honda2000 Objavljeno Junij 24, 2011 Opozori Objavljeno Junij 24, 2011 kaj je možno gumo za motor še na kaj drugo namontirat? da nebom ... zadnjo qualifier 2 sem ravno po 6100 kilometrih dol vrgo. se mi zdi to nekam boga kilomterina. Si tak naredil kar precej z to gumo, kolk vidim tu na forumu so eni naredili še precej manj z tako gumo. Tak, da če boš hotel več km delat, si boš moral omislit kakšno bolj ST gumo ala roadsmart, continental-roadatack,metzeler Z8,itd.........Je kar nekaj izbire.
Barracuda Objavljeno Junij 24, 2011 Opozori Objavljeno Junij 24, 2011 Je že mel kdo težave z deformirano novo zadno roadsmartko???
lukabogo Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 namontiraj roadsmart, odlična izbira! kompromis med športno in touring gumo, ki je sestavljena iz dveh zmesi. sredina trda, robocvi pa mehki.
aquariumwild Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 Meni je na R1 zadnja zdržala 9300 km, prva je pa sedaj gor že čez 11000 km. Bo pa še za kar nekaj kilometrov. Guma ni videla dirkališča, stil je, bolj kot ne ST. LP Robert pr men je že blizu 10000km. zadnjih 1500km je bilo v 80% prevoženga po avtocesti in to kr zelo intenzivno pa še nisem prišel do indikatorja. je pa odločitev padla.....naslednje bodo definitivno sportsmart, ker sem dobil zaupanje v njih.....edino zadnja pnevmatika bo 190/55 namesto 190/50
trebor Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 pr men je že blizu 10000km. zadnjih 1500km je bilo v 80% prevoženga po avtocesti in to kr zelo intenzivno pa še nisem prišel do indikatorja. je pa odločitev padla.....naslednje bodo definitivno sportsmart, ker sem dobil zaupanje v njih.....edino zadnja pnevmatika bo 190/55 namesto 190/50 Saj imam tudi jaz gor 190/55 in ne 190/50. Guma bi tudi pri meni zdržala več , samo imam precej mestne vožnje, tam jo pa pobira, da je groza :evilgrin: . Bom pa poskusil to težavo rešiti tako, da se bom po mestu vozil s Tomosom na Savinih gumah . LP Robert gsxf750 1
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 (popravljeno) Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol). 12.000 prva in 15.000 zadnja . Obeh je zmanjkalo na levem robu. Še nobena guma ni bla tko trdovratna za ubit. Popravljeno Junij 27, 2011. Popravil svobodnaptica01 Al3š, gsxf750 in trebor 3
suzuki Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 Koliko ste kej s SportSmat prevozili? Izvzeti je treba dirkaliišča. Torej več ali manj ST vožnja z 3x tedenskim izživljanjem na Rakitno ( 5x gor in dol). 8800 kmjčkov; še nobena guma ni bla tko trdovratna za ubit trebor, svobodnaptica01 in gsxf750 3
Cartman Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 jooj čisto sem že zmeden s temi oznakami..v mislih sem imel Sportsmart. Torej razlika med sportsmart in qualifier2 Jaz sem Qualifire 2 odmislil. Čeprav sem bil z navadnimi qualifire čist zadovoljen. Zdej ta stare dobiš zelo poceni. Ker pa niso multi compound jih na tisočaku kar hitro poglodam. pa še posredi, de mi je kr nerodno hehe Dilema je bla edino med SPORTsmart in ROADsmart. ker so multi compound ne crknejo po sredini, tud če grem na furo v dvoje po avtocesti. No, dileme nism še rešu. cikadina in exclan 1 1
WhiteWolf Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 Zadnjo mi je pobralo po 7000km.
mig Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 Iz računa se jasno vidi saj so postavke, če bi bil to problem potem bi napisali obvestilo ali karkoli.... tko so mi pa pisali da so mi nakazali na moj TR 14.4. a glej tega dnarja ni na T.R.ju, sem jih prosil za potrdilo nakazila in je spet tišina.... Dobil ček in potem moral čakati še 14 dni da sem lahko vnovčil ček, torej solde sem dobil 17.6.2011, mislim kakšna blamaža od Dunlopa, katastrofa.... +3 mesece da sem dobil te boge evre.... Ne grem več v tako akcijo pa da me Upam da ste imeli ostali več potrplenja... lp mig
5lamca Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Lp... Mam eno vprašanje. Kokr opažam ma neko čudno dimenzijo sprednje gume na svoji horneti. In sicer 130 / 70 ZR16... Zdej sm mel gor qualifier 2. Pa je po 7kkm že skor pr konc... Roadsmartke mi dost bolj dišijo, tut za sport smartke bi se recimo odloču, čeprov se mi zdi mal preveč športna guma za mojo vožno. No, kokr kol... gledam na internetu pa da j**** ni, ne roadsmartk ne sportsmartk s tako dimenzijo, vse so 17 colske . Lepo za znoret. Zdej me pa zanima kolk bi ga usral s sprednjo qualifierko in zadnjo road smart? U glavnem, mal sm razočaran. 1999 Hornet ma še tako gumo, novejše pa vse 120/70/17 za te dimenzije pa izbire kolkr češ. Drgač pa, v iskanju sm naletel na tole stan, če še kdo ne pozna... Dost fajn priporoči pnevmatike: Dunlop Tyre Finder
Cestakar Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 Imam eno vprašanje glede gume Dunlop Sportmax Sportsmart.... Na motorju R6 imam zadaj dva meseca nameščeno novo Dunlop Sportsmart, spredaj pa še kar staro Dunlop Qualifier RR. Opazil sem, da ta nova rabi malo več časa za ogrevanje ter, da je trša in rada čez ovinke rahlo drsi, kot sprednja guma. To me ne moti. Vendar se mi je pa nazadnje na znani moto podeželski cesti pri temperaturi ozračja cca. 24 stopinj zgodilo, da mi je kar nekajkrat naenkrat brez kakšnega predhodnega opozorila v ovinku zadnja guma odrsela ter »pomedla« zadek motorja. Občutek je, kot bi guma šla čez rob oz. limit, vendar ni bil tak ekstremni nagib. Pri počasni vožnji se je pa občutila trdo in tresočo. Na tej cesti, kjer mi je guma začela odnašat, sem se pred pripetljajem večkrat peljal gor in dol dosti hitreje brez problema. Tudi cesta je bila brez olja ali peska. Pnevmatika je bila na otip vroča, se pravi ogretost same pnevmatike ni bil problem. Problem je najbrž nekje v sami zadnji pnevmatiki. Pritisk je bil kot vedno (polnim po navodlih yamahe R6 za racing: obe gumi 2.5 bara). Mogoče veste kaj bi lahko bilo narobe oz., če imaste kakšno informacijo za ta model gume, da se rado kaj takšnega dogaja? In ali moram sedaj gumo menjati oz., če je še sploh varna? Drugače vizualno na gumi ni videti nobenih napak ali kaj podobnega, je pa letnik 2011, prevoženih dobrih 1500 km, s še dovolj profila.
gsx750f Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 (popravljeno) Moj primer podoben: večkrat ista trasa. Približno enak tempo. Enak problem je nastopil le zvečer, ko se je ohladilo (nad 20C) odsek je pa popoldan v senci. Ob ca 20:00 ih odneslo zadnjo QRR brez opozorila. Na srečo ne preveč. Spredaj in zadaj je QRR, za katero je značilen problem kadar je hladna. (to sem prebral v testih okusil pa prvič). Nč, v hladnem bo šlo počasneje oz previdneje pa na senčne odseke bit pozoren. pa srečno Popravljeno Julij 23, 2011. Popravil gsx750f
gandi Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 (popravljeno) Lp... Mam eno vprašanje. Kokr opažam ma neko čudno dimenzijo sprednje gume na svoji horneti. In sicer 130 / 70 ZR16... Zdej sm mel gor qualifier 2. Pa je po 7kkm že skor pr konc... Roadsmartke mi dost bolj dišijo, tut za sport smartke bi se recimo odloču, čeprov se mi zdi mal preveč športna guma za mojo vožno. No, kokr kol... gledam na internetu pa da j**** ni, ne roadsmartk ne sportsmartk s tako dimenzijo, vse so 17 colske . Lepo za znoret. Zdej me pa zanima kolk bi ga usral s sprednjo qualifierko in zadnjo road smart? U glavnem, mal sm razočaran. 1999 Hornet ma še tako gumo, novejše pa vse 120/70/17 za te dimenzije pa izbire kolkr češ. Drgač pa, v iskanju sm naletel na tole stan, če še kdo ne pozna... Dost fajn priporoči pnevmatike: Dunlop Tyre Finder Roadsmart ti bo brez problema držala do roba, sam jih imam gor pa kar se oprijema tiče, nimam ene slabe izkušnje, ne v hladnem, ne v vročem vremenu. V dežju sem pa letos bolj malo vozil, razen zadnjič na Grossglockner par kilometrov. Edino kar mi ni všeč je, da je bila kilometrina manjša od pričakovane 7kkm. Res pa je, da vozim dvocilindraša in večinoma v dvoje... Popravljeno Julij 23, 2011. Popravil gandi
simonsi Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 moja sportsmart gvera že cca 12000km pumpam jih 2.4 in 2.7, ves čas solo, dosti avtoceste in polnega plina. Idealna guma exclan in svobodnaptica01 1 1
vuk76 Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 12000 km?? Si ziher,da mas Sportsmart zmontirano gor? Meni uspe nardit cca. 6000 km. 95% voznje v dvoje.
gsx750f Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 Meni na R1 99 je uspelo 7700 z zadnjo. Solidna vožnja. 12000 se mi zdi nemogoče ali pa res res na izi.
BenX Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 če jo v rokah nosiš se ne da naret 12.000 km. ob tem pa še dosti avtoceste in polnega plina? ne verjamem. žal...
simonsi Objavljeno Julij 23, 2011 Opozori Objavljeno Julij 23, 2011 (popravljeno) jp in to na dveh motorjih. na desetki 04 dobrih 4000km, pol pa še na yamahi r1 ostalo. vozim drugače tekoče, brez dirkanja po cestah, večinoma touring vožnja, edino na ac velikokrat kolikor gre pa od semaforjev gas kolikor gre. Pa vzmetenje imam bolj na mehko, če ima kaj veze Popravljeno Julij 23, 2011. Popravil simonsi dlicen, exclan, gsx750f in 2 others 1 4
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 Meni na R1 99 je uspelo 7700 z zadnjo. Solidna vožnja. 12000 se mi zdi nemogoče ali pa res res na izi. Stil vožnje poznaš, 12k prednja, 15k zadnja. S QRR 8k. gsx750f in gandi 2
kewo Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Pozdravljeni! Mene zanima glede dirkalnih gum KR 108 & 106. Veliko ljudi me straši, da bom s temi gumami padel, ko bom šel prvič zares na dirkališče, ker se mi bodo ohladile? Seveda pa bom uporabljal grelce, in mislim da z neko dinamično vožnjo ne sme priti do ohladitve gume pod delovno temperaturo? Prosim, če nekdo z izkušnjo dobro obrazloži, ker mi vsak pove drugače. LP
Jure Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Zdej poleti ne bo nobenega problema Sploh pa KR so čist iste zmesi kakor GP. Če se ti GP niso ohladile, se ti tudi KR ne bodo. Razlika med KR in GP je samo v karkasi. kewo 1
kewo Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Zdej poleti ne bo nobenega problema Sploh pa KR so čist iste zmesi kakor GP. Če se ti GP niso ohladile, se ti tudi KR ne bodo. Razlika med KR in GP je samo v karkasi. Tnx za odgovor!
MoTo G_P Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni! Mene zanima glede dirkalnih gum KR 108 & 106. Veliko ljudi me straši, da bom s temi gumami padel, ko bom šel prvič zares na dirkališče, ker se mi bodo ohladile? Seveda pa bom uporabljal grelce, in mislim da z neko dinamično vožnjo ne sme priti do ohladitve gume pod delovno temperaturo? Prosim, če nekdo z izkušnjo dobro obrazloži, ker mi vsak pove drugače. LP Dobre cajte ti vozš da si že na slickih Jst sm na grobniku vozu turistico(GP D211), pa se je zelo segrela, napumpane sm meu pa za cestno uporabo. Nebi smel bit problema. Popravljeno Julij 25, 2011. Popravil MoTo G_P
kewo Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Dobre cajte ti vozš da si že na slickih Jst sm na grobniku vozu turistico(GP D211), pa se je zelo segrela, napumpane sm meu pa za cestno uporabo. Nebi smel bit problema. No zato sm pa prašov, ker s slick gumami še nimam izkušenj... Pa glih turistično se nam šu pelat no, tolk da tut gume nam imel napumpane za cestno uporabo .) Z GP in GP-racer imam pa že dovolj izkušenj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se