Dry Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 (popravljeno) Zanimivo bi bilo slišat koga, ki je recimo s takim motorjem prevozil recimo 100.000 km. Pozna kdo koga? še to: v izboru imam dva sistema, Prins in tega slovenskega, od G-1, ki bi tudi naj bil v redu. Popravljeno April 4, 2012. Popravil Dry
Dry Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 Sem še brskal po informacijah, predvsem po nemških forumih, kjer je objavljenih več izkušenj iz prve roke, pa tudi komentarji stroke. Konkretno za ta Fordov motor: ventili in sedeži ventilov naj bi bili premehki in za ta motor takšnen kot je, odsvetujejo vožnjo na plin. Če že, potem je priporočljiva vgradnja drugih ventilov, takšnih, kot jih imajo njihovi modeli za alternativne pogone (flexifuel, CNG), napravo za mazanje, druge svečke, pričakovati pa je tudi potrebo po pogostejšem nastavljanju ventilov... Skratka, da se, z nekaj dodatnimi stroški materiala in vzdrževanja, ki potem še poslabšajo izplačljivost predelave. Drug znan problem tega motorja pri vožnji na plin, so težave z elektroniko in senzoriko, ki se začne čudno obnašati, avto cuka, ugaša in podobno. Skratka, nisem prebral... mislim, da čisto nobenega komentarja uporabnika, ki je bil navdušen pri predelavi na plin pri temu motorju. Ti pomisleki naj bi veljali konkretno za ta motor, je pa res, da nekatere motorje ne gane kaj preveč, ali jih žene plin ali bencin, če je le naprava kvalitetna in pa predvsem(!) ustrezno vgrajena. Ne bom vgradil plinske naprave in bom še naprej trpel nebrzdano ropanje naftarjev in države...
Frips Objavljeno April 6, 2012 Opozori Objavljeno April 6, 2012 link? se mi ne da obračat tiste plahte:)
Dry Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 Danes v Delu obširen članek. Si mislil tole: http://www.delo.si/d...mu-bencinu.html Ali je v plahti kaj več?
thumper Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 (popravljeno) Sem še brskal po informacijah, predvsem po nemških forumih, kjer je objavljenih več izkušenj iz prve roke, pa tudi komentarji stroke. Konkretno za ta Fordov motor: ventili in sedeži ventilov naj bi bili premehki in za ta motor takšnen kot je, odsvetujejo vožnjo na plin. Če že, potem je priporočljiva vgradnja drugih ventilov, takšnih, kot jih imajo njihovi modeli za alternativne pogone (flexifuel, CNG), napravo za mazanje, druge svečke, pričakovati pa je tudi potrebo po pogostejšem nastavljanju ventilov... Skratka, da se, z nekaj dodatnimi stroški materiala in vzdrževanja, ki potem še poslabšajo izplačljivost predelave. Drug znan problem tega motorja pri vožnji na plin, so težave z elektroniko in senzoriko, ki se začne čudno obnašati, avto cuka, ugaša in podobno. Skratka, nisem prebral... mislim, da čisto nobenega komentarja uporabnika, ki je bil navdušen pri predelavi na plin pri temu motorju. Ti pomisleki naj bi veljali konkretno za ta motor, je pa res, da nekatere motorje ne gane kaj preveč, ali jih žene plin ali bencin, če je le naprava kvalitetna in pa predvsem(!) ustrezno vgrajena. Ne bom vgradil plinske naprave in bom še naprej trpel nebrzdano ropanje naftarjev in države... tukaj vprašaj .. http://www.avtonapli...foto/ford-s-max http://www.prinsauto...carlo_2012.html kolikor ima prins suporta iz različnih tržišč v evropi in po svetu ima tudi čez glavo povratnih informacij . evo tole ti je pa motor , pri katerem so "znalci" v nemčiji zmontirali plin brez dodatnega mazanja ventilov ... baje je bilo rečeno tam nekje 8500km pa so morali rihtat glave - 2x ... po montaži valve care sistema so težave izginile .. ta motor je na črno/črni listi za predelavo na plin ... tvoj rangira nekje okoli temno sive ... http://www.avtonaplin.si/foto/dodge-ram-srt-v10 Si mislil tole: http://www.delo.si/d...mu-bencinu.html Ali je v plahti kaj več? dovolj info tudi na tem linku ... Popravljeno April 9, 2012. Popravil thumper
Dry Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 ... tvoj rangira nekje okoli temno sive ... ... pa še dodatna sitnost, da nima vdolbine za rezervno kolo in bi jo bilo potrebno narediti, kar pomeni ličarska dela (in eventuelno s tem povezane sitnosti), zgleda pa takole:
thumper Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 ... pa še dodatna sitnost, da nima vdolbine za rezervno kolo in bi jo bilo potrebno narediti, kar pomeni ličarska dela (in eventuelno s tem povezane sitnosti), zgleda pa takole: znano ..dno se odreže in premakne po višini navzgor !!! ...kleparsko delo , ki vzame nekaj časa ...res pa da je to za nekaj doplačila ... ni pa nobena znanost in nobena sitnost ... izguba prostora same vdolbine , a je potem tank pod avtomobilskim dnom .. če bi pogledal link , ki sem ti ga pripel zjutraj , bi opazil točno to sliko http://www.avtonapli...foto/ford-s-max ... zgornja vrsta četrta z leve ali prva z desne .... čakaj malo ...dry kateri letnik imaš ??? novega mogoče ? z direktnim vbrizgom bencina ( ala Tsi ) ???
Dry Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 (popravljeno) z direktnim vbrizgom bencina ( ala Tsi ) ??? Nič takega, samo 'i'. Pri Fordu je to sicer 'SCTi' Popravljeno April 9, 2012. Popravil Dry
thumper Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 Nič takega, samo 'i'. Pri Fordu je to sicer 'SCTi' no potem velja kar se ti napisal ... se pa po sloveniji že vozi novi S-max ( SCTi kakor praviš) z vgrajenim vbrizgom tekočega plina skozi bencinske injektorje ... no tu pa ni nič več mazanja ventilov .. in vžiga direktno na plin ...
Manul Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 (popravljeno) http://www.prins.si/uradni-serviserji pozdravljeni, ravno prebiram temo in me zanima kako je s tem a AC Honda in ostalli niso več uradni monterji, ker na linku ni več nobenega razen Prins - servisni center? vem da jih je bilo še pred kratkim malo več na seznamu? oziroma ali montirajo samo na Prinsovem uradnem servisu, tisto so pa samo serviserji? se da nastavitve potem delati tudi pri drugih serviserjih (seveda pod garancijo)? lp Popravljeno April 17, 2012. Popravil Manul
thumper Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 pozdravljeni, ravno prebiram temo in me zanima kako je s tem a AC Honda in ostalli niso več uradni monterji, ker na linku ni več nobenega razen Prins - servisni center? vem da jih je bilo še pred kratkim malo več na seznamu? oziroma ali montirajo samo na Prinsovem uradnem servisu, tisto so pa samo serviserji? se da nastavitve potem delati tudi pri drugih serviserjih (seveda pod garancijo)? lp pokliči na IQ sistemi - avtonaplin pa ti bodo razložili ...
Zok Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 Problem (kakor zdaj razumem) je v mazanju in hlajenju ventilov, ki je pri uporabljenem bencinu dosti boljše, kot pri plinu. Starješi velikolitraši so najmanj problematični, večina tega, kar je novejše, z manjšo kubaturo oz. večjim razmerjem kW / ccm, pa je zaradi manjših toleranc, večjih obremenitev in šparanja na materialu, rizično. Od tod tudi s strani serviserjev zagrožene težave z ventili in glavami motorjev... Zanimivo. Zoprno pa je, da se ne poškoduje oz. crkne plinska naprava (potem se ve, koga lovit), ampak nastane škoda drugje. Tam kjer, bi lahko nastala tudi iz kakega drugega razloga, pa čeprav se to dogaja redko. Potem ni pa noben kriv vse to zaradi tega ker plin kot prvo ne maze gibajocih se delov, kot drugo pa izgoreva pri visji temperaturi kot bencin. ker ima 2011 ( da se razumemo - gre za identičen motor ) notri bosch svečke , ki jim na plinu odpada tista keramika okoli elektrode ... vsi fordovi motorji imajo motorcraft svecke (pa ne samo svecke, vse zivo okrog njega), in skoraj 100% sem, da se to ni spremenilo. in fordovi bencinarji so glede sveck se bolj izbircni kot moj macek glede briketov (macke bi kupile whiskas - bog ne daj karkoli drugega).
Zok Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 ah, se tole: Vozila na plin v ozračje izpustijo manj škodljivih plinov kakor bencinska: ogljikovega dioksida, denimo, za nekako 15 do 20 odstotkov manj. »Vsega je manj, ničesar ni več,« poudari Zdovc. vir: http://www.delo.si/druzba/panorama/najcenejsa-alternativa-cedalje-drazjemu-bencinu.html Vsega je manj - gledano po masi. sestavine izpuha so enake. to pomeni da pri istem volumnu (ker se mora ustvarjati dolocen volumen plinov da motor sploh proizvede kaj moci) izpusni plini tehtajo manj. Po plinskem zakonu to po meni da gre za visjo temperaturo. Tlak je priblizno enak, volumen pa tudi. v mislih imam tole: http://sl.wikipedia.org/wiki/Plinski_zakoni
danci1973 Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 vse to zaradi tega ker plin kot prvo ne maze gibajocih se delov, kot drugo pa izgoreva pri visji temperaturi kot bencin. In katere gibajoče se dele maže bencin (ki je med drugim kar dobro topilo in razmaščevalec)? D.
thumper Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 vse to zaradi tega ker plin kot prvo ne maze gibajocih se delov, kot drugo pa izgoreva pri visji temperaturi kot bencin. vsi fordovi motorji imajo motorcraft svecke (pa ne samo svecke, vse zivo okrog njega), in skoraj 100% sem, da se to ni spremenilo. in fordovi bencinarji so glede sveck se bolj izbircni kot moj macek glede briketov (macke bi kupile whiskas - bog ne daj karkoli drugega). ni res ..pri nekaterih motorjih je na plin temperatura nižja ... temperatura se poviša predvsem pri nekvalitetnih napravah kjer morajo zaradi prevelikega povišanja porabe na plinu proti bencinu nastavljati manjše vbrizge - s tem je mešanica bolj revna , temperatura izgorevanja pa višja ... vsi?? no zgleda da nič več "vsi" ... izvedel za bosch svečke iz ust človeka , ki jih je videl na lastne oči ... in ve kaj je bosch , ngk , motorcraft , champion , magneti marelli ... fordi se izbirčni glede vsega ... le za lastnike jim je vseeno samo da jih kdo kupi .... trebor 1
thumper Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 In katere gibajoče se dele maže bencin (ki je med drugim kar dobro topilo in razmaščevalec)? D. ne maže sam bencin temveč aditivi v bencinu ... le teh pa plin - zaenkrat - še ne vsebuje ....
Manul Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 ni res ..pri nekaterih motorjih je na plin temperatura nižja ... temperatura se poviša predvsem pri nekvalitetnih napravah kjer morajo zaradi prevelikega povišanja porabe na plinu proti bencinu nastavljati manjše vbrizge - s tem je mešanica bolj revna , temperatura izgorevanja pa višja ... to govoriš o različnih proizvajalcih plinskih sistemov ali različnih avtih? drugače me pa veseli da poteka globoka debata, da se lahko človek malo izobrazi. lp
thumper Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 to govoriš o različnih proizvajalcih plinskih sistemov ali različnih avtih? drugače me pa veseli da poteka globoka debata, da se lahko človek malo izobrazi. lp oboje.. višja temperatura zgorevanja: pri plinskih sistemih kjer zmanjšajo vbrizg zaradi doseganja neke kulturne porabe - razmerje plin/bencin .... višja ali nižja T : pri agregatih/mašinah pa zaradi same konstrukcije /tehnologije ...
Zok Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 ni res ..pri nekaterih motorjih je na plin temperatura nižja ... temperatura se poviša predvsem pri nekvalitetnih napravah kjer morajo zaradi prevelikega povišanja porabe na plinu proti bencinu nastavljati manjše vbrizge - s tem je mešanica bolj revna , temperatura izgorevanja pa višja ... vsi?? no zgleda da nič več "vsi" ... izvedel za bosch svečke iz ust človeka , ki jih je videl na lastne oči ... in ve kaj je bosch , ngk , motorcraft , champion , magneti marelli ... fordi se izbirčni glede vsega ... le za lastnike jim je vseeno samo da jih kdo kupi .... res je. podobno je pri bencinu - najbolj zdravo tekoci motor ni najbolj varcen. Vcasih so bili vsi. Me pa ne preseneca - 1.4 TDCi 2001-2007 so imeli Siemensov vbrizg, 2008 naprej pa ne samo da ima Boschovega, ob tem da se performanse niso spremenile, so zamenjali in/ali preuredili 3/4 periferije... S tem ne mislim samo doseganja novih eko norm (partikalfilter in podobno), ampak tudi vse ostalo - pokrov ventilov, sesalni kolektor, itd. Hvala bogu je sedaj vsaj malo bolj dostopno za "kaj posraufat".
thumper Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 na svečkah piše Fo Mo Co ...ford motor company - prva vgradnja .. na matici je pa bosch-ev logotip ...
Manul Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 nazaj k temi pogovora...zanimajo me še izkušnje G1 uporabnikov, čeprav sem že skoraj odločena za Prinsa me zanima kako stvar kaj deluje dolgoročno in če so res tako dobri kot sami trdijo? prav tako me zanimajo glavne razlike, če vzporejamo sistem od Prinsa in G1?
NX650 Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Meni osebno je pomembno kdaj se stvar povrne in pa kaj dobiš za koliko, saj je namen šparanje.... ne vem če da kdo plin gor zaradi kakega drugega namena. Imel sem že več sistemov, najvažneje je kdo ga vgradi in kako ga nastavi..potem pozabiš da ga imaš.. Sistemi so ok, glede tega ni najbolj pomembno kater je ker ni nihče izumil tople vode vsak pa hvali svojega konja..to tako vsi vemo.... Če si kaj iznajdljiv prideš skozi pod 1000 (stag 4 ali 300 premium vseeno). Mislim da so začeli malo pretiravat s cenami.. Glede ventilov ker je debata, ni problem mazanje.. ampak povišana temperatura (flash lube hladi ventile). pri nekaterih pač material ne zdrži. Svečke so zelo pomembne, pogosteje menjavanje, to se ponavadi zamolči, pa tudi priporočeno višja temperaturna vrednost svečk.
thumper Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Meni osebno je pomembno kdaj se stvar povrne in pa kaj dobiš za koliko, saj je namen šparanje.... ne vem če da kdo plin gor zaradi kakega drugega namena. Imel sem že več sistemov, najvažneje je kdo ga vgradi in kako ga nastavi..potem pozabiš da ga imaš.. Sistemi so ok, glede tega ni najbolj pomembno kater je ker ni nihče izumil tople vode vsak pa hvali svojega konja..to tako vsi vemo.... Če si kaj iznajdljiv prideš skozi pod 1000 (stag 4 ali 300 premium vseeno). Mislim da so začeli malo pretiravat s cenami.. Glede ventilov ker je debata, ni problem mazanje.. ampak povišana temperatura (flash lube hladi ventile). pri nekaterih pač material ne zdrži. Svečke so zelo pomembne, pogosteje menjavanje, to se ponavadi zamolči, pa tudi priporočeno višja temperaturna vrednost svečk. mogoče zaradi ekologije ? razlika je tudi v vzdržljivosti sistema ... rekorder pri prins-u vgrajenem v sloveniji jih ima že prek 770,000km z napravo ... tri revizije uparjalnika in PRVI injektorji ... no rad bi videl italijanske ventilčke s toliko kilometri ....
Manul Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Meni osebno je pomembno kdaj se stvar povrne in pa kaj dobiš za koliko, saj je namen šparanje.... ne vem če da kdo plin gor zaradi kakega drugega namena. Imel sem že več sistemov, najvažneje je kdo ga vgradi in kako ga nastavi..potem pozabiš da ga imaš.. Sistemi so ok, glede tega ni najbolj pomembno kater je ker ni nihče izumil tople vode vsak pa hvali svojega konja..to tako vsi vemo.... Če si kaj iznajdljiv prideš skozi pod 1000 (stag 4 ali 300 premium vseeno). Mislim da so začeli malo pretiravat s cenami.. Glede ventilov ker je debata, ni problem mazanje.. ampak povišana temperatura (flash lube hladi ventile). pri nekaterih pač material ne zdrži. Svečke so zelo pomembne, pogosteje menjavanje, to se ponavadi zamolči, pa tudi priporočeno višja temperaturna vrednost svečk. no seveda da je važna cena, ampak če grejo zaradi nižje cene/slabšega sistema prej ventili, svečke itd pa mislim da se splača izbrati boljši sistem? Če imam prav v spominu ima edino Prins posebaj injektor za vsak valj ali ima G1 isto? menda je tudi glede podmazovanja Prins-ov boljši? Res me zanimajo različna mnenja, prevsem objektivna (mi je jasno da večinoma vsak hvali svoje, žal) zato sem vesel vsakega uporabnega nasveta. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se