Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Takole: zdržale so 2 polni sezoni (17300 km) in letos jih bo treba nadomestit z novimi; s tem namenom sem se danes ustavil v Kranju in jih nabavil - sem bil pač z njimi zadovoljen. Še komentar o obrabi oziroma trajnosti: te prevožene kilometre sem prevozil brez sopotnice na zadnjem zicu, brez stranskih kovčkov (le z zadnjim), procentualno malo po AC in obvoznicah in z redno kontrolo pritiska v gumah ...

LP

Lepa kilometrina. Sta se ti obe gumi enakomerno obrabljali in si ju menjal istočasno? Na kakšen tlak si polnil, na tovarniško predpisan ali po občutku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pritisk kot piše na nalepki na zadnji nihajki ... Pneumatike menjam vedno v paru - obe naenkrat. Obraba pa po mojem zapažanju malo "čudna" na prvi gumi: zadnja lepo po vsej širini enakomerno in ima še vedno nekaj profila; prva pa se je preoblikovala v nekakšno "strešico" : na sredini jo je še kar precej (gledano profil), potem pa proti boku čedalje manj :blink: - mogoče je to posledica same konstrukcije gume (2CT) - posledično je na koncu sezone cel motor v počasnih serpentinah kar vleklo v zavoj in je "zapiral" krivino - zelo butast občutek ...

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem imel na Fazerci Roadsmartke in sem z njimi zadovoljen predvsem z zadnjo , ki se je obrabila enakomerno od roba do roba medtem ko obraba na prednji ni bila enakomerna in je podobna kot je bilo napisano v prejšnjih postih "ošiljena" od roba proti sredini vendar bi bila še za kakih 2000. Sicer sem prevozil nekaj čez 10.000km cca 80% z sopotnikom. Skratka zadovoljen , spomladi grejo gor nove enake le za prednjo razmišljam, če ne bi namesto 110 ke dal 120.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na R1 zvozil en komplet Q RR (6000km). Zadovoljen. Povsem brez problemov.:) Tresenje: ga ni bilo. Pa ga oznam iz avto sveta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pritisk kot piše na nalepki na zadnji nihajki ... Pneumatike menjam vedno v paru - obe naenkrat. Obraba pa po mojem zapažanju malo "čudna" na prvi gumi: zadnja lepo po vsej širini enakomerno in ima še vedno nekaj profila; prva pa se je preoblikovala v nekakšno "strešico" : na sredini jo je še kar precej (gledano profil), potem pa proti boku čedalje manj :blink: - mogoče je to posledica same konstrukcije gume (2CT) - posledično je na koncu sezone cel motor v počasnih serpentinah kar vleklo v zavoj in je "zapiral" krivino - zelo butast občutek ...

LP

Tudi jaz sem imel na Fazerci Roadsmartke in sem z njimi zadovoljen predvsem z zadnjo , ki se je obrabila enakomerno od roba do roba medtem ko obraba na prednji ni bila enakomerna in je podobna kot je bilo napisano v prejšnjih postih "ošiljena" od roba proti sredini vendar bi bila še za kakih 2000. Sicer sem prevozil nekaj čez 10.000km cca 80% z sopotnikom. Skratka zadovoljen , spomladi grejo gor nove enake le za prednjo razmišljam, če ne bi namesto 110 ke dal 120.

Taka obraba je čist normalna za prednjo gumo, tak da brez skrbi :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A slučajno kdo kaj ve o tem, da naj bi se qualifier RR ukinle? Zanimam se za nabavo (jbg, treba menat... ), pa naj bi blo baje sam še to, kar je zaloge... trance_11_confused.gif

A ma kdo kako drugačno informacijo?

Popravljeno . Popravil Kor13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem zdel še pri Širniku preveru... Jp, Q RR gredo iz prodaje, ker baje namesto teh pridejo nove Dunlop Sportsmart. Dobit naj bi se jih pa dalo že za kak dober mesec, bodo pa tudi par € dražje.trance_39_thumbdown.gif Res pa naj bi bla kakor pravi precej boljša guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

heh, tole SportSmartko bo kr za sprobat, se mi zdi ;) tkole jo reklamirajo:

About this Motorcycle Tyres product

Imagine you've just been given the chance to design your own sports tyre. What features would it have, race-quality grip, wet-road predictability, touring mileage, how about all three features in one tyre. Tour, road, track, the new crossover high-performance SportSmart answers every need.

• Race-derived NTEC construction acts as a mechanical grip booster at low inflation pressure for track day use.

• Multi-tread technology front and rear in order to combine high grip and high mileage.

• Amazing levels of wet road grip for secure riding in poor conditions.

• For Supersport and Hypersport riders, the SportSmart is quite simply the tyre you'd design for yourself.

tkole pa zgleda ;)

post-163-126752412031_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en komplet RR pokurim....,pol pa probam SportSmartko...:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem zdel še pri Širniku preveru... Jp, Q RR gredo iz prodaje, ker baje namesto teh pridejo nove Dunlop Sportsmart. Dobit naj bi se jih pa dalo že za kak dober mesec, bodo pa tudi par € dražje.trance_39_thumbdown.gif Res pa naj bi bla kakor pravi precej boljša guma.

Če so precej boljše ne vem, ker potem bi že morale bit übergume(sam pustmo se presenetit;))...jst še en komplet QRR pa ene P Corse zgonim in potem na Sportsmart :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vseh, kar sem jih jaz preklical, je blo rečeno samo, da bodo prve dobave april 2010. Pol pa vedi... trance_19_hmm.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednje gume Dunlop SportSmart so že na zalogi, zadnje ba bodo v Sloveniji dobavljive čez 10 dni. Cena za sprednjo soft dimenzije 120-70-17 je 98 evrov, zadnja pnevmatika dimenzuje 190-55-17 medium pa 134 evrov. Informacija je od prodajalca gum ki ima cene Dunlopovih gum enake cenam pri Širniku tako da mislim da bo tudi za ta model cena enaka.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cena, ki jo Frigofrops navaja drži, naj bi bile Sportsmartke nekaj cenejše. In sicer set 120/70 + 190/55 pride 232€, medtem ko ima Širnik set 211 Gp racer v tej dimenziji za 241€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če cena, ki jo Frigofrops navaja drži, naj bi bile Sportsmartke nekaj cenejše. In sicer set 120/70 + 190/55 pride 232€, medtem ko ima Širnik set 211 Gp racer v tej dimenziji za 241€

ti najbrž veš na pamet kako je zdej s temi dunlopi. povej pliz če mam prow: qualifire in qualifire rr ni več, oboje je zamenjal je qualifire 2, ima dvokomponentno zadno gumo, in je sport guma. sportsmart pa je zamenjal gp racer, ss oziroma track day track day guma. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti najbrž veš na pamet kako je zdej s temi dunlopi. povej pliz če mam prow: qualifire in qualifire rr ni več, oboje je zamenjal je qualifire 2, ima dvokomponentno zadno gumo, in je sport guma. sportsmart pa je zamenjal gp racer, ss oziroma track day track day guma. :unsure:

Ponavadi res kar sledim Dunlopkam, ampak zadnje čase pa nisem najbolj na tekočem, tako da naj me kdo popravi, če bom kje ustrelil mimo.

Tule je tabelca Dunlopove ponudbe za EU:

post-1190-126765961493_thumb.jpg

GP Racer D211 NTEC bodo zamenjale zdajšnje GP Racer D209. Novost je tudi v tem, da so bile 209 Gp Racer na voljo samo S in M prednja ter M in E zadnja, medtem ko bodo te tanove 211 Gp racer spredaj in zadaj na voljo v vseh treh trdotah. Tako kot prej, se jih bo dobilo tudi v slick izvedbi, ki se od cestne verzije isto razlikuje samo v tem, da nima profila.

Qualifier RR gredo očitno v pokoj, namesto njih pa naj bi prišle omenjene SportSmart, ki jih na tabeli še ni. Sodeč po nekaterih informacijah naj bi bile tudi Sportsmart na voljo v različnih trdotah - glede tega nisem prepričan. Skratka SportSmart naj bi bile nekako rang Q RR.

Qualifier II ostaja takšna kot je, gre pa za zamenjavo navadne Qualifierce, ki je že kar zastarela in se jo že lani skoraj ni več prodajalo. Qualifier II je bila itak na vseh področjih boljša od tastare.

V tabelci pod Competition manjkajo tekmovalne gume, ki tudi za letos kolikor vem vsaj modelno osajajo takšne kot prej. KR slick in 211GP NTEC.

Potem je pa tu še nekaj drugih gum, ki se očitno pri nas ne bodo prodajale..

Ena izmed takih je npr Dunlop Sportmax Q2. Ne gre za Qualifier 2, ampak neko drugo gumo ki je po proflu nekakšna mešanica Sportsmartke in 211, prišla pa je ven že lani poleti.. Poleg tega američani poznajo še Dunlop GP-A, ki je očitno nekakšna verzija D209 GP.. Skratka cela zmeda.

Ne vem sploh kaj komplicirajo z različnimi gumami za USA in naš trg, predvsem pa ne vem zakaj pod istim imenom, tu prodajajo drugačne gume kot čez lužo. Naša navadna Qualifierca ni bila ista kot njihova, kljub identičnemu imenu, itd..

Mar bi lepo naredili poenoteno serijo gum, da bi človek lahko po internetu ponašel podatke in prebral teste, brez da mora prej naredit doktorat, kaj sploh pride v poštev za nas, oziroma ko to ugotovi, še preverit, da mogoče kljub istemu imenu ni šlo pri testu za drugo gumo :headbang: Konec koncev vsi vozimo več ali manj enake motorje, vsaj v sport razredu!

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Jure,

se čist strinjam, sama zmeda, čeprav ne samo pri Dunlopu... kaj je sploh razlika mes SuperSport in HyperSport gumo, če imamo potem še posebej track-day gume?? in ali bodo uvedli tudi MegaSport in TeraSport?? :slap: raje naj se koncentrirajo na kvaliteto, pišuka!!

IMHO bi bilo čisto dovolj če bi vsaka tovarna (po zgledu Continentala) izdelovala samo tri modele gum za na cesto (za cestne motorje): road, sport in SS (oz track-day) gume, pika. npr Dunlop bi krasno preživel samo z RoadSmart, Q RR (oz zdaj SportSmart) in GP Racer, pa imajo vse uporabnike pokrite, ostalo lahko mirno vržejo v smeti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čau Suzuki!

Treba je vedet, da je vedno več segmentov motociklov, gumarska industrija pa temu samo sledi.

Ti bi pri svoji selekciji ˝sezul˝ večino supermoto motorjev, ker jih ogromno vozi na Mutant modelu. To je samo en primer....

Me prav zanima če bo zaznat razliko med 209 in 211.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je napisal, da bi bili za cestne motorje čisto dovolj 3 modeli gum. Mutantk itak noben ne vozi na SS, za SM naj pa kar ostanejo :)

Razlike na cesti pomoje ne bo čutit, ker že 209 so bile odlične in niso nikoli trznile. Morebitna razlika bi lahko bila le, če se bod te slabše segrevale, ali slabše obnašale pri malce nižji temperaturi.. Ampak pomoje ne, ker na slabše verjetno ne bodo šli pri Dunlopu. Pa odvisno od same geometrije gume, kako se bo motor prekladal iz ovinka v ovinek. Bo treba čimprej sprobat :)

Na pisti bodo pa lap timerji pokazali, če je kej napredka.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, katera Dunlopova guma je najbolj primerljiva z gumo Qrr oz. kaj priporočate (morda iz lastnih izkušenj)? Namen imam namreč nabavit nov komplet gum in da vem kaj nabavit, če slučajno Qrr ne dobim več, glede na to da grejo iz prodaje. trance_27_notworthy.gif

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, katera Dunlopova guma je najbolj primerljiva z gumo Qrr oz. kaj priporočate (morda iz lastnih izkušenj)? Namen imam namreč nabavit nov komplet gum in da vem kaj nabavit, če slučajno Qrr ne dobim več, glede na to da grejo iz prodaje. trance_27_notworthy.gif

l.p.

Sportsmart...s to razliko, da imaš na izbiro različne trdote

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

Dunlop SportSmart naj bi zamenjale Qualifier RR, ki so jih menda že nehali delat in se dobijo samo še ostanki zalog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!