Skoči na vsebino

Motoristi in dolge luči


Cegi

Priporočene objave

Zaslepljeni bodo ostali zaslepljeni. ...

Uuu, jebenti, tale je pa modra. :trance_27_notworthy:

... Vsekakor je pomembno ali ta policaj razmišlja po sistemu MASHINA-KRAMP, ali je mogoce bolj fleksibilen in življenski.

Za policaja razmišlja komandir in ablast. On pa le o tem ali bo obdržal svojo službo. Tako na cesti ali v protiprotestniški opremi.

...

Mene v vsej tej zgodbi dolgih luči veliko bolj zanima debata o dnevnih lučeh, ki jih imajo prižgana vsa vozila. Ta zakon se mi zdi nesmiselen, hkrati pa smo zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi manj opazni. ...

Ahaaaa, torej motoristi morajo peljati hladno vojno z ostalimi uporabniki. Ja fajn, ni kej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu, jebenti, tale je pa modra. trance_27_notworthy.gif

Za policaja razmišlja komandir in ablast. On pa le o tem ali bo obdržal svojo službo. Tako na cesti ali v protiprotestniški opremi.

Ahaaaa, torej motoristi morajo peljati hladno vojno z ostalimi uporabniki. Ja fajn, ni kej.

Zgleda, da ti sam sebe razumeš, ker jaz te ne. Poglej si mal po netu, kje opuščajo dnevne luči pri avtomobilih, in vzroke. Ali ti moram še te informacije priskrbeti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kajn pa, če bi v tej zadevi porabili čist mal kmečke zdrave pameti? ...

Ja? :blink: Jo imajo v moto štacunah? :grrr

Ok, brez heca. Smo že nekajkrat pogruntali, da je dolgo luč fajn uporabljat v smislu opozarjanja. Opozarjanje pa je stvar trenutka in ne neprestanosti, saj sicer opozorilo zbledi. Sam jo prižgem ali samo poblendam, ko se bližam križišču ali podobnim situacijam pa tam opazim kakšno čudno motoviljenje drugih vozil. Mogoče včasih tudi pri prehitevanju uporabljam tisto čudno stikalo kjer gor piše "pass".

No ampak še stotič odkrivat toplo vodo in spoznavati "mišljenje" novih generacij motoskretovcev je pa tudi zanimiva reč. :l_01:

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da ti sam sebe razumeš, ker jaz te ne. Poglej si mal po netu, kje opuščajo dnevne luči pri avtomobilih, in vzroke. Ali ti moram še te informacije priskrbeti?

Se priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene v vsej tej zgodbi dolgih luči veliko bolj zanima debata o dnevnih lučeh, ki jih imajo prižgana vsa vozila. Ta zakon se mi zdi nesmiselen, hkrati pa smo zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi manj opazni.

Slabosti in učinke tega zakona sem pa že v prejšnjih postih opisal in se ne bom ponavljal.

Daj, razloži, lepo prosim, kako smo motoristi s tem manj opazni? Ker so vsi bolj opazni, smo motoristi manj ali kako!? Tega ne razumem...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MAŠINA in KRAMP: sta dobila svoj odgovor? Fantje so se potrudili in na vajine prošnje odgovorili.

Da nadaljujemo (nesmiselno) debato naprej:

včeraj sem vprašal moje fante(šoferje) ali so bili kadarkoli podnevi oslepljeni bodisi od avtomobila ali motorja?

Odgovor je bil: NE. Upam da me ne bo kdo spet vprašal po imenih in priimkih teh ljudi.

Nisi še dal linka do "Bruslja".

Glede oslepljenosti - takoj z emšoti na plan ... pa davčne. Sicer pa - verjamem, da tudi če bi se ti vozil v avtu in bi za teboj vozili trije motoristi z dolgimi lučmi, ne bi priznal, da te je luč vsaj zmotila ali delno zaslepila ... in takisto, če bi ti eden, dva, trije ali deset takih pripeljalo nasproti, bi ti še vedno lajnal eno in isto. No, saj z leti boš spoznal svojo "zmoto" (tako, kot že prenekateri v tej večno trajajoči debati) ...

Do takrat pa plašnice na glavo pa slepo verjet v buče, ki jih razlagajo tisti, ki so jim pač to povedali še pred leeeti, ko je bilo motoristov zelo malo .... ali pa so jih izobraževali staaaaari kadri, iz takisto staaaarih časov ...

Konec koncev - ne vem, kje se vi vozite, ampak če grem jaz z dolgo lučjo na cesto, mi blendajo povprečno nekajkrat na vsakih 10 km. (s katerimkoli motorjem). Zgleda še en od tistih fenomenov, soroden recimo onemu, ko vsak motorist reče, da so mu vsak dan vsaj petkrat vzeli prednost/presekali pot (meni so jo doslej v 8 letih manj kot 5-krat)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene v vsej tej zgodbi dolgih luči veliko bolj zanima debata o dnevnih lučeh, ki jih imajo prižgana vsa vozila. Ta zakon se mi zdi nesmiselen, hkrati pa smo zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi manj opazni.

Slabosti in učinke tega zakona sem pa že v prejšnjih postih opisal in se ne bom ponavljal.

No, daj še enkrat, morda boš sedaj bolj razumljivo napisal. A se ti zdi, da pri avtomobilih vidnost ni problem? Belih, sivih, črnih avtomobilih, poleti na razgretem asfaltu, in podobno? Aja, saj res - samo motoristi smo revčki, ki rabimo rotacijsko na čeladi ... :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ampak še stotič odkrivat toplo vodo in spoznavati "mišljenje" novih generacij motoskretovcev je pa tudi zanimiva reč. :l_01:

mah, saj pogledaš, ka jvozi, pa ti je takoj jasno - FZ6 ali pa XJ6 ... :-)

Zgleda, da ti sam sebe razumeš, ker jaz te ne. Poglej si mal po netu, kje opuščajo dnevne luči pri avtomobilih, in vzroke. Ali ti moram še te informacije priskrbeti?

Ja, moraš, sam jih ne najdem. Hvala že vnaprej, ker boš tako tvorno prispeval k zmanjšanju števila balastnih postov na forumu.

Pa prosil bi še za tisti "Bruselj", če lahko malo pobrskaš. Tudi tega ne najdem (zgleda, da me Google danes ne mara).

Dvakrat hvala,

S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Ko bojo objavlene slike ga lhk pokažem na sliki ...

Svetujem ti, da tega ne storiš. Kar je povedal mogoče ni v skladu z zakonom, a nam je povedal v dobro nas prisotnih. Če se tu kdo ne strinja s tem se pač ne strinja, ti pa z lučmi stori kot se tebi zdi prav. Brezveze se je tukaj prerekat ali sploh kaj pisat.

Sam osebno ne vozim po predpisih (razen kjer sumim da bi lahko tičali policaji), temveč po lastni presoji, ki mi je prinesla kar nekaj varnih in nepozabnih km za sabo. Ker pa vozim motor in ne Hummerja se zavedam možnosti, da lahko npr. še danes "odfrčim" ko se peljem iz službe. Nekega čarobnega recepta za preživetje ni.

Dolge luči pa prižgem tam, kjer/kadar se mi zdi, da nisem dovolj opazen in seveda ponoči, ko nič ne vidim :) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj, razloži, lepo prosim, kako smo motoristi s tem manj opazni? Ker so vsi bolj opazni, smo motoristi manj ali kako!? Tega ne razumem...

D.

Sem na prejšnjih straneh opisal zakaj smo motoristi in ostali udeleženci zaradi uporabe manj opazni:

In še eno dejstvo:(nekateri se ne bodo strinjali z menoj): luči v avtomobilih podnevi so popolnoma nesmiselne. Zaradi prižganih luči so se vozniki avtomobilov bolj skoncentrirali na objekte, ki svetijo in neprimerno manj pazijo(opazijo) na neosvetljene objekte, kot so kolesarji, pešci, otroci...Dejansko smo v možganih najprej začeli zaznavati nasprotivozeča vozilo, zaradi tega potem posvečamo preveč pozornosti le tem in gladko zanemarjamo, oziroma zamujamo opazovanje okolice. Tu pa so bile narejene raziskave in nekatere države že opuščajo dnevne luči.

Poleg tega, so zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi postali manj opazni. Spomnite se, kako je bilo pred uvedbo luči: takoj si vedel; aha gre motor, ali pa, glej jo sneto sekiro. S tem si se kot voznik avtomobila pripravil na to kako boš odreagiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi še dal linka do "Bruslja".

Glede oslepljenosti - takoj z emšoti na plan ... pa davčne. Sicer pa - verjamem, da tudi če bi se ti vozil v avtu in bi za teboj vozili trije motoristi z dolgimi lučmi, ne bi priznal, da te je luč vsaj zmotila ali delno zaslepila ... in takisto, če bi ti eden, dva, trije ali deset takih pripeljalo nasproti, bi ti še vedno lajnal eno in isto. No, saj z leti boš spoznal svojo "zmoto" (tako, kot že prenekateri v tej večno trajajoči debati) ...

Do takrat pa plašnice na glavo pa slepo verjet v buče, ki jih razlagajo tisti, ki so jim pač to povedali še pred leeeti, ko je bilo motoristov zelo malo .... ali pa so jih izobraževali staaaaari kadri, iz takisto staaaarih časov ...

Konec koncev - ne vem, kje se vi vozite, ampak če grem jaz z dolgo lučjo na cesto, mi blendajo povprečno nekajkrat na vsakih 10 km. (s katerimkoli motorjem). Zgleda še en od tistih fenomenov, soroden recimo onemu, ko vsak motorist reče, da so mu vsak dan vsaj petkrat vzeli prednost/presekali pot (meni so jo doslej v 8 letih manj kot 5-krat)...

Zelo kratek odgovor: vozi s kratkimi lučmi in daj kazensko prijavo vsem tistim, ki te oslepijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah, saj pogledaš, ka jvozi, pa ti je takoj jasno - FZ6 ali pa XJ6 ... :-)

Ja, moraš, sam jih ne najdem. Hvala že vnaprej, ker boš tako tvorno prispeval k zmanjšanju števila balastnih postov na forumu.

Pa prosil bi še za tisti "Bruselj", če lahko malo pobrskaš. Tudi tega ne najdem (zgleda, da me Google danes ne mara).

Dvakrat hvala,

S.

Nekateri priznamo in si upamo povedati kaj vozimo in tudi zakaj, drugi pa?!!!....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na prejšnjih straneh opisal zakaj smo motoristi in ostali udeleženci zaradi uporabe manj opazni:

In še eno dejstvo:(nekateri se ne bodo strinjali z menoj): luči v avtomobilih podnevi so popolnoma nesmiselne. Zaradi prižganih luči so se vozniki avtomobilov bolj skoncentrirali na objekte, ki svetijo in neprimerno manj pazijo(opazijo) na neosvetljene objekte, kot so kolesarji, pešci, otroci...Dejansko smo v možganih najprej začeli zaznavati nasprotivozeča vozilo, zaradi tega potem posvečamo preveč pozornosti le tem in gladko zanemarjamo, oziroma zamujamo opazovanje okolice. Tu pa so bile narejene raziskave in nekatere države že opuščajo dnevne luči.

Poleg tega, so zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi postali manj opazni. Spomnite se, kako je bilo pred uvedbo luči: takoj si vedel; aha gre motor, ali pa, glej jo sneto sekiro. S tem si se kot voznik avtomobila pripravil na to kako boš odreagiral.

Bedarija..pejt na Hrvaško, pa boš še kako dobro občutil na lastni koži kakšen NESMISEL je zakon, kjer so opredelili, da poleti ni potrebno imeti nažganih luči. Ne daj bog, da se pelješ proti soncu, nasproti pa ti gre avto brez luči. Ni šans da ga vidiš.

Aja pa veš zakaj so opustili luči? Ker baje, ko so luči na off, avto pokuri manj goriva in se s tem zmanjša onesnaževanje okolja. To je razlaga predlagateljev tega zakona. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bedarija..pejt na Hrvaško, pa boš še kako dobro občutil na lastni koži kakšen NESMISEL je zakon, kjer so opredelili, da poleti ni potrebno imeti nažganih luči. Ne daj bog, da se pelješ proti soncu, nasproti pa ti gre avto brez luči. Ni šans da ga vidiš.

Aja pa veš zakaj so opustili luči? Ker baje, ko so luči na off, avto pokuri manj goriva in se s tem zmanjša onesnaževanje okolja. To je razlaga predlagateljev tega zakona. closedeyes.gif

Kaj pa avstrija? Pa ostali udeleženci, ki nimajo luči? Pešci, kolesarji. Moj največji strah, je da zadanem pešca ali kolesarja(sem kar nekaj let kolesaril in vem kako je to). Ti lepo opazuj avtomobile s prižgano lučjo in spreglej tistega brez? Zaradi prižgane luči avtomatsko usmeriš pozornost najprej na luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na prejšnjih straneh opisal zakaj smo motoristi in ostali udeleženci zaradi uporabe manj opazni:

In še eno dejstvo:(nekateri se ne bodo strinjali z menoj): luči v avtomobilih podnevi so popolnoma nesmiselne.

Se ne morem strinjati. Se kar precej vozim po Avstriji, kjer luči podnevi niso obvezne. In je zelo očitno, da so vozila s prižganimi lučmi bolje opazna.

Zaradi prižganih luči so se vozniki avtomobilov bolj skoncentrirali na objekte, ki svetijo in neprimerno manj pazijo(opazijo) na neosvetljene objekte, kot so kolesarji, pešci, otroci...Dejansko smo v možganih najprej začeli zaznavati nasprotivozeča vozilo, zaradi tega potem posvečamo preveč pozornosti le tem in gladko zanemarjamo, oziroma zamujamo opazovanje okolice. Tu pa so bile narejene raziskave in nekatere države že opuščajo dnevne luči.

Meni se to sicer zdi malo za lase privlečeno, saj so (dnevne) luči namenjene predvsem temu, da vozniki, ki se vključujejo v promet, prej in lažje opazijo vozila, ki so na prednostni cesti ter da se ob prehitevanju prej in lažje zazna nasproti vozeča vozila. Vozila, ki se vključujejo v promet, so v glavnem ravno tako neosvetljena kot omenjeni 'objekti' in se ponavadi ne premikajo po prednostih cestah z 90 km/h.

Se bi pa z veseljem poučil o teh raziskavah, tako da če imaš kakšne povezave, jih prosim objavi.

Poleg tega, so zaradi vsesplošno prižganih luči motoristi postali manj opazni. Spomnite se, kako je bilo pred uvedbo luči: takoj si vedel; aha gre motor, ali pa, glej jo sneto sekiro. S tem si se kot voznik avtomobila pripravil na to kako boš odreagiral.

Tudi s tem se ne morem strinjati... Če sem pred letom imel edini rdeč avto v mestu, danes pa ga imajo vsi, je moj avto še vedno isto rdeč. Je pa res, da ne izstopa več - ampak odkrito rečeno, ne vidim razloga, da bi morali motoristi v prometu 'izstopat'. Je čisto dovolj, da smo isto vidni, kot vsi ostali.

Sam ne delam razlik med motorji, avtomobili, tovornjaki, ... - reagiram pač glede na dejansko stanje in si vzamem čas, da le-to ocenim. Ne glede na to, kar se meni zdi, da bi ...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetujem ti, da tega ne storiš. Kar je povedal mogoče ni v skladu z zakonom, a nam je povedal v dobro nas prisotnih. Če se tu kdo ne strinja s tem se pač ne strinja, ti pa z lučmi stori kot se tebi zdi prav. Brezveze se je tukaj prerekat ali sploh kaj pisat.

Sam osebno ne vozim po predpisih (razen kjer sumim da bi lahko tičali policaji), temveč po lastni presoji, ki mi je prinesla kar nekaj varnih in nepozabnih km za sabo. Ker pa vozim motor in ne Hummerja se zavedam možnosti, da lahko npr. še danes "odfrčim" ko se peljem iz službe. Nekega čarobnega recepta za preživetje ni.

Dolge luči pa prižgem tam, kjer/kadar se mi zdi, da nisem dovolj opazen in seveda ponoči, ko nič ne vidim :) .

lp

Sej ga tudi ne mislim pokazat, itak je pa on tam povedal da to ni v skladu z zakonom ampak da pripomore k varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa avstrija? Pa ostali udeleženci, ki nimajo luči? Pešci, kolesarji. Moj največji strah, je da zadanem pešca ali kolesarja(sem kar nekaj let kolesaril in vem kako je to). Ti lepo opazuj avtomobile s prižgano lučjo in spreglej tistega brez? Zaradi prižgane luči avtomatsko usmeriš pozornost najprej na luč.

Saj pešci in kolesari se ne pojavijo kar 'iz nič', ampak jih lahko vidiš tudi že na 500 metrov - kar ti pri legalnih hitrostih da vsaj 20 sekund časa, da naštudiraš, kako ga ne boš zbil. Navsezadnje lahko tudi zmanjšaš hitrost in pelješ nekaj sekund 20km/h, dokler se ti nasprotni pas ne sprosti in lahko kolesarja varno prehitiš.

Se pa strinjam, da lahko nekaj podobnega povzroči trenutna zaslepitev zaradi dolgih luči - ampak tudi v tem primeru si imel pred tem dovolj časa, da naštudiraš varno pot mimo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa avstrija? Pa ostali udeleženci, ki nimajo luči? Pešci, kolesarji. Moj največji strah, je da zadanem pešca ali kolesarja(sem kar nekaj let kolesaril in vem kako je to). Ti lepo opazuj avtomobile s prižgano lučjo in spreglej tistega brez? Zaradi prižgane luči avtomatsko usmeriš pozornost najprej na luč.

Če nisi sposoben opazovati dogajanja OKOLI sebe, ne sodiš na cesto.

Kolesarji so pa itak pesem za sebe (95% vožnja v štric inp pizdarije) ... pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz sem bil v trbovljah in sem to slišal; stal sem tik pred inštruktorjem...

upam, da dejansko ne bo kdo s prstom na sliki kazal na tega človeka, ki je dobronamerno delil koristne nasvete, ki pa so žal v manjšem delu v nasprotju z zakonom...

l.p.

Sej mi smo tut tebe vsi slišal k si odhrumel!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepe so tele zgodbice, kako vidiš na 500m pešca, kolesarja...ko letiš skozi ovinek, kaj najprej opaziš: osvetljen ali neosvetljen objekt?

Neslednje vprašanje: kako deluje vidno zaznavanje: v primeru, da so vsi objekti enakomerno osvetljeni in v primeru, da so samo nekateri? Katere prej vidiš in kje je večji radij zajemanja slike?

aja, pa še nekaj: nemci so butli ker nimajo omejitev na avtocesti, avstrijci in hrvati ker nimajo obveznih luči. Mi pa smo bolj papeški od papeža, ker imamo tako super zakone.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, pa še nekaj: nemci so butli ker nimajo omejitev na avtocesti, avstrijci in hrvati ker nimajo obveznih luči. Mi pa smo bolj papeški od papeža, ker imamo tako super zakone.

Ne jemlji stvari iz konteksta....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neslednje vprašanje: kako deluje vidno zaznavanje: v primeru, da so vsi objekti enakomerno osvetljeni in v primeru, da so samo nekateri?

Vprašanje zate: kaj v primeru, da se nasproti tebe vozi avto brez luči...edini je na cesti...ga boš prej opazil, če bo imel luči, ali če ne bo imel luči??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje zate: kaj v primeru, da se nasproti tebe vozi avto brez luči...edini je na cesti...ga boš prej opazil, če bo imel luči, ali če ne bo imel luči??

Ja v tem primeru imaš 100% prav, sedaj te pa jaz vprašam, približuje se ti avto z lučmi, kolesar brez in pešec brez? Kaj najprej opaziš ? avto itak.

Verzija 2. vsi so brez luči? kaj najprej opaziš? Še vedno avto, ker je večji od pešca in biciklista. Ker pa nihče ne izstopa, prej zajameš celotno sliko.

Pač tako je moje mnenje, ti imaš pa drugačnega. In temu je namenjen forum.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!