Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Snečer

Nasveti za načrtovanje daljše poti (več kot en dan, več kot 100km, vse je ista pašta na koncu)

Recommended Posts

DAMI34
pred 2 minutami, BIF pravi:

Slabo načrtovanje poti se to imenuje...ali pa podcenjevanje ali precenjevanje...

Na resno pot se ne odpravlja z "na knap" časom...potem gre bolj ali manj za nabijanje kilometrine...pa da na koncu pač napišeš, da si pa bil tam in tam....in?

če je nekaj drugače ,ali pa alternativa tvojemu načinu, še ne pomeni, da je slabo načrtovanje, ampak pomeni varianto načrtovanja. Sam povem :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp
5 minutes ago, BIF said:

Slabo načrtovanje poti se to imenuje...ali pa podcenjevanje ali precenjevanje...

Na resno pot se ne odpravlja z "na knap" časom...potem gre bolj ali manj za nabijanje kilometrine...pa da na koncu pač napišeš, da si pa bil tam in tam....in?

Obstajajo tudi taki, ki si več časa NE morejo privoščit iz tega ali onega razloga. A naj bojo zato samo doma oz. v okolici?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ma potem priznaš, da je mogoče vožnja gum s sabo samo varianta načrtovanja, ne pa slabo planiranje :P

Veš zakaj nabijam, ker berem marsikaj in mogoče sem pa kak 1000km tut sam prevozil in so mi zadeve malce jasne (okrog načrtovanj) in ne, ni treba, da grem v Afriko ali Azijo, pizdarija je lahko za vogalom hiše.

Ampak ta blesava debata še vedno ostaja pri tovorjenju gum, in ja se strinjam s tistimi, ki jih ne tovorite in jasno napišete zakaj ne, mi je pa smešno, da so tisti, ki jih tovorijo slabi načrtovalci. Mislm no...a kdo še kak drug potopis prebere razen svojega? :D

In če že @Kmet2vrinemo vmes, on ma svojo varianto...očitno tudi nalašč tako načrtovanje (prevelike, nečloveške razdalje, večje možnosti napak, pretirana forsiranja in hitrosti, da se doseže plan, oziroma, da se odvozi to kar je zadano) in test, do kje zdrži mašinerija in človek...sem ga vprašal zakaj, in je odgovoril, da ne pričakuje, da bom razumel :D 

sampovem :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Če se ti kaj nepredvidenega zgodi, pač skrajšaš pot in ne obiščeš vsega kar si planiral, če si pri tem na limitu s km z gumami pač vsaj tu ne reskiraš. 

Žal marsikdo začne planirat pot tako na najprej ve da ima 25 dni na razpolago, zdaj pa iščes kam na pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
1 hour ago, nejc74 said:

za vecino motorjev, ki se uporabljajo za ADV in NISO krave imas na voljo rezervorja, ki ti nudijo potrebno avtonomijo:

- Acerbis ima bogat program, relativno poceni, sploh za stevilne enovaljnike, ki so popularni za ADV

Jaz sem pristaš soft bagov tudi za prtljago, zato mi je kar koli kar se ne da stisnit in pritrdit s trakovi tuje :)

Govoriva o identicnem razumevanju dolge poti oziroma izkusnjah. Pa priblizno enak doseg sem imel tudi sam (med 450 do 550 km).  Niti enkrat mi ni bilo potrebno napolniti rezerve vzhodno od Turcije (pa zaohdno tudi ne).

Poznam Acerbis in tudi ostale ponudnike aftermarket rezervoarjev.

za 2x al 3x na leto, ko Je potreba Po dodatni avtonomiji Je nonsense dat toliko denarja kolikor ti rezervoarji stanejo, ko pa imas produkte ala Rotopax in ostalih v poljubnih dimenzijah za manj kot 100€.

Te zadeve so v praksi bolj trpezne ob  morebitnem padcu kot prej omenjeni aftermarket rezervoarji.

IMHO

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr.looney
pred 59 minutami, franc pravi:

......pa da vas vidim kako v Franciji ali Španiji razložite kaj rabite.....

lp

Tole mi ne da miru in sem moram vtakniti.:whistle:

Brez problem se da vse zmenit. Ne Spanci ne Francozi niso neko domorodno pleme, ki v zivljenju ni videlo motorja ali slisalo tujega jezika.

Mi smo na Korziki brez problemov zrihtali acu in tut za menjavo ploscic smo se ze vse zmenili a je moj na koncu pogruntal, da je brez veze paniko delal in jih pol nismo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 2 minutami, Cartman pravi:

Šit. Zavorne ploščice!

To šele bo zdaj štala...kaki model, kako prijemajo...so dobre tudi v mokrem...keramika ali ajzn...6 ali 7 kompletov zraven...za ziher...fuck...nimam več energije...:slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Cartman pravi:

Šit. Zavorne ploščice!

to pa je "ne planiranje" :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 17 minutami, dr.looney pravi:

Tole mi ne da miru in sem moram vtakniti.:whistle:

Brez problem se da vse zmenit. Ne Spanci ne Francozi niso neko domorodno pleme, ki v zivljenju ni videlo motorja ali slisalo tujega jezika.

Mi smo na Korziki brez problemov zrihtali acu in tut za menjavo ploscic smo se ze vse zmenili a je moj na koncu pogruntal, da je brez veze paniko delal in jih pol nismo.

 

Če govoriš francosko in špansko, jaz ne in po mojih izkušnjah večina špancev in francozev (izven nekih turističnih središč) ne govori nič razen materinščine. Pa ni da ne znam jezikov (čisto dobro se znajdem z angleščino, italijanščino, ruščino, nemščino (yugo področje niti ne štejem)) . Samo mi to prav nič ne pomaga. Pri hrani je vseeno, če dobiš nekaj drugega kar si mislil da bo, pri rezervnih delih pa ni čisto tako.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr.looney

Ne govorim ne en ne drug jezik samo anglesko in nemsko. Nimam te namen prepricevat kaj se da in kaj ne. Moja izkusnja je taksna da smo brez problem vse uredili.

Ce je clovek lesen je pac lesen. :whistle:

Osebno ne vrzem puske v koruzo ob najmanjsi oviri. Glede na to, da imamo sedaj skoraj vsi ze brihtafone se tudi z njim da pomagat pri sporazumevanju. Clovek mora biti iznajdliv. A , ne. :winkiss:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Ker bi rad končal to nabijanje o gumah bi podal še zadnjič (tretjič) pojasnilo.

@dopolavoro je šel na pot kot je šel. Zaradi mene z enim, dvema ali tremi seti. To sploh ni več pomembno v njegovem primeru.

 Slučajno!!!... je naneslo, da se v njegovem potopisu izpostavilo vprašanje ali je to potrebno. Lahko bi bilo v katerem-koli drugem. Vsi odgovori in nadaljne debate se nanašajo zgolj in samo na vprašanje ali je to potrebno, pa naj bo to  @dopolavoro, tonček ali pepek. Moj, Ivanin in še kak odgovor je jasen in argumentiran.

Absolutno pa mene ne briga, če gre kdo na pot z 10-imi seti in jih po poti prodaja...NI pa to potrebno, ker obstaja dovolj drugih alternativnih opcij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
pred 2 urami, Ivana pravi:

Glej če bi že kdaj bil v Afriki, se ne bi delal norca.
Oni tam bremzajo z nogami in če pri mehaniku poveš, da rabiš zavorne ploščice, te pošlje k čevljarju, da ti popravi podplat :D 

Ce bi bil zdaj v afriki, verjemi, nebi mislil na bremspakne, ampak KAKO PR HUDICU CIMPREJ DOMOW. So bli casi ko sm splaniral in bookiral izlet v Niger, si zelo zelel pod Kilimanjaro....pac so se stvari obrnile, in jaz sem se spremenil. Danes zelje ni vec. zal. 

Zavorne ploscice, novi vijaki in cepi za vijake so urejeni. Na dolgi dolgi poti do Splita in nazaj bom lahko bremzal do onemoglosti. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 6 urami, ftp pravi:

Obstajajo tudi taki, ki si več časa NE morejo privoščit iz tega ali onega razloga. A naj bojo zato samo doma oz. v okolici?

Rajši sem blizu doma, kot pa da na dopustu gledam na uro in tiščim sebe v nevarnost, ker sem dosti preveč optimistično zastavil pot. Komu pa je gledanje na uro in navijanje v božju mater mimo vsega zanimivega ljubše.

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Saj ne gre za tekmovanje, da boš v x dneh naredil čim več kilometrov. Če si splaniraš 300-500km dnevno, da ti ostane še čas za oglede itd. pač dva dneva izostanka pomenita ali krajšanje potovanja ali hitrejši tempo (ponavadi ta prvo).

 

Sicer pa, za nekatere je že 50 km potovanje.

 

Zaradi toliko različnih mnenj in miselnosti potujeva sama!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 11 urami, BIF pravi:

Slabo načrtovanje poti se to imenuje...ali pa podcenjevanje ali precenjevanje...

Na resno pot se ne odpravlja z "na knap" časom...potem gre bolj ali manj za nabijanje kilometrine...pa da na koncu pač napišeš, da si pa bil tam in tam....in?

Bilo je in še bo super :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 30 minutami, ciciban pravi:

Tip iz Klagenfurta... specialno za furo do Dubrovnika predelal motor. Acerbis tank za jurja, dvignjen motor, Ohlins spredaj/zadaj... z fiksno idejo, da ni črpalk, ceste v pizdi in da je Hrvaška poceni kot Češka leta 88. Na motorju pa po drugi strani čisto zanemarjena ketna...  Tip je na koncu ostal brez keša, tista ketna pa se mu je maščevala, ko je rinil nazaj domov čez vršič.

 

pred 20 minutami, Snecer pravi:

lepo negativno "reklamo" je naredil tudi tisti anglež, ki se je zapeljal na Balkan in bil presenečen, da so tu ceste

O teh stvareh sem že pisal v tej temi....podcenjevanje in precenjevanje, slabo načrtovanje, predvidevanje itd.... Po drugi strani pa....fajn da so tudi takšni...meni so pač smešni in me zabavajo....

Solo pa je zakon....

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi
On 7/19/2017 at 11:57 AM, Ivana said:

v življenju je potrebno prisluhniti še komu drugemu, kakor samemu sebi, saj se vedno najde kdo, ki kakšno stvar mogoče ve boljše od tebe ali pa ima vsaj nasvet, kako bi nekaj mogoče lahko bilo boljše, lažje. Ima pa vsak pravico, da naredi, kar mu najbolj ustreza ali pa za kar je prepričan, da je najboljša rešitev.

... in to je vse. Easy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • marincspeedshop
      Ce se nemotim morajo biti zmiguci 18cm narazen.
    • amateur
      Robi lahko nardiš krožno pot, pa pojdi poleti, ko bo +35C, se boš kopal v Nadiži pa tudi v Idrijci ali pod železniškim mostom ali pa na Kurnku. Boš lažje prenesel 7 ur vožnje.
    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!