Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Set Q RR v tvojih dimenzijah te mora prit okoli 210 - 215€. Pri Širniku jih dobiš za toliko, lahko pošlje tudi po pošti, 5€ je menda poštine. Montaža je pa potem posebej, odvisno kam daš zmontirat.

Qualifier II bi pomoje pa morale bit tudi nekaj takega.

Objavljeno

Ok, spet v dvomih katero vzet :)) Hvala za izčrpen odgovor. Sicer bodo še te zdržale kak vikend, mogoče 2, do takrat pa bom šel malo povprašat za cene.

Objavljeno

Hehe, ja sem te mogoče tudi jaz zmedel s Q RR in Qualifier II. Ampak jaj bi pomoje kar Qualifier II, sploh zdaj ko ne bo več take vročine, se znajo še malo bolje obnest kot Q RR. Za kolenčkanje so pa ziher dovolj dobre.

Imej pa v mislih, da se bodo sedaj temperature spustile in da ob hladnih dneh nobena guma ne drži tako dobro, kot poleti, ko je vroče. Da ne bo kakšnih plastik, oziroma bog ne daj kosti, polomljenih..

Objavljeno

Ok, pol bo verjetno kr Q2 :D Ja ne, to upam da ne bo, že v toplih dneh se redkokateri ovinek ko ga dobro poznam spustim do roba zadnje gume (na levo mi manjka kak mm še celo) No, z dobrimi gumami bi bil verjetno bolj živahen, če bodo dajale boljši občutek kot te sedaj, samo seveda ob toplejših, sončnih dneh. Hvala! :)

Objavljeno

Lahko bi bilo, da je motor pred nakupom dolgo stal odkonzerviran nekje in so se gume "pokvarle" al pa vsaj malo 'skisale' :-), pol si ga pa ti high-performance teral in se je namehurila (lahko se tolažiš, da se to tudi Rossiju dogajalo kdaj).

Seveda pa pravzaprav pojma nimam o stvareh in ... well, samo ugibanje.

Motor je prišel razstavljen še na paleti.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

imam problem s tresenjem belance pri 60 do 70 km od kar sem montiral dunlop qalifer 2 pa me zanima če ima kdo podoben problem in kako se da rešit ?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

imam problem s tresenjem belance pri 60 do 70 km od kar sem montiral dunlop qalifer 2 pa me zanima če ima kdo podoben problem in kako se da rešit ?

Pelji nazaj centrirat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pelji nazaj centrirat.

sem že pa tudi drugo gumo so mi dali pa je še vedno isto ! zdaj sem pa dal nazaj michelinko ki ma 9000 km je pa brez problemov

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Mogoče si malo zašel, ko si odprl novo temo. Mislim, da bi vprašanje lahko zastavil v kategoriji gume - pnevmatike. Ti bom pa vseeno odgovoril.

Meni je začela tresti sedaj, ko sem naredil 7000 km in je zadnja guma čisto fertik, prva je pa še v redu. Pa še to se mi je zgodilo samo dvakrat, čeprav sem večkrat poizkusil, ni zatresla. To se mi je zgodilo, ko sem odvzel plin. Krmilo je močno treslo samo med 85 in 75 km/h, potem se je umirilo. Bom videl, ko bom zamenjal gumo, če se bo zadeva popravila. V nasprotnem primeru bom moral menjati še prvo.

LP Robert

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pozdravljen

Sedaj sem naredil cc 1200km s temi gumami in nimam nikakršnih težav. Mogoče je defektna guma.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Letos radiram tretjo spredno Dunlop Qualifier II, pa sem do sedaj zelo zadovoljen :)

<h2 class="maintitle">

</h2>

Objavljeno

Letos radiram tretjo spredno Dunlop Qualifier II, pa sem do sedaj zelo zadovoljen :)

post-17572-125464028366_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jest mam prvi komplet gor,pa ene 2-3000km za sabo,pa brez problemov (tok tok :) ).

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

imam problem s tresenjem belance pri 60 do 70 km od kar sem montiral dunlop qalifer 2 pa me zanima če ima kdo podoben problem in kako se da rešit ?

ali imaš kovček? meni je treslo pri 40-60. ko sem brez kovčka je normalno.

lp. sen

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pozdravljen

Sedaj sem naredil cc 1200km s temi gumami in nimam nikakršnih težav. Mogoče je defektna guma.

mam pa tud smolo sej sem dubu drugo pa je isto . možno da je iz iste serije ?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

mam pa tud smolo sej sem dubu drugo pa je isto . možno da je iz iste serije ?

Če bi jo danes tiščal po magistarli namesto michelinke, bi bila že dobra icon10.gif

Objavljeno (popravljeno)

Najprvo preverit centriranje in feltno, da ni kaj kriva.

Aja, tudi pri mojem kompletu Q2 (narejenih nekaj 100km) se zdi vse OK. Motor je v nagibu celo bolj miren kot na ravnini.

En info - kake izkušnje imate z ročnim centriranjem gum, pa dobro ne ravno ročnim, rečmo analognim. Da gre guma na stojalo in se pogleda na kateri točki se zavrti/pade/je najtežja?

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Objavljeno

Jaz tako centriram gume, pa ni nobenih problemov, nič ne trese.. S tem, da niti ne centriram na stojalu, ampak ponavadi kar na motorju preden do konca zmontiram gumo, ko še ni zmontiranih čeljusti, oziroma verige na verižniku, tako, da se guma prosto vrti. To je v bistvu ista pašta kot stojalo, samo da je namesto stojala kar osovina tista, ki drži feltno. Pa še hitreje in bolj preprosto je.

Objavljeno

tudi sam nimam z QII nikakršnih problemov, motor je tako na ravnini kot v ovinku miren in natančen kot skalpel  :worship:. sem pa slišal od nekaterih, da ne dajo več dunlopa gor (nevem sicer za točno kateri model gum se je šlo), ker da jim trese volanco, če pri recmo 100km/h spustijo krmilo :hmm:. nevem sicer, zakaj bi človek pri 100 na uro želel spuščati krmilo ma dobro :unsure: .

Objavljeno

Dunlopove prednje gume rade tresejo (ko gre guma h kraju), kolkor vem je že 207-ka tresla,s to q2 pa sem tudi že slišal (kolegu na 12ki med 70-90 trese nenormalno, vendar pravi da se je že navadil), da stokajo, vendar odvisno od motorja do motorja in od stila vožnje. Tud vulkanizer (Širnik) je to potrdil. Mislim da se rahlo deformira guma pri določenih pogojih, prebral pa sem nekje na forumu (na tem al kje, ne vem več točno) da naj bi to bilo od pospeševanja iz ovinka?? Ne vem...v glavnem zato par znancev več ne vozi Dunlopa :)

Objavljeno

Načeloma je "ročno" centriranje bolše kot avtomatsko. Namreč pri avtomatskem je problem kdaj je bila nazadnje kalibrirana naprava.

Objavljeno (popravljeno)

Načeloma je "ročno" centriranje bolše kot avtomatsko. Namreč pri avtomatskem je problem kdaj je bila nazadnje kalibrirana naprava.

Tudi pri ročnem lahko pride do problema "kalibracije" ;) Nekateri kalibri so hudo kalibrirani, drugi manj :D :D

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Dunlopove prednje gume rade tresejo (ko gre guma h kraju), kolkor vem je že 207-ka tresla,s to q2 pa sem tudi že slišal (kolegu na 12ki med 70-90 trese nenormalno, vendar pravi da se je že navadil), da stokajo, vendar odvisno od motorja do motorja in od stila vožnje. Tud vulkanizer (Širnik) je to potrdil. Mislim da se rahlo deformira guma pri določenih pogojih, prebral pa sem nekje na forumu (na tem al kje, ne vem več točno) da naj bi to bilo od pospeševanja iz ovinka?? Ne vem...v glavnem zato par znancev več ne vozi Dunlopa :)

Q in Q RR nobenih problemov s tresenjem....sem pa slišal za primere(sam naj bi se rešilo, če se da še 1x gumo centrirat)

Objavljeno

D QRR 120 in 180, voženi ca. 1000 km, prodam za 1/2 cene...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pri meni je komplet Raod smartk gor cca 10000 km (lanska sezona in nekaj letošnje), pa so na pogled in po profilu še čisto OK.

Takole: zdržale so 2 polni sezoni (17300 km) in letos jih bo treba nadomestit z novimi; s tem namenom sem se danes ustavil v Kranju in jih nabavil - sem bil pač z njimi zadovoljen. Še komentar o obrabi oziroma trajnosti: te prevožene kilometre sem prevozil brez sopotnice na zadnjem zicu, brez stranskih kovčkov (le z zadnjim), procentualno malo po AC in obvoznicah in z redno kontrolo pritiska v gumah ...

LP

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!