Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


Priporočene objave

Objavljeno

Hja na začetku sem imel nemalo težav, potem ko so mi pa nastavili sistem pa deluje tako kot mora. Vsekakor se izplača, vsaj meni ki se vozim iz Ptuja v Kranj vsaj 3x na teden.

Je pa res da je vse skupaj zaenkrat še na preveč obrtniški ravni.

Lp Robert

Objavljeno

Hja na začetku sem imel nemalo težav, potem ko so mi pa nastavili sistem pa deluje tako kot mora. Vsekakor se izplača, vsaj meni ki se vozim iz Ptuja v Kranj vsaj 3x na teden.

Je pa res da je vse skupaj zaenkrat še na preveč obrtniški ravni.

Lp Robert

kaj je na obrtniški ravni, vgradnja, servisne storitve, material?

a je za motorje s turbinami kaj dražja vgradnja in material?

Objavljeno

Kaj je na obrtniški ravni? za moj okus vse od vgradnje do vseh vrst poprodajnih uslug. Za samo vgradnjo se jim je vsaj tam kjer sem dal vgraditi jaz (in res ni pomembno kje) zdelo normalno da takoj ko sistem vgradijo pač ne more delovati vse ok?!? To je za mene obrtniška raven ali pa še to ne! Temu bi jaz rekel učenje s poskušanjem :-) ali pač ni res?

Kar se pa tiče poprodajne usluge se pa lahko le nasmehnem. Sistem sem dal vgraditi pri "matični firmi" vse poprodajne usluge (vse seveda ne dela takoj ko vgradiš, je potreben še kak obisk da vse nastavijo :-) servis...) pa dela njihov pooblaščeni servis na Ptuju. No in ko se oglasiš na pooblaščenem servisu pluvajo po "matični firmi" v stilu saj nimajo pojma..pa kdo vam je to rekel....na koncu pa sedaj po dveh letih še zmeraj ne vem koliko goriva (plina, in ne bencina) imam v rezervarju?!? Veš ko sem dal sistem vgraditi tega ni bilo niti v drobnem tisku...no zato je vse skupaj milo rečeno na obrtniški ravni. Ampak da ni vse tako črno mi zdaj vsaj lučka za napako motorja posveti res redko :-)

Lep pozdrav Robert

Objavljeno

kaj je na obrtniški ravni, vgradnja, servisne storitve, material?

a je za motorje s turbinami kaj dražja vgradnja in material?

pri prins - u je dražje .. a se seveda ve zakaj .. izparilec je drugi - namenjen motorjem ( ne samo turbinskim !!) s prisilnim polnjenjem + turbo kit elektronike , ki spremlja pritisk /podtlak v sesalnem kolektorju ..

če delajo ti avti bo delal še kakšen turbo :

http://www.avtonapli...audi-a6-30-tfsi

http://www.avtonapli...e-cayenne-turbo

http://www.avtonapli...a-superb-18-tsi ( na slikah je indirekten vbrizg plina v plinasti fazi) - ta avto je sedaj predelan na vbrizg tekočega plina skozi bencinske injektorje prav tako kot ta : http://www.avtonapli...-cayenne-48-fsi

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

95 oktanski bencin - 1,342€ .... plin na petrolu 0,753 ... plin na butan plin - 0,699€ ... razlika med 0,589€ do 0,643€ ... na obali pa akcijska cena na butan-u 0,690€ kar pomeni razliko 0,652€ ...

aja - pri enem litru porabe ... ups...

Objavljeno

Pri južnih sosedih pa 5,0 kune... oziroma 0,66 eur :smoke:

Za nas zamejske slovence ok :D

Objavljeno

Odvisno od črpalke .) Tudi pri nas so črpalke ko dobiš manj kot plačaš... dol je enaka situacija... (iz izkušenj).

Hodim na to ki je ok.. prevozim enako kot s petrolovim pri nas... ki ni nek biser.. :mellow:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kako je kaj z vzdrževanjem plinske enote in motorja.

Sem bil zadnjič pri prodajalcu Subarujev, ki so pred leti že nove avtomobile z plinsko enoto dobaljali pa mi je rekel, da jih ne več, ker so bili servisi predragi (baje zaradi nenehnega štelanja ventilov)?!?

Objavljeno

kakega stelanja?........40.000 km na plin, nobenega sraufanja....samo redni servis na 30.000 kar se plina tice in olje in filtri v avtu ko je pac servis:)

Objavljeno

Kako je kaj z vzdrževanjem plinske enote in motorja.

Sem bil zadnjič pri prodajalcu Subarujev, ki so pred leti že nove avtomobile z plinsko enoto dobaljali pa mi je rekel, da jih ne več, ker so bili servisi predragi (baje zaradi nenehnega štelanja ventilov)?!?

a v vašem koncu?? pa so povedali tudi , da na foresterju sploh ne znajo naštelat ventilov in so tako zaje**li glavo? pa da so jih povrh vsega šli štelat čeprav to ni bilo potrebno? in da je zaradi posega v cev za polnjenje plina iztekel poln tank???

subaruji so imeli : BRC plinsko napravo , ki je bila vgrajena pri novem subaruju 1. v italiji kamor so prišli motorji že s plinskimi gčavami in 2. pri nas s strano italijanskih monterjev ... v kolikor mašina ni imela plinskih glav in ker brc nima sistema dodatnega mazanja ventilov je bilo treba nastavljati ventile , kar pa je pri nekaterih subaru-jevih modelih pogojeno s tem , da morajo vzeti motor ven... cca 800€ je tak poseg z vštetim rednim servisom ...

pri prins-u to ni potrebno ker se montira valve care sistem dodatnega mazanja , katerega vbrizg je krmiljen iz plinskega računalnika in pogojen s količino vbrizganega plina ... mazanje je izvedeno na vsak cilinder ločeno ...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Njihov kontakt je:

  • Bencinski servis MB24, Žolgarjeva ul. 25, 2310 Sl.Bistrica, 02/320-5-900

Danes sem jaz tud tankal na MB24 pa je res cena nižja. Ko sem šel plačat sem jih vprašal kak to če je to vedno pa mi je reko da je pri njih vedno na pram petrolu 4 cente ceneje pa ne samo to še bencin imajo tud 2 centa ceneje. Pol sem pa še Bencin polnega vlil. Hvala da si povedal!!

Lp

Objavljeno

No ker se veliko vozim tu okoli bom tudi jaz bencim nalil tam. Kje pa je to?

Objavljeno

No ker se veliko vozim tu okoli bom tudi jaz bencim nalil tam. Kje pa je to?

To je Bencinski servis MB24, Žolgarjeva ul. 25, 2310 Sl.Bistrica, 02/320-5-900

Izvoz Slovenska bistrica jug za interšparom

Objavljeno

To je Bencinski servis MB24, Žolgarjeva ul. 25, 2310 Sl.Bistrica, 02/320-5-900

Če prav razumem, je to izvoz sl. bistrica jug kot si omenil. tam je tudi omw črpalka?

Pomeni- Omw, interšpar in potem zadaj MB24? Če prav razumem, sem redko tam..ampak dobro vedet tole..

Objavljeno (popravljeno)

...pravijo pa tudi za ta MB24, da imajo "malo slabšo" kvaliteto plina, posledično povečana poraba....

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Se strinjam s tabo Frips, sem tankal tam. Skoraj liter večja poraba v mojem primeru...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na originalnem Subaru servisu in prodajalcu v LJ

Ja naprave so bile že pri novih vgrajene, so pa bili avtomobili iz Italije.

fora je v tem, da bi imel avto (SUV) z avtomatskim menjalnikom, pri novem XV je to možno samo z bencinskim motorjem, dizelski je samo z ročnim menjalnikom.

Objavljeno

Imam Forda S-MAX 2.0 bencinarja in razmišljam o vgradnji plinske naprave... se mi niti ne zdi, da avto veliko porabi, samo bencin je drag :D

Po telefonijadah s tistimi, ki vgrajujejo plinske naprave, sem dobil občutek, da - ob vgradnji kvalitetne plinske naprave - vse deluje b.p. in da razen par % višje porabe in kakim % manjše moči praktično ni drugih razlik...

Potem sem potelefoniral malo na Fordove servise in so bili na vseh zelo zadržani do vgradnje plinske naprave in jo mi vgradnjo povsod (brez izjeme) odsvetovali. Da je motor narejen za bencin in da mu plin sploh ne paše... težave z ventili (kljub napravam za dodatno mazanje), glavami motorjev itd.

Mi lahko kdo razloži, zakaj tak odklonilen odnos serviserjev?

Objavljeno

Imam Forda S-MAX 2.0 bencinarja in razmišljam o vgradnji plinske naprave... se mi niti ne zdi, da avto veliko porabi, samo bencin je drag :D

Po telefonijadah s tistimi, ki vgrajujejo plinske naprave, sem dobil občutek, da - ob vgradnji kvalitetne plinske naprave - vse deluje b.p. in da razen par % višje porabe in kakim % manjše moči praktično ni drugih razlik...

Potem sem potelefoniral malo na Fordove servise in so bili na vseh zelo zadržani do vgradnje plinske naprave in jo mi vgradnjo povsod (brez izjeme) odsvetovali. Da je motor narejen za bencin in da mu plin sploh ne paše... težave z ventili (kljub napravam za dodatno mazanje), glavami motorjev itd.

Mi lahko kdo razloži, zakaj tak odklonilen odnos serviserjev?

Če še nisi, malo prečesi Ford forum povezava , vem da je en uporabnik to montiral na enakem avtu.

lp

Objavljeno

Hvala za link. Sem čekiral (razne) forume, mnenja so različna. Bolj me je zanimalo kakšno kritično strokovno mnenje. Kot sem že rekel, prodajalce / vgrajevalce razumem, da nimajo zadržkov. Ni mi pa čisto jasno, zakaj to serviserji odsvetujejo, njim bi načeloma moralo biti vseeno, glede na to, da vožnja na plin ni neposredno povezana z njimi.

še kdo kakšno mnenje?

Objavljeno

Zdaj nisem razumel, če si našel (iskal) dotično temo, tu je točna povezava.

Bolj točno kot sami uporabniki, ti ne bo povedal nihče. ;)

lp

Objavljeno

Aha, tu pa je kar nekaj informacij, tega nisem našel prej. V bistvu dober forum, ravno prava kombinacija mnenj uporabnikov in nekaj strokovnih vložkov :)

Problem (kakor zdaj razumem) je v mazanju in hlajenju ventilov, ki je pri uporabljenem bencinu dosti boljše, kot pri plinu. Starješi velikolitraši so najmanj problematični, večina tega, kar je novejše, z manjšo kubaturo oz. večjim razmerjem kW / ccm, pa je zaradi manjših toleranc, večjih obremenitev in šparanja na materialu, rizično. Od tod tudi s strani serviserjev zagrožene težave z ventili in glavami motorjev... Zanimivo. Zoprno pa je, da se ne poškoduje oz. crkne plinska naprava (potem se ve, koga lovit), ampak nastane škoda drugje. Tam kjer, bi lahko nastala tudi iz kakega drugega razloga, pa čeprav se to dogaja redko. Potem ni pa noben kriv :BUA:

Ne vem, bom še razmislil. :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

daj notri Prins-a z avtomatskim valve care-om in si miren.......

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Hvala za link. Sem čekiral (razne) forume, mnenja so različna. Bolj me je zanimalo kakšno kritično strokovno mnenje. Kot sem že rekel, prodajalce / vgrajevalce razumem, da nimajo zadržkov. Ni mi pa čisto jasno, zakaj to serviserji odsvetujejo, njim bi načeloma moralo biti vseeno, glede na to, da vožnja na plin ni neposredno povezana z njimi.

še kdo kakšno mnenje?

kolikor vem ima / je imel nek glavni ali s foruma ali ford team-a svojega s-max-a na plin prav pri prins-u ...

zakaj fordovi serviserji zavračajo plin? no če ti dva focus-a 2010 letnik tečeta brez problemov , 2011 pa je baje motor , ki sploh ne prenese plina ???? wtf?? eh ker ima 2011 ( da se razumemo - gre za identičen motor ) notri bosch svečke , ki jim na plinu odpada tista keramika okoli elektrode ... zamenjaš svečke z drugim proizvajalcem in je motor primeren za plin ravno tako kot 2010 ....

pri s-max-u je baje problem z bencisko pumpo , ki rada crkuje ... to se je zgodilo lastniku s-max-a dvakrat ..enkrat v slo drugič v nemčiji ...no v nemčiji so lepo zavrnili ugotovitve naših posvečenih serviserjev , da pumpa crkava zato . ker je avto predelan na plin in naj bi prišlo do povišanega pritiska v bencinski napeljavi - po meritvah na uradnem servisu v nemčiji je bila ta razlika manjša kot 3% - no vsaj tako je priznal ta lastnik ... res pa je bila njegova napaka , da je vozil s premajhno količino bencina - vseskozi na rezervi .. v bencinskem tanku je potrebno imeti vseskozi okoli 1/4 bencina - zaradi mazanja pumpe in poleti tudi zaradi hlajenja ...lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!