Dave Objavljeno April 22, 2003 Opozori Objavljeno April 22, 2003 Če si meu dobrga inštruktorja ti je verjetno že on povedu da čimveč kmjev z dooooougimi prevoz! Sploh ga pa ne seri z vožnjo po levi strani svojga pasu! :shock: V cem je problem, ce po levi strani vozim? Mislim, da te je tvoj instruktor malo napacno indoktriniral.
HHV Objavljeno April 22, 2003 Opozori Objavljeno April 22, 2003 žarnico + 30% pa bo tud brlivka svetva :D :?: :?: :?: :shock: Razsvetli me, prosim! :? :oops:
Ice Objavljeno April 22, 2003 Opozori Objavljeno April 22, 2003 žarnico + 30% pa bo tud brlivka svetva :D :?: :?: :?: :shock: Razsvetli me, prosim! :? :oops: :idea: npr. http://www.powerbulbs.com/ http://www.hella.at/HFA-Gesamt-D.htm http://www.electricalconnection.com/drivin...20lights/dl.htm bo zadosti svetlo?! :wink:
HHV Objavljeno April 22, 2003 Opozori Objavljeno April 22, 2003 ...bo zadosti svetlo?! :wink: :shock: :shock: :oops: Madona, zdej sem pa čist slep, treba mal mižat. :wink: Hvala! :lol:
D.J. Objavljeno April 22, 2003 Opozori Objavljeno April 22, 2003 horjo, če boš kupu, mi obvezno povej kako se obnese pa kolk si plunu zajno :wink: aja, pa točno kero si/boš vzeu...če.. :lol:
HHV Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 horjo, če boš kupu, mi obvezno povej kako se obnese pa kolk si plunu zajno :wink: aja, pa točno kero si/boš vzeu...če.. :lol: Bom plačo počakal. :oops: :evil: Potlej pa mogoče. Do takrat pa dolge!
matic Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Jest sem vcasih vozil skoz z dolgimi, zdej pa v bistvu prizgem dolge ko prehitevam in ko sem pred kriziscem, ki ni prazno... Jaz delam podobno. Dolge prižgem, ko grem čez zelo prometno križišče ali če prehitevam. Mislim, da tako avtomobilisti bolj opazijo, kot pa če skozi voziš z dolgimi lučmi. Prvo jih slepiš, drugič imaš pa bedake, ki znorijo zaradi tega, ker imajo dolge luči proti sebi in lahko se zgodi, da namerno zapelje proti tebi, prav zaradi dolgih luči.
marem Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 kolikor vem te kaznujejo lahko, samo ti pripadata dve opozorili in mislim, da če srečaš koliko toliko normalnega policja (ja pa kaj še), ki ima vsaj malo človeških čustev in mu malo o svoji varnosti na cesti pojambreš ti ne bo šel pisat listka, sam maš pa tud take k mu žena od leta 2 pa 3 ni dala, tko da reče dober dan, vozniško pa prometno pa že piše listek, ....odvisno :roll:
Lucky Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 žarnico + 30% pa bo tud brlivka svetva :D Te žarnice so popoln nateg. :? Drage so, pa ne dajo toliko od sebe, kot obljubljajo. Sem bral en test v fr reviji Moto magazine, kjer so jim merili učinkovitost.
marijan Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 prej sem vozil z navadno žarnico, pol sem pa dal not +30%, pa so mi začeli blendat in kazat da vozim z dolgimi lučmi, ne vem ne vem, nekaj je na tem :D
Ice Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 žarnico + 30% pa bo tud brlivka svetva :D Te žarnice so popoln nateg. :? Drage so, pa ne dajo toliko od sebe, kot obljubljajo. Sem bral en test v fr reviji Moto magazine, kjer so jim merili učinkovitost. to je jasno..... z doloceno kolicino vlozene energije lahko sveti zarnica samo do neke mere.z 55/60W sigurno ni pricakovati ksenonske razsvetljave. :wink:
badman Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Če si meu dobrga inštruktorja ti je verjetno že on povedu da čimveč kmjev z dooooougimi prevoz! Sploh ga pa ne seri z vožnjo po levi strani svojga pasu! :shock: V cem je problem, ce po levi strani vozim? Mislim, da te je tvoj instruktor malo napacno indoktriniral. Problem je, če se slepo držiš leve polovice svojga pasu kot je pravilen odgovor v vseh polah kjer rešuješ teoretična vprašanja! Have a nice ride! b-
D.J. Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 mislim da bi lahko bila fora v drugih plinih in barvnih filtrih, premazanih čez steklo, ki naredijo svetlobo očesu bolj vidno ampak če sveti bolje, je to edina rešitev da izvlečem kej več iz TTR žarometa enake velikosti frčotovga pravokotnega :cry: čakam Perota in zdej že Horjota - poskusna kunca :wink:
dead_man Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Če si meu dobrga inštruktorja ti je verjetno že on povedu da čimveč kmjev z dooooougimi prevoz! :shock: No tudi meni je tako rekel inštruktor, če ti pa že policaji težijo s tem, se pa zgovarjaš na to, da je on videl dolgo, ko si zapeljal čez luknjo ali zaradi zaviranja. :roll:
badman Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Če si meu dobrga inštruktorja ti je verjetno že on povedu da čimveč kmjev z dooooougimi prevoz! Sploh ga pa ne seri z vožnjo po levi strani svojga pasu! :shock: V cem je problem, ce po levi strani vozim? Mislim, da te je tvoj instruktor malo napacno indoktriniral. Problem je, če se slepo držiš leve polovice svojga pasu kot je pravilen odgovor v vseh polah kjer rešuješ teoretična vprašanja! Have a nice ride! b- AJA SORI! DESNE!!! :roll: :roll: :roll: it's left it's right it's left it's right... make up your mind!
hotschko Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 žarnico + 30% pa bo tud brlivka svetva :D Te žarnice so popoln nateg. :? Drage so, pa ne dajo toliko od sebe, kot obljubljajo. Sem bral en test v fr reviji Moto magazine, kjer so jim merili učinkovitost. to je jasno..... z doloceno kolicino vlozene energije lahko sveti zarnica samo do neke mere.z 55/60W sigurno ni pricakovati ksenonske razsvetljave. :wink: Ice, hec je v tem, da gre v proizvodnjo vidne svetlobe le nekaj procentov porabljene energije. Če bi bil izkoristek blizu 100%, bi imel dovolj že 10W žarnico.
Ice Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 ja jasno.......pozabil napisati,da normalna zarnica pretvori do 90% vlozene energije v toploto....... 4 200W reflektorji v stanovanju in ne rabis kurjave. :lol:
vesna Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Ko te ustav policaj "Upsss, sm po nesreči prtisnu" Preklopiš na kratke in naprej pol pa dolge nazaj! :twisted:
master 007 Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) Kar se tice voznje z dolgimi lucmi podnevi, sem na MNZ posla naslednji e-mail in dobil spodaj navedeni odgovor: B) "Ales C." wrote: Se voznik motorja in kot veste smo motoristi premalo opazni na cestah zaradi cesar veckrat pride do nesrec. Zanima me vase mnenje o voznji z dolgimi lucmi podnevi. Osebno mislim, da to ne ovira ostale voznike v prometu, motorista pa ostali udelezenci v prometu prej opazijo. To vam lahko zagotovim iz lastnih izkusenj. Vem, da to ni v skladu s CPP, vendar pa je koristno. Mogoce bi bilo potrebno razmisliti o spremembi zakona o CPP in Zakona o prekrskih. To je moje osebno mnenje. za odgovor se vam v naprej zahvaljujem. Ales C. ODGOVOR: SpoStovani! Na vaso prosnjo so v Sektroju za cestni promet Uprave uniformirane policije Generalne policijske uprave pripravili odgovor, ki vam ga posredujemo v nadaljevanju: Zakon o varnosti cestnega prometa doloca v cetrtem odstavku 56. clena, da morajo voziti vozniki tudi podnevi z zasencenimi lucmi. Ta dolocba obvezuje voznika motornega vozila k uporabi zasencenih luci podnevi, vendar ne izkljucuje uporabe luci z dolgim snopom, razen v predoru (drugi odstavek 56. clena). ce sledimo pomenu dolocbe prvega odstavka 56. clena, voznik tudi podnevi ne sme z dolgimi lucmi slepiti nasproti vozecega voznika, vendar pa smemo domnevati, da enojni zaromet motornega kolesa ali kolesa z motorjem (mopeda) podnevi, ob normalni dnevni svetlobi, zlasti v soncnem vremenu, ne slepi nasproti vozecih voznikov. Prav zato ne vidimo zadrzkov za uporabo luci z dolgim snopom svetlobe na motornem kolesu ali mopedu podnevi, ob normalni dnevni svetlobi, ki pa jo je treba obvezno zasenciti med voznjo v predoru in zvecer, ob prvem somraku. Tudi veliko policistov vozi motorno kolo in ugotavljajo, da jih s prizgano lucjo z dolgim snopom svetlobe podnevi drugi lazje in prej opazijo. Prijazen pozdrav in veliko srece na cesti. za Mirana Korena Predstavnika policije za stike z javnostmi Anita Leskovec Sedmak Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil master 007
Thundercat Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Pametno...sej niso tako neumni kot zgleda..... :o
Ice Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Pametno...sej niso tako neumni kot zgleda..... :o ....vsaj ne vsi. :rolleyes:
J Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 ...."James! after you!" ...."No 006! after you!" ...." Allright 007..foooooor Eeeeengland....bang bang, aaaauu,....James, save yourself, god save the Queen..aaaaaaa!"..... ...zajebavam.... 007! ti si moj novi heroj! Takih proaktivnih oseb zelo zelo manjka! Hvala! J.
Dave Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Kar se tice voznje z dolgimi lucmi podnevi, sem na MNZ posla naslednji e-mail in dobil spodaj navedeni odgovor: B) "Ales C." wrote: Se voznik motorja in kot veste smo motoristi premalo opazni na cestah zaradi cesar veckrat pride do nesrec. Zanima me vase mnenje o voznji z dolgimi lucmi podnevi. Osebno mislim, da to ne ovira ostale voznike v prometu, motorista pa ostali udelezenci v prometu prej opazijo. To vam lahko zagotovim iz lastnih izkusenj. Vem, da to ni v skladu s CPP, vendar pa je koristno. Mogoce bi bilo potrebno razmisliti o spremembi zakona o CPP in Zakona o prekrskih. To je moje osebno mnenje. za odgovor se vam v naprej zahvaljujem. Ales C. ODGOVOR: SpoStovani! Na vaso prosnjo so v Sektroju za cestni promet Uprave uniformirane policije Generalne policijske uprave pripravili odgovor, ki vam ga posredujemo v nadaljevanju: Zakon o varnosti cestnega prometa doloca v cetrtem odstavku 56. clena, da morajo voziti vozniki tudi podnevi z zasencenimi lucmi. Ta dolocba obvezuje voznika motornega vozila k uporabi zasencenih luci podnevi, vendar ne izkljucuje uporabe luci z dolgim snopom, razen v predoru (drugi odstavek 56. clena). ce sledimo pomenu dolocbe prvega odstavka 56. clena, voznik tudi podnevi ne sme z dolgimi lucmi slepiti nasproti vozecega voznika, vendar pa smemo domnevati, da enojni zaromet motornega kolesa ali kolesa z motorjem (mopeda) podnevi, ob normalni dnevni svetlobi, zlasti v soncnem vremenu, ne slepi nasproti vozecih voznikov. Prav zato ne vidimo zadrzkov za uporabo luci z dolgim snopom svetlobe na motornem kolesu ali mopedu podnevi, ob normalni dnevni svetlobi, ki pa jo je treba obvezno zasenciti med voznjo v predoru in zvecer, ob prvem somraku. Tudi veliko policistov vozi motorno kolo in ugotavljajo, da jih s prizgano lucjo z dolgim snopom svetlobe podnevi drugi lazje in prej opazijo. Prijazen pozdrav in veliko srece na cesti. za Mirana Korena Predstavnika policije za stike z javnostmi Anita Leskovec Sedmak Evo! To potrjuje mojo vero v to, da so ljudje v svoji osnovi razumna bitja. Bedno je, da jih zalimo nasplosno in govorimo neki v smislu no sej ti si eden od ta pametnih se posebej zato, ker se je marsikdo od nas tudi na tem forumu, ce ze ne drugje, kdaj pa kdaj izkazal za ne najbolj brihtnega. Odgovor je bil prijazen in fer. Zanj sem hvalezen.
Ice Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 ne dave,odgovor je bil razumen,iz prakse povzet in logicen.problem je,da dokler se po cesti sprehaja _gospoda_,ki se imajo za vaske serife in ne za javne "sluge" reda in miru,bo image policije taksen kot je.
HHV Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Master 007, hvala! B) B) To je bila pa dobra akcija. Sedaj smo si vsaj na jasnem. Brez zadržkov dolge luči ob sončnih dneh. Vseeno pa priporočam tistim, ki imajo res dobre luči, da vsaj v koloni peljejo z zasenčemi. Ko pelje naš mulo za mano z RSko z dolgimi, mi hoče glavo prežgati, tako močno svetijo. :blink: :blink: Ko pa začneš prehitevati ali si prvi v koloni, pa jasno dolge. LP HHV
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se