Jump to content
  • Sign Up

Načrtovanje potovanj, izletov, voženj...

80 topics in this forum

  1. Kje prespati? 1 2 3 4 8

    • 178 replies
    • 13667 views
  2. Grčija 15 avgust Iscem druzbo

    • 4 replies
    • 330 views
    • 4 replies
    • 144 views
  3. Dalmacija 1 2 3 4 5

    • 107 replies
    • 31631 views
    • 162 replies
    • 21475 views
    • 15 replies
    • 432 views
    • 222 replies
    • 50361 views
  4. BMW Motorrad Days 2019

    • 4 replies
    • 581 views
  5. Bosna in Hercegovina 1 2 3 4 16

    • 396 replies
    • 102402 views
  6. Belorusija

    • 16 replies
    • 4663 views
    • 4 replies
    • 256 views
    • 5 replies
    • 1032 views
  7. Cesta 1 2 3 4 28

    • 678 replies
    • 78088 views
  8. Toskana - prvomajske počitnice

    • 15 replies
    • 1088 views
    • 212 replies
    • 54105 views
    • 55 replies
    • 30715 views
  9. sarimsakli playari- turčija

    • 0 replies
    • 647 views
  10. Nasveti za načrtovanje daljše poti 1 2 3 4 6

    • 138 replies
    • 18215 views
  11. Potovanje okoli sveta: Žan Bregar 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 56395 views
  12. Južna Amerika - nakup motorja

    • 1 reply
    • 916 views
    • 9 replies
    • 4622 views
    • 8 replies
    • 6143 views
  13. iščem predlog za tridnevno furo

    • 14 replies
    • 2886 views
  14. Prypiat - Chernobyl 1 2 3 4 12

    • 287 replies
    • 25318 views
  15. Poljska - Krakow

    • 10 replies
    • 5854 views


  • Zadnje objave

    • Franci 55
      Eden izmed posnetkov. Vsekakor zelo primerna stezica za izboljševanje tehnike. Hitrosti niso tako velike, da bi bilo nevarno, je pa zelo zabavno. https://www.youtube.com/watch?v=Gf2NumOMWWc  
    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral. Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!