Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
-pero-

Mangart

Recommended Posts

Kmet2

Ceste na Mangart ni potrebno plačevat ker je javna in ne zasebna,tisti ki kasirajo,kasirajo na svojo roko in brez vednosti države in pristojnih organov!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Ceste na Mangart ni potrebno plačevat ker je javna in ne zasebna,tisti ki kasirajo,kasirajo na svojo roko in brez vednosti države in pristojnih organov!!!

se pravi da lahko pet evrov z obrestmi vred zahtevam nazaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

se pravi da lahko pet evrov z obrestmi vred zahtevam nazaj?

Ne vem kaj lahko zahtevaš :grrr sam jaz nisem še nikoli plačal in tudi nikoli imel zaradi tega probleme!!

Ti jih samo vpraši na podlagi česa ti zaračunava pot na Mangart!!!

To zaračunavanje so se spomnili lokalci brez pravne podlage!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whiskey

Ne vem kaj lahko zahtevaš :grrr sam jaz nisem še nikoli plačal in tudi nikoli imel zaradi tega probleme!!

Ti jih samo vpraši na podlagi česa ti zaračunava pot na Mangart!!!

To zaračunavanje so se spomnili lokalci brez pravne podlage!

 

Cesta so delali konec 30 let p.s. Sam se je še spomnim, ko je bila makadamska. Z javnimi deli narejena cesta nikoli ni bila privatna. Bomo šli pa enkrat s Kmetom tja gor, da nam demonstrira pravno podlago :grim

 

p.s. A si šu gor s kolesom, da nisi plaču vstopnine?

Edited by Whiskey

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazku

Kmet2 ima prav. Cesta je javna, kar pomen da ste plačal za uporabo ko ste registriral motor. Kdor tam pobira "cestnino" pa nateguje nevedne turiste in vse ostale, ki so pripravljeni plačat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Cesta so delali konec 30 let p.s. Sam se je še spomnim, ko je bila makadamska. Z javnimi deli narejena cesta nikoli ni bila privatna. Bomo šli pa enkrat s Kmetom tja gor, da nam demonstrira pravno podlago :grim

 

p.s. A si šu gor s kolesom, da nisi plaču vstopnine?

Šel sem z motorjem,greva enkrat skupaj ti bom demonstriral :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whiskey

Šel sem z motorjem,greva enkrat skupaj ti bom demonstriral :OK:

 

Komot enkrat v drugi polovici avgusta. Pa še kako dobro fotko al pa zanimiv video spečeva .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marjanček

HEY!

 

Zgleda, so me za teh 5€ "eko taxe" danes nategnili... Sploh nima veze, ker sem prav vesel, da imamo tud pri nas cesto, ki vzbuja "strahospostovanje" ala passo Gavia ipd.

 

Sem bil pa hudo zacuden, ko sem se danes pripeljal do "plazisca", ce se temu sploh lahko tako rece... Na cesti namrec ni bilo vsega skupaj 20 kamenckov od katerih je bila najvecja "skala" velika 5x5 cm. Vecja ovira so bile ovce, ki so bile na cesti in ni bilo denarja(trave), da bi se premaknile :P

 

ps: Na koci popapcal svetovno joto! samo zaradi jote se splaca gor... ;)

 

Prijetnih 452km.

 

LP!{M}

 

 

post-14380-0-18968700-1374254567_thumb.png

post-14380-0-00252500-1374254589_thumb.jpg

post-14380-0-84360900-1374254620_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

očitno niti sama država ne ve kdo lahko kaj kasira.

http://www.dnevnik.si/slovenija/v-ospredju/pobiranje-vstopnin-za-dostop-do-naravnih-vrednot-pogosto-na-majavih-nogah

 

drugače se pa strinjam s kmetom, da ti ne morejo računat javne ceste. pa tudi te kao ekološke takse so kr neki. če bi jim šlo res za varovanje narave bi potem določili kakšno število vozil lahko "obremenjuje" okolje, recimo 100/dan in ko "zmanjka prostih mest" zapreš cesto.

 

tudi idrijska bela je po moje zelo sporna, naj računajo parkirnino če že morejo, pa uporabo ne vem wc-jev al kar že imajo infrastrukture, ne pa da bi te obrali za 4,5€/motor! 

Edited by cikadina

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

A je bil kdo ta vikend na Mangartu? Kakšno je kaj stanje? Se v ponedeljek odpravljam v tiste konce in me zanima če je do vrha že prevozno.

 

Lp!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marjanček

A je bil kdo ta vikend na Mangartu? Kakšno je kaj stanje? Se v ponedeljek odpravljam v tiste konce in me zanima če je do vrha že prevozno.

 

Lp!

 Je blo ze prejsnji teden prevozno do vrha..

 

Pa fajn turo zelim!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

Spodaj je odgovor občine Bovec na vprašanje, kakšna je pravna podlaga za zaračunavanje uporabe državne ceste št. 902 na Mangartsko sedlo. Boste opazili, da je v odgovoru navedeno samo zaračunavanje parkirnine, kar ima pravno podlago v odloku občine Bovec, ne pa zaračunavanje uporabe državne ceste št. 902 na Mangartsko sedlo.

Moramo priznati, da so neurejena parkirišča ali kar zvoženi obcestni svet resnično problem in predstavlja uničevanje narave. Da sploh ne omenjam metanja smeti v naravo. Strinjam se s plačevanjem urejenih parkirišč (urejeno parkiranje, klopce, smetnjaki, ...), ne strinjam pa se s plačevanjem uporabe državne ceste. Cestnino plačamo pri registraciji vozila.

 

 

Občina Bovec je potem ko je postala samostojna leta 1995, sprejela Odlok o režimu parkiranja na posameznih območjih v občini Bovec z namenom odpraviti zastoje in težave z mirujočim prometom.

Težave so se pojavljale na prelazu Vršič, kjer je v konicah prišlo do zastojev in neprevoznosti državne ceste. Odkar skupaj z občino Kranjska gora urejamo mirujoči promet, pa zastojev in neprevoznosti državne ceste ne beležimo.

Podobno se je pokazala potreba po urejanju mirujočega prometa na državni cesti, ki vodi na Mangrtsko sedlo in v poletnem času prihaja do večjih obremenitev.

V obeh primerih je lastnik ceste država in jo upravlja DRSC. Namen pristojbin je urejati okolje z odvozom smeti, postavitvijo sezonskih mobilnih sanitarij, na Vršiču se tudi sofinancira avtobusna sezonska proga Bovec-Kranjska gora.

V preteklem času je urejanje mirujočega prometa bilo izpostavljeno pripombam, kritikam in tudi ostrim očitkom. Posamezniki so polemizirali o upravičenosti takšnega načina urejanja.

Dejstvo je, da je pojave in aktivnosti, ki v prostoru dosežejo velik obseg in obremenitev, potrebno urejati. To se nam dogaja na cestah, na zelo obiskanih točkah, na Soči in njenih pritokih, v soteskah in v zraku.

Pogosto ragulativa naleti na odpor zlasti, če se uvajajo plačila pristojbin. Osebno nisem pristaš tega, da postanemo »ticketland«, vendar ne dvomim, da so pristojbine pogosto upravičene in potrebne.

V praksi izvajanja se je pokazalo, da so najbolj ogorčeni nad plačili pristojbin ljudje iz urbanih sredin, medtem ko tisti, ki smo iz obrobja brez protestov plačujemo vse kar nam zaračunajo v mestih in se nam zdi to samoumevno. Če pa pri nas uvajamo podobno prakso pa je hitro ogenj v strehi.

Kakorkoli tudi v bodoče bo potrebno obremenjevanja v prostoru urejati in vedno bo tako, da vsi ne bodo zadovoljni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

To je pa Odlok o režimu parkiranja na posameznih območjih v občini Bovec. Bo potrebno še kakšno inštitucijo vprašati, kako je z zaračunavanjem uporabe ceste.

 

 

 

Na podlagi 2.člena Zakona o varstvu okolja(Uradni list RS št.32/93), 4.člena Zakona o komunalnih taksah (Ur.l. SRS št. 29 /65, 7/70 , 7/72) ,25.člena Zakona o prekrških (Ur.list SRS št.25/83 ,42/85 , 47/87 , 5/90  in Ur.l. RS št. 10/91  ,13/93 ,66/93) ter                  člena  statuta Ob-

čine Bovec (Uradno glasilo št.6/95) je  Občinski svet Občine Bovec na svoji            seji  dne

                         sprejel

 

ODLOK O REŽIMU PARKIRANJA NA POSAMEZNIH OBMOČJIH V OBČINI
                                                         BOVEC

 

                                                                               1.člen

S tem Odlokom se določa režim parkiranja na posameznih območjih v Občini Bovec.

Termini ,za katere velja režim  parkiranja  za posamezno območje,se določijo v koncesijski pogodbi.

 

                                                                               2.člen

Območja po tem  Odloku določi Občinski svet s posebnim sklepom.

 

 

                                                                               3.člen

 Parkirišča na posameznih območjih so  zemljišča v Občini Bovec,ki so namenjena za parkiranje ter ustrezno označena.

 

                                                                               4.člen

Parkiranje izven parkirišč določenih v 3.členu tega Odloka je prepovedano.Izjeme so  intervencij-

ska  vozila ,  vozila lastnikov nepremičnin  in izvajalci gospodarskih dejavnosti na posameznih območjih.

                                                                               5.člen

Uporabniki parkirišč plačujejo parkirnino ,katere višino za posamezna območja določi Občinski

svet Občine  Bovec s sklepom.

Kdo je oproščen plačila parkirnine določi občinski svet  s sklepom.

Za izvajalce gospodarske dejavnosti  na teh področjih lahko svet določi sezonske karte.

 

                                                                               6.člen

Izvajalec režima izdaja  parkirne listke,ki vsebujejo naslednje  podatke:

-namen plačila

-območje parkirišča

-numeracijo in datum

-vrsto vozila

-ceno.

                                                                           7.člen

Občina Bovec bo pridobila izvajalce parkirnega režima za posamezna območja po postopku,ki ga predpisuje zakon.

                                                                             

                                                                            8.člen

Nadzor nad izvajanjem tega Odloka  opravlja  občinska uprava,občinski komunalni redar ,pooblaščeni nadzorniki Triglavskega narodnega parka.

 

                                                                               9.člen

Z denarno kaznijo 5000,00 sit se kaznuje za prekršek na kraju samem posameznik, ki:

1)parkira motorno vozilo izven parkirišč v območju ,kjer je parkiranje dovoljeno samo na parkiriščih

2)parkira motorno vozilo na parkirišču,ne da bi plačal uporabo parkirišča.

 

                                                                              10.člen

Denarno kazen na kraju samem lahko izterja komunalni redar ali policist.

 

                                                                              11.člen

Z uveljavitvijo tega Odloka ostanejo v veljavi vsi dotedanji predpisi,ki urejajo parkirni režim v občini,v kolikor niso v nasprotju z  določbami tega Odloka.

 

                                                                              12.člen

Ta Odlok začne veljati naslednji dan po objavi v  Uradnem glasilu.

 

                                                               

                                                                                Predsednik Občinskega sveta Občine Bovec:

 

                                                                                     Siniša Germovšek ,prof.                                                                             

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GSdreamer

ne vem zakaj vam je težko plačat teh bogih 5 evrčkov, potem pa vsi polemizirate tko kot na Šubičevi oz. Gregorčičevi ulici

sicer pa lepo piše da zaračunavajo parkirnino in ne cestnino, zato da lahko potem v miru pustiš svojega konjička na urejenem in označenem območju

Mangart je še zgledno urejen proti nekaterim drugim ''parkiriščem''(npr.: obala,LJ,Vršič,...), tko da zgleda da gre denar na pravo mesto, vrjetno ne celotni znesek ampak vsaj večina

poleg tega, ali se je kdo že vprašal koliko stane čiščenje(snega) ceste spomladi, ne da vsega denarja DRSC, ampak delno krije tut občina

npr.: če preberete nekatere članke je vsakoletno spomladansko čiščenje vršiča v povprečju stane cca. 10000-15000 evrov

vrjetno je za mangart nekaj podobnega, mogoče malo manjša številka

če ste pa tok skopuški, pol se pa drugje vozte in ne po mangartu, ga bo več za ostale

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Meni tudi ni jasno zakaj je tako težko dat 5€ enkrat al pa dvakrat na leto. Pa izgleda, da je izogibanje  plačilu cestnine celo "in".

V Avstriji se na rampah prav gotove ne "duvate"..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

Gre za občinski odlok, kateri ureja režim parkiranja na posameznih območjih v občini Bovec. Občinski odlok ureja režim na cesti v lasti občine in ne na cesti v lasti države. Naj prekvalificirajo državno cesto na Magartsko sedlo v lokalno cesto, pa bo potem občina Bovec njena lastnica. Pa ne bo nobenih vprašanj glede plačila cestnine. Kot vemo, cestnino vsako leto plačamo pri registraciji vozila in me potem nekoliko zbode, če nekdo zahteva od mene dodatne evre za vožnjo po državni cesti. Sploh ni problem plačevanje, temveč pravna ureditev tega cestninjenja, saj je mogoče cesto prevoziti brez ustavljanja in parkiranja. Torej brez koriščenja parkirišča in ostalega pripadajočega. Sem zelo za, da se plačuje parkirnina na delih, kjer so parkirišča urejena ali na urejenih cestah ter se s tem denarjem vzdržuje te objekte. Kar pa se tiče izogibanja plačila; priznam, da letos nisem plačal cestnine za na Mangart, ker ob mojem obisku še niso zaračunavali takse za cesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

 

poleg tega, ali se je kdo že vprašal koliko stane čiščenje(snega) ceste spomladi, ne da vsega denarja DRSC, ampak delno krije tut občina

npr.: če preberete nekatere članke je vsakoletno spomladansko čiščenje vršiča v povprečju stane cca. 10000-15000 evrov

vrjetno je za mangart nekaj podobnega, mogoče malo manjša številka

 

Cesta na Mangart je letos kar sama skopnela, jo niso spomladi nic pluzili. Odprta je bila pa se mi zdi 1. julija. Ravno v tem je problem, da je skoraj celo leto zaprta, ker se jim ne ljubi kasirati takrat, ko je ljudi malo. In lepo nabijejo znak "prepovedano za vsa vozila". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

Meni tudi ni jasno zakaj je tako težko dat 5€ enkrat al pa dvakrat na leto. Pa izgleda, da je izogibanje  plačilu cestnine celo "in".

V Avstriji se na rampah prav gotove ne "duvate"..

To o enkrat ali dvakrat na leto govori v svojem imenu. V Avstrijo na njihove "slavne" placljive ceste pa me ne vidijo vec, ker niso vredne zneskov, kot jih zahtevajo. Se dosti lepih krajev brez placila. Simpl ko pasulj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

No, mnenja sem, da gre  povprečno motorist ali tisti z avtom gor enkrat ali dvakrat letno. Jaz vsaj dvakrat (tudi z avtom, ker mi je ferrata na M. priljubljena popoldanska tura), ti, buzdovan,  pa najbrž nikoli...in je  povprečje tu. Če se motim, oprosti...

Borutt...razumel sem point...in  se strinjam.

Moj  "gnev" do izogibanja plačilu ima korenine v tem, da zelo dobro, iz prve roke, poznam situacijo na Bledu. Sem oster kritik plačevanja kakršnekoli parkirnine na neurejenih, makadamskih kao parkiriščih v Zaki in pri Žel. postaji. Tisto ni vredno imena parkirišče. Vendar...kar me tu moti...največ kurčenja, nasprotovanja ...pokažejo  reveži z raznimi X5, X6, Q7  in ostalimi gajbami tega cenovnega ranga. Oča v Cliotu ali Kii plača brez besed.

 

Sem mogoče dobil napačen vtis, da je  glede Mangarta podobna situacija z raznimi Bavarskimi in oranžnimi ADV-ji???

Edited by Tedybear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!