Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bLuZoNdEr

Trajektne linije, rezervacije, relacije, cene, vozni red in vse kar je povezano s prevozom motorja na trajektu......

Recommended Posts

Snečer

Zelo pomembna stvar pri trajektih je, da vozilo (motor) ni zavarovano. Če se karkoli zgodi z vašim motorjem trajektna firma ne odgovarja čisto nič.

Zanimivo je prebrati drobni tisk ali zadnjo stran karte. To velja za vse trajekte od Hrvaške, Grčije, Tunizije, Francije, italije, Španije....

Če hočete zavarovati motor je edina možnost kasko zavarovanje.

Osebna izkušnja, ko je grški trajekt plul brez nadzora in se zaletel v albansko obalo. V luknjo ki je nastala v trajektu bi lahko zložil štiri velike šleparje. Trajekt je obstal na skalah, mi pa smo le gledali in poslušali navodila izključno v grščini. Nihče ni smel v prostore kjer so avtomobili, tovornjaki in motorji, kar je bilo zelo sumljivo, ker smo se v nadaljnem morali z rešilnimi čolni odpeljati do grških policiskih čolnov. Šušljalo se je da se je nekaj tovornjakov odpelo in se zapeljali po ladiji navzdol. Kar se je kasneje izkazalo kot resnica. Polno naloženi avtomobili so bili skrajšani iz cca 5 metrov do neverjetne dolžine enega metra. Svojim očem nisem mogel verjeti da je sploh to mogoče. Še bolj pa nismo mogli verjeti, ko smo vsi brali zadnje strani potniške karte. Motorji so bili parkirani v zadnjem delu trajekta tik za kamioni in približno kakšen meter pod gladino morja. Na mojo srečo je bil motor cel, le prekrit z debelo plastjo hidravlične tekočine. Motor sem lahko dobil šele po dveh dnevih, ko so trajekt dvignili z velikim dvigalom in ga brez turistov prepeljali v večje pristanišče.

Pluli smo iz Barija v Igumenico z velikim grškim trajektom (višine 10 nadstronega bloka) firme Medeteranian Lines. Leto kasneje je podobna napaka kapitana potopila trajekt na Parosu. Veliko ljudi ni imelo možnosti preživetja. Če želite vedeti kakšna panika ljudi nastane na ladiji je najboljši in natančni primer film Titanik.

In kaj sem se naučil?

Vedno plujem podnevi, če je le mogoče.

Spim na palubi, če je le mogoče.

Vrv za privez motorja vedno nosim sabo in se ne premaknem iz garaž dokler motor ni privezan.

Rajši vozim motor po dolgi cesti, kot da bi si skrajšal pot s trajektom.

:)

Si ziher glede odgovornosti ladjarja?

Enega sem pogledal, ko sem z njim večkrat plul.

1) By purchasing a ticket the passenger accepts all legal conditions of the General Terms of Transportation mentioned below.

2) Definition. The term "passenger" includes any person to be carried on the basis of a ticket. The term "Carrier" means the shipping company carrying out the sea transport. All employees, managers and temporary workers enjoy the rights of the carrier as determined in these General Terms.

3) Jurisdiction. Any disputes which may occur between passenger and carrier under an existing contract will be referred to the relevant legal authority.

4) Unit load. Legally, the transported vehicle - which may include an accompanying trailer or caravan together with their relevant contents - is the unit load. The value of the contents is excluded.

5) Fares. Valid fares are those quoted on the time of purchasing a ticket and displayed on the ticket.

6) Damages to persons or vehicles. The carrier accepts responsibility for insurance in respect of damage to persons and/or vehicles in accordance with the laws of the country under which the carrier is operating and any international conventions which may apply.

Po moje je pomembna razlika med tem kako se nesreča zgodi, če gre za višjo silo, ne moreš nič (le kasko), sicer pa plača ladjar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
corser

Zopet vozi iz Trsta? SUPER!!

S trajekti sem šel 10x v Grčijo in se po Grčiji prevozil z vsemi možnimi trajektki in trajetki.

Meni je to neprecenljivo. Same krasne izkušnje.

Je pa (kot je že nakazal mamkabozja) dobro privezati motor. Sam sem vedno počakal, da je prišel kdo od delavcev in mi prinesel kako kajlo pa vrv (to sem potem nosil tudi jaz svojo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

sem se še mal pozabaval z izračunom... TRAJEKT: Iz Štajerske do Trsta cca 200 km to pomeni 20 € bencina + 5 € obraba gum + 108 € trajekt = 133 € si v Grčiji!

odhod iz Trsta ob 5.30, prihod v Igumenico 8.30 naslednji dan.

VOŽNJA: 1150 Km = 105 € bencin + 22 € obraba gum + 15 € spanje nekje v južni Srbiji + cca 30 € cestnine (to je na pamet ocenjeno) = cca 170 € in si v Grčiji!

Zdaj pač vsak preračuna kaj mu bolj "paše".

Ferek, hvala za info, da spet vozjo s trsta.

Ampak ta tvoja matematika mi pa ne gre u racun. A za 200km porabis 5e gum, za 1150 pa 22e? :D a ga do trsta zges k pr norcih :-)

Si ziher glede odgovornosti ladjarja?

.

Mislim da se temu rece navalno pravo. V pomorstvu so nekateri zakoni stari tud vec kot 200 let. Ladjarski lobiji dobro skrbijo zase, in ne odgovarjajo za nic. Na ladiji si prakticno na lastno odgovornost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Zelo pomembna stvar pri trajektih je, da vozilo (motor) ni zavarovano. Če se karkoli zgodi z vašim motorjem trajektna firma ne odgovarja

Rajši vozim motor po dolgi cesti, kot da bi si skrajšal pot s trajektom.

:)

Okej... lepo napisano...

A zdaj ti hočeš na svoji izkušnji povedat, da je bolj varno vozit 1200 km po cesti... ali isto razdaljo prefurat s trajektom? ...si pa res pesimist, al pa preveč zaupaš vse!

Imel SI SMOLO! KOT tisti na Concordiji!

Če bom šel s trajektom (in sem že šel), plačam karto in se gotovo ne obremenjujem kaj "piše drobni tisk"!... če bi verjel nesrečam in statistiki, se gotovo na moped sploh vsedu ne bi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Ampak ta tvoja matematika mi pa ne gre u racun. A za 200km porabis 5e gum, za 1150 pa 22e? :D a ga do trsta zges k pr norcih :-)

Lej, jebat ga... od oka sem računal..

Če s kompletom nardiš 10000 km, pa ponavadi jih vsaj 2000 več... in če komplet stane 240 €... pol to pomeni na 1000 km 24 €... na 100 km 2,4 € ... na 200 km torej ene 5 € gume? Hvala bogu če več... kolega z Dorsodurotom menja že na 5000! ... na er6 sem delal 16000..., na čoperju pa hmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Po moje boš tu imel manjšo obrabo, ker bo nočna vožnja in bolj hladen asfalt :)

Drugače se pa glede potopov trajektov in škode na vozilih strinjam s tabo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Se opravičujem za preveč pesimistično napisan dogodek s trajektom. :sleep2:

Ker sem opazil fotografije (korzika, hrvaška) s trajekov na katerem so nezavezani in narobe postavljeni motorji, bi lahko kaj več napisali o tem.

1. Motor v garaži ladje vedno parkiram na stransko stojalo (na levi stani motorja) in nagnjem levo stran motorja proti steni, ki mora imeti kakšno cev ali kaj podobnega za privezat. Obvezno prestavite v prvo prestavo. Če ima motor kufre naj bodo cca 3centimetre od stene (da jih ne popraskate). Nato zavežete motor preko sedeža do voznikovih ali sovoznikovih tačk.

2. Če parkirate na centralno stojalo mora biiti parkiran ob steno in zavezan. Ker je motor na centralnem stojalu nagnjen naprej na prvo kolo je dobro da je zabremzan na prvi bremzi (nekateri vam bodo to odsvetovali zaradi preobremenitve bremze) in v prvi prestavi. Sam imam sabo trak (ježek) za spenjanje smuči. Če imate v prvi prestavi in je zadnje kolo v zraku vam nič ne pomaga.

3. Velikokrat se zgodi da trajekt med pristajanjem rahlo trči ob pomol in se vse zaziba. Če vas ta sunek dobi nepripravljene boste motor pobirali s tal. Sam nikoli ne odvežem motorja dokler nismo pristali ali vsaj delno privezali ladije na pomol. Res je, da nisi prvi na kopnem ampak kakšnih 20 sekund kasneje. Kasneje razliko sekund pridobim pri pitju piva v gostilni. :grim

4. Pri uvozu in izvozu v garaže ali na rampi je treba paziti na razlito vodo, ki je ekstremno drseča. Vodo polivajo po tleh da lahko tovornjaki lažje obrnejo prikolice. Vedno vozi po struktureranem (zavarjeni železni deli) delu vozišča.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Vse kot si napisal so pri meni ob mojim budnim očesom postorili trajektni delavci... Nič jim ni bilo treba rečt... Ko sem parkiral so lepo po vrsti 3 komadi šli od motorja do motorja, s trakovi in točno tako privezovali. Izkušnja je iz Jadrolinije (Dubrovnik - Bari)... Če pa tudi Grki in Italijani to počnejo, pa zaenkrat še ne vem. Plul sem že z njimi sam brez motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Letos na Korziko so v obe smeri privezali motorje.

Motorje so privezali tako kot opisuješ. Odvezal sem pa sam.

V Grčijo pa ne vem, če so mi ga vezali oziroma ko smo prišli v garažo je bilo vse kot pred tem. Motorji pa so bili parkirani kar "tako". V bližini so sicer imeli material za varovanje, vendar preventivno očitno ne vežejo, če je vreme stabilno. To le ni lupinica, ampak skoraj 300m dolg trajekt.

sipi.jpg

Tak kot smo pustili, tako je ostalo. Se mi pa zdi, da motor prej flikne, če je na centralnem stojalu kot na stranski, če je zibanje levo, desno.

korsa.jpg

tu pa so lepo zvezali, špage kar pripravljene.

ad3.

Doživel sem (Hrvaška itak), da se je pri izkrcavanju, ko je že šlo dol nekaj avtomobilov, premaknil trajekt in s tem rampa, če bi bil tedaj med rampo in pomolom, bi me zaključilo. Avto je bil pred mano in ga je lepo sunilo, jaz sem pa na rampi čakal da se umiri.

To je nevarnost pri malem trajektu, kjer zaverglan čaka, da gre takoj dalje in je nonstop v pogonu, pri mrcinah se zadeva čisto umiri in bolje zveže.

Edited by Snecer

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

A za poletje se še ne da nč pogledat odhode in cene? Jaz probavam pa mi nekak ne rata pridet čez stran ko izbereš datum odhoda in vrnitve :ninja: edin kar sem vidu je 30% popust za povratno, če vse naenkrat rezerviraš in plačaš, tko je blo včasih tud pr Anek lines

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Ja, ne gre še, če je fraj in linija, bi ti moralo napisati continue oz. možnost, da izbereš.

Za december se da najti, naprej pa ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Ta opcija iz Trsta mi je všeč. Sploh za nazaj je fajn... Kar se privezovanja tiče imam izkušnjo, da to naredijo po potrebi trajektni delavci.

Tako kot večina sem tudi sam ta prvič naredu napako, da se mi je pri izkrcavanju preveč mudil. Motorji grejo praviloma dol tazadnji in res nima smisla hitet in sedet na motorju. Tovornjake z hladilnikom zalaufajo takoj, ko jih odklopjo iz elektrike in potem imaš poleg vročine še totalno zakajen luft. Lepo na počasi... Ko ladja pristane raje še na eno coca colo, ker prej kot v 45 minutah itak ne prideš dol iz ladje.

Pa če je plac na motorju je fajn za na trajekt vzet kakšno malenkost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nofla

glede vezanja motorja na ANEK-u nisem dobil občutka, da bi to hoteli narediti mornarji, oziroma bi motorje privezali, ko vkrcajo vsa vozila - zato sem se zadeve lotil sam, tudi s pomočjo navodil, ki sem jih dobil na forumu (tudi v tej temi); gurtne sem imel s seboj, čeprav jih nisem potreboval, ker je bilo na voljo dovolj vrvi, motor pa s prednjim kolesom do stene (v konkretnem primeru smo jih imeli postavljene prečno na smer plovbe, pri plovbi nazaj pa v smeri plovbe, odvisno kje ti odredijo mesto za motor), v 1. prestavo, na stransko stojalo, zadaj pod kolo zagozdo, spredaj "ročna zavora" (podobno kot je bilo že navedeno,trak z ježkom), potem pa vrvi levo in desno in ekola, motor se ni premaknil nit malo (glej sliko); je pa res, da ni bilo nekega hudega morja, le ponoči je kake dve do tri ure "nabijalo" z dnom trajekta po morju

post-28839-0-37248500-1355754010_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Ta opcija iz Trsta mi je všeč. Sploh za nazaj je fajn... Kar se privezovanja tiče imam izkušnjo, da to naredijo po potrebi trajektni delavci.

jaz pa sm še mal googlal, in mi je zmer manj všeč.

Ok, delno je to subjektivno, ker zelo težko vozim po temi. Drugače pa Beneške linije startajo dopoldan in pristanejo okrog 15:00 Ne gredo via Ancona, ampak direkt v Igumenico. Tam in na Krfu so ob nekih normalnih urah. Je pa res, ta tržaški pripelje v Patras ob 15:00 Beneški pa ob polnoči......Strošek Trst Benetke Trst je cca 50€ (150Km)

@Ferek: v kalkulacije si pozabil dodat fuel surcharge mislim da je v vsako smer 15€ na glavo in 10€ na motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

jaz pa sm še mal googlal, in mi je zmer manj všeč.

Ok, delno je to subjektivno, ker zelo težko vozim po temi. Strošek Trst Benetke Trst je cca 50€ (150Km)

@Ferek: v kalkulacije si pozabil dodat fuel surcharge mislim da je v vsako smer 15€ na glavo in 10€ na motor.

Men pa ravno časovno zadeva iz Trsta bolj ustreza... "popušiš" samo en dan... 5.30 - 8.30 (igumenica) Fuel surcharge? kaj pa je to? Ko sem si izračunal karto za "kao ta teden" tega ni nikjer? Zgolj cena kot sem jo napisal 108 €? Morda pa je tu notri že všteto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

@Cartman; Trst mi je všeč samo iz stališča, da delam "taglavno" 14 dnevno furo ponavadi konec septembra in v začetku oktobra. Ker je na rebrah bolj malo izolacije in ker je pri nas ponavadi že slabo vreme mi paše teleporting varianta. Z tistimi prihodi/odhodi je pa spet tak kot si napisal precej subjektivno. Men paše, da se priguncam nazaj ob neki normalni uri. Kaj vse se dol dogaja mi je čisto vseeno ker je pač toplo in jaz sem na dopustu, pa mi dol visi če nardim 500km v enem popoldnevu ali pa samo 20km v dveh dneh. Dnevnih planov sploh ne delam, pa tut prenočišča si ne rezerviram v naprej.

Da ne bom samo bluzil. V Patrasu je blizu mosta kamp RIO. Oktobra je ponavadi zaprt drugače se pa da tam prespat, če je slučajno prihod ob čudni uri. Pa zraven mosta je en hotelček. Ko pridem domov najdem kontakt in napopam tukaj, če komu kaj prav pride. V igumenitsi je pa dost ugoden apartma čisto na jugu ta "glavne" ulice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
Men pa ravno časovno zadeva iz Trsta bolj ustreza... "popušiš" samo en dan... 5.30 - 8.30 (igumenica) Fuel surcharge? kaj pa je to? Ko sem si izračunal karto za "kao ta teden" tega ni nikjer? Zgolj cena kot sem jo napisal 108 €? Morda pa je tu notri že všteto?

Huh, oprosti.

tole stran sm bral, kjer je fuel surcharge omenjen, in ti si ga seveda že upošteval, saj deck rider in motor zneseta 83€, razlika do 108 je prav tale fuel surcharge.

http://www.ferries.g...itsa-patras.htm

Kar pa se časovnic tiče...imata tud vi2 s Cicibanom svoj prav, in ker ne vem kje je Boštanj tud nimam pojma kolk mata on do Benetk. ti si omenu da maš do trsta 200.....u glavnem jaz s svojim handicapom bom fino premislil kaj narest :

:krneki: sam ne Moji Moji povedat kaj je u kartah :D

BTW post-1354-0-21168300-1355827277_thumb.jpg

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

@cartman: A šibaš zdej dol?

Do Benetk mam 300km. Sej ni tolk grozn velik če je vsaj nad 10 stopinj. Pa tista avtocesta med Benetkam in Trstom mi je tečna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

@cartman: A šibaš zdej dol?

Do Benetk mam 300km. Sej ni tolk grozn velik če je vsaj nad 10 stopinj. Pa tista avtocesta med Benetkam in Trstom mi je tečna.

ja...zdej takoj...s prstom po zemljevidu. :D Slikco sm prlepu, ker mi je Igumenica oatala v telefonu od...nevem več točno kdaj.

No, mal drgač je. 600 do Benetk pa nazaj al pa 200 do Trsta in nazaj.

Prvomajski so zelo verjetni, čeprav me je ene 5 let nazaj 8 dni zeblo k psa.

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

čeprav me je ene 5 let nazaj 8 dni zeblo k psa.

Pejt na Sicilijo... 11 dni zgodnjega poletja s 26 C!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Včeraj sem gledal na Nacional geografiku dokumentarec o potopu Concordije. Podobna nepremišljenost kapitana se je zgodila tudi nanašien trajektu Afrodita (Brindisi-Igumenica). Najbolj spektakularno je vožnja z rešilnim čolnom iz zgornjih nadstropij v morje; za vedno se ti vtisne v spomin.

 

post-13449-0-55846600-1358772123_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato21

živjo,

 

mam vprašanje glede trajektov. Kako je potovati kot "Deck" potnik? Ali je kakšna možnost biti pod streho v primeru slabega vremena oz v kakšnem zaprtem prostoru? Planirava za 1. Majske praznike proti Igumenici iz Trsta pa, če bo šlo tako naprej bo treba it s sankam, ne z motorjem. :wallbash:

 

Je kdo že rezerviral karte prek spleta in na kateri strani?

 

Hvala,  če še kdo planira nej se javi, da si skrajšamo kakšno uro z kakšnim  :beer2:

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Deck=to ne pomeni dobesedno, da si na palubi, ampak palubni potnik.

 

V tem primeru spiš lahko tudi znotraj ladje (ne v jedilnici, restavraciji), na tleh, tam kot vsi ostali :)  sicer pa ima ladja tudi zunanjo pokrito palubo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!