Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Servus!

Vozim M600 in sem zdaj spredaj in zadaj vrgo gor D208.Naredu sem 1000km. Gume se sicer dobro držijo, vendar obraba je precejšna. Robovi se mučkajo kot zvečilna ,vozim max 140! Koliko je videt te gume ne bodo zdržale 3000km.

Ali ima kdo iste probleme, ali je kriva moja vožnja ,ki mislim ,da ni pretirana.

Lp Monstrum .)

Objavljeno

:lol1: shargo ketno bi pa tud lahk mal podmazau,neb nič škodlo,drugač pa kr dobr nasvalkana za cerklje

Objavljeno
Vozim M600 in sem zdaj spredaj in zadaj vrgo gor D208.Naredu sem 1000km. Gume se sicer dobro držijo, vendar obraba je precejšna. Robovi se mučkajo kot zvečilna ,vozim max 140! Koliko je videt te gume ne bodo zdržale 3000km.

Ali ima kdo iste probleme, ali je kriva moja vožnja ,ki mislim ,da ni pretirana.

ja kak to pa da tebi na 60++ konjskem ducatijutak lize gumo??kak jo bo sele men na fazerci 1000??? :xx: :xx: :xx: anyway kolk kkm vam tej zdrzijo te nove D208 in na katerem motorju???da se malo vidi razmerje moči in tega...

Objavljeno
Servus!

Vozim M600 in sem zdaj spredaj in zadaj vrgo gor D208.Naredu sem 1000km. Gume se sicer dobro držijo, vendar obraba je precejšna. Robovi se mučkajo kot zvečilna ,vozim max 140! Koliko je videt te gume ne bodo zdržale 3000km.

Ali ima kdo iste probleme, ali je kriva moja vožnja ,ki mislim ,da ni pretirana.

Lp Monstrum .)

Mene tudi skrbi obraba pri D208. Res je da držijo zelo dobro (prej sem mel D204), tudi vožnja z njimi je precej hitrejša.

Mi je pa že po 300 km začelo profil na zunanjih robovih nekako navzven vleč ( pa nisem nek divjak).

Objavljeno

Pr men ni sile. B)

Na R6-ici lepo do robov, kdaj pa kdaj precej hitra vožnja. Če sem s prejšnjimi D207 zdržal 15 000 km (vmes en Grobnik), bom pač s temi D208 tud. Držijo tud zlo lepo.

Objavljeno
Če sem s prejšnjimi D207 zdržal 15 000 km (vmes en Grobnik)...

To vrjetno misliš za prvo gumo al koko. :hmm: :hmm:

Objavljeno

Kakšen motor, ali kako pa voziš , da si naredil 15000 km? Jaz vozim fazer 600 in mi D 207 komaj zdrži prva cca 8500 km in zadnja pa le 4500 km. :o

Objavljeno

men osebno d207rr ni zdzala več kot 3kkm,kar je pa vec je pa itak riziko za mene oz za odvzem(osebne izkaznice)prometno mojega motorja...s tem da je zadnjo najprej pobralo na robovih :OK: :OK: veliko ovinkov...sprednja pa mislim da bi mogla drzat mal dlje tam cca 5kkm..

Pr men ni sile. 

Na R6-ici lepo do robov, kdaj pa kdaj precej hitra vožnja. Če sem s prejšnjimi D207 zdržal 15 000 km (vmes en Grobnik), bom pač s temi D208 tud. Držijo tud zlo lepo.

bi te zlo rad spoznal in bi se rad skoz za tabo vozu...mogoce mi pa znese :naughty: :naughty: :naughty:

To vrjetno misliš za prvo gumo al koko. 

to verjetno misli na ono gumo ki jo ima u zepu al u denarnici za preprecitev zanositve :OK: :OK: :OK:

zato bi rad mal pobaral tiste ki imajo npr pilot road-ke gor al pa z6 zadaj...

Objavljeno

Tud jaz sem zadnjo D207 na CBR600 skuru v slabih 5000 km ( vmes 2x mobikrog). Sem pa začetnik, tako da je blo po robovih še malo profila. Sedaj dal gor 207RR, so veliko bolj vodljive, kot bi bil motor cca 30 kg lažji pri polaganju, priporočam :yea2: !

Objavljeno
Pr men ni sile. B)

Na R6-ici lepo do robov, kdaj pa kdaj precej hitra vožnja. Če sem s prejšnjimi D207 zdržal 15 000 km (vmes en Grobnik), bom pač s temi D208 tud. Držijo tud zlo lepo.

roby očitno sva midva edina amaterja, ki z temi gumami delama normalne kilometre, zdaj pa ne vem al so drugi preveč previdni pa ob prvem znaku obrabe menjajo al pa jim škrati ponoči gume brusijo v garaži .) :devil:

no razen za fazer 600, tam jasno da od moči trga :devil: :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

D220 in Ducati Multistrada

obraba: 6000km do konca profila na zadnji gumi. Od tega je bilo 4000km polno naloženih ovinkov po Sardiniji (tam asfalt naravnost ljubi gumo in je veliko zadrži zase) poleg tega pa še 1500km "cruise missile" kilometrov po dolomitih B). Guma mora na mojem motorju oddelati tudi veliko zaviranja (dvovaljnik pač), obraba je pričakovana glede na to, da sem na Monstru 750 nazadnje D205 menjal po 7000km (Pervy: ja, vedno vozim do platna oz. žice .) ). Sedaj imam naročeno še eno zadnjo D220 in ker letos ne grem več na Sardinijo bom videl kako bo z obrabo sedaj po normalnih SLO cestah. Sprednja guma preživi dve zadnji.

voznost: ko se šofer ogreje je vse mogoče ... ;) ... do takrat pa mene vedno kaj moti ... :o

oprijem: Na dobrem asfaltu brez pripomb, malce ga zmanjka na manj kvalitetnih asfaltih v ostrih počasnih ovinkih v močnem nagibu, ko zlahka odpelješ powerslide iz ovinka. Če zdrsne, je to počasi in postopoma in ne naenkrat. Čez zalivke se obnaša različno, odvisno od materiala in višine zalivk. Načeloma se jih izogibam, ni pa panike, če zapeljem čez kakšno tudi v ovinku. Čez črto v ovinku čutiš rahel in počasen zdrs. Nič dramatičnega.

posebnosti:

- po mojih izkušnjah zelo občutljiva na pravilen tlak v pnevmatiki, čutim že 0.1 razlike, 0.2 ali 0.3 + ali- pa je lahko že totalna katasatrofa in naredi motor "čuden", sploh v nagibu ... priporočam testiranje za idealni tlak. Moja tabela za 200kg Multistrado: brez sopotnika in tovora 2.2 in 2.5, s topcaseom, tanktorbo in prtljago za dva dni 2.3 in 2.6, polno naložen do max dovoljene 410kg teže pa 2.4 in 2.9

- prvih par km je potrebna malce večja previdnost, da se ogreje, na dobrem in vročem asfaltu pa tudi to ne nujno

- po voznih lastnostih in oprijemu zelo podobna D205 ...

- zadnja raje zdrsne kot prednja !?

- najprej pogleda ven jeklena žica in ne platno.

zaznamki:

- Vse zgoraj napisano vzeti z rezervo saj sem vse svoje prejšnje D205 in D207RR gume vozil na popolnoma drugačnem, bistveno šibkejšem motorju s slabšim nenastavljivim vzmetenjem itd ...

- Turističnih in počasnih kilometrov na mojem motorju skoraj da ni.

- po ravnem naaaajveč 140km/h, po ovinkih kolikor gre/znam/zmorem

- Še vedno žalujem za Pirreli Scorpion, ki so prva vgradnja na Multistradi. S temi gumami bi pa tudi Bladzu po dolomitih trda predla :D B). Scorpion ti takoj ponudi samozavest in odličen občutek pri nagibanju na vseh asfaltih, požre vse male nepravinosti ceste, zalivke itd..., ki jih tudi polno nagnjen v ovinku sploh ne čutiš.

hough ... I have spoken B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
- najprej pogleda ven jeklena žica in ne platno.

meni se je pokazala bela/rumena nit, mislim da je to kevlar??? Ni blo nobenih žičk videt.

LP Bajsi

Objavljeno

odvisno od zgradbe gum,ene majo zice prej ene ne,drgač pa js osebno se nisem videl jeklenih žic na gumi??sm macadamko do kraja in je bla sam nit..bom probal prpopat sliko...

Objavljeno
Kakšen motor, ali kako pa voziš , da si naredil 15000 km? Jaz vozim fazer 600 in mi D 207 komaj zdrži prva cca 8500 km in zadnja pa le 4500 km. :o

Po moje večina mal pretirava in menja prekmalu, kokr je že Pervy omenjal. :rolleyes:

Sam vozim precej hitro (no, kokr kdaj) in tud obedve gume mam lepo položene do robov, tko, da ne štekam, kako da nekaterim zmanjka profila že po 4500 km (Pia, Yamaha) ?! :blink:

Je pa res, da so bile po 15000 km že precej uničene (vsaj Bladzo pravi tko :grim ), lahko bi jih menjal 1500-2000 km prej...

Wozte hitro in natančno! B) B) B) Pa bo. Pa šparimo z gumami. B)

Objavljeno
Mi je pa že po 300 km začelo profil na zunanjih robovih nekako navzven vleč ( pa nisem nek divjak).

meni tudi. Znjimi pa sm js napravu 1000km, prejšnji lastnik 600km, profila majo pa na oči zmerjeno tm okrog 3,5-4mm. Po robovih so pa mal posvalkane. Sam res dvomim d nrdim s temi gumami 5000km :?

Objavljeno

Ma jebela cesta Robycop, jest mam tudi R6 in glih tako 207-ke gor.

Zdej mam 4000 km in profila ni več videt!!!!!!!!

Kaj čm zdej še 10 kkm nardit z njimi al kaj????

Prej sm meu gor Mišelin pilot in sm glih tako nardil 4000 km!!

PS: nobenih burnoutov, (skoraj) nobenga slajdanja skoz ovinke, po tazadnji se še nikoli nisem nalašč vozu(včasih gre pač sam u luft).

Vse kar je omembe vredno, je cirka 300 km po Grobniku, pa še to ne na nož.

PS 2: Robi pa si ti sigurn da obratomerja ne gledaš??????? :devil: :devil: :devil:

Objavljeno

A lohk kkšno slikco svojih zlizanih gum prlepiš gor? Zdej pa še yst nism več zihr, hudiča! :o :huh: :D

PS: Verjem, da ne vozim počas. Sicer tut jst ne slajdam čez ovinke (če kdaj, zdrsne slučajno), pa tud burnoutov še nism nikol delaw z njimi, ampak vseen mi res ne gre v lajšto teh tvojih 4000 km :huh: ????

PS2:Glede obratomera, res grem pa redko v rdeče polje, mogoče kdaj v drugi in tretji, pa še to takrat, ko želim Bladzota norega lovit. :D B) B) :grim

PS3: Lohk bi se kdaj dobil, zakaj pa te še ne poznam? :)

Objavljeno

Bolj kot to čitam, vse bolj se mi zdi, da gume hitreje izrabijo vozniki, ki jim je blizu naslednji stil vožnje:

- velike hitrosti po ravnini - 130 km/h +

- pri močnem pospeševanju (1, 2, 3 prestava) - gas do daske

- power slide

- burn out

- močna zaviranja ......

Se motim :ph34r: :? :?

Objavljeno

Pravzaprav se res motiš! :huh:

Vse zgoraj naštete stvari so neškodljive, ker se pri njih guma prehitro premika prek asfalta, da bi jo ta lahko zagrabil in s tem obrabljal. :P

Gumi najbolj škodi počasna vožnja in počivanje v garaži (razen na centralnem stojalu) B)

Objavljeno

- Še vedno žalujem za Pirreli Scorpion, ki so prva vgradnja na Multistradi. S temi gumami bi pa tudi Bladzu po dolomitih trda predla :D B). Scorpion ti takoj ponudi samozavest in odličen občutek pri nagibanju na vseh asfaltih, požre vse male nepravinosti ceste, zalivke itd..., ki jih tudi polno nagnjen v ovinku sploh ne čutiš.

hough ... I have spoken B)

Mislim, da ni skrivnost v gumah, saj ima moja enduro kravica bistveno slabši oprijem z mnogo drugačnimi gumami!

Objavljeno

Robycop a si prepričan, da nimaš kakšnih gensko spremenjenih 207 gor :lol1: . Men jih tud ni ratal nad 6000 km spravt, pa sem se na koncu zelo matral, da bi še mal zdržale. V Dolomitih sem jih počistil do konca, pa še sam nisem vedel kdaj, sam zvečer sem pogledal gumo in kar naenkrat je bila brez profila. Do doma je še zdržala, v Švico in Avstrijo pa ne več.

Objavljeno
Mislim, da ni skrivnost v gumah, saj ima moja enduro kravica bistveno slabši oprijem z mnogo drugačnimi gumami!

Hough....Bladzo spoken. B) B)

Objavljeno
Gumi najbolj škodi počasna vožnja in počivanje v garaži...

Hough....also Premza spoken. B) B)

Objavljeno
Robycop a si prepričan, da nimaš kakšnih gensko spremenjenih 207 gor :lol1: .

Ljubim naravne stvari. B) :grim

Dej, da enkat vidm te gume od hudiča, k so spucane po 4000 km! Dolomite smo kr kuril, pa je kavčuk še vedno nov-svež! B) Še lepše so pa iz profila.

A lohk nalepte, prosm, kkšno slikco takih gum? :?

Objavljeno

Ni glih najbol slikca k je zrazana ampak bo že.

Ma pa guma tle cca. 4000km (mogoče jih bo zdržala 5000 - do platna). :cry: :cry:

post-22-1088580137.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!