thumper Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 no seveda da je važna cena, ampak če grejo zaradi nižje cene/slabšega sistema prej ventili, svečke itd pa mislim da se splača izbrati boljši sistem? Če imam prav v spominu ima edino Prins posebaj injektor za vsak valj ali ima G1 isto? menda je tudi glede podmazovanja Prins-ov boljši? Res me zanimajo različna mnenja, prevsem objektivna (mi je jasno da večinoma vsak hvali svoje, žal) zato sem vesel vsakega uporabnega nasveta. lp edino prins ima prave injektorje ( keihin - motoristi to dobro poznajo), ki so linearni od 2,5ms naprej , spreminjajo čas odprtosti in spreminjajo presek luknje obenem .. vse ostalo so navadni ventili ki lahko spreminjajo samo čas odprtosti pri vnaprej določeni- fiksni luknji za pretok ... g1 - od njihove naprave se v sloveniji izdeluje edino plošča za "računalnik" in software ... vse ostalo je znešeno z vseh evropskih vetrov ... podmazovanje pri g1 je tisto kar se dobi za kupit naprostem trgu - mehanski in elektronski flash lube... edino prins ima svojo napravo valve care , ki je edina povezana s plinskim računalnikom in prilagaja doziranje tekočine ( ki je bila posebej razvita samo za valve care - meni plastenka 0,5l zdrži 15,000km) glede na količino vbrizganega plina - ta količina pa ni pogojena z obrati temveč s časi vbrizga , kar pa se močno razlikuje od ostalih , ki dozirajo glede na obrate motorja ( npr.pri 90km/h v klanec v 5-ti prestavi ko pohodiš gas do konca se ti časi vbrizga podaljšajo močno preko časov , ki so ob konstantni hitrosti 120 km/h) ...
NX650 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 no seveda da je važna cena, ampak če grejo zaradi nižje cene/slabšega sistema prej ventili, svečke itd pa mislim da se splača izbrati boljši sistem? Če imam prav v spominu ima edino Prins posebaj injektor za vsak valj ali ima G1 isto? menda je tudi glede podmazovanja Prins-ov boljši? Res me zanimajo različna mnenja, prevsem objektivna (mi je jasno da večinoma vsak hvali svoje, žal) zato sem vesel vsakega uporabnega nasveta. lp Ko si omenil posebej injektor za vsak cilinder, to nima samo prins, to imajo vsi. To pomeni da je to sekvenčni vbrizg plina. Svečke je potrebno in priporočljivo menjat precej prej zaradi plina, ne zaradi sistema. (Za vžig plina je potrebna večja prebojna napetost na elektrodah svečke, večje so temperature), tu spet ni pomembno kater sistem je, lahko najdeš tabele na netu in pa katere svečke so boljše.... Glede ventilov spet, nekateri avti rabijo hlajenje ventilov velika večina drugih pač ne, delajo brez kakršnega koli problema brez flash luba. Čeprav rade volje zmontirajo flash lube tudi v take avte, vendar brez pomena, pač ti prodajo... Moraš vedet da stvari delajo, brez skrbi. Neodvisno od sistema se pojavijo kakšni problemi. To sem napisal že pred dvemi leti, pa je še zdaj prisotno, sodelavec ima toyoto previo, vgrajen prins, pa mu skoz gori lučka za diagnostiko motorja, stvar je še v garanciji, vendar ne uspejo nastavit da bi ugasnila, da se razumemo, na bencin ne gori. Kater avto imaš, da bi vgradil?
NX650 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 mogoče zaradi ekologije ? razlika je tudi v vzdržljivosti sistema ... rekorder pri prins-u vgrajenem v sloveniji jih ima že prek 770,000km z napravo ... tri revizije uparjalnika in PRVI injektorji ... no rad bi videl italijanske ventilčke s toliko kilometri .... Ekologije :evilgrin: Se javi kdo ki je vgradil zaradi ekologije?? Ta rekorder, vsaka čast :yes: kdaj je bilo pa vgrajeno to? ko bo pa prodajal bo imel pa avto magičnih 160- 180 tisoč kilometrov tudi drugi ventilčki zdržijo, ni tu one and only
thumper Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Ekologije :evilgrin: Se javi kdo ki je vgradil zaradi ekologije?? Ta rekorder, vsaka čast :yes: kdaj je bilo pa vgrajeno to? ko bo pa prodajal bo imel pa avto magičnih 160- 180 tisoč kilometrov tudi drugi ventilčki zdržijo, ni tu one and only jaz se javim ! če misliš , da se bom obogatil pri enem avtu 12,000km letno pri drugem pa 10,000 na leto - ne bom .. sem pa v xsaro zmontiral pri 7,000km in se mi je naprava že povrnila ... in bom prihranil v naslednjih 6-ih letih še 1,5 naprave.. na baleno-tu pa jo bom premontiral v naslednji avto , ko bo šel ta na odpad ... rekordna naprava je bila v enem mercedesu s500 in jo je prestavil v naslednjega s500 ... ta drugi avto je prodal - na števcu res ni dejanskih km a sedanji lastnik ve za pravo številko ... ventilčki...to si lepo povedal , kajti edino prins ima prave injektorje .. in kateri ventilčki zdržijo toliko kilometrov ? valtek ?omvl?
Manul Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Ko si omenil posebej injektor za vsak cilinder, to nima samo prins, to imajo vsi. To pomeni da je to sekvenčni vbrizg plina. Svečke je potrebno in priporočljivo menjat precej prej zaradi plina, ne zaradi sistema. (Za vžig plina je potrebna večja prebojna napetost na elektrodah svečke, večje so temperature), tu spet ni pomembno kater sistem je, lahko najdeš tabele na netu in pa katere svečke so boljše.... Glede ventilov spet, nekateri avti rabijo hlajenje ventilov velika večina drugih pač ne, delajo brez kakršnega koli problema brez flash luba. Čeprav rade volje zmontirajo flash lube tudi v take avte, vendar brez pomena, pač ti prodajo... Moraš vedet da stvari delajo, brez skrbi. Neodvisno od sistema se pojavijo kakšni problemi. To sem napisal že pred dvemi leti, pa je še zdaj prisotno, sodelavec ima toyoto previo, vgrajen prins, pa mu skoz gori lučka za diagnostiko motorja, stvar je še v garanciji, vendar ne uspejo nastavit da bi ugasnila, da se razumemo, na bencin ne gori. Kater avto imaš, da bi vgradil? samo a ni tudi od sistema odvisno kakšna je temperatura, mešanica plina itd mam Honda Accord 2005 2.0, kot mi je znano rabi mazanje ventilov? tudi mehanik pri Hondini avto hiši mi je trdil da se edino Prins dobro obnese in da rabim podmazovanje ventilov?
thumper Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 samo a ni tudi od sistema odvisno kakšna je temperatura, mešanica plina itd mam Honda Accord 2005 2.0, kot mi je znano rabi mazanje ventilov? tudi mehanik pri Hondini avto hiši mi je trdil da se edino Prins dobro obnese in da rabim podmazovanje ventilov? odvisno je od nastavitev vbrizga ... imaš dobrega mehanika !
NX650 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 jaz se javim ! če misliš , da se bom obogatil pri enem avtu 12,000km letno pri drugem pa 10,000 na leto - ne bom .. sem pa v xsaro zmontiral pri 7,000km in se mi je naprava že povrnila ... in bom prihranil v naslednjih 6-ih letih še 1,5 naprave.. na baleno-tu pa jo bom premontiral v naslednji avto , ko bo šel ta na odpad ... rekordna naprava je bila v enem mercedesu s500 in jo je prestavil v naslednjega s500 ... ta drugi avto je prodal - na števcu res ni dejanskih km a sedanji lastnik ve za pravo številko ... ventilčki...to si lepo povedal , kajti edino prins ima prave injektorje .. in kateri ventilčki zdržijo toliko kilometrov ? valtek ?omvl? Govoriš da zaradi ekologije, grem stavit da si edini na tem forumu . Stvar ki se po tem kar si napisal povrne v 5- 6 letih.. malo dolga doba je..vseeno je že za razmislit, sicer spet imamo vsi svoja mnenja in prav je tako. Jaz bi raje dizla kupil v takšne primeru, ker je že debata o hondi, honda ima odlične motorje bencin ali pa dizel. Če bi rabil 5 let da si splon na nuli, pomeni nič prišparal. Ker ko prodajaš je bolje vzet napravo ven, ker za njo tako nič ne dobiš, po mislenosti večine ljudi ki kupujejo še težje prodaš. Poskusi prodat rabljeno...dobiš sila malo... Kateri zdržijo toliko kilometrov koliko ljudi sploh prevozi toliko? Vsa ta debatiranja so brez vezna..ker je vedno tako..vsak ima svoje cilje. V tem primeru je definitivno prvi cilj šparanje... ker drugače se je nonsens v to sploh spuščat. Ko berem tvoje izjave, je samo prins najboljši v vsakem pogledu zanimivo.. nobeden drugi sitem ne zdrži nič in sami problemi...pa verjetno ti je jasno da se po svetu vozi ogromno avtov na plin pa ni prins v vseh :yes: . Kvalitetna vgradnja, in pozabiš da imaš napravo, ni važno katera je.
NX650 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 samo a ni tudi od sistema odvisno kakšna je temperatura, mešanica plina itd mam Honda Accord 2005 2.0, kot mi je znano rabi mazanje ventilov? tudi mehanik pri Hondini avto hiši mi je trdil da se edino Prins dobro obnese in da rabim podmazovanje ventilov? Sistem nima veze s tem kakšna je temperatura, nastavitev ima. Čisto vsak sistem se lahko nastavi tako kot je treba. Mazanje- HLAJENJE ventilov ne škodi, vprašaj koga ki ima vgrajen plin v takšen avto. Sodelavec ima starega acorda xy sistem, brez valve care- flash lube in ni imel nobenih problemov z njo, ne z ventili ne s čim drugim. Vgrajeno leta 2002, mislim da se nimaš kaj bat...
Manul Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 ja sej menda da nej bi bile nove Honde bolj problematične kot stare? Drugače pa mislim da bom boljš spal če bom mel Prinsa p.s.: Thumper lahko zrihtaš kakšen popust?
thumper Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Sistem nima veze s tem kakšna je temperatura, nastavitev ima. Čisto vsak sistem se lahko nastavi tako kot je treba. Mazanje- HLAJENJE ventilov ne škodi, vprašaj koga ki ima vgrajen plin v takšen avto. Sodelavec ima starega acorda xy sistem, brez valve care- flash lube in ni imel nobenih problemov z njo, ne z ventili ne s čim drugim. Vgrajeno leta 2002, mislim da se nimaš kaj bat... a nisi pozabil dodati da ta tvoj sodelave štela ventile ma 20,000km ?
TBoxer Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 a nisi pozabil dodati da ta tvoj sodelave štela ventile ma 20,000km ? Kaj pa ko ima hidravlične?
NX650 Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 a nisi pozabil dodati da ta tvoj sodelave štela ventile ma 20,000km ? Ni potrebe, je že povedal TBoxer, mogoče bi jih ti, ne vem kaj te tile ventili tako mučijo Pozabil prej, ko si rekel da si dal not zaradi ekologije. Se ne voziš okoli z dvotaknim mopedom?
Frips Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 nekje mora kompnezirat, kar se ekologije tiče;) Drugače pa....2 leti..meni se je naprava povrnila, no fali še 2.000km (to bo v mescu dni)..sedaj pa samo gasa po cenejši tarifi. Nobenih težav, laufa k vekerca, pa še lično je narejeno. Na žalost je v naši kuri vse preveč haudrastih monterjev, ki se ne potrudijo, ampak jim je glavno da not zmečejo čim hitreje. thumper 1
Bojč Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Drugače pa mislim da bom boljš spal če bom mel Prinsa Ne nasedaj preveč thumperjevemu pametovanju oz. reklami. Saj (če) veš kako je v biznisu: tisto kar prihraniš pri kvaliteti, plačaš za agresivno reklamo, kar pa praviloma ne pomeni, da je zato izdelek dober. G1 je v prvi vrsti slovenski izdelek, poznam 8 ljudi, ki imajo ta proizvod, vsi so izjemno zadovoljni, narejenih imajo od 40.000 do 380.000, vsi brez najmanjše okvare. Tudi garancijska doba je višja kot pri Prinsu, pa tudi nimajo omejitve na kilometre, kot pri Prinsu. Tisto nabijanje o "g1 - od njihove naprave se v sloveniji izdeluje edino plošča za "računalnik" in software ... vse ostalo je znešeno z vseh evropskih vetrov ..." pa je zgolj nepoznavanje ali pa namerno negativno zavajanje, kajti res je da imajo komponente od več proizvajalcev, toda samo zato, ker noben proizvajalec ne izdeluje vseh komponent najboljših, zato pa zbirajo ta boljše komponente ki so na trgu in jih vkomponirajo v en sistem s svojim edinstvenim patentiranim sistemom. Sam sem tudi imel pred 1,2 leti dve alfi 147 2,0 in sem jih predelal na plin. Eno pri G-1, drugo pri Prins in mirno lahko rečem da je na G-1 boljše vlekla, imela za 0,5l manjšo porabo in bila je lepše vozna. Z obemi sem naredil 2x po cca 50000 km, obe letnika 2003. Pa tudi sama vgradnja je bila boljša (lepša) pri G-1.
Frips Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 (popravljeno) Tudi G1 filozofira, da so edini na svetu in oh in ah.....kaj pa imajo oni tako zelo edinstvenega?! Konec koncev se vsi reklamirajo, da so oh in ah....tako da je končna odločitev na strani kupca. Thumper nima nič pri prinsu, je pač zadovoljni uporabnik. Kar se pa tvoje izjave tiče.... Saj (če) veš kako je v biznisu: tisto kar prihraniš pri kvaliteti, plačaš za agresivno reklamo, kar pa praviloma ne pomeni, da je zato izdelek dober...enako bi se lahko reklo za G1 sisteme in še katere druge, ki se vse bolj reklamirajo kot sam Prins.... Popravljeno April 20, 2012. Popravil Frips
thumper Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Ni potrebe, je že povedal TBoxer, mogoče bi jih ti, ne vem kaj te tile ventili tako mučijo Pozabil prej, ko si rekel da si dal not zaradi ekologije. Se ne voziš okoli z dvotaknim mopedom? s tomosom si pozabil povedati ...oldtimerjem letmik 1973 .... in ja tudi tukaj uporabljam vrhunsko olje da lahko delam mešanico bolj prijazno okolju kot če bi to delal z dvotaktnim oljem slovenskega proizvajalca in dvojno dozo.. trebor in ciciban 2
thumper Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Ne nasedaj preveč thumperjevemu pametovanju oz. reklami. Saj (če) veš kako je v biznisu: tisto kar prihraniš pri kvaliteti, plačaš za agresivno reklamo, kar pa praviloma ne pomeni, da je zato izdelek dober. G1 je v prvi vrsti slovenski izdelek, poznam 8 ljudi, ki imajo ta proizvod, vsi so izjemno zadovoljni, narejenih imajo od 40.000 do 380.000, vsi brez najmanjše okvare. Tudi garancijska doba je višja kot pri Prinsu, pa tudi nimajo omejitve na kilometre, kot pri Prinsu. Tisto nabijanje o "g1 - od njihove naprave se v sloveniji izdeluje edino plošča za "računalnik" in software ... vse ostalo je znešeno z vseh evropskih vetrov ..." pa je zgolj nepoznavanje ali pa namerno negativno zavajanje, kajti res je da imajo komponente od več proizvajalcev, toda samo zato, ker noben proizvajalec ne izdeluje vseh komponent najboljših, zato pa zbirajo ta boljše komponente ki so na trgu in jih vkomponirajo v en sistem s svojim edinstvenim patentiranim sistemom. Sam sem tudi imel pred 1,2 leti dve alfi 147 2,0 in sem jih predelal na plin. Eno pri G-1, drugo pri Prins in mirno lahko rečem da je na G-1 boljše vlekla, imela za 0,5l manjšo porabo in bila je lepše vozna. Z obemi sem naredil 2x po cca 50000 km, obe letnika 2003. Pa tudi sama vgradnja je bila boljša (lepša) pri G-1. g1 in najboljše komponente ... gurtner - francoski - izparilec ??? ja zadnji krik mode ....ventili za plin od firme , ki je podrejena omvl - ju??? kje je bila pa zmontirana alfa 147 2,0 s prins-om ?????????
NX650 Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Drugače pa....2 leti..meni se je naprava povrnila, no fali še 2.000km (to bo v mescu dni)..sedaj pa samo gasa po cenejši tarifi. Nobenih težav, laufa k vekerca, pa še lično je narejeno. Na žalost je v naši kuri vse preveč haudrastih monterjev, ki se ne potrudijo, ampak jim je glavno da not zmečejo čim hitreje. Se strinjam s tabo, od monterja je odvisno, saj ti je že jasno ko vidiš delavnico... kako ima urejeno... Saj ti bo še laufalo mora. jezijo me takšni monterji ki se nočejo potrudit za uporabnika ki mu zmontirajo sistem. Ker je bila že debata, ko se odločaš med prinsom in G1, jaz bi izbral prins brez razmišljanja. Kakšna je cenovna razlika, če je? Koliko je vgradnja enega ali drugega?
Manul Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Se strinjam s tabo, od monterja je odvisno, saj ti je že jasno ko vidiš delavnico... kako ima urejeno... Saj ti bo še laufalo mora. jezijo me takšni monterji ki se nočejo potrudit za uporabnika ki mu zmontirajo sistem. Ker je bila že debata, ko se odločaš med prinsom in G1, jaz bi izbral prins brez razmišljanja. Kakšna je cenovna razlika, če je? Koliko je vgradnja enega ali drugega? meni osebno je najvažnejša kvaliteta, ne rečem da mi je vseeno za denar daleč od tega, samo še vedno raje plačam dober sistem, kot da malo prišparam in se kasneje izkaže za slabo naložbo(tudi če je samo 10% razlika). sigurno mi pa 'ta stavek' veliko pomeni, sploh od nepristranskega člana. Veliko mi pove tudi, da pri Hondi z vgrajenim Prins-om ostane garancija! saj na sam sistem dati 7 let garancije nekaj pomeni, ampak kot mi je znano je sistem še najmanjši problem, večji problemi so s samim motorjem kako prenese vse skupaj, tako da... thumper 1
MowzancR Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Danes se je na Petrolu pocenil plin. Po novem je 0,798 €/L http://www.plinske-crpalke.si/cene
biker77 Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Danes se je na Petrolu pocenil plin. Po novem je 0,798 €/L http://www.plinske-crpalke.si/cene če še števce prov naštelajo pa že bo..ne vem zakaj, ampak na petrolu zmer vsaj 1 liter več žre..
Frips Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 a zmeraj na enem in istem petrolu polniš? Meni je, zadnje čase,prav na Petrolu bila najmanjša poraba (Krško). Edino zadnje filanje se je poraba dvignila za pol litra. Razlog->ali so spet mučkali z mešanico ali pa se je foter izživljal po AC :grim (zadnji tank ga je on imel v rokah) maus in thumper 2
maus Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 fotr je kriu :yes: ... zihr :lol: Frips in thumper 2
Manul Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 kakšni so pa kaj sistemi Emmegas? neka Italjanska varianta???
thumper Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 g1 in najboljše komponente ... gurtner - francoski - izparilec ??? ja zadnji krik mode ....ventili za plin od firme , ki je podrejena omvl - ju??? kje je bila pa zmontirana alfa 147 2,0 s prins-om ????????? bojč ??? še tukaj ????
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se