Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Thanks,sej glih zato k so že nove jih bom sfuru,pol pa zamenam za kaj bolj cesti primernega! B)

Objavljeno

Js sm tud slišu pravt pa tud po netu prebral da so res super gume, ampak potrebujejo precej časa da se ogrejejo. Ko pa so enkrat ogrete pa majka :worship:

Objavljeno
upam da se hecas ! :blink:

:P no ja, saj skodilo ne bi.

ne vem, dogaja se predvsem ko "cincam" okoli ovinka; ce ga lepo pod gasom peljem nisem se zaznal tega pojava.

ali pa vpliva Z6 zadaj.

ocitno bo potrebno se malo tuhtanja.

v bistvu niti ni tako motece, pac zaznam lahek ......kaj, "zdrs" je preostra beseda, "sunek" presunkovita.... kot da bi tepih za kaksen mm premaknilo ko stopis gor. nekako tako bi lahko opisal.

ali pa preostro vozim. samo v to nekako dvomim. :whistle:

tisti "zdrs" je samo to, da v zavoju se Z6 prilagaja naklonu motorja v ovinku in ta prestop je ta "tepih, ki se ti premakne". Ker Z6 ima tehnologijo (se ne spomnem kratice), s katero se tekalna površina prilagaja naklonu v zavoju. Po domače povedano... imaš vedno enako tekalno površino ko voziš naravnost ali v zavoju.

Objavljeno (popravljeno)

@Ice: evo našu še sliko s testa Z6.

To kar praviš se tudi meni dogaja na kawi s kompletom Z6, nič alarmantnega, ko se navadiš, niti ne čutiš tega prestopa.

post-3455-1210782806_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Schultz
Objavljeno

Moje M3 so sicer stare 1,5 let, sam se mi zdi, da tud dolg rabjo, da se ogrejejo. Pol pa za mojo voznjo odlicno drzijo...

Objavljeno

Gume se hitreje segrejejo če pred ovinki parkrat močno pospešiš in močno zaviraš(seveda, paziti da ne zdrsne). Vsaj jaz se tako poigram malo, poleg tega tudi bremze segrejem, ker se drugače obnašajo mrzle in tople.

Objavljeno
tisti "zdrs" je samo to, da v zavoju se Z6 prilagaja naklonu motorja v ovinku in ta prestop je ta "tepih, ki se ti premakne". Ker Z6 ima tehnologijo (se ne spomnem kratice), s katero se tekalna površina prilagaja naklonu v zavoju. Po domače povedano... imaš vedno enako tekalno površino ko voziš naravnost ali v zavoju.

znano.

@Ice: evo našu še sliko s testa Z6.

To kar praviš se tudi meni dogaja na kawi s kompletom Z6, nič alarmantnega, ko se navadiš, niti ne čutiš tega prestopa.

problem je v dejstvu, da je spredaj montirana M3 in vzadaj Z6.

sem se cez vikend malo pozabaval s tem vprasanjem in nekako prilezel do sledecih spoznanj:

- brez gasa skozi ovinek se M3 spredaj obnasa kot mokri wettex: "bo ali ne bo, to je sedaj vprasanje".

obcutek je zelo neugoden.

- tlak na zgornji priporoceni meji ta efekt ublazi

- z gasom skozi ovinek tega efekta ni cutiti.

preseneca me samo dejstvo, da pri vseh prejsnih metz gumah tega nisem nikdar obcutil, pa uporabljam metz ze 16 let.

Objavljeno
ne vem, dogaja se predvsem ko "cincam" okoli ovinka; ce ga lepo pod gasom peljem nisem se zaznal tega pojava.

ali pa vpliva Z6 zadaj.

Te kombinacije pa še nisem probal (je tudi ne bom).

Konstrukcija teh dveh gum je bistveno različna, tako da so kakšni heci prav možni.

ocitno bo potrebno se malo tuhtanja.

v bistvu niti ni tako motece, pac zaznam lahek ......kaj, "zdrs" je preostra beseda, "sunek" presunkovita.... kot da bi tepih za kaksen mm premaknilo ko stopis gor. nekako tako bi lahko opisal.

ali pa preostro vozim. samo v to nekako dvomim. :whistle:

Ko sem se še z enim lastnikom FJRke pogovarjal, sva oba ugotovila, da je na začetku vožnje pri M3 (ko imajo kakih 1k ali 2k km za sabo) občutek, kot da je guma nekoliko prazna. Pravijo, da karkasa v tem času malo popusti.

Potem, ko se guma segreje pa spet dobro drži.

Tako da pri naormalno voženih ovinkih sam nisem čutil posebnega zdrsavanja.

Je pa res, da sem ob uporabi M3 moral nekoliko otrditi vzmetenje, ker je že guma bila tolko mehkejša od sport/touring variant.

Aja, mogoče še to, da sem imel tudi Dunlop Qualifier že gorih, pa je bilo vse od M3 še potencirano (tudi oprijem :)

Objavljeno
problem je v dejstvu, da je spredaj montirana M3 in vzadaj Z6.

Kot je že gody omenil, sta ti dve gumi povsem različni. Enkrat sem že nameraval nabaviti tako kombinacijo, pa mi jo je vulkanizer toplo odsvetoval, češ, da se lahko zgodi, da se bo lahko motor malo "čudno" obnašal pri vstopu v ovinek.

Objavljeno

........in ocitno samo v doloceni situaciji (nagib, brez gasa, suha cesta). na mokri cesti se to ne dogaja.

Objavljeno

Klko je spodobna cena za Metzeler M3, prodajalec v MB (pooblaščen za prodajo KTM-ov, da nebom reklame delal) mi je z 30% popusta naračunal 330 EUR.

Objavljeno

M3, 120, 190, cca 260€ - Širnik

Objavljeno (popravljeno)
Klko je spodobna cena za Metzeler M3, prodajalec v MB (pooblaščen za prodajo KTM-ov, da nebom reklame delal) mi je z 30% popusta naračunal 330 EUR.

Preveč :)

Jaz sem prodal komplet novih (120/180), ki sem jih kupil in jih potem nisem potreboval, za 220 €

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
Klko je spodobna cena za Metzeler M3, prodajalec v MB (pooblaščen za prodajo KTM-ov, da nebom reklame delal) mi je z 30% popusta naračunal 330 EUR.

120/70/17, 170/60/17, 270€

120/70/17, 160/60/17, 240€

T&P cars

Objavljeno
Klko je spodobna cena za Metzeler M3, prodajalec v MB (pooblaščen za prodajo KTM-ov, da nebom reklame delal) mi je z 30% popusta naračunal 330 EUR.

Glede popusta so te malo zavedli...

Po ceniku stane prednja (120/70-17) 176,26€, zadnja (180/55-17) pa 230,40€ (z DDV) - skupaj torej 406,66€. S 30% popustom bi to moralo znest cca. 285€ - kar bi že bila spodobna cena, čeprav se da dobit še ceneje...

D.

Objavljeno

Jaz sem dobil obe nove za 250€. Uradno pri vulkanizerju.

PM če želiš izvedeti več

Objavljeno

Jz sm dau 265€ v Lj. pri vulkanizerju ne vem vec kako se imenuje, je pa zraven novega Bauhausa.....

Objavljeno

Kaj pomenijo različne oznake na gumah (K,G,U,L in C front) ?

npr: Metzeler Roadtec Z6 L Front 120/70 ZR17 TL 58W M/C

Hvala

Objavljeno (popravljeno)
Jaz sem dobil obe nove za 250€. Uradno pri vulkanizerju.

PM če želiš izvedeti več

Hvala za info :OK:

Samo jim je nažalost M3 zmankalo :cry:

Majo pa na zalogi in po ugodni ceni Metzeler Rensport.......jaz osebno prvič slišim, ima mogoče kdo od vas kakšne izkušnje.

Mogoče primerjava z M3.

Lp,Gregor

Popravljeno . Popravil gregor46
Objavljeno
Hvala za info :OK:

Samo jim je nažalost M3 zmankalo :cry:

Majo pa na zalogi in po ugodni ceni Metzeler Rensport.......jaz osebno prvič slišim, ima mogoče kdo od vas kakšne izkušnje.

Mogoče primerjava z M3.

Lp,Gregor

Rennsport je bolj racing guma, pomoje ni ravno primerljiva z M3, čeprav nisem vozil. Je pa rennsport že star model, nasledila jo je namreč racetec.

Objavljeno

Mene pa zanima, če je že kdo imel kombinacijo M3 spredaj in Z6 zadaj. Kakšni so občutki. Koliko sem jaz seznanjen naj nebi bilo dobro imeti različne pnevmatike, vulkanizer mi pa trdi drugače. Da je to zelo dobra kombinacija. Kaj vi mislite?

Objavljeno
Mene pa zanima, če je že kdo imel kombinacijo M3 spredaj in Z6 zadaj. Kakšni so občutki. Koliko sem jaz seznanjen naj nebi bilo dobro imeti različne pnevmatike, vulkanizer mi pa trdi drugače. Da je to zelo dobra kombinacija. Kaj vi mislite?

Eno stran nazaj imaš razpravo o tem.

Poglej Ice-ve izkušnje.

Jaz te kombinacije ne bi dal na svoj motor, M3 spredaj/zadaj pa rade volje vedno.

Objavljeno

ehehehehe......... zdaj ne vem ali so gremlini v spilu ali sem si vse skupaj samo domisljal.

opisanih efektov (pri kombo M3 spredaj/Z6 vzadaj) ni vec. v nobeni situaciji.

obraba ni napredovala v tej meri, da bi lahko rekel to je bilo to.

go figure..... :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!