa je zavora "padla not" ker jo precej uporabljam. Po menjavi olja (mi je uslo iz glave kaj mi daje serviser) nic vec. Z zobnikom se strinjam, je precej bolj vozen v mestu. Drzi tudi da je treba pogosto menjavati olje sklopke, drugace se rad zdrsa cilinder rocke. Sam sem jo poslal enemu grku, ki vstavi zelezno puso (drugace je aluminij) in se olezaji kompletno rocko, vrhunsko!

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
10 hours ago, siks said:

Maš na tubi neposredno primerjavo. 

Meni je bil SMT vrhunski za vozit. Agregat je top... Ima pa nekaj ktmovskih napak. Zavore kljub imenu brembo niso nevemkaj, se jih pa da fajn dozirati. V dežju so še posebej slabe. Zadnja je uporabna samo par kilometrov po menjavi olja, potem se olje zaradi bližine izpuha hitro pregreje in ni pravega učinka. Prav tako je potrebno redno menjati hidravlično olje sklopke. Jaz sem to na mojem delal vsako sezono. Če je motor lepo vožen in redno servisiran, potem tudi ventilov ni potrebno nastavljati do 60.000km...Priporočam menjavo prvega zobnika iz 17 na 16 zob...je potem veliko prijaznejši za počasnejšo vožnjo, še vedno pa kar kliče po višjih obratih. In tudi poraba se še zviša. Parkrat ko sem preračunaval porabo sem prišel do cifre 6+, manj kot 6 zelo redko. Ja, res je uporaben tudi za dva...jaz sem uporabljal mehke torbe, a ne originalnih, ki so kar majhne in zelo drage. Meni se zaradi izredne ciklistike  pogosto kolca po njem. Zdaj bi poleg 1290 za potovanja imel še SMR, da se solo včasih zdivjam. 

Točno ja, kul primerjava. Enkrat sem si že pogledal posnetek, pa mi je zdaj KTM še bolj postal zanimiv. Ker tudi kar se udobja tiče je res verjetno SMT stopničko če ne dve nad Hyperstrado. Hvala za informacije in nasvete.

Objavljeno (popravljeno)

Ko smo ravno naceli problem: preveril sem pri serviserju, Motul RBF 660 olje je resilo moje tezave z zadnjo zavoro na 990SM in 640 Duku.

Popravljeno . Popravil jvalant

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!