Pervy Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Kaksna pa je ta kombinacija(spredaj RR, zadaj R) za vozit? meni se je super obnesla, sicer pa tako ali tako naj bi po nekih pravilih imel spredaj mahkejšo (boljšo) gumo kot zadaj. moj ZR je šel v taki kombinaciji "na avspuh) kar pomeni da so ok držale, sedaj pa mam nove metzler M1 in se mi zdi da nebo težko ponoviti tega .) andrej: ja to bi bila tudi edina logična razlaga za take razlike, sam se vedno z telesom nagibam preko, torej hočem na koleno.
peco Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Razlika je bila v stilu polaganja ovinkov -- jaz se vedno bolj nagibam s telesom, drugi pa nekateri držijo telo pokonci, potopijo pa bolj motor. Ta druga varianta precej bolj rabi tudi gume. Nebi se ravno strinjal s teb. Sam se zlo nagibam v ovinkih - če bi imel drsnike bi šu z lahkoto po njih. Pa mi kljub temu gumo kr fino pobira. Men se vseen zdi, da je veliko v desni roki. Pa seveda tut o seriji gume - ene so boljše kot druge. Kot primer - s kolegam sva šla speljevat na semaforju (on je imel CBR900 pa D208). Takoj potem sva se ustavla na pumpi in pogledala gume - nemu se ni NIČ poznal, men jo je pa v kosih dol pometal. Pa gume sta bla enako ogrete, ker sva se že par ur prej skup vozila. Tko da je po mojem tut kej na tem.
Lucky Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Tale debata postaja vedno bolj zanimiva. Me pa zanima, ali poleg načina vožnje mogoče tudi ciklistika vpliva na obrabo gum? Mislim, da kakšen motor ne glede na voznika že a priori bolj obrablja gume. Pa še tole: Glede na to, da vas kar nekaj goni gume do "platna", kako se takšna degradacija pozna pri vožnji? V mojem primeru ko sem macadamke vozil do 17.000 km, so bile vozne lastnosti obupne, pa gume še zdaleč niso bile do platna. Res pa je, da so bile zelo neenakomerno obrabljene.
Vojč Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Jaz sem zadevo opažal ko smo se s kolegi podili po istih ovinkih (v skupini). Po vožnji so se nekaterim gume (isti tip --207 RR) kar topile (postrgane po robovih). Tudi jaz imam podobno izkušnjo! Isti motorji (600 cestni) smo skupaj fural in nekje isto polagali ovinke! En je mel gor D207 RR in mu je dosti bolj pobiralo, kot meni na D 207. Tretji ma je mel Bridgestonove pa mu je najmanj! Odvsino je tud kako zapelješ v ovinek oziroma kako ga nagibaš ( sunkovito) in pa seveda od desne roke, kot ste že omenili!
Pervy Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Pa še tole: Glede na to, da vas kar nekaj goni gume do "platna", kako se takšna degradacija pozna pri vožnji? V mojem primeru ko sem macadamke vozil do 17.000 km, so bile vozne lastnosti obupne, pa gume še zdaleč niso bile do platna. Res pa je, da so bile zelo neenakomerno obrabljene. na zadnji se drugače niti ne pozna kaj dosti razen da je guma bolj "kvadratna" in jo je težje prevaliti v ovinek in da, logično, pri zaviranju in pospeševanju bolj zdrsava ker ni več profila. macedamke pa so posebna zgodba saj so daleč najbolj zaendrek gume kar sem jih imel možnost probat. prvih par tisoč so bile OK potem pa so postale trde in začele drset ko šus. se edina guma, ki sem jo menjal prej kot pri platnu :SS, z ostalimi tega problema ni bilo.
bajsi Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 (popravljeno) Glede tega kako športno gumo rabi povprečen voznik. Testirali so v reviji Motorrad 23/2003. Test je potekal zgodaj spomladi, temperatura asfalta 11,5°C. Testni motor R1. Voznik je bil testni voznik revije Motorrad, magistralka ki jo je dobro poznal in vsakokrat prevozil čimbolj enako (zaviranje, pospeševanje itd) kakor so pač gume dopuščale. Testne gume: - Metzeler Rennsport - Metzeler Sportec M-1 - Metzeler ME Z4 ((((((((((((((((((Temp. spredaj) (Temp. zadaj) (Optim. delovna temp.) Rennsport ( 19,7°C) ( 24,2°C) ( 65 – 85°C) Sportec M-1 (20,2°C) (24,9°C) (55 – 75°C) ME Z4 (16,9°C) (18°C) (35 – 70°C) Iz tabele se da razbrati da se je optimalni delovni temperaturi najbolj približala najmanj športna guma in je posledično najbolje "delala" oz. se je testni voznik z njo najbolje peljal in počutil. Preveč "športa" ni nujno najboljše. LP Bajsi Popravljeno Junij 1, 2004. Popravil bajsi
SiM Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 @Andrej jaz sem prišel do istih ugotovitev! In sicer levi ovinek mi dosti bolje leži, kot desni, zato se v leve ovike hitreje peljem, si pomagam s telesom in imam zato boljši feeling. V desne ovinke pa mi ne sede tako koleno ven tiščat (ne vem zakaj), zato desne ovinke vozim počasneje. =Rezultat na sprednji gumi M1 po 10k km je popolno obrablena desna stran gume (čisti slick), na levi strani pa je še bilo 1mm+ profila. PS: Na obeh straneh grem skoraj do roba (manjka 1 do 2mm)
Ice Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 :topic: tema je dunlop gume, ne gume - splosno.
bajsi Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 Evo tudi Motorrad potrdil moje trditve o nevzdržljivosti :BUA: :devil: gume D220ST. Prva ima premalo profila že v osnovi, zadnjo pa precej hitro pobira (testirali so vožnjo v ovinek in obrabo na robu gume). Jebi ga nisem doma na rondoju, zato je mojo pobralo kar precej po sredini. LP Bajsi
eliminator Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Kdo mogoce ve, kaksna je razlika v obrabi med 207 in 208? Naj bi 208-ke hitreje zmanjkalo, zanima pa me, koliko hitreje. lp :)
gregi Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Z obrabo je tako, D208 mi je zdržala 4500km, D207 pa 6000km. Vozim suzuki sv650 večinoma hitro tudi po drsnikih. Da dodam ša mnenje o teh dveh gumah. Z D207 sem se vozil veliko bolje kot z D208, tako da z D208 nisem bil zadovoljen razen na dirkališču .Sedaj sprobujem D220 prevoženih 1000km inj se mi zdijo super, tako po obrabi kot pri vožnji. Še zmerom se lahko peljem po drsniku čeprav so gume uvrščene med sportturing. In še to D208 je potrebovala veliko ogrevanja to pa je na cesti težko zaradi prometa.Naprimer ko jo le segreješ se odlično pelješ potem pa priletiš za kolono avtomobilov in po kilometru ne drži nič več pa ponoviš vajo "ni vredu".
eliminator Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 gregi, thanks za info. Zanimajo me zato, ker 207 ni vec na zalogi oz. moram cakat, jaz pa obe gumi fertik. Najbrz si to ti govoril za zadnjo gumo. Kaj si imel ob tem spredaj. Mogoce katero od teh dveh, koliko je zdrzala, kako se je obnesla? lp
Vojč Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Sam mam D208 pa se mi kar hitro ogreje
gregi Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 Na motor vedno montiram komplet, nap;-spredaj D220 -zadaj D220 -spredaj D208 -spredaj D208ind...
Brrrm Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 Kolikor lahko tu preberem o D220, sklepam, da sem se dobro odločil, ker sem sklenil ostati na stari D205, kjub temu, da naj bi jo zamenjala modernejša D220. Druga D205 (na zadnjem kolesu) ima že preko 12000 km in kot kaže, bo tudi ta verjetno zdržala tam nekje do 18000 km, kot je njena predhodnica. :)
peco Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 A potem to drži, da je D205 vzdržljivejša kot D220? :hmm: :hmm: Kako pa je kaj z razliko v oprijemljivostjo med njima. :?
Gallus Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 D 220 sem namontiral pred 3500 km. Na novi je globina dezena 8 mm, trenutno, po 3500 km je globina dezena 4,5 mm. Stil vožnje: po ravnini redkokdaj prakticiram hitrost večjo od 130 km/h, kar pa za ovinke ne morem trditi :devil: . Moji občutki: - za dež dokaj dobra - po suhem ni priipomb - ovinki dobra (primerljiva z D 207), jo pa odpira (beri trga) po robovih, vendar ostane motor miren. Tudi pri maksimalnih naklonih ne zdrsuje, niti do sedaj ni pokazala "živčnosti", razen nekajkrat zaradi pregrobega dodajanja plina. Trenutno zadovoljen.
bajsi Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 (popravljeno) Kakih 8 mm??? 6,3 po Motorradu ajde 6,5 ko sem sam mero. Na Mobikrogu mi jo je v 27 krogih kar precej pogrizlo in nasvaljkalo. LP Bajsi Popravljeno Junij 16, 2004. Popravil bajsi
Gallus Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 Bajsi enemu izmed naju dveh so v roke porinili nenatančno merilo :hmm: :hmm: . Osebno sem meril na čisto novi gumi, je pa res, da sem iskal največjo globino dezena na gumi, tako prvič kot drugič. Prvič je bila guma merjena s cca. 2km, drugič s 3,5 kkm. Lahko pa tudi, da jaz že malce slabo vidim :? :?
hotschko Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 8mm, je res malo preveč profila ... jaz sem po 100km na zadnji D220 izmeril 6mm profila.
bajsi Objavljeno Junij 17, 2004 Opozori Objavljeno Junij 17, 2004 8mm oz malenkost več je standard pri avtomobilskih gumah in ne na motociklih, ne dvomim v tvoj vid, vendar je težko verjet da so pri Dunlopu zmotili za 1,7 mm. Mogoče si meril postrani?? Joj ne me ubit če si kaki strojni tip, jaz nisem ampak meril sem dvakrat in sem dobil enak rezultat, nimam pa onega "šublerja" ampak od Michelina, merilna palčka nima špica ampak je ploščata - mogoče od tu pride do razlike. Lp Bajsi
Gallus Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Hmmm, meril sem s "šubljerjem", takim ki ima digitalni izpis ...... Lahko, da je tudi "fuč". Tudi sam nisem neki strokovnjak za tehniko, tako da :cry: :hmm: :? Bom ponovil vajo, saj se tudi meni zdi malo veliko.... ...... Malo težko, bo najti "ganz neue" gumo ...
bajsi Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Aha! Glede na to da sem D220ST stestiral tudi na Mobikrogu lahko rečem besedo ali dve tudi o tem. - guma za prvi obiskna dirkališču nudi zadosti oprijema, - čeprav zadnjo porabim celo že na cesti, na pisti ni bilo težav - prednja guma je imela dosti dela, vendar ima še veliko rezerve, še par mm do roba - predvsem zadnjo je lepo nasvaljkalo po robovih (nisem vozil več kot 10 krogov skupaj, vsega skupaj 26 ali 27 krogov) - na zadnji je opaziti, da so se "odtrgali" kar celi koščki, recimo na robu dezena - prvo je pojedlo v rami - tudi po desetih krogih ni začela popuščati niti prva ni zadnja guma - pospeševanja so bila zelo močna (če vzamem za primer vsaj enakovredno pospeševanje od 90 navzgor kot 600SS, malo hudobno pripomnim - zaradi navora se mi zdi da sem imel lažje delo kot oni na mesoreznicah in je njim prej zmanjkalo lufta kot meni) - pri zaviranju se je motor postavljal na prvo kolo(rahlo) pa je še vseeno zdržala - pri zaviranju se kar močno dviguje iz nagiba Razen zadnje alineje me guma popolnoma prepriča z svojimi zmogljivostmi in lastnostmi, zadnja alineja - pojav je manj opazen in intenziven kot pri D207 Ne pozabit, da je bil to prvi obisk na progi in da nekega ritma, konstantnosti in posledično dobrih časov ni bilo, sem se več ukvarjal z linijo in zaviranjem, guma odpusti tudi napake pri izbiri linije, komot nagneš, pribremzaš in popraviš linijo lp bajsi
Shargo Objavljeno Junij 19, 2004 Opozori Objavljeno Junij 19, 2004 Bajsi, ce ti jo je nasvaljkalo, to pomeni, da si imel premajhen tlak, Mobikrog je gladkejsi od grobnika. Za Grobnik je normalno, da je nasvaljkana (natrgana), ker je grob asfalt. Probaj drugic z vecjim tlakom! Tlak je pa seveda odvisen od trenutne temp. na tisti dan, ko vozis. Tole je nekje optimum za Mobikrog! Lp
bajsi Objavljeno Junij 19, 2004 Opozori Objavljeno Junij 19, 2004 Moja je mela take male svaljke po robu, glede pritiska v gumah pa res nisem z nikomer govoril. To bi verjetno moral peljat par krogov in prečekirat vse in ponastavit še kako stvar, med drugim tudi pritisk v gumah. Jebi ga začetnik pač! :rolleyes: LP Bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se