Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

Rabil bi en injektor, ne cel rail ampak samo en (keihin, oranžen od 24 do 36 HP po cilindru) če ima kateri mogoče... Eden je kapituliral... pa treba zamenjat...

 

http://www.lpgshop.co.uk/lpg-cng-glp-keihin-orange-63cc-4cyl-injector-rail/

ali imaš staro serijo ali je "b" ali je "c" compound ??  če boš kupil navadne / stare bodo spet crknili na našem plinu...svinjarija pač...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali imaš staro serijo ali je "b" ali je "c" compound ??  če boš kupil navadne / stare bodo spet crknili na našem plinu...svinjarija pač...

 

Stara serija, ja svinjarija je plin ni čist.... 

Pojav je ta da zjutraj ko so hladni ne dela..zašteka.. ko se pa ogreje pa dela skoraj normalno...

Sem jih danes očistil v ultrazvoku... bom videl če bo ok.. upam da.. če ne ga treba menjat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj si pa kaj menjal filtre? Pri BRC-ju sta dva - eden pred uprajalnikom un drugi za njim.

 

Čeprav je avto do 158k km delal na italijanski plin, je bil filter zelo umazan in poln nekakšnega strjenega ... 'nečesa'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj si pa kaj menjal filtre? Pri BRC-ju sta dva - eden pred uprajalnikom un drugi za njim.

 

Čeprav je avto do 158k km delal na italijanski plin, je bil filter zelo umazan in poln nekakšnega strjenega ... 'nečesa'.

V tem avtu je plin cirka 20 tisoč km odkar sem ga vgradil, filtre sem menjal pred 5 tisoč km. Pred uparjalnikom je filter tekoče faze, tisti je bil kar ok, pred injektorji je pa filter plinske faze ta je bil pa zamašen. Nekje ko sem tankal je bilo še olje v plinu, nekaj ni v redu s tisto črpalko... samo nimam pojma na kateri je bilo to.. potem ko menjaš filtre je to olje podobno masti.. zabije filter. To je zdaj posledica tega, zapacan injektor... no v glavnem ko sem danes injektorje očistil v ultrazvoku spet deluje ok. Upam da ostane tako  :) bom javil čez čas kako se obnese to ko tako očistiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stara serija, ja svinjarija je plin ni čist.... 

Pojav je ta da zjutraj ko so hladni ne dela..zašteka.. ko se pa ogreje pa dela skoraj normalno...

Sem jih danes očistil v ultrazvoku... bom videl če bo ok.. upam da.. če ne ga treba menjat. 

a imaš celega prinsa ali samo injektorje pa poljaka ? drugače je pa tako - kot kaže do teh problemov ne prihaja pri "tišačih?...pri easy riderjih pa kar pogosto - no relativno pogosto... poskusi ga spucati z nogo...resno...

 

Kdaj si pa kaj menjal filtre? Pri BRC-ju sta dva - eden pred uprajalnikom un drugi za njim.

 

Čeprav je avto do 158k km delal na italijanski plin, je bil filter zelo umazan in poln nekakšnega strjenega ... 'nečesa'.

 

zdriza ? smrkelj? ja ... se da filter plinaste faze oprat če nimaš garancije ... pri prinsu imamo v sloveniji servisni interval 30.000km....na nizozemskem pa 75.000km  ... to ti pove vse o plinu - čistoči - svinjariji ..

V tem avtu je plin cirka 20 tisoč km odkar sem ga vgradil, filtre sem menjal pred 5 tisoč km. Pred uparjalnikom je filter tekoče faze, tisti je bil kar ok, pred injektorji je pa filter plinske faze ta je bil pa zamašen. Nekje ko sem tankal je bilo še olje v plinu, nekaj ni v redu s tisto črpalko... samo nimam pojma na kateri je bilo to.. potem ko menjaš filtre je to olje podobno masti.. zabije filter. To je zdaj posledica tega, zapacan injektor... no v glavnem ko sem danes injektorje očistil v ultrazvoku spet deluje ok. Upam da ostane tako  :) bom javil čez čas kako se obnese to ko tako očistiš.

kot sem napisal..reskiraš par objemk in filter plinaste faze opereš z brake cleanerjem ali podobnim čistilom ter spihaš z zrakom...  to olje-mast - zdriza - smrkl je posledica prekomernega mazanja ležajev na plinskih pumpah na črpalkah in že prej v skladiščih ter posledica nerednega menjavanja / čiščenja vmesnih filtrov na črpalkah - postopek je zahteven in niti ne tako kratkočasen pa še pumpoa mora biti zaprta med postopkom - posledično pač tega ne delajo...

problem je tudi v majhni kapaciteti plinohramov na naših črpalkah in posledično velika količina nečistoč zaradi zelo pogostega polnjenja plinohramov - 40 let star zakon hebiga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a imaš celega prinsa ali samo injektorje pa poljaka ? drugače je pa tako - kot kaže do teh problemov ne prihaja pri "tišačih?...pri easy riderjih pa kar pogosto - no relativno pogosto... poskusi ga spucati z nogo...resno...

 

 

Bi znalo bit kaj na tem, ja. :)

 

Ko sem avto kupil, plinarna ni delala. Avto je najbrž kar nekaj časa stal (pred mojim nakupom decembra 2012 je bil nazadnje registriran 2010). Glavni krivec je bil sicer senzor za pritisk plina, ampak tudi ko sem tega zamenjal, injektorji (še) niso delali. Potem sem jih z majhnim kladivcem malce 'vzpodbudil' in so trije začeli takoj delat, četrti pa je bil bolj trmast in ga je bilo treba prepričevati nekaj minut - a se je na koncu tudi ta 'zbudil'. Vmes sem seveda naredil še osnovni servis (menjava filtrov), malce kasneje pa sem na novo zatesnil še uparjalnik (je malce smrdelo po plinu).

 

Kasneje injektorji niso več povzročali težav.

 

Sem pa moral prevezat vhod za položaj plina, ker so Lahi to povezali na senzor od pedala (drive-by-wire), ki pa je ob vožnji s tempomatom vedno bil na nuli in je plinska elektronika najbrž dajala premalo plina, tako da je avto čez čas preklopil v 'fail safe' način in javil napako, da je prerevna mešanca. Jaz sem ta vhod nato povezal na TPS od dejanske lopute in od takrat je tudi to OK.

 

zdriza ? smrkelj? ja ... se da filter plinaste faze oprat če nimaš garancije ... pri prinsu imamo v sloveniji servisni interval 30.000km....na nizozemskem pa 75.000km  ... to ti pove vse o plinu - čistoči - svinjariji ..

Ni spominjalo na smrkelj... :D Bilo je trdo 'kot kamen', a če se je kje kaj odkrušlo, je bilo bolj 'peskasto'. V ohišju filtra je bilo 'tega' kar nekaj mm na debelo naloženo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi znalo bit kaj na tem, ja. :)

 

 

Ni spominjalo na smrkelj... :D Bilo je trdo 'kot kamen', a če se je kje kaj odkrušlo, je bilo bolj 'peskasto'. V ohišju filtra je bilo 'tega' kar nekaj mm na debelo naloženo.

sivo - črno drobnozrnato? ostanki iz plinskega tanka od varjenja - redko - ali svinjarija iz zalogovnikov na pumpi - pogost pojav pri novih črpalkah in reden pri zelo frekventnih z enim 5000l zalogovnikom zaradi pogostega polnjenja in s tem mešanja nesnage z dna zalogovnika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sivo - črno drobnozrnato? ostanki iz plinskega tanka od varjenja - redko - ali svinjarija iz zalogovnikov na pumpi - pogost pojav pri novih črpalkah in reden pri zelo frekventnih z enim 5000l zalogovnikom zaradi pogostega polnjenja in s tem mešanja nesnage z dna zalogovnika...

Ja - sivo, drobnozrnato...

 

Da bi bili ostanki od varjenja tanka, skoraj dvomim, ker v 150k km je pa Italjan najbrž že moral kak filter menjat (upam vsaj). :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja - sivo, drobnozrnato...

 

Da bi bili ostanki od varjenja tanka, skoraj dvomim, ker v 150k km je pa Italjan najbrž že moral kak filter menjat (upam vsaj). :unsure:

pri 150000km niso ostanki iz tanka ker kar lepo zabašejo - torej se ga zamenja na začetku...

 

ja pri nas imamo kar umazan plin ..  v tujini se je treba pa izogibat nepreverjenih malih privatnih pump z izredno nizko ceno plina...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a imaš celega prinsa ali samo injektorje pa poljaka ? drugače je pa tako - kot kaže do teh problemov ne prihaja pri "tišačih?...pri easy riderjih pa kar pogosto - no relativno pogosto... poskusi ga spucati z nogo...resno...

 

Keihin injektorji in agc.. tole špila fantastično resno. Ma nimam kaj pucat z nogo, ker je blokada redno testirana tudi avtoceste nekaj vmes na kar visokih obratih.. pač se nabrala neka svinjarija.. nekak se je bom že rešil, aja to z ultrazvočnim čiščenjem... delalo en pa dan pa spet isti šit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je treba biti pri menjavi filtra pred uparjalnikom, na kakšno stvar posebej pozoren?

 

Tisti za uparjalnikom je po ca 25k km skoraj "nov".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je treba biti pri menjavi filtra pred uparjalnikom, na kakšno stvar posebej pozoren?

 

Tisti za uparjalnikom je po ca 25k km skoraj "nov".

ja...imeti moraš pravi filter ali pa vložek odvisno kaj je gor pa znat ga moraš zamenjat... po menjavi preveri plinotesnost - ko bo avto delal na plin ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo menjaval tesnila na uparjalniku? Vidim da so seti tesnil kar ugodni... 

Sem menjal, paziš da daš vse tako nazaj kot mora bit..očisti, pa bo ok.

Kater uparjalnik pa imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sistem G1 plin imam cca. leto in pol v Fordu s-maxu 2.0 benz...ko sem sistem montiral je imel avto prevoženih slabih 60.000 km....do danes sem prevozil s sistemom okoli 20.000 km.....in od vgradnje pa do danes 23.07.2013 sem bil pri njih na reklamaciji že najmanj 8x, če ne že večkrat...nazadnje sem bil v 19.07.2013 in danes zjutraj sem spet peljal avto nazaj...delajo do 16 ure in niti poklicali niso, da avto danes ne bo končan..ampak to je že druga zgodba!

 

Konstantni problemi, ki so pri G1 sistemu:

- poraba je občutno višja in ni računice...enkrat z 56 literskim plinskim rezervarjem naredim 280 km...drugič 380km 

- merilec za plin ne kaže točno ali pa sploh ne kaže

- plin se samodejno izklopi in čez par minut nazaj samodejno vklopi!?

- 3x so mi že izklopili lučko za motor!!!

- avto cuka

- če je vklopjen plin, avto zjutraj ali ko je hladen sploh ne vžge (takoj ko plin izklopim avto vžge v prvo!!)

- vedno ampak res vedno ko sem polnil LPG na Hrvaškem mi je sistem odpovedal

 

Odnos zaposlenih v G1: ko boste imeli problem vas bo sprejel prodajalec, katremu potožite problem...on vam bo potem solil pamet kaj je možno in kaj ne in o vzrokih.......enkrat bodo svečke, drugič gumica, tretjič ventili, četrtič kakovost plina....ko boste avto oddali na servis, se bodo potrudili, da vam ga vrnejo tik predno zaključijo z delavnikom. In ko boš potem prodajalca vprašal, kaj je bilo z avtom narobe, vam bo odgovoril, da on nič ne vem in da so serviserji že odšli domov...ko boš spet pripeljal avto nazaj na reklamacijo pa ti bo prodajalec odvrnil, da ne ve kdaj bo avto prišel na vrsto ker so polni...in ko že čist obupan rečeš da ni važno kdaj boš avto spet videl ampak samo da ga zrihtajo, pa se zaveš, da je to vse skupaj en velik nateg! Še dobro da sem iz Celja in da je servis vsaj dokaj blizu!

-

Moja kolegica si je dala Civica 1.4 predelat na plin pri njih pred par meseci. Podobna zgodba.

 

Na bmw forumu sem prebral, da je zelo cenjen strokovnjak za vgradnjo plinskih sistemov en Siniša iz Postojne, nekje na forumu je celo njegov kontakt. Bojda je avto tam kakšen dan več, kot drugje, ampak kar nekaj zelo zadovoljnih strank ga pohvalilo kot natančnega in zanesljivega in da sistem lepo dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja kolegica si je dala Civica 1.4 predelat na plin pri njih pred par meseci. Podobna zgodba.

 

Na bmw forumu sem prebral, da je zelo cenjen strokovnjak za vgradnjo plinskih sistemov en Siniša iz Postojne, nekje na forumu je celo njegov kontakt. Bojda je avto tam kakšen dan več, kot drugje, ampak kar nekaj zelo zadovoljnih strank ga pohvalilo kot natančnega in zanesljivega in da sistem lepo dela.

 

ja mogoče je res majstr ... samo za bmW - je je to najlažje ... ker nimajo avti nobenih problemov na plinu... in ne potrebujejo dodatnega mazanja ventilov...

 

drugače pa - a je predelal že kakšnega V8 355 konjev z dvojnim VANOS-om , valvetronik-om in DISA -o ? in to samo z enim uparjalnikom?

 

ne bi dal roke v ogenj ampak neki dve leti pa pol nazaj ga naj ne bi bilo možno predelati nikjer - se ga nihče ni hotel podstopiti. ...no skoraj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja mogoče je res majstr ... samo za bmW - je je to najlažje ... ker nimajo avti nobenih problemov na plinu... in ne potrebujejo dodatnega mazanja ventilov...

 

drugače pa - a je predelal že kakšnega V8 355 konjev z dvojnim VANOS-om , valvetronik-om in DISA -o ? in to samo z enim uparjalnikom?

 

ne bi dal roke v ogenj ampak neki dve leti pa pol nazaj ga naj ne bi bilo možno predelati nikjer - se ga nihče ni hotel podstopiti. ...no skoraj...

Jaz sem posredoval informacijo, ki je mogoče komu koristna. Razmišljam o nakupu rabljenega BMWja z bencinskim motorjem in sem se malo pozanimal o tej opciji. Rabljeni bencinarji so običajno manj voženi kot dizli, pa meni osebno je mnogo bolj zabavno vozit bencinarja kot dizla. Njegov GSM je 051 812 396, malo sem pogooglal. Pokliči pa vprašaj, mogoče pa dobiš kakšno koristno informacijo.

Popravljeno . Popravil MarkoR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem posredoval informacijo, ki je mogoče komu koristna. Razmišljam o nakupu rabljenega BMWja z bencinskim motorjem in sem se malo pozanimal o tej opciji. Rabljeni bencinarji so običajno manj voženi kot dizli, pa meni osebno je mnogo bolj zabavno vozit bencinarja kot dizla. Njegov GSM je 051 812 396, malo sem pogooglal. Pokliči pa vprašaj, mogoče pa dobiš kakšno koristno informacijo.

Enako mislim, od viška glava ne boli  :yes:

Katerega BMW pa imaš v mislih? Imel sem 525 dvojni vanos, na njem dela plin res dobro, ne rabiš nobenih bedarij v obliki flash lube  ;) da te kdo ne na**, tudi kak oh in naj sploh sistem ne  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw ne rabi mazanja ...basta ..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam na 530i plin, kateri je bil vgrajen pri Markovčiču/Siniši, zadeva je lično narjena in tudi dela OK, brez problemov, pri meni že slabih 50k km.

 

Je pa Lovatov sistem, nič kej ekstra ampak deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako mislim, od viška glava ne boli  :yes:

Katerega BMW pa imaš v mislih? Imel sem 525 dvojni vanos, na njem dela plin res dobro, ne rabiš nobenih bedarij v obliki flash lube  ;) da te kdo ne na**, tudi kak oh in naj sploh sistem ne  ;)

Moje srce zaigra ob 320i/323i coupe ali cabrio 2007-2009 (cena) in pašeta v isto skupino za prispevek. Šel sem sicer gledat enega 525d, je res dober avto in brezhibno je bil ohranjen, samo dizli imajo vsi 170k+, jaz bi pa kupil rabljen avto z max 120000km. Pa menim, da je atmosferski bencinar bolj trpežen motor, kot razni turbo dizli/bencinci. V MB se je pa pred kakšnim mesecem prodajal izredno lep 523i s 100.000km, ampak je bil avtomatski menjalnik, to pa mi tudi ne diši ravno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje srce zaigra ob 320i/323i coupe ali cabrio 2007-2009 (cena) in pašeta v isto skupino za prispevek. Šel sem sicer gledat enega 525d, je res dober avto in brezhibno je bil ohranjen, samo dizli imajo vsi 170k+, jaz bi pa kupil rabljen avto z max 120000km. Pa menim, da je atmosferski bencinar bolj trpežen motor, kot razni turbo dizli/bencinci. V MB se je pa pred kakšnim mesecem prodajal izredno lep 523i s 100.000km, ampak je bil avtomatski menjalnik, to pa mi tudi ne diši ravno. :)

Nimaš slab okus  :blush:  Trpežen je ta bencinar mogoče bolj kot si misliš  :) moj (525) je imel ko sem ga prodal preko 300000 km, na plin je delal tudi čez 200000km tako da če kupiš takega ki ima realnih 120000km se ga boš prej naveličal kot pa kapitulacija motorja  :) z enim sem se ukvarjal (528) je nekaj plin nagajal.. uparjalnik je šel... avto je pa imel debelih 500000km  :OK: aja pa moj in ta drugi sta bila avtomatika (step tronic). tole bo delalo dobro skoraj na karkoli  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam na 530i plin, kateri je bil vgrajen pri Markovčiču/Siniši, zadeva je lično narjena in tudi dela OK, brez problemov, pri meni že slabih 50k km.

 

Je pa Lovatov sistem, nič kej ekstra ampak deluje.

 

Sinišev Lovato tudi na Citroenu deluje bp že preko 70 000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja kolegica si je dala Civica 1.4 predelat na plin pri njih pred par meseci. Podobna zgodba.

 

Na bmw forumu sem prebral, da je zelo cenjen strokovnjak za vgradnjo plinskih sistemov en Siniša iz Postojne, nekje na forumu je celo njegov kontakt. Bojda je avto tam kakšen dan več, kot drugje, ampak kar nekaj zelo zadovoljnih strank ga pohvalilo kot natančnega in zanesljivega in da sistem lepo dela.

 

Sine se kar lepo poglobi, ja. Ker je skromen dec, ni nastopac, vcasih ne deluje ultra samozavestno kot nekateri zgodbicarji, ki samo oni znajo in vedo...in so sploh super.

 

 

drugače pa - a je predelal že kakšnega V8 355 konjev z dvojnim VANOS-om , valvetronik-om in DISA -o ? in to samo z enim uparjalnikom?

 . ...no skoraj...

pa ker motor je to? osmak v 645 ima 334 konj, 650 pa 368. v M3 jih osmak plune cez 400. za prva dva vem da ju je naredil. 645 huh, se u divaci, vsaj 5 let nazaj. pr njem sm vidu kajena, pa muranota, 370z...Subarujev za ne prestet...

ce kdo rabi kontakt, prosim na zasebno sporocilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!